*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 729962 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gio66

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1187
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1260 στις: Ιανουάριος 22, 2013, 06:28:08 μμ »
Παραπομπή μη προακτέου υπαλλήλου
 
  Υπάλληλος, ο οποίος εγγράφεται σε δύο διαδοχικούς πίνακες μη προακτέων στον ίδιο βαθμό, παραπέμπεται μέσα σε δύο (2) μήνες από την κύρωση του οικείου πίνακα υποχρεωτικώς προς κρίση στο υπηρεσιακό συμβούλιο, το οποίο, με αιτιολογημένη απόφαση του και μετά από προηγούμενη κλήση αυτού για να παράσχει εγγράφως ή προφορικώς τις αναγκαίες διευκρινίσεις, μπορεί να τον απολύσει ή να τον υποβιβάσει κατά έναν βαθμό. Κατά της απόφασης αυτής επιτρέπεται να υποβληθεί ένσταση στο Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο

Αυτά για όσους πιστεύουν ότι στόχος είναι η βελτίωση. Α! Και κυρίως ότι όσοι μπήκαν με ασεπ δεν κινδυνεύουν...
Έχει ο Θεός.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:43:46 »

Αποσυνδεδεμένος talaiporos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1261 στις: Ιανουάριος 22, 2013, 07:37:45 μμ »
Α! Και κυρίως ότι όσοι μπήκαν με ασεπ δεν κινδυνεύουν...

Τα δικαστήρια να είναι καλά, ειδικά τώρα που αρχίζουν και παίρνουν τα πάνω τους 8)

Αποσυνδεδεμένος gio66

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1187
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1262 στις: Ιανουάριος 22, 2013, 07:56:09 μμ »
Α! Και κυρίως ότι όσοι μπήκαν με ασεπ δεν κινδυνεύουν...

Τα δικαστήρια να είναι καλά, ειδικά τώρα που αρχίζουν και παίρνουν τα πάνω τους 8)

 Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι στο αρχικό σχέδιο για την αξιολόγηση που είχε βγει το Σεπτέμβρη-Οκτώβρη η επιτυχία στον ασέπ εκπαιδευτικών ήταν ένα από τα κριτήρια που χαρακτήριζαν επαρκή τον εκπ/κό και ότι τώρα εξαφανίστηκε ως δια μαγείας αυτό. Τυχαίο;;; Δε νομίζω...
 Με την εμπειρία τριών ασέπ στην πλάτη μου (στον τελευταίο διοριστέα) δεν έχω να πω τίποτα πέρα από το ότι όποιος δεν έχει μπει στη διαδικασία δεν μπορεί να φανταστεί για τι πρόκειται...Κι αυτό από ό,τι φαίνεται δε μετράει πουθενά πλέον... Τι ΑΣΕΠίτης τι ΠΔΣίτης...(Κατά το "τι Λωζάνη τι Κοζάνη"...)
Έχει ο Θεός.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1263 στις: Ιανουάριος 22, 2013, 07:58:07 μμ »
σχετικά με την ΚΥΑ καθορισμού των ποσοστών προαγωγής από βαθμό σε βαθμό (ν 4023/2011) που αναφέρθηκε παραπάνω από την bitch, ανέτρεξα από περιέργεια στο νόμο να δω την ακριβή διατύπωση:
 Λέει λοιπόν ο νόμος (άρθρο 7) για αυτή την ΚΥΑ:
"...εκδίδεται μετά από εκτίμηση τόσο των υπηρεσιακών αναγκών όσο και των δημοσιονομικών δυνατοτήτων τουλάχιστον ανά διετία...."
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:43:46 »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1264 στις: Ιανουάριος 22, 2013, 08:03:17 μμ »
συνεχίζω να πιστευω πως η όποια αξιολογηση ειναι καλύτερη απο την καθόλου αξιολόγηση.
Όταν έχεις χαθεί στην έρημο και πεθαίνεις της δίψας, ένα όποιο νερό δεν είναι καλύτερο από το καθόλου νερό. Γιατί ένα όποιο νερό που είναι μολυσμένο, το μόνο που θα κάνει είναι να επισπεύσει τον θάνατό σου και να επιτείνει τους πόνους σου, στερώντας σου ταυτόχρονα την οποιαδήποτε ελπίδα να βρεις αργότερα καθαρό νερό και να σωθείς.


