*

Αποστολέας Θέμα: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές  (Αναγνώστηκε 101625 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #126 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 12:56:21 πμ »
Μάλλον πιο σωστά:
i) επιλέξτε τη σωστή απάντηση                     (Μονάδες 2)
ii) αιτιολογήστε την απάντησή σας                (Μονάδες 5)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:52:15 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #127 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 12:59:21 πμ »
ii)
Έχω γράψει:
"Υποστηρίζω το πλήρη διαχωρισμό των ΠΕ04. Ο καθένας στον ΑΣΕΠ του και στο σχολείο στο μάθημά του.
Β αναθέσεις στα μαθήματα του άλλου μόνο σε απομακρυσμένες περιοχές και μικρά σχολεία.
Δεν νοείται ακόμα και στους καλούς καιρούς, (και τώρα πιο πολύ) μεγάλα γυμνάσια πόλεων να μην έχουν βιολόγους, χημικούς, γεωλόγους.
Υπάρχουν έμπρακτες δυσκολίες αυτή τη στιγμή να γίνει κάτι τέτοιο. Κατανοητά προβλήματα"
ι) Συμφωνα με το σκεπτικό μου α) ή γ) ή δ). Σε περίπτωση που δεν υπάρχει μόνιμος από αυτούς το β).
αν το γυμνάσιο ειναι κοντα σε αλλα σχολεια το ε)

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2013, 01:29:49 πμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 452
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #128 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 01:04:30 πμ »
gagarin_3 μην επαναστατείς. Δεν υπάρχει διαφωνία. Συμφωνώ ότι έπρεπε να υπάρχει γεωλογία στο Λύκειο. Τη γεωγραφία όμως θα έπρεπε κανονικά (προσοχή στο κανονικά) να τη διδάσκουν γεωγράφοι. Επίσης συμφωνώ ότι σας πέταξαν έξω από τα σχολεία.

γνώμη σου, την δικιά μου την ανέφερα πιο πάνω..δεν έχει κανονικά, αν το μάθημα ήταν με αποκλειστικό περιεχόμενο γεωγραφίας τότε πιθανόν  ;D και χωρίς φυσικά να έχουν τις ίδιες β αναθέσεις ( φυσική,χημεία,βιολογία,μαθηματικά ) με τους γεωλόγους! Μιλάμε για τρελή καβάτζα οι γεωγράφοι..


Ερώτηση κρίσεως 3: έστω ότι είσαι διευθυντής ενός μικρού Γυμνασίου (υπάρχουν πολλές εκατοντάδες τέτοια) που έχει 1 ή 2 τμήματα σε κάθε τάξη και έχεις κενό σε ΠΕ4. Τι ζητάς από τη Διεύθυνση:
α. έναν φυσικό
β. έναν χημικό
γ. έναν βιολόγο
δ. έναν γεωλόγο
ε. φυσικό για 4 ώρες (με το παλιό πρόγραμμα) και χημικό για 2 ώρες και βιολόγο για 4 ώρες και γεωλόγο για 4 ώρες
Επιλέξτε τη σωστή απάντηση.

Πάλι γνώμη μου είναι πως ρωτάς λάθος ερωτήση...δεν έχει τόσο σημασία τι θα τοποθετήσει στο συγκεκριμένο γυμνάσιο ΑΡΚΕΙ να έχουν τηρηθεί κάποια ποσοστά στους διορισμούς/αναπληρωτές!! Ή έστω άνευ ποσοστών, ας πάρει  αριθμό καθηγητών Φ/Χ/Β/Γ ανάλογα με τις κενές ώρες που υπάρχουν στις ΔΙΔΕ, το που και πως θα τους τοποθετήσει είναι δευτερεύων ζήτημα. Και λέγοντας κενή ώρα, εννοώ να ισχύει ο νόμος, ο μόνιμος Φ/Χ/Β/Γ να έχει τουλάχιστον 12 ώρες α ανάθεση!! Πόσο μάλλον όταν είναι και άσχετη ειδικότητα που είπα και προηγουμένως! Αλλά το αυτονόητο και το προβλεπόμενο κάποιοι το βαφτίζουν "αντισυναδελφικό"
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2013, 01:09:17 πμ από gagarin_3 »

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #129 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 01:09:17 πμ »
Το πρόβλημα δε δημιουργήθηκε μόνο από τους δύο τελευταίους ΑΣΕΠ!

