*

Αποστολέας Θέμα: θέματα φιλολόγων 2009  (Αναγνώστηκε 158226 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #588 στις: Φεβρουάριος 13, 2009, 12:21:59 πμ »
Στην ερώτηση 2 των αρχαίων : Ποιοι συμμετέχουν στη μνηστηροφονία. Αφού σωστή απάντηση είναι η δ. Οδυσσέας, Τηλέμαχος, Εύμαιος, Φιλοίτιος, τότε σωστή απάντηση πρέπει να θεωρηθεί και η Β που αναφέρει τον Οδυσσέα και τον Τηλέμαχο (και στην οποία δεν υπάρχει το επίρρημα "μόνο" ή κάποιο άλλο ανάλογο) . Μέσα στους τέσσερις της δ απάντησης περιλαμβάνονται και οι δύο της β. απάντησης. Άρα σωστή απάντηση αναγκαστικά πρέπει να θεωρηθεί και η β.



Εντάξει, τώρα νομίζω το παρακάναμε...

Κι όμως... εμένα αυτό μ' έκανε να απαντήσω λάθος παρόλο που θυμόμουν τουλάχιστον  και τον Εύμαιο..
Σκέφτηκα πως αν είναι σωστή η δ τότε αναγκαστικά πρέπει να είναι και η β.. κι εφόσον μία είναι η σωστή, δε μπορεί να είναι η δ και τσέκαρα το β.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 13, 2009, 12:37:11 πμ από tihea »
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:12:38 »

Αποσυνδεδεμένος fivo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1774
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #589 στις: Φεβρουάριος 13, 2009, 12:39:45 πμ »
επειδη δεν παει αλλο μιλω:

αρχαια:

η ερωτηση 2 Θα επρεπε να λεει στη σκηνη της μνηστηροφονιας και οχι στη μνηστηροφονια συμμετεχουν, γιατι αυτοι που συμμετεχουν στο φονο των μνηστηρων ειναι ο οδυσσεας και ο τηλεμαχος.

αρχιλοχος= αισχος

στατιστικης = πιο αισχος δεν γινεται

ιστορια:

υπερπροβληματικες:
1.συνεπεια κριμαϊκου,
2.ανατολικο αιγαιο,
3.προσφυγη

(να μην ακυρωθει καμια, γιατι οσοι εχουν εστω και 1 απο αυτες "σωστη" χανουν μορια και εδω μιλαμε οτι κρινεται απο 1 ή 2 ερωτησεις αν περναμε το γνωστικο ή οχι)

νεα:

38. ο νατουραλισμος δεν διαφερει απο το ρεαλισμο επειδη υπερτονιζει τις πιο αρνητικες καταστασεις...αλλα επειδη προκειται για στειρα απεικονιση της πραγματικοτητας. αρα γιατι σωστη απαντηση να μην ειναι η β. βασιζεται στην παρατηρηση; (δεν το συζητω και οι 2 διατυπωσεις ειναι ΛΑΘΟΣ.)

21. ποιος ο κυριος σκοπος του συντακτη;
σωστη η γ= να συγκινησει
γιατι η επικληση στο συναισθημα του δεκτη δεν ειναι τροπος πειθους; δηλαδη η α εμπεριεχει τη γ!

και το μεγαλο γλεντοκοπι: παιδαγωγικα:

13. διαμορφωτικη αξιολογηση= καμια σωστη

18. η καταξιωση της μετωπικης! (ειμαστε πολυ μπροστα! αφου εφαρμοσαμε ολες τις αλλες και η εκπαιδευτικη πραξη τις απερριψε επιτελους ξανακαταληξαμε και καταξιωσαμε τον μονολογο! με αλλα λογια μας λενε ωραιες οι μ...κιουλες που διαβαζετε αλλα μαζευτειτε γιατι εδω ειναι ελλαδισταν.) εννοειται πως καμια απαντηση δεν ειναι σωστη αλλα αν πρεπει (και επρεπε) να την τραβηξω απο τα μαλλια απαντω το β. κριση μαθητη (αφου αναπτυσσει την αφαιρετικη του ικανοτητα)

19. δημοκρατικο στιλ, σωστη β. αποφευγει ο εκπαιδευτικος να ειρωνευεται. ναι γιατι θελει και μπορει αλλα το αποφευγει...!

10. κοινωνικο παιδαγωγικο ιδεωδες 20ου, τι μερα ειναι, τι ωρα ειναι και ποια χρονιαααα; για ποιον πλανητη μιλουν και κυριως εμας στο ελλαδισταν τι μας νοιαζει;;;

η πιο αγαπημενη μου: 26: οι ελλ. γονεις δεν εχουν δικιο στο ρατσισμο τους γιατι το εργο της σχολικ. μοναδας δεν εξαρταται μονο απο τη συνθεση των μαθητων της, αλλα και απο την καταρτιση των εκπαιδευτικων. δηλαδη ναι ειμαστε ρατσιστες και οι γονεις και οι καθηγητες και ολοι οι ελληνες αδιακριτως γιατι οι αλλοδαποι μαθητες ειναι στο συνολο τους κακοι αλλα εχουμε καλους δασκαλους (παρε κοσμεεε) και τι να κανουμε θα το αντιμετωπισουμε!