γενικά το δόγμα "οποιοδήποτε τάδε είναι καλύτερο από καθόλου τάδε" δεν ισχύει σχεδόν ποτέ στην ζωή.

Αποσυνδεδεμένος achilleas23

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1265 στις: Ιανουάριος 22, 2013, 08:03:35 μμ »
Παραπομπή μη προακτέου υπαλλήλου
 
  Υπάλληλος, ο οποίος εγγράφεται σε δύο διαδοχικούς πίνακες μη προακτέων στον ίδιο βαθμό, παραπέμπεται μέσα σε δύο (2) μήνες από την κύρωση του οικείου πίνακα υποχρεωτικώς προς κρίση στο υπηρεσιακό συμβούλιο, το οποίο, με αιτιολογημένη απόφαση του και μετά από προηγούμενη κλήση αυτού για να παράσχει εγγράφως ή προφορικώς τις αναγκαίες διευκρινίσεις, μπορεί να τον απολύσει ή να τον υποβιβάσει κατά έναν βαθμό. Κατά της απόφασης αυτής επιτρέπεται να υποβληθεί ένσταση στο Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο

Αυτά για όσους πιστεύουν ότι στόχος είναι η βελτίωση. Α! Και κυρίως ότι όσοι μπήκαν με ασεπ δεν κινδυνεύουν...

Ναι, αλλά μετά από δυο διαδοχικές αξιολογήσεις, στις οποιές πήρε ελλειπής αξιολόγηση.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1266 στις: Ιανουάριος 22, 2013, 08:28:09 μμ »
 achilleas23, κάνεις λάθος...κι εγώ αυτό το σημείο το είχα θολό, το διευκρίνισε η bitch παραπάνω:μετά την εγγραφή του σε 2 διαδοχικούς πίνακες μη προακτέων, όπου μη προακτέος=ελλιπής  ή επαρκής αλλά όχι τόσο  όσο χρειάζεται (λόγω ποσοστών προαγωγής...), ο νόμος δε λέει  ότι μόνο οι ελλιπείς δεν προάγονται.
Στο άρθρο 7 του Ν 4023/2011 λέει ότι με ΚΥΑ καθορίζονται τα ποσοστά προαγωγής (τα οποία μπορούν να καθορίζονται χαμηλότερα) λαμβάνοντας υπόψη ανάγκες υπηρεσίας και δημοσιονομικές δυνατότητες, δες εδώ:

http://www.alfavita.gr

Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1267 στις: Ιανουάριος 22, 2013, 08:29:24 μμ »
συνεχίζω να πιστευω πως η όποια αξιολογηση ειναι καλύτερη απο την καθόλου αξιολόγηση.
Όταν έχεις χαθεί στην έρημο και πεθαίνεις της δίψας, ένα όποιο νερό δεν είναι καλύτερο από το καθόλου νερό. Γιατί ένα όποιο νερό που είναι μολυσμένο, το μόνο που θα κάνει είναι να επισπεύσει τον θάνατό σου και να επιτείνει τους πόνους σου, στερώντας σου ταυτόχρονα την οποιαδήποτε ελπίδα να βρεις αργότερα καθαρό νερό και να σωθείς.


γενικά το δόγμα "οποιοδήποτε τάδε είναι καλύτερο από καθόλου τάδε" δεν ισχύει σχεδόν ποτέ στην ζωή.