Σωστα, δημιουργηθηκε οταν οι θεσεις ηταν ακομα κοινες αλλά οι ειδικοτητες εξεταζονταν σε διαφορετικα θεματα και το 2004 κανονιστηκε να βαλουν θεματα τετοιας δυσκολιας στους Βιολογους που εβλεπαν τον διορισμο με το κυαλι! Κι απο τοτε αυτο εξακολουθει να γινεται, αν και πλεον οι υποψηφιοι διαγωνιζονται για ξεχωριστες θεσεις. Ακομη και τον ΑΣΕΠ χρησιμοποιησαν οι συντεχνιες για να ικανοποιησουν τα συμφεροντα τους.

Το σωστο ειναι να παψει να υπαρχει κλαδος, διοτι απο τοτε που διαχωριστηκαν τα πανεπιστημιακα τμηματα, διδασκομαστε διαφορετικα αντικειμενα και με την παροδο των δεκαετιων η εξειδικευση αυξηθηκε. Το οτι ολοι μας διδασκουμε Φυσικες Επιστημες δε σημαινει οτι χρειαζεται να υπαρχει κλαδος. Οι Φιλολογοι κι οι Θεολογοι διδασκουν Ανθρωπιστικες Επιστημες αλλά δεν ανηκουν σε εναν κλαδο. Οι Κοινωνιολογοι κι οι Πολιτικων Επιστημων διδασκουν Κοινωνικες-Πολιτικες Επιστημες, αλλά δεν υπαρχει κλαδος - βεβαια φετος το Υπουργειο εφτιαξε ενα μοναδικο μαθημα για ολους τους, ωστε να το εχουν ολοι Α αναθεση για το Υπουργειο να εχει φτηνοτερο, πιο ευελικτο προσωπικο... αλλά παλι δεν τους ενωσε σε εναν κλαδο!

Η Β αναθεση εξυπηρετει τη σχολικη μοναδα, αλλά πρεπει ν'ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα (ειναι αδιανοητο ο Φυσικος να εχει Β αναθεση Βιολογια ή ο Νομικος να εχει Ιστορια!) και να μη γινεται κατάχρησή της: χρησιμευει για συμπληρωση ωραριου οταν δεν υπαρχει στην περιοχη εκπαιδευτικος που εχει το μαθημα Α αναθεση, οχι για να μη μετακινειται ο εκπαιδευτικος σε αλλη σχολικη μοναδα. Ιδανικα, δε θα επρεπε να υπαρχει καθολου Β αναθεση!

Μετά όμως όσοι εργάζονται, είτε μόνιμοι, είτε αναπληρωτές θα διαμαρτύρονται γιατί θα τρέχουν σε 4-5 σχολεία για να συμπληρώσουν το ωράριο τους. Ειδικά στους χημικούς και τους βιολόγους οι αναπληρωτές θα εξαφανιστούν και θα προσλαμβάνονται μόνο ωρομίσθιοι.

Ποια 4-5; Αν οι Φυσικοι ΔΕΝ ειχαν Β αναθεση τη Χημεια και τη Βιολογια (που για τη Χημεια δεν ξερω, αλλα τη Βιολογια σιγουρα δεν τη σπουδασαν ΠΟΤΕ!), ΔΕ θα μπορουσαν να παρουν τις ωρες των αλλων κι ετσι οι Χημικοι θα καλυπταν ανετα ωραριο σε 1 λυκειο με Α΄αναθεση κι οι Βιολογοι σε 2 με Α' αναθεση ή σε 1 με Α+Β αναθεση. Τα περισσοτερα λυκεια εχουν >=3 τμηματα/ταξη, που σημαινει 75 μαθητες και 2 τμηματα Κατευθυνσης με 24 ωρες Χημειας (παραπανω αν υπαρχει κι αλλο τμημα κατευθυνσης) και μονο σε πολυ μικρα λυκεια με 2 τμηματα/ταξη θα επρεπε ο Χημικος να συμπληρωνει ωράριο στο τοπικο γυμνασιο. Εκει βεβαια ο Βιολογος θα επρεπε να πηγαινει σε 3ο σχολειο για καλυψη ωραριου, αλλά θα μπορουσε να τεθει ορος σ'αυτην την περιπτωση ο καθηγητης να παιρνει Β' αναθεση.

