Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ο 3848/2010 ορίζει ότι μπορεί να γίνει Γραπτός ΑΣΕΠ, χωρίς να ορισθεί αριθμός διοριστεων.
Ν.3848/2010.............Άρθρο 4Διορισμός και τοποθέτηση των νεοδιοριζόμενων εκπαιδευτικών 1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρη-σκευμάτων, που εκδίδεται το αργότερο εντός του πρώτου δεκα-πενθημέρου του Ιουλίου κάθε έτους και αναρτάται στην ιστοσελί-δα του Υπουργείου, ανακοινώνονται οι κενές θέσεις που πρόκειται να καλυφθούν, ο αριθμός κατά κλάδο και ειδικότητα, κατά περιο-χή διορισμού και δυσπρόσιτο σχολείο. Οι εκπαιδευτικοί της πρω-τοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που είναι εγγε-γραμμένοι στους τελικούς πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών, με την ίδια απόφαση καλούνται να υποβάλουν δήλωση προτίμησης μέσα σε συγκεκριμένη προθεσμία.2. Ο διορισμός των εκπαιδευτικών διενεργείται με βάση τη σειρά τους στον τελικό πίνακα κατάταξης εκπαιδευτικών και τις δηλωθείσες προτιμήσεις.3..........
Ε, ναι...σε δουλειά να βρισκόμαστε. Πέρασαν δύο χρόνια δεν κάνω έναν ΑΣΕΠ, να έρθουν να γράψουν 100.000 άνθρωποι? Να ξαναμπούν σε σειρά ρε αδερφέ...
Και εγω με 3 επιτυχιες να παω να δωσω για 4η φορα εεε...Το υπουργειο πρεπει να κοιταξει επιτελους οσους εχουν 3 επιτυχιες και βαλε...Ελεος τι να αποδειξουμε πια ...
Πραγματική ξεφτίλα!Να΄χεις κατακτήσει με πολύ κόπο και θυσίες το δικαίωμα στη σταθερή εργασία,μέσα από έναν υποτιμητικό διαγωνισμό(γιατί αυτό είναι ουσιαστικά ο ΑΣΕΠ) και στο παρά πέντε του διορισμού να σου λένε:"σόρυ, δεν είμαστε ακόμη σίγουροι τι θα γίνει με εσας'!
Συνάδελφε, οι γραπτοί διαγωνισμοί ΑΣΕΠ δεν ήταν μόνο προς απόδειξη των γνώσεων των υποψηφίων, αλλά ένας τρόπος επιλογής του προς μονιμοποίηση προσωπικού: "έχω χ θέσεις για ψ αριθμό υποψηφίων. Δεν μπορώ να τους μονιμοποιήσω όλους, επομένως, επιλέγω από τους ψ, εκείνους που έγραψαν την υψηλότερη βαθμολογία, μέχρι να καλύψω τον αριθμό των χ θέσεων."Πριν τη διεξαγωγή του διαγωνισμού ήξεραν όλοι και πόσοι δήλωσαν συμμετοχή και τον αριθμό των διοριστέων.Γι αυτό, εξάλλου, υπήρχε και η διάκριση διοριστέος-επιτυχών-μη επιτυχών.
@ origenisΕίμαι μόνιμος εδώ και πολλά χρόνια....και όταν έγινε ο πρώτος ΑΣΕΠ είχα προτείνει η μεταβατική περίοδος της επετηρίδας να έχει συγκεκριμένη διάρκεια και εισέπραξα διάφορα σχόλια.....και φυσικά τώρα έχουμε πάλι μια ιδιότυπη επετηρίδα. Κατά τα λοιπά πιστεύω ότι η μόνη λύση είναι γραπτός ΑΣΕΠ....τα δικαστήρια είναι παρηγοριά στον άρρωστο.Επίσης θα σε παρακαλούσα να διαβαζεις καλύτερα τα σχόλια πριν απαντήσεις και σου υπενθυμίζω ότι δεν είμαι μέλος κανενός συνδικάτου...την γνωμη μου έγραψα απλά και άδικα μου κουνάς το δάχτυλο.
Σύμφωνα με τον 2527/1997 και την εισηγητική έκθεση του άρθρου 118, παρ. 6 του Συντάγματος η μεταβατική περίοδος έληξε 31/12/2001. Σε όλες τις αποφάσεις του ΣτΕ από το 2014 και μετά αναφέρεται πως το παράνομο των διορισμών με βάση την προυπηρεσία είναι απο το 2002 και εντεύθεν. Ο εκνευρισμός μου συνάδελφε προέρχεται απο την υποκρισία των διαφόρων συλλόγων αναπληρωτών έναντι των συναδέλφων τους. Λοιπόν, οι σύλλογοι και ανακοίνωση να κάνουν,δεν θα πουν την αλήθεια. Από εκεί και πέρα δεν έχω προσωπικά με κανένα.
