1
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Τελευταίο μήνυμα από durin στις Σήμερα στις 01:47:06 μμ »Καλησπέρα.
Σύμφωνα με τις παρακάτω διευκρινίσεις, για το Α2 ισχύει ότι:
https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2023/erotiseis-apantiseis-aksiol.pdf
αξιολογείται τεκμηριωμένα από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας η συμβολή́του εκπαιδευτικού́ στη δημιουργία κλίματος μάθησης μέσα στην τάξη, στην προώθηση πνεύματος αμοιβαίας εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού́ μεταξύ́του ιδίου και των μαθητών στην εμπλοκή́τους στη μαθησιακή́διαδικασία, στην πρόληψη προβλημάτων πειθαρχίας, στην επίλυση διαφορών και στη διαχείριση συγκρούσεων και στην αποδοχή́της 2 διαφορετικότητας. Αξιολογείται επίσης, η ικανότητα αναστοχασμού του εκπαιδευτικού́, ως προς τη διαχείριση του παιδαγωγικού́ κλίματος της τάξης, την κριτική επανεξέταση των πρακτικών του, τον εντοπισμό́ των προβληματικών σημείων στη διαχείριση του κλίματος και την υιοθέτηση σύγχρονων παιδαγωγικών προσεγγίσεων για την αντιμετώπισή́ τους.
Ο διεθυντής στο σχολείο όπου υπηρετώ έγραψε:
ΠΕΔΙΟ Α2: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΑΞΗΣ/ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Πολύ καλός
ΠΕΔΙΟ Α2: ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗ
Σύμφωνα με την αποτίμηση των δύο διδασκαλιών και την έκθεση παρατηρήσεων του αξιολογούμενου ο εκπαιδευτικός ..................... κατάφερε με τη στάση του στις διδασκαλίες να δημιουργήσει ένα πολύ καλό παιδαγωγικό κλίμα στην τάξη με αλληλοσεβασμό ανάμεσα στους μαθητές και στον εκπαιδευτικό και διαχειριστεί τα προβλήματα που πήγαν να δημιουργηθούν και να έχει την ενεργό συμμετοχή όλων των μαθητών.
Συγκεκριμένα, στην πρώτη αποτίμηση:
Η πρώτη διδασκαλία αφορούσε το μάθημα .............. . Οι ΅αθητες καθόταν ήσυχα στα θρανία τους και περίμεναν τον καθηγητή τους. Αφού έγινε μια εισαγωγή απ τον εκπαιδευτικὁ και τεθηκαν οι οτόχοι και οι έννοιες του μαθήματος, ο εκπαιδευτικὀς άρχισε να ρωτά τους μαθητές και να κατευθύνει τις απαντήσεις τους. Αυτοί έδειξαν ενδιαφέρον για το ΅άθημα, παρακολουθούσαν ΅ε προσοχή το οπτικοακουστικό υλικό ενώ ση΅είωσαν και υπογρἁμμισαν σημαντικά στοιχεία στο σχολικό βιβλίο. Στη συνέχεια, συμ΅ετείχαν στη συζήτηση που αναπτύχθηκε, άλλοι λιγότερο, άλλοι περισσότερο, και συνεργάστηκαν σε ομάδες για τη ΅ελέτη των σχετικών δραστηριοτήτων ενώ δε δίστασαν να εκφράσουν απορίες που τους δημιουργήθηκαν. Δεν παρατηρήθηκαν σημάδια κόπωσης των μαθητών. Ο εκπαιδευτικὀς είχε τον απόλυτο έλεγχο της τάξης και με τον τρόπο διδασκαλίας , κρατούσε το ενδιαφέροντων μαθητὼν σε υψηλό επίπεδο. Από την έκθεση αυτοαξιολόγησης και τη συζήτηση που ακολούθησε διαπίστωσα το πολύ καλό επίπεδο του παιδαγωγικού του έργου και τις εύστοχες προτάσεις για τη βελτίωση του.
Στη δεύτερη:
Η δεύτερη διδασκαλία πραγματοποιἡθηκε στην τάξη ........ στο μάθημα της ........... Όπως και στην πρώτη διδασκαλία ο εκπαιδευτικός έκανε ΅ια σύνδεση με το προηγούμενο μάθημα. Μίλησε για τις έννοιες που Θα πρέπει οι μαθητές να κατανοήσουν και για τους στόχους του μαθή΅ατος. Αν και η διδασκαλία έγινε την 6η ώρα του ωρολογιου προγράμ΅ατος οι μαθητές έδειξαν ενδιαφέρον, κατανοώντας τη ση΅αντικότητα του μαθήματος, ενεπλάκησαν ενεργά, συμ΅ετείχαν στη συζήτηση που αναπτύχθηκε, συνεργάστηκαν σε ο΅άδες για τη μελέτη των σχετικών δραστηριοτήτων ενώ δε δίστασαν να εκφράσουν απορίες που τους δημιουργήθηκαν. Μέσα από τις συνεχείς ερωτήσεις τη χρήση video και γενικά τον τρόπο διδασκαλίας όλοι οι μαθητές έδειχναν το ενδιαφέρον τους. Η συ΅περιφορά τους όσο μεταξύ τους όσο και απέναντι στον καθηγητή ήταν πολύ καλή. Υπήρχε πνευ΅α αμοιβαίας ε΅πιστοσύνης και αλληλοσεβασ΅ού μεταξύ του συναδέλφου και των μαθητών δεν υπήρχαν προβλήματα συ΅περιφοράς. Στη συνάντηση που ακολούθησε ΅ε τον εκπαιδευτικό μέσα από τις εκθέσεις αυτοαξιολόγησης και από την όλη παρουσία του διέκρινα το πολύ καλό επίπεδο αναστοχασ΅ου και τη διατύπωση προτάσεων για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.