Παντως το θεωρω πολυ λογικοτερο ενας Χημικος κι ενας Βιολογος να καλυπτουν μαζι ενα επαρχιακο γυμνασιο και λυκειο κανοντας ο καθενας το μαθημα του, παρα να πηγαινει ο ενας μονο στο ενα σχολειο κι ο αλλος μονο στο αλλο, διδασκοντας Β' αναθεση το μαθημα του αλλου. Αν κι ειδικα για τους Βιολογους, εγω πιστευω οτι επρεπε να εχουμε τη Χημεια ολων των ταξεων εκτος της Κατευθυνσης ως Α' αναθεση γιατι τη φαγαμε με το κουταλι, αλλά και το αντιστροφο για τους Χημικους που εχουν διδαχθει Βιολογία - να δινει το καθε Πανεπιστημιακο τμημα βεβαιωση για τον αριθμο μαθηματων που εχει διδαχθει ο φοιτητης στο αντικειμενο κι αν ειναι μεγαλος να διδασκει το μαθημα Α' αναθεση, αν ειναι μικρος να το διδασκει Β΄κι αν εχει μονο 1 μαθημα να μην το διδασκει καθολου!

Σε καθε περιπτωση, τωρα υπαρχουν τοσα κενα "καθαρης" Βιολογιας που οι Βιολογοι δε χρειαζονται κανενα αλλο μαθημα για συμπληρωση ωραριου. Οι ωρες αυτες ισως μειωθουν σε 2 χρονια, επειδη δε θα υπαρχει πλεον Βιολογια στα ΕΠΑΛ και δε θα δημιουργειται τμημα Κατευθυνσης σε πολλα σχολεια. :( Απο την αλλη, θα εχουν συνταξιοδοτηθει πολλοι Βιολογοι και Φυσιογνωστες, οπότε οι αναγκες σε Βιολογους θα παραμενουν τεραστιες και θα καλυπτονται ως συνηθως απο τις αλλες ειδικοτητες που πλεοναζουν... εκτος κι αν μετα απο 2 χρονια δεν πλεοναζουν πλεον λογω συνταξιοδοτησεων και αυξηση ωρων. Και παλι ομως, θα τολμησει το Υπουργειο να διορισει 350 βιολογους με τη μια και μονο καμια 50ρια απο τις αλλες ειδικοτητες; Δε νομιζω. Αν θελουν, βεβαια, βαζουν οριο ηλικιας και μας σβηνουν ολους απο το χαρτη - ειμαστε και ακριβοτεροι λογω μεγαλυτερων κλιμακιων και μικροτερου ωραριου! :(

2η ερώτηση κρίσεως: γιατί δεν κάνουν φασαρία οι ενώσεις βιολόγων και γεωλόγων παρά μόνο μεμονωμένοι βιολόγοι και γεωλόγοι; Μήπως ξέρουν κάτι παραπάνω οι ενώσεις;

Φιλε μου, οι ενωσεις διοικουνται απο συνδικαλιστες που κοιτανε το προσωπικο τους συμφερον ή το συμφερον του πολυ στενου τους κυκλου - οχι το συμφερον του μαθητη ή των νεοτερων ή αδιοριστων συναδελφων τους. Περιμενες απο συνδικαλιστες που θελουν να ειναι αρεστοι, τακτοποιημενους στο σχολειο τους μια ζωη, με μισθο που δε μειωθηκε οπως των υπολοιπων απο εμας οταν εγιναν οι οριζοντιες περικοπες πριν 2 χρονια, να κανουν φασαρια για την υπαρξη Β' αναθεσης; Μα δε λειτουργουν με βαση το καλο του μαθητη ή το καλο της ειδικοτητας, αλλά με βαση το προσωπικο τους καλο.

