*

Αποστολέας Θέμα: θέματα φιλολόγων 2009  (Αναγνώστηκε 158472 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #406 στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 01:53:26 μμ »
Eγώ λέω να περιμένουμε τις απαντήσεις του ΑΣΕΠ από το να κάνουμε υποθέσεις, γιατί δεν μας κανει καλό. Ο καθένας μας θέλει η άποψη του να είναι η σωστή. Θα δούμε!  Ελπίζω να στηριχθούν στα σχολικά για να δώσουν τις σωστές απαντήσεις. Τώρα, τι θα γίνει στην ιστορία που στα σχολικά υπάρχουν διαφορετικές πληροφορίες, δεν ξέρω. Για τον Κριμαϊκό και τα νησιά του Α. Αιγαίου αναφέρονται διαφορετικά πράγματα.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:58:50 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #407 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 09:43:03 πμ »
καλα που εχω τη "γλυκεια"φωνη στον ασεπ, που με συμπαθει και ετσι μαθαινουμε καποιες πληροφοριες εγκυρες. σας το ειπα, Παρασκευη θα βγουν οι απαντησεις,οχι πεμπτη. ετσι μου ειχε πει στο τηλεφωνο.
σημερα θα παρω παλι να ρωτησω,αν θα δημοσιευτουν τελικα σημερα ή αν θα υπαρξει αναβολη.
θα σας ενημερωσω........
θυμαστε που σας ειχα πει και για το ποτε ακριβως θα ανακοινωθει το προγραμμα των εξετασεων?
μην ακουτε κανενα εκπαιδευτικο φορουμ εκτος απο το pde.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #408 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 09:52:43 πμ »
Μια αφελής ερώτηση: γιατί δεν έδωσαν τις απαντήσεις τη Δευτέρα ή την Τρίτη. Ποιος ο λόγος της καθυστέρησης; Τώρα ψάχνουν τις απαντήσεις ή θέλουν να δουν τι έχουν απαντήσει οι περισσότεροι, για να δώσουν άλλη απάντηση; Δεν ξέρω, εσείς ποια απάντηση βρίσκετε για   την καθυστέρηση;Να πω ότι θα έδιναν και απαντήσεις στις ερωτήσεις ανάπτυξης ή στην ειδική διδακτική, να το καταλάβω, αλλά για τις πολλαπλής, όπου δίνουν απαντήσεις, ποιος ο λόγος καθυστέρησης;

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #409 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 09:57:31 πμ »
Μια αφελής ερώτηση: γιατί δεν έδωσαν τις απαντήσεις τη Δευτέρα ή την Τρίτη. Ποιος ο λόγος της καθυστέρησης; Τώρα ψάχνουν τις απαντήσεις ή θέλουν να δουν τι έχουν απαντήσει οι περισσότεροι, για να δώσουν άλλη απάντηση; Δεν ξέρω, εσείς ποια απάντηση βρίσκετε για   την καθυστέρηση;Να πω ότι θα έδιναν και απαντήσεις στις ερωτήσεις ανάπτυξης ή στην ειδική διδακτική, να το καταλάβω, αλλά για τις πολλαπλής, όπου δίνουν απαντήσεις, ποιος ο λόγος καθυστέρησης;

Δε λες και πάλι καλά που λένε ότι θα τις δημοσιεύσουν και σήμερα; Την προηγούμενη φορά είχαν αργήσει κανένα μήνα. Πάντως απ' ότι θυμάμαι με μία μόνο απάντηση στην ιστορία δε συμφωνούσα, εκείνη με το δόγμα της ακεραιότητας. Κατά τ' άλλα δεν νομίζω ότι είχαν κάνει καμία κοτσάνα. Ας ελπίσω και φέτος ότι θα γίνει το ίδιο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:58:50 »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #410 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 10:09:18 πμ »
Στις ερωτήσεις του 2007 δεν υπήρχαν τόσες αμφιλεγόμενες, όσες τώρα. Μιλάω μόνο για το γνωστικό. Αν απαντούν με βάση τα σχολικά, τι θα απαντήσουν για τα νησιά του Α. Αιγαίου (αυτό είναι για γέλια, γιατί άλλο λέει το βιβλίο της Γ' Γυμνασίου και άλλο της Γ' Λυκείου), σε αυτήν με τον Κριμαϊκό τι θα απαντήσουν επίσης; Εντωμεταξύ, σε αυτήν την ερώτηση καμιά απάντηση δεν είναι σωστή. Το ρωσικό κόμμα είχε προσωρινά κέρδη και η Ρωσία άρχισε να στρέφεται στη Βουλγαρία τη δεκαετία του 1870 (βλέπε κίνημα πανσλαβισμού και συνθήκη Αγ. Στεφάνου). Το ίδιο ισχύει και για τα νησιά του Α. Αιγαίου. Καμία από αυτές που έδιναν δεν ήταν η σωστή.  Στα παιδαγωγικά δεν το συζητώ.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #411 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 10:32:51 πμ »
υπηρχαν, απλα μονο αν ειχες δωσει το καταλαβαινες. εκ των υστερων και στην ησυχια φαινοντι πιο ευκολα. παντως κι εγω θεωρω οτι ηταν πιο τσιμπημενα φετος