Με τον διευθυντή έχω τυπικές σχέσεις, δεν ρώτησα τίποτα σχετικά με τον βαθμό "πολύ καλά" που μου έβαλε και γενικά φροντίζω να είμαι τυπικός σε όλες μου τις υποχρεώσεις.
Ωστόσο μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι τους υπόλοιπους νεοδιόριστους τους βαθμολόγησε με "εξαιρετικά".
Πιστεύετε πως αξίζει τον κόπο να κάνω ένσταση; Αν δεν κάνω λάθος μπορώ να επιλέξω το σχετικό πεδίο στο gov.gr. Ποια η γνώμη σας συνάδελφοι; Εγώ καταλαβαίνω πως η βαθμολόγηση είναι τελείως υποκειμενική καθώς πέραν από τις αποτιμήσεις τις δικές μου και του διευθυντή, δεν εξετάζεται κάποιο άλλο κριτήριο.
Για τις ενστάσεις αναφέρεται πως:
Ο εκπαιδευτικός έχει δικαίωμα να ασκήσει ένσταση κατά των εκθέσεων αξιολόγησης ενώπιον τριμελούς Ειδικής Επιτροπής Αξιολόγησης, η οποία συγκροτείται στην έδρα κάθε μίας από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η ένσταση ασκείται μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δώδεκα (12) ημερών από την επομένη της γνωστοποίησης με απόδειξη της αξιολογικής έκθεσης στον αξιολογούμενο. Οι ενστάσεις ασκούνται μέσω της ειδικής ψηφιακής εφαρμογής.
Ευχαριστώ.
Σύμφωνα με τις παρακάτω διευκρινίσεις, για το Α2 ισχύει ότι:
https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2023/erotiseis-apantiseis-aksiol.pdf
αξιολογείται τεκμηριωμένα από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας η συμβολή́του εκπαιδευτικού́ στη δημιουργία κλίματος μάθησης μέσα στην τάξη, στην προώθηση πνεύματος αμοιβαίας εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού́ μεταξύ́του ιδίου και των μαθητών στην εμπλοκή́τους στη μαθησιακή́διαδικασία, στην πρόληψη προβλημάτων πειθαρχίας, στην επίλυση διαφορών και στη διαχείριση συγκρούσεων και στην αποδοχή́της 2 διαφορετικότητας. Αξιολογείται επίσης, η ικανότητα αναστοχασμού του εκπαιδευτικού́, ως προς τη διαχείριση του παιδαγωγικού́ κλίματος της τάξης, την κριτική επανεξέταση των πρακτικών του, τον εντοπισμό́ των προβληματικών σημείων στη διαχείριση του κλίματος και την υιοθέτηση σύγχρονων παιδαγωγικών προσεγγίσεων για την αντιμετώπισή́ τους.
Ο διεθυντής στο σχολείο όπου υπηρετώ έγραψε:
ΠΕΔΙΟ Α2: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΑΞΗΣ/ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Πολύ καλός
ΠΕΔΙΟ Α2: ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗ
Σύμφωνα με την αποτίμηση των δύο διδασκαλιών και την έκθεση παρατηρήσεων του αξιολογούμενου ο εκπαιδευτικός ..................... κατάφερε με τη στάση του στις διδασκαλίες να δημιουργήσει ένα πολύ καλό παιδαγωγικό κλίμα στην τάξη με αλληλοσεβασμό ανάμεσα στους μαθητές και στον εκπαιδευτικό και διαχειριστεί τα προβλήματα που πήγαν να δημιουργηθούν και να έχει την ενεργό συμμετοχή όλων των μαθητών.