Οσο για την ειδικοτητα των "Γεωλογων", εχουν πλεον δικαιωμα να ενταχθουν σ'αυτην πτυχιουχοι Γεωγραφιας, οπως στην ειδικοτητα των "Βιολογων" εχουν πλεον δικαιωμα να ενταχθουν οχι μονο οι πτυχιουχοι του Βιολογικου αλλά κι οι πτυχιουχοι Φυσιογνωστικου, Βιοχημειας, Μοριακης Βιολογιας και Γενετικης κλπ. Το καλυτερο για το μαθητη, αλλά και για την επερχομενη αξιολογηση του εκπαιδευτικου (νομιζεις οτι αν μπεις στην αιθουσα κι αξιολογησεις το Φυσικο ή Χημικο που διδασκει Βιολογια, θα θεωρηθει επαρκης; ), ειναι να διδασκει ο εκπαιδευτικος το αντικειμενο που σπουδασε, εκτος αν μπορει να διδαξει δευτερο αντικειμενο λογω ΕΠΑΡΚΗ αριθμου μαθηματων που διδαχθηκε σε Πανεπιστημιακο επιπεδο ή αναλογου μεταπτυχιακου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:52:15 »

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #130 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 01:22:25 πμ »
έστω ότι είσαι διευθυντής ενός μικρού Γυμνασίου (υπάρχουν πολλές εκατοντάδες τέτοια) που έχει 1 ή 2 τμήματα σε κάθε τάξη και έχεις κενό σε ΠΕ4. Τι ζητάς από τη Διεύθυνση:
α. έναν φυσικό
β. έναν χημικό
γ. έναν βιολόγο
δ. έναν γεωλόγο
ε. φυσικό για 4 ώρες (με το παλιό πρόγραμμα) και χημικό για 2 ώρες και βιολόγο για 4 ώρες και γεωλόγο για 4 ώρες

Αν το Γυμνασιο εχει μονο 1 τμημα ανα ταξη (15 ωρες ΦΕ), πρεπει να ζητησει Βιολογο (ασχετα που ΟΛΟΙ οι διευθυντες τετοιων "μονοθεσιων" ζητανε Φυσικο απο αγνοια  ::)) διοτι ο Βιολογος ειναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ που εχει διδαχθει ΟΛΑ τα αλλα αντικειμενα σε πανεπιστημιακο επιπεδο, εστω και μονο με 1 μαθημα απο το καθενα, αρα ειναι ο επαρκεστερος. Ειδικα στο Γυμνασιο, που καποιοι Φυσικοι ισχυριζονται οτι το επιπεδο μαθηματων ειναι χαμηλο και τα παντα μπορουν να διδαχθουν πανευκολα. ::)

Διαφορετικα, να γινει το (ε) και να πανε εκει οσοι καθηγητες χρειαζονται να συμπληρωσουν ωραριο απο το κοντινοτερο σχολειο.

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #131 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 01:33:38 πμ »
Βλέπω ότι άνοιξα τους ασκούς του Αιόλου.
Το πρόβλημα είναι ξανά το ίδιο όμως. Ο καθένας γράφει πολλά πράγματα μαζί και δεν πιάνουμε ένα ένα τα θέματα. Έτσι δεν κάνουμε διάλογο, αλλά παράλληλους μονολόγους. Κάτι σαν τους πολιτικούς στα τηλεοπτικά πάνελ που μιλάνε όλοι μαζί και για όλα τα θέματα ταυτόχρονα.
Είναι προφανές ότι δεν μπορώ να απαντήσω ταυτόχρονα σε όλα τα θέματα.
Ή λοιπόν απαντήστε μου σε κάθε θέμα συγκεκριμένα, ή (αν αυτό σας κάνει να αισθάνεστε καλύτερα) κάντε εσείς συγκεκριμένες ερωτήσεις για να απαντήσω εγώ.