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #412 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 10:34:35 πμ »
Πάντως αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως είναι δυνατόν κοτζάμ επιτροπή θεμάτων να μη δίνει σωστή απάντηση σε βασικά θέματα, όπως τα νησιά του Αιγαίου. Αυτό είναι όρος μιας συνθήκης. Δεν μπορεί να είναι και έτσι και αλλιώς, όπως π.χ. οι επιπτώσεις του Κριμαϊκού όπου μπορούν ίσως να διατυπωθούν περισσότερες απόψεις. Αυτό που φοβάμαι είναι ότι θα υπάρχει κανένα άρθρο στη συνθήκη του Βουκουρεστίου ή των Σεβρών που απλά εμείς δεν είμαστε σε θέση να το ξέρουμε και επιβεβαιώνει την παραχώρηση. Αλλά αν είναι έτσι, μα τι απαιτήσεις έχουν αυτοί οι άνθρωποι τέλος πάντων;

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #413 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 10:45:26 πμ »
Η άμεση συνέπεια του Κριμαϊκού πολέμου ήταν η παρακμή των ξενικών κομμάτων και το Χάτι Χουμαγιούν. Επίσης, η ενσωμάτωση των νησιών του Α. Αιγαίου έγινε με διακοίνωση των Μ. Δυνάμεων μετά τη συνθήκη του Βουκουρεστίου, συμπληρωματικά προς αυτήν θα έλεγα. Στη συνθήκη των Σεβρών αναφέρθηκαν στα νησιά, γιατί τώρα θα συμπεριλεμβάνονταν η Ίμβρος και η Τένεδος και αφετέρου, γιατί ο ηττημένος Σουλτάνος το επιβεβαίωνε, ενώ δεν το είχε κάνει προηγουμένως. Συνεπώς, μας αποδεικνύουν ότι η επιτροπή δεν ξέρει τι της γίνεται και ότι τα σχολικά βιβλία περιέχουν ανακρίβειες. Α, και ότι εμείς πρέπει να έχουμε μαντικές ικανότητες. Σημασία για την επιτροπή δεν έχει πιο είναι το σωστό, αλλά το λιγότερο λάθος!

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #414 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 11:14:27 πμ »
δεν βγηκαν ακομη οι επισημες ετσι δεν ειναι?

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #415 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 11:16:51 πμ »
δεν βγηκαν ακομη οι επισημες ετσι δεν ειναι?

Όχι. Ακόμα τίποτα. Άντε να δούμε.

Αποσυνδεδεμένος baxev_ch

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η ζωή έχει περισσότερη φαντασία από μας!
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #416 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 11:47:52 πμ »
Γιατί για κάθετι πρέπει να μας γράζουν την ψυχη; Τι ώρα θα τα βγάλουν πια; ή μήπως δε θα τα εκδώσουν ούτε σήμερα;
πάλι τα ίδια και τα ίδια θα μου πεις ρε φίλε...
όμως  τη σκέψη του πρόσφυγα, τη σκέψη του αιχμαλώτου, τη σκέψη του ανθρώπου που κατάντησε κι αυτός πραμάτεια...δοκίμασε να την αλλάξεις....ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ....(Γ.Σεφέρης)

Αποσυνδεδεμένος sharon

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 316
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #417 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 12:09:30 μμ »
πάντως , παιδιά, στη Βουκουρεστίου δεν ήθελαν οι μεγάλοι να μας δώσουν καλά καλά την Καβάλα , θα μας έδιναν και τα νησιά ..πολύ ήταν..για σκεφτείτε κι αυτό.. θα δούμε! πάντως αν δώσουν Βουκουρεστίου ,ασχετως τι γράφει το σχολικό, είναι λάθος ..
τέλος...

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #418 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 12:17:45 μμ »
πάντως , παιδιά, στη Βουκουρεστίου δεν ήθελαν οι μεγάλοι να μας δώσουν καλά καλά την Καβάλα , θα μας έδιναν και τα νησιά ..πολύ ήταν..για σκεφτείτε κι αυτό.. θα δούμε! πάντως αν δώσουν Βουκουρεστίου ,ασχετως τι γράφει το σχολικό, είναι λάθος ..
τέλος...

Εγώ πάλι σκέφτομαι μήπως αυτή η συνδιάσκεψη που έγινε το Φεβρουάριο του 1914 και ουσιαστικά παραχώρησε τα νησιά ανήκει χρονικά στη συνθήκη του Βουκουρεστίου. Πάντως κι άλλες πηγές μιλούν ότι με τη συνθήκη του Βουκουρεστίου παραχωρήθηκαν στην Ελλάδα τα νησιά. Από την άλλη, οι πηγές αναφέρουν ότι επικυρώθηκε η κατοχή των νησιών από την Τουρκία με τη συνθήκη των Σεβρών. Θα δείξει....

Αποσυνδεδεμένος nebula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ουφ...
    • Προφίλ
    • Φωτεινή Παντογνώστρα
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #419 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 12:25:44 μμ »
Είναι τόσο μάταιο όλο αυτό... πραγματικά... :(

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161037
  • Σύνολο θεμάτων: 19227
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 434
Σύνολο: 451

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.