Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γιατί όπως καταχρηστικά διοριστούν κάποιοι στη μεταβατική περίοδο έτσι και εσύ καταχρηστικά κράτησες τα μόρια στους πίνακες για δέκα χρόνια καθώς δεν έγινε νέος ΑΣΕΠ. Δεν είναι αδικία που κάποιος δεν είχε την ευκαιρία να έχει τα μόρια αυτά;
Οποτε αν ειναι να μετρησουν τα μορια ασεπ πρεπει να μετρησουν οποιουδηποτε ΑΣΕΠ κ οχι αναγκαστικα του 2008..αυτο κ αν ειναι καταχρηστικο...κ κατι αλλο στον οπσυδ στα μορια υπαρχουν τα μορια απο καθε επιτυχια οποτε ξεχαστε το οτι θα ισχυσουν αναγκαστικα αυτα του 08
Καταρχάς, συνάδελφε,διαφωνώ με τα περισσότερα "προσόντα" (όπως τα αποκαλείς), που κατά τη γνώμη σου θα πρέπει να έχουν ισόποσο (!) συντελεστή βαρύτητας στο μελλοντικό νέο σύστημα διορισμών, γιατί πολύ απλά δεν είναι προσόντα! Και πιο συγκεκριμένα, εξηγώ: είναι δυνατόν να χαρακτηρίζεις προσόν την οικογενειακή κατάσταση κάποιου, την παλαιότητα του πτυχίου του, τις διακρίσεις του σε πανελλήνια πρωταθλήματα και τη γενικότερη εργασιακή του εμπειρία ;;;Προσόντα είναι μόνο τα πτυχία και οι τίτλοι που διαθέτει/ έχει αποκτήσει κάποιος και η συναφή με το πτυχίο του διδακτική προυπηρεσία (αρκεί να έχει αποκτηθεί σύννομα)!Η μόνη αποδεκτή και συνταγματική λύση πλέον είναι ο νέος γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς! Και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί ένας εκπαιδευτικός με 10000 ώρες διδασκαλίας σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης (σύμφωνα με όσα γράφεις) να βρίσκεται σε μειονεκτική θέση έναντι των νεώτερων συναδέλφων του, που είτε δεν έχουν διδακτική εμπειρία είτε έχουν ελάχιστη! Κι όσοι είναι κάποιας ηλικίας (όπως γράφεις), εφόσον διδάσκουν τόσα χρόνια οπουδήποτε στην εκπαίδευση και συνεπώς κατέχουν άψογα το αντικείμενό τους, έχουν τις γνώσεις "έτοιμες" κι ακόμη και με μια μικρή επανάληψη, θα είναι σε θέση να ανταποκριθούν άριστα στις απαιτήσεις ενός γραπτού διαγωνισμού! Δεν θα χρειαστεί να ξαναδιαβάσουν συστηματικά, από τη στιγμή που είναι τόσα χρόνια "μάχιμοι" εκπαιδευτικοί, όπως προφανώς θα πρέπει να κάνουν οι νεώτεροι συνάδελφοί τους, που δεν έχουν αυτή την καθημερινή εξοικείωση με τη σχολική τάξη, τις παιδαγωγικές αρχές και τους μαθητές!Κι επειδή και σε 'μένα αρέσουν οι αλήθειες:είναι δυνατόν τα τελευταία χρόνια να διδάσκουν στα παιδιά μας κάποιοι που δεν έλαβαν ποτέ τους μέρος σε κανέναν γραπτό ΑΣΕΠ ή που κι αν έλαβαν, απέτυχαν να πιάσουν έστω τη βάση και αυτή τη στιγμή να βρίσκονται ως εκπαιδευτικοί μέσα στα δημόσια σχολεία, εκμεταλλευόμενοι "αθέμιτα" μέσα;Είναι δυνατόν να διδάσκουν μαθηματικά, αρχαία και νέα ελληνικά, φυσική, ξένες γλώσσες κλπ. κάποιοι που ποτέ τους δεν πέρασαν από την πόρτα κανενός εξεταστικού κέντρου, ώστε να μας πείσουν πως κατέχουν έστω μερικά βασικά πράγματα της επιστήμης τους;Εν κατακλείδι, οι άξιοι, οι ικανοί κι οι προσοντούχοι που πρέπει να μπαίνουν στα δημόσια σχολεία, μπορούν να βρεθούν μόνο με έναν τρόπο/ένα σύστημα κι αυτό είναι απ' όλους κατανοητό (όσο κι αν κάποιοι εθελοτυφλούν)!
Θεωρώ λοιπόν άδικο να μου απαξιώσουν το πτυχίο μου. ΚΡΊΘΗΚΑ ΆΞΙΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΆΖΟΜΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΚΡΙΝΟΜΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
Σωστα...ο συναδελφος που εχει 3 επιτυχιες στον ΑΣΕΠ σαν εμενα τι πρεπει να γινει για αυτον? Μηπως να παω να δωσω σε 4ο ?