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #132 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 01:36:23 πμ »
Οσο και αν προσπαθουμε να πεισουμε για τα υπερ η τσ κατα της ενοποιησης ακρη δεν βγαινει. Ο καθε ενας εχει την τεκμηριωμενη, κατα τα δικα του κριτηρια, αποψη. Σε αρκετες χωρες οι ΦΕ ειναι ενοποιημενο μαθημα και δεν ειναι τυχαια η αναγνωριση απο το Ασεπ ως ενιαιο ΠΕ04. Βεβαια τα επαγγελματικα δικαιωματα στην Ελλαδα, ακομα και υπο την ευθυνη του ασεπ, ειναι αμαρτωλη ιστορια.
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #133 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 01:45:10 πμ »
εχω απαντήσει σε κανα δυό ερωτήσεις και το ξέρω ότι δεν σε ικανοποίησα στις άλλες. Φταίω και εγώ γιατί βαριέμαι να ξαναγράφω τα ίδια και να βάζω φωτογραφίες και λινκ. Θα πάρω και γω την ευκαιρία να κάνω μια ερωτηση γιατί μόνο αυτή με ενδιαφέρει έτσι και αλλιώς  ;D
- Οι μόνιμοι φυσικοί δεν πρέπει πρώτα να καλύπτουν α ανάθεση >12ώρες και μετά να συμπληρώνουν με β; Αφού φτάνουν όπως απέδειξα να κάνουν 23 ώρες β ανάθεση, σε ορισμένες πόλεις, εφόσον τελείωσαν οι ώρες φυσικής, τότε πως σε αυτές τις πόλεις βρέθηκαν ώρες φυσικής για αναπληρωτές;

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #134 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 01:49:06 πμ »
Οσο και αν προσπαθουμε να πεισουμε για τα υπερ η τσ κατα της ενοποιησης ακρη δεν βγαινει. Ο καθε ενας εχει την τεκμηριωμενη, κατα τα δικα του κριτηρια, αποψη. Σε αρκετες χωρες οι ΦΕ ειναι ενοποιημενο μαθημα και δεν ειναι τυχαια η αναγνωριση απο το Ασεπ ως ενιαιο ΠΕ04. Βεβαια τα επαγγελματικα δικαιωματα στην Ελλαδα, ακομα και υπο την ευθυνη του ασεπ, ειναι αμαρτωλη ιστορια.
Ναι κοιτα σχεδόν όλοι εδω μέσα είμαστε κατά. Δεν έχω διαβάσει κάποιον που να έχει το θάρρος να πει ότι είναι υπέρ. Και καταλαβαίνω γιατί  8)

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #135 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 02:03:41 πμ »
Το ότι οι ξενόγλωσσοι δεν δίνουν ιστορία, ενώ οι βιολόγοι φυσική δείχνει ότι το υπουργείο δεν τους αντιμετωπίζει με τον ίδιο τρόπο, αλλά τους χρησιμοποιεί στη συνέχεια για να καλύψει τα κενά. Τελείως διαφορετική περίπτωση, συνεπώς δεν δίνει επιπλέον επιχειρήματα στην αποψή σου.

Δεν τα λες καλα, διοτι δεν εδιναν οι Φυσικοι σε ΚΑΘΕ ΑΣΕΠ Βιολογια. Μονο οσοι ηταν διοριστεοι το 2004 και το 2008 απαντησαν υποχρεωτικα σ'ερωτησεις Βιολογιας - και δεν ξερουμε καν αν και τι απαντησαν ή αν ηταν διοριστεοι λογω προσαυξησεων. Εξαλλου, το ν'απαντησεις σε 10 ερωτησεις πολλαπλης επιλογης σ'ενα διαγωνισμο δε σε κανει επαρκη να διδαξεις ενα μαθημα που ΔΕΝ εχεις διδαχθει στο πανεπιστημιο - σε κανει αυτοδιδακτο. Κι ενας αυτοδιδακτος δεν εχει δικαιωμα διδασκαλιας! Διαφορετικα, να εξεταζονται κι οι ξενογλωσσοι στον ΑΣΕΠ σε Ιστορια και να διατηρησουν το δικαιωμα να τη διδασκουν. Επισης, να διδασκουμε Αγγλικα οσοι εχουμε Proficiency, κλπ. (μα τι λεω, εδω το κρατος διορισε να διδασκουν Πληροφορικη με σεμιναρια...)