διαφωνώ μαζί σου αγαπημένη  Happiness!!
δε μου αρέσει να  παιζω τον ρόλο του θύματος. Η αξιολόγηση περιέχει και εμένα ως παράγοντας, δεν ειμαι έξω απο αυτήν ( όταν λέω εμένα εννοώ τον κάθε αξιολογούμενο υπάλληλο). Αν αυτοθυματοποιηθώ στη θέση του θύματος- βορά στις ορέξεις του κάθε αξιολογητή έχω χάσει την μπάλα.
Το δικό μου σκεπτικό είναι " θα προσπαθησω να ειμαι παραπάνω καλύτερη απο το καλύτερο που μπορώ ώστε να  μην δώσω σε κανέναν με ευκολία το δικαιωμα να με αξιολογήσει αρνητικά". Αν επιμένω να κάνω το ελάχιστο δυνατό ή να μεμψιμοιρώ που οι τάξεις δεν είναι φρεσκοβαμμένες, οι υπολογιστές δεν επαρκουν κτλ κτλ απλά ψάχνω για προφάσεις, και γίνομαι μέρος του προβλήματος.
Προσοχή, δεν λέω ότι όλα τα παραπάνω και πολλά άλλα πρέπει να αγνοούνται - κάθε άλλο, πρέπει να γινονται αφορμή για την βελτίωση των κακώς κειμένων - αλλά δεν μπορεί να γίνονται και τροχοπέδη στη θέληση ενός πραγματικού Δασκάλου να προσφέρει.

Για κάποιον που δε θέλει να βελτιωθεί και αντιμετωπίζει την εκπαιδευση  "τυχαρπαστικά - ας μου επιτραπεί η έκφραση - ώστε να "πέφτει ο μισθός κάθε δεκαπέντε - και η καλυτερη αξιολόγηση να γινόταν, με τις καλύτερες προθέσεις, αυτός πάλι στα ίδια θα έμενε - ακριβώς γιατί το όλο πράγμα ξεκινάει απο τον ίδιο.

Για κάποον που είναι σίγουρος για τον εαυτό του, προσπαθει, ενημερώνεται, διαβάζει, επιμορφώνεται ( ιδίοις εξοδοις πολλές φορές - αν και με το ίντερνετ πολλά πράγματα είναι πλέον άνευ κόστους ) ρωτάει για να μάθει, η αξιολογηση δεν ακούγεται τόσο φοβερή.

Εντάξει, μπορει να πέσει στην περίπτωση - αλλά πια, ΟΛΟΙ στην περίπτωση θα πέσουν; Στατιστικά να το πάρεις, δεν είναι δυνατόν.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1268 στις: Ιανουάριος 22, 2013, 08:38:11 μμ »
Χρειάζεται να πέσουν ΟΛΟΙ στην περίπτωση (που αποκλείεται..)?
Δηλαδή αν  είναι 1 ή 2 ή 3 (ή 1013...που λέει και το τραγούδι..)όλα ο κ?  :o :o
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος achilleas23

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1269 στις: Ιανουάριος 22, 2013, 08:45:09 μμ »
achilleas23, κάνεις λάθος...κι εγώ αυτό το σημείο το είχα θολό, το διευκρίνισε η bitch παραπάνω:μετά την εγγραφή του σε 2 διαδοχικούς πίνακες μη προακτέων, όπου μη προακτέος=ελλιπής  ή επαρκής αλλά όχι τόσο  όσο χρειάζεται (λόγω ποσοστών προαγωγής...), ο νόμος δε λέει  ότι μόνο οι ελλιπείς δεν προάγονται.
Στο άρθρο 7 του Ν 4023/2011 λέει ότι με ΚΥΑ καθορίζονται τα ποσοστά προαγωγής (τα οποία μπορούν να καθορίζονται χαμηλότερα) λαμβάνοντας υπόψη ανάγκες υπηρεσίας και δημοσιονομικές δυνατότητες, δες εδώ:

http://www.alfavita.gr

Αναφέρομαι στο γεγονός της απόλυσης μετά από παραπομπή σε συμβούλιο. Με αυτά που γράφει αυτό θα γίνει, μόνο αν δεν εμφανιστεί βελτίωση στο συγκεκριμένο άτομο, μετά την 1η αξιολόγηση και τον εγγράψουν για 2η φορά στον πίνακα μη προακτέων, δηλ. απόλυση θα υπάρχει μετά από τη 2η αξιολόγηση.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1270 στις: Ιανουάριος 22, 2013, 08:49:56 μμ »
Αχιλλέα, το αν θα εγγραφεί κάποιος ή όχι στον πίνακα προακτέων δεν έχει να κάνει μόνο με την επάρκεια του αλλά και με τα ποσοστά..σκέψου το και θα καταλάβεις τι εννοώ..
όσο για την παραπομπή στο συμβούλιο..........τώρα ησύχασα :P
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1271 στις: Ιανουάριος 22, 2013, 09:01:06 μμ »
achilleas23, κάνεις λάθος...κι εγώ αυτό το σημείο το είχα θολό, το διευκρίνισε η bitch παραπάνω:μετά την εγγραφή του σε 2 διαδοχικούς πίνακες μη προακτέων, όπου μη προακτέος=ελλιπής  ή επαρκής αλλά όχι τόσο  όσο χρειάζεται (λόγω ποσοστών προαγωγής...), ο νόμος δε λέει  ότι μόνο οι ελλιπείς δεν προάγονται.

Θεωρώ ότι ο achilleas23 έχει δίκιο.  Από το Ν. 4024/2011 άρθρο 8 παρ. 3 & 4, συμπεραίνω ότι στον πίνακα μη προακτέων μπαίνουν μόνο οι ελλιπείς, ενώ αυτοί που δεν προάγονται λόγω ποστόστωσης παραμένουν στον πίνακα προακτέων, άσχετα αν δεν προάγονται. Εξάλλου, αν μπαίνανε σε πίνακα μη προακτέων, θα χάνανε το δικαίωμα προαγωγής για 2 χρόνια, κάτι που αντιτίθεται στην εκ νέου κρίση τους την επόμενη χρονιά.
Άρα, αυτοί που δεν προάγονται λόγω ποσόστωσης δεν μπορεί να θεωρηθούν ότι ανήκουν στον πίνακα μη προακτέων του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα που επισύρει μέχρι απόλυση.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 22, 2013, 09:09:55 μμ από Wizard »

Αποσυνδεδεμένος Χόμπιτ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 243
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1272 στις: Ιανουάριος 22, 2013, 09:02:19 μμ »
Χρειάζεται να πέσουν ΟΛΟΙ στην περίπτωση (που αποκλείεται..)?
Δηλαδή αν  είναι 1 ή 2 ή 3 (ή 1013...που λέει και το τραγούδι..)όλα ο κ?  :o :o
βρε 1,2,3 δε τρέχει τίποτα
αρκεί να μην είμαστε εμείς.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1273 στις: Ιανουάριος 22, 2013, 09:05:04 μμ »
achilleas23, κάνεις λάθος...κι εγώ αυτό το σημείο το είχα θολό, το διευκρίνισε η bitch παραπάνω:μετά την εγγραφή του σε 2 διαδοχικούς πίνακες μη προακτέων, όπου μη προακτέος=ελλιπής  ή επαρκής αλλά όχι τόσο  όσο χρειάζεται (λόγω ποσοστών προαγωγής...), ο νόμος δε λέει  ότι μόνο οι ελλιπείς δεν προάγονται.

Θεωρώ ότι ο achilleas23 έχει δίκιο.  Από το Ν. 4024/2011 άρθρο 8 παρ. 3 & 4, συμπεραίνω ότι στον πίνακα μη προακτέων μπαίνουν μόνο οι ελλιπείς, ενώ αυτοί που δεν προάγονται λόγω ποστόστωσης παραμένουν στον πίνακα προακτέων. Άρα, αυτοί που δεν προάγονται λόγω ποσόστωσης δεν μπορεί να θεωρηθούν ότι ανήκουν στον πίνακα μη προακτέων του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα που επισύρει μέχρι απόλυση.

προφανώς και είναι έτσι. Εξάλλου όσοι ειναι μεν στον πινακα προακτέων αλλά δεν προάγονται λόγω ποσόστωσης επανακρίνονται το αμέσως επόμενο έτος.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160796
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 488
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 395
Σύνολο: 414

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.