0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τουλάχιστον εσύ είσαι ειλικρινής. Για να μη λέμε ότι άδικα κατηγορούν τους εκπαιδευτικούς για τα χάλια της κοινωνίας και της δημοκρατίας μας.
@TimPap,με το λιτό σχόλιο που έγραψες έβαλες τα πράγματα στη θέση τους.@ αγαπητέ συνοδοιπόρε leon. Οι καταλήψεις είναι παράνομες. Δεν είναι φασιστικές, όπως λαϊκίστικα υποστήριξε ο rublev, αλλά σίγουρα είναι παράνομες.@αγαπητέ και γνώριμε από τα παλιά rublev, η υπερβολική ενοχοποίηση (με προτεσταντικό τρόπο... )της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών για το θέμα της κατάληψης ξεπερνά το μέτρο και χάνεις τα δίκια σου.Για την αντιμετώπιση της παράνομης πράξης της κατάληψης αρμόδιοι είναι οι εκπρόσωποι της δικαστικής και εκτελεστικής εξουσίας. Είναι άδικο να λοιδορείται ο κλάδος μας συλλήβδην και να σφυρίζουν αδιάφορα ο υπουργός δικαιοσύνης και ο υπουργός προστασίας του πολίτη.
Συμφωνώ ότι οι καταλήψεις είναι παράνομες, αλλά αν μείνουμε μόνο σε αυτή την ερμηνεία νομίζω χάνουμε το δάσος. (ιδιαίτερα οι εκπαιδευτικοί που αλλοίμονο αν βλέπουμε τα παιδιά σαν παραβάτες). Οι καταλήψεις είναι και παράνομες , είναι και φαινόμενα εγκατάλειψης της δημόσιας εκπαίδευσης , είναι και φαινόμενα σπασμωδικων αντιδράσεων σε μια πολιτεία που επίσης δρα σπαμωδικά χωρίς ευαισθησίες,
@panos2Νομίζω φάνηκε ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί που στηρίζουν τις καταλήψεις ως τρόπο αντίδρασης.Δεν μπορούμε πια να κρυφτούμε από την κοινωνία.Ειναι πολλά τα χρόνια που κρατάει αυτή η ξεφτίλα και μας πήραν χαμπάρι.Ακομα κι εσύ, συγχώρεσέ με ,όταν λες ότι δεν είναι φασιστικές,ευθύνεσαι.Κι εξηγώ:Ένα δημοκρατικό κράτος, οφείλει να παρέχει ευκαιρίες εκπαίδευσης ισότιμα σε ΟΛΟΥΣ τους πολίτες του.Οταν έστω και ΕΝΑΣ μαθητής στερείται αυτού του δικαιώματος από κάποιον που παράνομα καταλαμβάνει δημόσιο κτήριο, τότε καταπατείται η δημοκρατική λειτουργία.Για παράδειγμα, είναι σαν να ζητάς δημοψήφισμα για το γάμο των ομοφυλόφιλων.Σε αυτή την περίπτωση,το κράτος είναι υποχρεωμένο να παρέχει ίσες ευκαιρίες σε όλους τους πολίτες,ακόμα κι εάν ανήκουν σε μία μειονότητα.Το δικαίωμά τους δεν μπορεί να τεθεί στη διαπραγμάτευση ενός δημοψηφίσματος.Η ποιότητα ενός δημοκρατικού πολιτεύματος κρίνεται από τον σεβασμό της πλειοψηφίας έναντι της μειοψηφίας.Για αυτό και οι (προβληματικές έτσι κι αλλιώς) ψηφοφορίες των μαθητών για το κλείσιμο ενός σχολείου, ειναι άκυρες στο πολίτευμά μας.Γιατί,ακομα και εάν ΕΝΑ παιδί στερείται του δικαιώματός του καταπατάς τη δημοκρατία.Μου αρέσει,που οι δήθεν δημοκράτες-υποστηρικτες των καταλήψεων,δεν θα δέχονταν ποτέ ένα δημοψήφισμα σαν το παραπάνω, γιατί θα καταπατουσε δικαιώματα μειονοτήτων,ενώ τώρα άνετα ανέχονται αυτή την καταπάτηση.Και ας μην αρχίσει κάποιος τα περί προβληματικού κράτους,που το ίδιο καταπατά το δικαίωμα ισότιμης εκπαίδευσης κλπ., γιατί για αυτό τον λόγο υπάρχουν οι νόμοι,το Σύνταγμα,τα δικαστήρια.Παντα γράφω ότι οι καταλήψεις είναι παρανομες και φασιστικές.Εχεις κάθε δικαίωμα να διαμαρτύρεσαι.Οταν όμως παρανομείς έχοντας πλήρη επίγνωση ότι αυτή η ενέργεια στερεί το δικαίωμα ενός άλλου πολίτη,τότε είσαι εχθρός της δημοκρατίας.Επομένως, η κατάληψη πέρα από παράνομη, είναι και αντιδημοκρατική μέθοδος, δηλαδή ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ.Απλά πραγματα, που ντρέπομαι να επαναλαμβάνω σε εκπαιδευτικούς και ζητώ συγνώμη για αυτό,αλλά αναγκάζομαι.
Θα ήθελα να προτείνεις τόσο σε εμάς όσο και στους μαθητές μερικούς νόμιμους και ταυτόχρονα δημοκρατικούς τρόπους διαμαρτυρίας. Από περιέργεια, όποιοι χρησιμοποιούν με το δικό σου σκεπτικό φασιστικους τρόπους διεκδικήσεων είναι και φασίστες; Δεν λέω ότι διαφωνώ σε όλα όσα λες αλλά μόνο τρομοκρατικες οργανώσεις δεν έχεις κατονομασει τις μαθητικές καταλήψεις. Καλό βράδυ.
Φαντάζομαι - σύμφωνα με το σκεπτικό σου - εκείνη η διαμαρτυρία ήταν παράνομη και φασιστική;
Η παρανομία είναι μία σχετική έννοια και έχει να κάνει με την εκάστοτε νομοθεσία (και οι νόμοι, όπως ξέρουμε, υπάρχουν για να αλλάζουν). Αν μία κατάληψη αποφασίζεται και πραγματοποιείται από μία μειοψηφία, τότε δεν έχει νομιμοποίηση, αλλά αν η συντριπτική πλειοψηφία αποφασίζει μία τέτοια ακραία αντίδραση, τότε νομιμοποιείται στη συνείδηση της πλειοψηφίας αυτής και παύει να είναι παράνομη.