Παντως, ακομη κι οταν το Υπουργειο αποφασισε οτι οι αυτοδιδακτοι θα εχουν δικαιωμα διδασκαλιας, τοτε προκειμενου ν'αποδειξουν την επαρκεια τους, θα επρεπε να τους ειχε εξετασει και σε πλανο μαθηματος Βιολογιας, εργαστηριακες ασκησεις Βιολογιας, κλπ. Αφου δεν το εκανε, τι συζηταμε; Νομιζεις οτι αν, στην επικειμενη αξιολογηση, βαλουμε εναν Φυσικο να διδαξει Βιολογια, θ'αξιολογηθει ως επαρκης; Δε συμφερει ουτε τον μαθητη, ουτε τον καθηγητη, να διδασκει κατι που δεν εχει σπουδασει.

mous, βεβαιως και πρεπει να διαχωριστει ο κλαδος! Η υπαρξη κλαδου ειχε νοημα πριν απο 30 χρονια, αλλά οχι πλεον με την εξειδικευση που εχουν αποκτησει τα Πανεπιστημιακα τμηματα. Τωρα πρεπει να γινει πληρης διαχωρισμος κι ο καθενας να διδασκει αποκλειστικα το αντικειμενο του, εκτος αν θεωρηθει επαρκης να διδαξει και αλλο αντικειμενο, πραγμα που μπορει ν'αποδεικνυεται με βεβαιωση του Πανεπιστημιου για τον αριθμο μαθηματων απο το αλλο αντικειμενο που εχει διδαχθει. (οταν ενας Βιολογος εχει διδαχθει 5 μαθηματα Χημειας, ειναι πολυ επαρκεστερος να τη διδαξει ως Α΄αναθεση απο τον οποιοδηποτε ΠΕ02 που διδασκει Ιστορια ως Α΄αναθεση εχοντας διδαχθει μονο 3 μαθηματα)
Φυσικα και δε συμφωνω με τον γραπτο ΑΣΕΠ ως τροπο διορισμου - δε θ'αποδειξει ενα γραπτο την επαρκεια του εκπαιδευτικου στην πραξη. Ας γινοταν με σειρα προτεραιοτητας (οπως γινεται για άλλα Υπουργεια ή Δημους) κι οποιος ειναι στους διοριστεους να αξιολογηθει στην πραξη, ειτε πριν διοριστει, ειτε κατα τη δοκιμαστικη περιοδο της διετιας, για ν'αποδειχθει η καταλληλότητά του. Αλλά ο τροπος διορισμου ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ άλλο θεμα απο τη Β΄αναθεση, την οποια δεν υποστηριζω, εκτος απο τις συγκεκριμενες περιπτωσεις που ανεφερα.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2013, 02:05:42 πμ από utenar »

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #136 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 02:13:17 πμ »
gvasillis την ερώτηση που έκανες δεν την κατάλαβα.
Για να τοποθετηθώ και να μην κάνω μόνο ερωτήσεις λέω ότι είμαι θεωρητικά φανατικά υπέρ του να κάνει κανείς το μάθημά του και μόνο. Στην πράξη όμως υπάρχουν τεράστια προβλήματα.
Τα μικρά σχολεία είναι πολλές εκατοντάδες, δεν αποτελούν εξαίρεση. Για να γεμίσει ένας βιολόγος μόνο με βιολογία μπορεί να χρειαστεί να πάει μέχρι και σε 5 ή 6 μικρά γυμνάσια (4*6=24), ενώ χειρότερα είναι τα πράγματα για το χημικό. Αλλά έστω ότι πάει κάποιος σε 4 σχολεία. Θεωρείτε ότι αυτό είναι εφικτό και για πόσα χρόνια θα το κάνει;
Αλλά και από παιδαγωγικής πλευράς να το δούμε τι είναι χειρότερο: ένας φυσικός που κάνει χημεία στο γυμνάσιο ή 4 επισκέπτες καθηγητές που δεν ανήκουν πουθενά;

