0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, ήσουν πολύ κατατοπιστικός.Καλύτερη ιδέα μου φαίνεται να χρησιμοποιήσω μέσα στην τάξη:τα 3 λάπτοπς του σχολείου, +2 δικά μου που έχω (το 1 από τα οποία θα είναι συνδεδεμένο και με βιντεπροβολέα, αλλά θα κάθεται και μια ομάδα μαθητών σε αυτό), +όποιος μαθητής προσφερθεί να φέρει το δικό του και να του στήσω από την προηγούμενη μέρα τα απαραίτητα λογισμικά.Το εργαστήριο το βλέπω δύσκολο να μπορώ να το χρησιμοποιήσω. Εκεί είναι το άβατον! Η πληροφορικός μας είναι περίεργη και δεν αφήνει ούτε τον διευθυντή να μπει μέσα!Κάτι άλλο που θέλω να ρωτήσω: Για την πιστοποίηση δηλώνεις όποιον νομό θέλεις για να πας να πιστοποιηθείς, ή και περισσότερους νομούς σε σειρά προτεραιότητας; ή υποχρεωτικά κάθε νομός υπάγεται εξ ορισμού να πιστοποιείται σε έναν συγκεκριμένο νομό;
Λες δηλαδή, αφού κανείς δεν θα με ελέξει, να παρουσιάσω στον επιμορφωτή ότι η υλοποίηση έγινε στο εργαστήριο ΗΥ του σχολείου κάτω από ιδανικές συνθήκες, αλλά στην πραγματικότητα να το κάνω όπως με βολεύει, ακόμα και στην τάξη με ένα μόνο λαπτοπ και βιντεοπροβολέα; όπου απλά θα σηκώνω τους μαθητές να έρχονται στην έδρα και να ασχολούνται με το λογισμικό
ρε παιδιά τι λέτε?κάντε ότι μπορείτε αλλά μην λέτε ψέματα, ο επιμορφωτής σας δεν θέλει να του λέτε άλλα και να κάνετε άλλα, έλεος δηλαδή. Ο δονκορλεόνε είναι μαφιόζος δεν χρειάζεται να του μοιάσετε :-P επιμορφωτής είμαι και σας τα λέωΠαρέμβαση μπορείς να κάνεις οπουδήποτε! δεν είναι υποχρεωτικό να το κάνεις στο εργαστήριο αλλά ότι κάνεις εξηγείς γιατί το κάνεις, απλά και όμορφα. Κανείς δεν ξέρει τις συνθήκες του σχολείου σου καλύτερα από εσένα και ο επιμορφωτής σας το ξέρει.Μην χρησιμοποιήσετε όμως δικαιολογίες όπως "πρέπει να μπουν προγράμματα" ή "έχουμε την ευθύνη του εργαστηρίου" γιατί είναι επιεικώς απαράδεχτα.
Ταπεινέ μαφιόζε ναι θα το έκανα, αρκεί να εξηγήσεις για πιο λόγο το έκανες, δεν έγινε στο εργαστήριο για αυτό και εκείνο τον λόγο κλπ. Όμορφα και ωραία.Αν έχεις αυτά τα εργαλεία εκείνη την ημέρα με εκείνα δουλεύεις, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ να σου πει τίποτα από την πλατφόρμα ΚΑΝΕΙΣ. Ελπίζω να έγινα κατανοητός
Δεν έχεις μόνο αυτά τα εργαλεία,λυπάμαι πολύ.Το εργαστήριο λειτουργεί κανονικά και εσύ φέρνεις λαπτοπ από το σπίτι σου. Λέει να πηγαίνουν στην έδρα και να μαθαίνουν τα λογισμικά ...και αυτό θα το δεχόσουν;Κύριε επιμορφωτά, πρέπει να μάθετε κάποια στιγμή την παθητική φωνή ,εδώ ήταν και απρόσωπο. Πολλά λάθη,συνέχεια...Με σεβασμόDon
Ρε παιδιά, ποιος είπε για σενάριο το οποίο έχει ως κεντρικό άξονα τη διδασκαλία των λογισμικών; Τα λογισμικά τα εντάσεις στο σενάριό σου για να το φέρεις σε πέρας. Τα λογισμικά είναι το όχημα, όχι ο προορισμός. Τι τίτλο θα έχει, δηλαδή, το σενάριο; 'Διδασκαλία της χρήσης του διαδραστικού χάρτη Centennia στους μαθητές'; Αυτό δεν είναι σενάριο. Το σενάριο πρέπει να έχει σαφείς γνωστικούς, παιδαγωγικούς και τεχνολογικούς στόχους, άμεσα συνδεδεμένους με το μάθημα το οποίο διδάσκεις (αρχαία, νέα, ιστορία, μαθηματικά, φυσική...).