Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Διδακτορικό κάνω στο ελληνικο πανεπιστήμιο που εκανα και το μεταπτυχιακό μου
Επίσης, ας σκεφτούμε και άλλες συνέπειες ενός τέτοιου συστήματος, στην περίπτωση που δεν ανανεώνεται ο πίνακας κάθε χρόνο. Αν ο πίνακας κλειδώνει για δύο χρόνια, όπως φαίνεται στο σχέδιο που δημοσιοποιήθηκε, ή για περισσότερα χρόνια, όπως αναφέρεται εδώ στο forum, με ποιον τρόπο θα μπαίνουν στον πίνακα οι νέοι πτυχιούχοι; Θα περιμένουν δύο ή περισσότερα χρόνια για να κάνουν έστω μία αίτηση αναπληρωτή; Με άλλα λόγια, η υποχρεωτική ύπαρξη ενός πίνακα, τόσο για μόνιμους όσο και για αναπληρωτές, πώς μπορεί να συνδυαστεί με το κλείδωμά του; Δεν σημαίνει αυτό ότι αποκλείονται εντελώς από τη διαδικασία κάποιοι εκπαιδευτικοί;
Ε, ναι μην ξεχάσεις να το πεις και σε αποπάρουνε.Έτσι μπράβο, να λογοδοτεις.
Είναι εκ πρώτης όψης αντιφατικό. Πως ένας πολιτικός χώρος που απέφευγε τα ακαδημαϊκά και τον γραπτό σαν το διάολο με το λιβάνι κατέληξε σε πρόταση-νόμο όπου το αντίβαρο στην προϋπηρεσία θα είναι τα ακαδημαϊκά μαζί βέβαια με τα κοινωνικά.Από την εμπειρία που έχουμε όλα αυτά τα χρόνια γνωρίζουμε τι μέλλεται γενέσθαι. Όλοι θα επιδοθούν σε ένα αγώνα άνευ προηγουμένου απόκτησης διδακτορικών, μεταπτυχιακών κλπ. και φυσικά για πάρα πολλούς με τον ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ. Θα μιλάμε συνεχώς για νέα σκάνδαλα με εύκολη χορήγηση τίτλων χωρίς διάβασμα, τα δε γραφεία εκπόνησης διπλωματικών εργασιών θα οργιάζουν. Ο ΄΄Μπόνιας΄΄ ο κάθε Μπόνιας αγαπητοί και αγαπητές δεν πέθανε απλά θα αλλάξει είδος παροχής εργασιών. Με αυτό το νόμο δεν θα μιλάμε για επιλογή των καλύτερων και των αξιότερων με πραγματικά προσόντα και πραγματικές ικανότητες. Από την άλλη όλοι καλοί είναι, απλά χάθηκε μία ευκαιρία για επιλογή των καλύτερων με ότι συνεπάγεται αυτό για την εκπαίδευση. Αυτή η δυνατότητα χάθηκε χάριν της μικροκομματικών και προεκλογικών συμφερόντων. Άλλος ένας πολιτικός χώρος απέδειξε ότι στην Ελλάδα δεν αλλάζει τίποτε προς το καλύτερο κάτι που δεν συμβαίνει εύκολα στις άλλες χώρες της Ε.Ε. όταν πρόκειται για αποφάσεις που αφορούν το δημόσιο συμφέρον. Ένα τέτοιο σοβαρό θέμα απλά αξιοποιείται για ψηφοθηρικούς λόγους. Αν κατορθώσουν και εφαρμόσουν ένα τέτοιο νόμο θα δούμε πολλά τραγελαφικά στο επόμενο διάστημα και πολλοί/πολλές από εσάς τα αναφέρατε ήδη και δεν θέλω το μήνυμά μου να καταστεί δυσανάγνωστο. Ένα μικρό επιπλέον παράδειγμα μόνο. Φανταστείτε αύριο μεθαύριο πράγματι μία κυβέρνηση να προκηρύξει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ μόνιμους διορισμούς στη γενική εκπαίδευση. Την ίδια στιγμή θα ΄΄απολυθούν΄΄ όλοι οι ιδιωτικοί με μεγάλη προϋπηρεσία. Αυτό θα γίνει. Συνάδελφοι και συναδέλφισσες, στην Ελλάδα