Συναδερφε μια από τα ίδια και εγώ 3 φορές επιτυχών να μας πει το υπουργείο με πόσες επιτυχίες θα ήταν ευχαριστημένο με 4, 5 10; Και την ίδια στιγμή νομιμοποιεί ύποπτες προϋπηρεσίες δίνοντας μήνα και μόριο ενώ κανονικά θα έπρεπε να ελέγξει πόσοι αποτυχοντες ΑΣΕΠ έχουν μόρια προϋπηρεσίας και πως αποκτήθηκαν και αν δεν δικαιολογουνται να τα διαγράψει, όπως διαγράφει τις επιτυχίες μας
Συνάδελφε...ας μην πετάμε την μπάλα στην κερκίδα... Ας μιλήσουμε σοβαρά... Τα προσόντα είναι προσόντα και ας μην δημιουργούμε σύγχιση με την ετοιμηγορία του όρου.... Σαφέστατα και η προυπηρεσία είναι είναι προσόν. Το λέει και ο ΑΣΕΠ σε διάφορους κατά καιρούς διαγωνισμούς.Aλλά ας μην μιλήσουμε με τα ευκόλως εννοούμενα και ας μιλήσουμε για δικαιοσύνη.Στο α σημείο κάνω λόγο για γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Δεν με βολεύει ...αλλά καταλαβαίνω πως η δικαιοσύνη δεν είναι μόνο η δική μου πλευρά αλλά και η δική σου. Εσύ ωστόσο θές μόνο την δική σου πλευρά. Στα παιδαγωγικά που διδάχτηκες μήπως παρέλlηψες το κεφάλαιο που έλεγε πως το γραπτό είναι μια 'στατική' διαδικασία , μια διαδικασία χωρίς διάρκεια που πρέπει να αποφεύγεται όπου είναι δυνατόν ; Παραταύτα εγώ σου έχω βάλει τον γραπτό διαγωνισμό ως κριτήριο.Όσον αφορά την παλαιότητα του πτυχίου έχω και εγώ κάποιες ενστάσεις. Τι να απαντήσω όμως στον συνάδελφο που είναι 60 χρονών αναπληρωτής ; Ξέρεις...αυτός είναι πολλά στάδια πιο μπροστά απο εσένα και απο εμένα... Κάνε οικογένεια...Γύρνα ανα την οικουμένη ..και θα το καταλάβεις και μόνος σου γιατί είναι πιο μπροστά...Αλλά ας πούμε πως γίνομαι και εγώ ΟΠΑΔΟΣ της γραπτής διαδικασίας του ΑΣΕΠ... Ας ΠΟΎΜΕ ΛΕΩ....-- Για κάθε πότε γραπτό διαγωνισμό μιλάμε ; Για κάθε έναν χρόνο ; δύο ; Πέντε; Και τι αποδικνύει δηλαδή ο γραπτός αυτός διαγωνισμός ; ;Oτι στον πρώτο διαγωνισμό που πέτυχα να περάσω την βάση πως ήμουν ικανός να διδάξω ενω στον δεύτερο που απέτυχα την βάση δέν ήμουν ικανός ; H μήπως θαρείς πως ο ικανός να διδάξει περνά σε όλους ανεξαιρέτως τους διαγωνισμούς ; Διότι εγώ έχω παραδείγματα που δείχνουν το αντίθετο...-- Στη τάξη είδα καθηγητές επιτυχόντες του ΑΣΕΠ να κλάινε....Θες η ηλικία.. Θές η απειρία...Σε ένα εργασιακό περιβάλλον σκληραίνεις ώς άνθρωπος , βιώνεις ανταγωνισμό και όλα αυτά συνηγορούν....-- Και τελειώνοντας ...διαφωνώ με τον γραπτό διαγωνισμό διότι αυτόν έδωσα και πέρασα πανεπιστήμιο. Και μάλιστα σε εποχές που πέρναγες πανεπιστήμιο με άνω του 16 βαθμό. ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ 8 όπως σήμερα σε πολλές σχολές. Θεωρώ λοιπόν άδικο να μου απαξιώσουν το πτυχίο μου. ΚΡΊΘΗΚΑ ΆΞΙΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΆΖΟΜΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΚΡΙΝΟΜΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. Πτυχίο σημαίνει ικανός. Ας μη το απαξιώνουμε....ΠΑΡΌΛΑ αυτά συνάδελφε...λέω στο α προσόν ΝΑΙ... διότι η δικαιοσύνη πρέπει να δίνει και ευκαιρίες... Όχι να στερεί ευκαιρίες απο αυτούς που τις κατακτήσανε....