Ειδικότερα, με την απόφαση 527/2015 της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, κατόπιν παραπομπής με την απόφαση 1175/2014 του Γ’ Τμήματος, κρίθηκε αντισυνταγματική η μεταβατική διάταξη του άρθρου 9 παρ. 1 του ν. 3848/2010 (ΦΕΚ Α’ 71) , κατά το μέρος που προέβλεπε ότι οι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών γίνονταν σε ποσοστό 40% από ενιαίους πίνακες αναπληρωτών με πραγματική προϋπηρεσία, με αντίστοιχο περιορισμό των διορισμών από τους πίνακες διοριστέων του διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π., ως αντικείμενη στις αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας.Το σκεπτικό του Συμβουλίου ήταν με το άρθρο 118 παρ. 6 του Συντάγματος εξακολούθησαν μεν να ισχύουν, μετά τη συνταγματική αναθεώρηση του 2001, οι προβλεπόμενες στον ν. 2190/1994 (ΦΕΚ Α’ 28)εξαιρέσεις, μεταξύ των οποίων η κατά το άρθρο 14 παρ. 2 περ. γ ́ εξαίρεσηαπό τον έλεγχο του Α.Σ.Ε.Π. των διορισμών των εκπαιδευτικώνπρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, πλην όμως η εξαίρεσηαυτή περιελάμβανε, σχετικά με τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους, μόνοτους εγγεγραμμένους στον πίνακα του άρθρου 138 του ν. 2725/1999 (ΦΕΚΑ’ 121), από τον οποίο διορίστηκαν ως μόνιμοι, μετά τη συνταγματικήαναθεώρηση αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι του ν. 1566/1985 (ΦΕΚ Α’ 167).Κατά τούτο κρίθηκε αντισυνταγματική η εξαίρεση αυτή, διότι θεωρήθηκεως ανεπίτρεπτη επέκταση νομοθετικής ρύθμισης προγενέστερης τηςσυνταγματικής αναθεώρησης του 2001, ασύνδετη προς το νομοθετικό2καθεστώς που ίσχυε πριν την 6 η Απριλίου 2001, χρόνο συντέλεσης της αναθεώρησης. Συνακόλουθα, κρίθηκε ότι ο διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών από πίνακες αναπληρωτών κατά το άρθρο 9 παρ. 1 του ν.3848/2010, μολονότι συνιστούσε επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένακαι αντικειμενικά κριτήρια (κατάταξη σε πίνακα αναπληρωτών με βάσητην πραγματική προϋπηρεσία του εκπαιδευτικού), αντίκειτο το άρθρο 103παρ. 7 του Συντάγματος, διότι η σχετική προϋπηρεσία προέκυπτε απόπροσλήψεις αναπληρωτών ή ωρομισθίων οι οποίες δεν είχαν υπαχθείστον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής. Το Συμβούλιο πάντως δέχτηκε ρητά ότιη προϋπηρεσία αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού επιτρεπτώςκαταρχήν λαμβάνεται υπ’ όψιν προκειμένου να προσαυξηθεί ηβαθμολογία σε διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. για τον διορισμό σε θέσειςμονίμων εκπαιδευτικών, δεδομένου μάλιστα ότι έχει πράγματιλειτουργήσει ως κριτήριο για την εκ νέου πρόσληψη εκπαιδευτικών ωςαναπληρωτών ή ωρομισθίων και την απόκτηση, συνακόλουθα, περαιτέρωσχετικής προϋπηρεσίας. Από το συνδυασμό των σκέψεων του Συμβουλίου της Επικρατείαςσυνάγεται ότι είναι σύμφωνο με το Σύνταγμα ένα σύστημα ενιαίουκαταλόγου μονίμου και προσωρινού εκπαιδευτικού προσωπικού μεμοριοδότηση, η οποία θα λαμβάνει υπ’ όψιν τις σχετικές αντικειμενικέςσυνθήκες, περιλαμβανομένης της πραγματικής προϋπηρεσίας, υπό τονπαρεμπίπτοντα έλεγχο νομιμότητας του ΑΣΕΠ για την τήρηση τωναξιοκρατικών εγγυήσεων στη διαδικασία που οδήγησε στην απόκτηση τηςπροϋπηρεσίας.