ζούμε. Χωρίς γραπτό διαγωνισμό δεν μπορούμε να επιλέξουμε τους καλύτερους. Να μετράνε όλα τα προσόντα αλλά θα πρέπει να επιβεβαιώνονται από τον γραπτό διαγωνισμό. Να βελτιωθεί και μπορεί να βελτιωθεί από την μέχρι τώρα εμπειρία και να αλλάξει και μοριοδότησή του σε σχέση με τα προσόντα ώστε να είναι λιγότερο άδικος ή ψυχοφθόρος. Δεν υπάρχει άλλωστε το τέλειο σύστημα. Η Κύπρος έχει πάρει τις καλές ιδέες από εμάς και εμείς πάμε να εξυπηρετήσουμε τους ΄΄δικούς μας΄΄ εν μέσω εκλογών, γυρίζοντας στο κακό παρελθόν μας (Πτυχία από την Βουλγαρία, μεταπτυχιακά από ιδρύματα που δεν αναγνωρίζονται ούτε στις χώρες τους, παράνομοι διορισμοί). Συνάδελφοι/σσες να παλέψουμε μέσω διαβούλευσης και μέσω ψηφισμάτων να μην εφαρμοστεί ούτε τώρα ούτε στο μέλλον.Νομική πρόταση (αφού αξιολογηθεί από νομικούς): Ασφαλιστικά μέτρα (από εκπαιδευτικούς της ειδικής) όταν βγει φεκ διορισμού στην ειδική όπου εκεί θα φαίνεται η απάτη με τα ισορροπημένα προσόντα: Όλοι θα έχουν επιλεχθεί λόγω προϋπηρεσίας κόντρα στις αποφάσεις του ΣτΕ.
ΥΓ. Πτυχία από την Βουλγαρία και από τα Σκόπια όταν πολλοί κυρίως από την βόρεια κυρίως Ελλάδα, απέκτησαν και εργάστηκαν ως δάσκαλοι ή γυμναστές στη συνέχεια.pupsi, ξαναλέω τη γνώμη γιατί είμαι λίγο μεγαλύτερος και τα έχω ζήσει όλα μαζί...Να προσέξουμε τις συνέπειες...
Καταρχην δεν οργωσα τίποτε. Διπλα στο σπιτι μου καθε χρονο για πολλα χρονια. Δεν ειμαι δάσκαλος. Δεν εχω δωσει ασεπ. Εκανα μεταπτυχιακο και σεμιναρια σε ελληνικό πανεπιστήμιο. Δεν θελω να δουλεψω στην γενικη. Αααα ξεχασα ξεκινησα το Σεπτέμβριο διδακτορικό Εσείς είστε Θεοί. Γράψετε 60 στα 100 και κουνατε το δάκτυλο. Για ποσα χρονια θα ζει ο ασεπ του 2008...μεχρι να παρουν και αυτον που εγραψε 55;Ειναι παντως στον ανθρωπο να ανεβάζει τοσο πολυ τον εαυτό του και αυτά που κάνει . Οι τελευταίοι του 2008 ανηκετε σε αυτην την κατηγορία.
Έτσι είναι όπως το λες, αλλά αυτό θα γινόταν και στο γραπτό διαγωνισμό (πχ αν γινόταν κάθε τρία χρόνια από τη μέρα διεξαγωγής του μέχρι τον επόμενο θα υπήρχαν πολλοί νέοι πτυχιούχοι που δεν θα είχαν προλάβει να πάρουν μέρος). Από τη στιγμή που όλες οι διαδικασίες πρέπει να ελέγχονται από το ΑΣΕΠ και η συμμετοχή στον πίνακα αφορά πάνω από 100.000 άτομα, ενώ ο ΑΣΕΠ είναι υποστελεχωμένος και ελέγχει όλους τους διορισμούς και προσλήψεις συμβασιούχων στο δημόσιο, τότε είναι αυτονόητη η μεγάλη καθυστέρηση και η χρονική απόσταση ανάμεσα σε αιτήσεις και έκδοση οριστικών πινάκων (πιθανά πχ οι αναπληρωτές την επόμενη σχολική χρονιά να ξεκινήσουν να εργάζονται με προσωρινούς πίνακες). Επίσης είναι λογικό οι πίνακες αυτοί να έχουν διάρκεια μεγαλύτερη του ενός έτους. Διαφορετικά θα φτάνουμε Δεκέμβριο και ακόμα δεν θα έχουν ανακοινωθεί οι πίνακες του τρέχοντος σχολικού έτους.