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #137 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 02:28:52 πμ »
Πάλι ανοίγεις πάρα πολλά θέματα.
Εννοείται ότι στη θεωρία είναι σωστός ο διαχωρισμός των κλάδων καθώς είναι σίγουρο ότι αν αξιολογηθεί ένας βιολόγος που κάνει φυσική θα κριθεί ανεπαρκής. Στην πράξη όμως τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά.
Πρόσεχε τι εύχεσαι (μιλάω για το διαχωρισμό των κλάδων). Μπορεί να πραγματοποιηθεί και να το μετανιώσεις.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #138 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 02:30:38 πμ »
Για μένα οι υποθετικές περιπτώσεις που λες, είναι πραγματικές, 7 χρόνια τώρα. Είναι αρκετά συνηθισμένο για αναπληρωτές βιολόγους. Μέχρι 4 σχολεία είναι αλήθεια. Συνήθως δεν υπάρχουν παραπάνω σχολεία σε μια απομακρυσμένη περιοχή.
Μέσα σε μια πόλη 1-2 σχολεία είναι αρκετά για να συμπληρώσει ο καθένας α αναθεση.
άρα δεν θέλω να πηγαίνει κανείς σε πολλά΄σχολεία. Θέλω να  πηγαίνουν οι καθηγητές του γυμνασίου στο συστεγαζόμενο λύκειο(και τούμπαλην), ή σε μια απόσταση που να γίνεται σε λιγότερο από μισή ώρα, και να συμπληρώνουν α ανάθεση. Αυτό είναι το πιο συχνό πρόβλημα που συναντάμε στις περιοδίες μας. Καταλαβαίνω ότι δυσκολεύεσε να πιστέψεις ότι κάτι τόσο απλό δεν γίνεται ήδη. Επιθυμώ να αποκτήσουμε πρόσβαση σε επίσημα στοιχεία που να το αποδεικνύουν, και να μην αναγκαστώ να τα μετρήσω τελικά ένα-ένα για να αποδείξω το αυτονόητο.
Οπότε αν το σχολείο είναι απομακρυσμένο, προτιμώ έναν καθηγητή να τα κάνει όλα. Αποτελεί εξαιρετική περίπτωση και με το νόμο.
Αν το σχολείο είναι κοντά σε άλλο, να έρθουν 4 καθηγητές που θα ανήκουν στο άλλο και να κάνουν το καλύτερο παιδαγωγικά μάθημα.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #139 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 02:36:49 πμ »
Πάλι ανοίγεις πάρα πολλά θέματα.
Εννοείται ότι στη θεωρία είναι σωστός ο διαχωρισμός των κλάδων καθώς είναι σίγουρο ότι αν αξιολογηθεί ένας βιολόγος που κάνει φυσική θα κριθεί ανεπαρκής. Στην πράξη όμως τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά.
Πρόσεχε τι εύχεσαι (μιλάω για το διαχωρισμό των κλάδων). Μπορεί να πραγματοποιηθεί και να το μετανιώσεις.
Περίεργο εγώ νόμιζα ότι είμαστανχωριζμένοι.  :-\
 Φέτος μας ένωσαν στις υπεραριθμίες. :'(
Λες να μας ξαναχωρίσουν;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32305
  • Τελευταία: Efiu
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160464
  • Σύνολο θεμάτων: 19219
  • Σε σύνδεση σήμερα: 836
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 713
Σύνολο: 715

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.118 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.