Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι πε71 δεν μπορουν να διεκδικησουν θεσεις στη γενικη αγωγη. Αλλαγή μπορεί να υπαρξει μονο με αλλαγη του νονοθετικου πλαισιου .
Αυτό που εγώ καταλαβαίνω είναι πως το σύστημα είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα όσων έχουν πρόσβαση και συναλλάσσονται με το υπουργείο. Αν μαζί μ' αυτούς ωφεληθούν και κάποιοι άλλοι με παρόμοια προσόντα έτυχε.
Nikolopol ΑΣΕΠ για διορισμούς μηχανικών σε δήμους δεν θα αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία σε μια ιδιωτική τεχνική εταιρία. Εκεί πρέπει οι συνυποψήφιοι να διαμαρτυρηθούν γιατί ο άλλος είχε τη γνωριμία (αν την είχε!;!) να δουλέψει σε ιδιωτικό τομέα.Nikolopol μεγάλος αριθμός μπαίνει με κάποια γνωριμία αν και από την εμπειρία μου δεν νομίζω να είναι 95% αλλά θα συμφωνήσω μαζί σου ότι μάλλον είναι ένα μεγάλο ποσοστό. Δεν το ξέρω γιατί ανήκω στο μικρό ποσοστό αλλά προφανώς ο σχολάρχης θα πάρει αυτόν που θέλει και άρα με βάση τα δικά του κριτήρια (γνωριμία, προσόντα, παλιός μαθητής του ιδιωτικού, κλπ). Είναι πολύ άδικο όμως όπως το συζητάω με συναδέλφους στα ιδιωτικά σχολεία ειδικοτήτων που το ωράριο τους είναι 7/8/9 ώρες τη βδομάδα να μην τους αναγνωριστεί η προϋπηρεσία όταν μετά από χρόνια θεωρήσουν ότι δεν μπορούν να ζουν άλλο με 7/8/9 ώρες τη βδομάδα και δηλώσουν παραίτηση. Το είπα και σε προηγούμενο post κανένας σχολάρχης δεν θα βάλει "ξαδερφάκι" του (εννοώ γνωστό του) για 300-350 ευρώ το μήνα. Αν θέλει να βολέψει το "ξαδερφάκι" του θα τον βάλει σε μια καλή θέση. Αυτό το ξαδερφάκι θα περνάει τόσο καλά που δεν θα θέλει να πάει στο δημόσιο. Το θέμα είναι τι γίνεται με αυτούς που έχουν λίγες ώρες και επομένως κατά πάσα πιθανότητα δεν είναι γνωστοί και δεν μπορούν να συμπληρώσουν ωράριο γιατί είναι τέτοια η ειδικότητα τους που δεν μπορούν να έχουν πολλές ώρες. Αυτοί θα ζήσουν έτσι μέχρι τα 65; Είναι τόσο κακό λοιπόν να τους αναγνωριστεί η προϋπηρεσία; Θα πρέπει για εσάς να θεωρούνται αυτοί οι εκπαιδευτικοί μηδενικής προϋπηρεσίας; Καλή χρονιά!!!
Μπορεις να μας παραπεμψεις εσυ στη συγκεκριμενη βιβλιογραφια ? Τη μια χρησιμοποιεις ως επιχειρηματα αναφορες σε νομους που ομως δεν θυμασαι ποιοι ειναι, την αλλη μιλας για παιδαγωγικες θεωριες γενικα και αοριστα χωρις να λες τίποτα συγκεκριμενο. τι σόι "επιχειρηματα" ειναι αυτα? Πιστευεις οτι ενισχυουν την αποψη σου ή τα λες απλα για να πεις κατι?
τα μόρια οποιουδήποτε ασεπ θα μετρήσουν τελικά. Δεν θα χρειαστεί καν τροπολογία στην ολομέλεια .Θα προκύψει από τη διαβούλευση και ήταν σχεδιασμένο από πριν.Απλά θα συζητηθεί στην Ε.Μ.Υ
οποιουδηποτε αποκλειεται! ο οπσυδ εχει τα μορια των 2 τελευταιων. Επισης ο ασεπ του 2004 δεν υπαρχει πουθενα!
Νομίζω ότι δεν είναι κακό να παραδεχόμαστε ότι δεν ξέρουμε κάτι και να προσπαθούμε να το μάθουμε από αυτούς που το γνωρίζουν. Δεν είχα κακή πρόθεση ούτε παίρνω το μέρος κανενός από τις κατηγορίες ΠΕ70, ΠΕ60, ΠΕ71κλπ. Άλλωστε, δεν είμαι της πρωτοβάθμιας. Απλως με ενδιαφέρει το θέμα από επαγγελματική σκοπιά αυτή τη στιγμή και προσπαθώ να διερευνήσω το τοπίο, τι μπορεί να φέρει το μέλλον. Είναι κακό αυτό; Επιπλέον, προσφάτως διάβασα τη μονογραφία του καθηγητή ειδικής αγωγής του ΕΑΠ Σ. Γ. Σούλη "Παιδαγωγική της ένταξης". Παραθέτω από το οπισθόφυλλο:"Μέσω της από κοινού σχολικής ζωής και μάθησης των παιδιών και των εφήβων με και δίχως ειδικες ανάγκες, της σχολικής ένταξης των κοινωνικά περιθωριοποιημένων ομαδων-αλλοδαπα παιδιά, παιδιά των φαναριών, κλπ.- αίρονται προκαταλήψεις και φοβίες για το διαφορετικό και διαμορφώνονται οι κατάλληλες συνθήκες για τη δόμηση μιας κοινωνίας αλληλεγγύης και συνεργασίας. Η Παιδαγωγική της Ένταξης, αναθεωρώντας απόψεις του παρελθόντος, απορρίπτει την ιδρυματικη περίθαλψη και κάθε είδους διαχωριστική εκπαίδευση και προτείνει τη μετατροπή του υφιστάμενου Σχολείου σε ένα "Σχολείο για Όλους", το οποίο θα επιτρέψει την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικοτητας του κάθε παιδιού". Εντάξει τώρα ή πρέπει να απολογηθω κι άλλο για όσα ξέρω και δεν ξέρω;