Μου τα λες και βαρύγδουπα!!!! 1)Δε μπότομ λάιν ιζ: Τρούπωσες με «σεμιναριάκια» όταν πήρες γραμμή ότι στην Ειδική Αγωγή μπορείς να χωθείς-γενική δεν είχες καμία ελπίδα ειδικά Βθμια. 2)Διδακτορικό εδώ στο Ελλάντα κάνεις και παθαίνεις αμοκ με το που ακούς γραπτό ΑΣΕΠ? ??ΠΟΥ το κάνεις βρε παιδί αυτό το διδακτορικό? Κι εγώ βρε διδάκτωρ είμαι!!Εδώ στο Ελλάντα κι εγώ!! Έπεσες στην περίπτωση!! Εγώ το έχω τελειώσει κιόλας, γιατί με τα διδακτορικά δεν είναι το ζόρι ποιός τα αρχίζει, είναι ποιός τα τελειώνει.Για πες να δω μπας κι είμαστε κ στο ίδιο ίδρυμα!!! Να δω κι εγώ ΠΟΙΑΝΟΥ καθηγητή «υποψήφιος διδάκτωρ» κατά τα άλλα- τρέμει το γραπτό ΑΣΕΠ, δλδ δεν μπορεί να διαβάσει 5 παιδαγωγικές θεωρίες και γνωστικό αλλά θα βγάλει έρευνα και θα γράφει άρθρα σε διεθνή περιοδικά!! Θα τρελαθούμε όλοι εδώ μέσα. Επίσης, Πι Ειτς Ντι Καντιντειτ, δεν είναι καταρχήν, καταρχάς είναι όπως το χρησιμοποιείς εδώ. Τα ελληνικά paper ποιός τα γράφει σε αυτό το εργαστήριο που είσα θα μας πεις? Ο καθηγητής μαλλον.
Μου τα λες και βαρύγδουπα!!!! 1) Δε μπότομ λάιν ιζ: Τρούπωσες με «σεμιναριάκια» όταν πήρες γραμμή ότι στην Ειδική Αγωγή μπορείς να χωθείς-γενική δεν είχες καμία ελπίδα ειδικά Βθμια. 2) Διδακτορικό εδώ στο Ελλάντα κάνεις και παθαίνεις αμοκ με το που ακούς γραπτό ΑΣΕΠ? ??ΠΟΥ το κάνεις βρε παιδί αυτό το διδακτορικό? Κι εγώ βρε διδάκτωρ είμαι!!Εδώ στο Ελλάντα κι εγώ!! Έπεσες στην περίπτωση!! Εγώ το έχω τελειώσει κιόλας, γιατί με τα διδακτορικά δεν είναι το ζόρι ποιός τα αρχίζει, είναι ποιός τα τελειώνει.Για πες να δω μπας κι είμαστε κ στο ίδιο ίδρυμα!!! Να δω κι εγώ ΠΟΙΑΝΟΥ καθηγητή «υποψήφιος διδάκτωρ» κατά τα άλλα- τρέμει το γραπτό ΑΣΕΠ, δλδ δεν μπορεί να διαβάσει 5 παιδαγωγικές θεωρίες και γνωστικό αλλά θα βγάλει έρευνα και θα γράφει άρθρα σε διεθνή περιοδικά!! Θα τρελαθούμε όλοι εδώ μέσα. Επίσης, Πι Ειτς Ντι Καντιντειτ, δεν είναι καταρχήν, καταρχάς είναι όπως το χρησιμοποιείς εδώ. Τα ελληνικά paper ποιός τα γράφει σε αυτό το εργαστήριο που είσα θα μας πεις? Ο καθηγητής μαλλον.