Συγκεκριμένα, στην πρώτη αποτίμηση:
Η πρώτη διδασκαλία αφορούσε το μάθημα .............. . Οι ΅αθητες καθόταν ήσυχα στα θρανία τους και περίμεναν τον καθηγητή τους. Αφού έγινε μια εισαγωγή απ τον εκπαιδευτικὁ και τεθηκαν οι οτόχοι και οι έννοιες του μαθήματος, ο εκπαιδευτικὀς άρχισε να ρωτά τους μαθητές και να κατευθύνει τις απαντήσεις τους. Αυτοί έδειξαν ενδιαφέρον για το ΅άθημα, παρακολουθούσαν ΅ε προσοχή το οπτικοακουστικό υλικό ενώ ση΅είωσαν και υπογρἁμμισαν σημαντικά στοιχεία στο σχολικό βιβλίο. Στη συνέχεια, συμ΅ετείχαν στη συζήτηση που αναπτύχθηκε, άλλοι λιγότερο, άλλοι περισσότερο, και συνεργάστηκαν σε ομάδες για τη ΅ελέτη των σχετικών δραστηριοτήτων ενώ δε δίστασαν να εκφράσουν απορίες που τους δημιουργήθηκαν. Δεν παρατηρήθηκαν σημάδια κόπωσης των μαθητών. Ο εκπαιδευτικὀς είχε τον απόλυτο έλεγχο της τάξης και με τον τρόπο διδασκαλίας , κρατούσε το ενδιαφέροντων μαθητὼν σε υψηλό επίπεδο. Από την έκθεση αυτοαξιολόγησης και τη συζήτηση που ακολούθησε διαπίστωσα το πολύ καλό επίπεδο του παιδαγωγικού του έργου και τις εύστοχες προτάσεις για τη βελτίωση του.
Στη δεύτερη:
Η δεύτερη διδασκαλία πραγματοποιἡθηκε στην τάξη ........ στο μάθημα της ........... Όπως και στην πρώτη διδασκαλία ο εκπαιδευτικός έκανε ΅ια σύνδεση με το προηγούμενο μάθημα. Μίλησε για τις έννοιες που Θα πρέπει οι μαθητές να κατανοήσουν και για τους στόχους του μαθή΅ατος. Αν και η διδασκαλία έγινε την 6η ώρα του ωρολογιου προγράμ΅ατος οι μαθητές έδειξαν ενδιαφέρον, κατανοώντας τη ση΅αντικότητα του μαθήματος, ενεπλάκησαν ενεργά, συμ΅ετείχαν στη συζήτηση που αναπτύχθηκε, συνεργάστηκαν σε ο΅άδες για τη μελέτη των σχετικών δραστηριοτήτων ενώ δε δίστασαν να εκφράσουν απορίες που τους δημιουργήθηκαν. Μέσα από τις συνεχείς ερωτήσεις τη χρήση video και γενικά τον τρόπο διδασκαλίας όλοι οι μαθητές έδειχναν το ενδιαφέρον τους. Η συ΅περιφορά τους όσο μεταξύ τους όσο και απέναντι στον καθηγητή ήταν πολύ καλή. Υπήρχε πνευ΅α αμοιβαίας ε΅πιστοσύνης και αλληλοσεβασ΅ού μεταξύ του συναδέλφου και των μαθητών δεν υπήρχαν προβλήματα συ΅περιφοράς. Στη συνάντηση που ακολούθησε ΅ε τον εκπαιδευτικό μέσα από τις εκθέσεις αυτοαξιολόγησης και από την όλη παρουσία του διέκρινα το πολύ καλό επίπεδο αναστοχασ΅ου και τη διατύπωση προτάσεων για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.
Με τον διευθυντή έχω τυπικές σχέσεις, δεν ρώτησα τίποτα σχετικά με τον βαθμό "πολύ καλά" που μου έβαλε και γενικά φροντίζω να είμαι τυπικός σε όλες μου τις υποχρεώσεις.
Ωστόσο μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι τους υπόλοιπους νεοδιόριστους τους βαθμολόγησε με "εξαιρετικά".
Πιστεύετε πως αξίζει τον κόπο να κάνω ένσταση; Αν δεν κάνω λάθος μπορώ να επιλέξω το σχετικό πεδίο στο gov.gr. Ποια η γνώμη σας συνάδελφοι; Εγώ καταλαβαίνω πως η βαθμολόγηση είναι τελείως υποκειμενική καθώς πέραν από τις αποτιμήσεις τις δικές μου και του διευθυντή, δεν εξετάζεται κάποιο άλλο κριτήριο.
Για τις ενστάσεις αναφέρεται πως:
Ο εκπαιδευτικός έχει δικαίωμα να ασκήσει ένσταση κατά των εκθέσεων αξιολόγησης ενώπιον τριμελούς Ειδικής Επιτροπής Αξιολόγησης, η οποία συγκροτείται στην έδρα κάθε μίας από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η ένσταση ασκείται μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δώδεκα (12) ημερών από την επομένη της γνωστοποίησης με απόδειξη της αξιολογικής έκθεσης στον αξιολογούμενο. Οι ενστάσεις ασκούνται μέσω της ειδικής ψηφιακής εφαρμογής.
Ευχαριστώ.