21. χτιζω σπιτι δεν περνατε και στο δικο μου ενα χερι;






Αποσυνδεδεμένος zizoulis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 726
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #590 στις: Φεβρουάριος 13, 2009, 12:49:47 πμ »
fivo, αν και ουσιαστικα δε ζηταμε ακυρωσεις , αλλα διπλες απαντησεις τουλαχιστον σε εκεινες που αποδεδειγμενα εχουν δυο απαντησεις ( και οχι σε ολες που ειναι προβληματικες γιατι εχεις δικιο ο καταλογος ειναι μακρυς) κακως πιστευεις οτι η ακυρωση  επιφερει μειωση βαθμολογιας. Η ακυρωση ή γινεται με τη λογικη της σωστης απαντησης για ολους, αρα στην ουσια ακυρωσης υπερ ολων μας ή με τη λογικη των 29 ερωτησεων αντι για 30 που δεν επιφερει μειωση στη βαθμολογια.

Αποσυνδεδεμένος fivo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1774
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #591 στις: Φεβρουάριος 13, 2009, 01:00:31 πμ »
zizoulis δεν πολυκαταλαβαινω το σκεπτικο σου αν θελεις εξηγησε το μου...(δωσε μου παραδειγμα αν θες γιατι το μυαλο μου αρνειται να σκεφτει ο,τι εχει σχεση με ασεπ...) :-[
εγω επειδη με καθε σωστη που εχω κλεινω τρυπες στην βαρκα που μπαταρει, βλεπω σαν μελλοντας πνιγμενος οτι αν μου αφαιρεσουν εστω και μια πεφωτισμενη ομολογουμενως απαντηση πεφτω πιθανοτατα κατω απο τη βαση, γιατι πως θα καλυψω τα απειρα λαθη μου η υπερεπαναποτυχουσα φιλολογος;

επισης δεν συμφωνω με τη λογικη να ζητησουμε διορθωση για ορισμενες και να μην τους τις προσφερουμε μπουκετο τις ωραιες τους ερωτησεις-απαντησεις. γιατι πρεπει να χασουμε εστω και 1 σωστη επειδη οι κυριοι δεν ξερουν να εκφραστουν;
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 13, 2009, 01:06:32 πμ από fivo »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:12:38 »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #592 στις: Φεβρουάριος 13, 2009, 07:45:12 πμ »
Εννοούσα εκτός της Ιστορίας θέματα
Για την ερώτηση με τον Αρχίλοχο λέει το σχολικό βιβλίο της Β΄λυκείου (ανθολόγιο λυρικής ποίησης), στη σελίδα 35. "οι περισσότεροι μελετητές, βασισμένοι σε εσωτερικές μαρτυρίες, όπως είναι η αναφορά στον Γύγη (687-652, βλ. απόσπα 19W), τα βάσαν των Μαγνησίων (650) και η έκλειψη ηλίου του 648, τον χρονολογούν στο πρώτο μισό τους έβδομου αιώνα".

Η γνώμη μου είναι να κάνουμε ένσταση για ερωτήσεις στις οποίες υπάρχουν αποδείξεις ότι έχουν δώσει λάθος απάντηση, γιατί, αν στείλουμε ένα κατεβατό με ερωτήσεις, δε θα πετύχουμε τίποτα ούτε καν να μας απαντήσουν. Δεν ξέρω, γνώμη μου είναι αυτή.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος Sun

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1433
  • Φύλο: Άντρας
  • αιτία ελομένου ' θεός αναίτιος
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #593 στις: Φεβρουάριος 13, 2009, 08:32:37 πμ »
Η δική μου γνώμη είναι ότι τζάμπα ασχολούμαστε...Δεν είναι δυνατόν ο ΑΣΕΠ να δεχτεί οποιαδήποτε ένσταση ,γιατί τότε θα δημιουργηθεί κακό προηγούμενο και θα οδηγηθούμε σε ένα φαύλο κύκλο.Κι εγώ στην ερώτηση 65 έδωσα το β ως απάντηση ,ενώ ο ΑΣΕΠ έδωσε το δ.Δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Τα γραπτά είναι σίγουρο ότι έχουν αρχίσει να τα διορθώνουν. Τί θα γίνει λοιπόν ; Κάθε φορά που γίνεται μια ένσταση θα τα ξαναδιορθώνουν ; Δε νομίζω.

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #594 στις: Φεβρουάριος 13, 2009, 08:38:29 πμ »
Σήμερα θα στείλουμε το κείμενο για την ιστορία. Να πω κάτι...θεωρώ τα θέματα και τις απαντήσεις των παιδαγωγικών απλά απαράδεκτα και όχι μόνο για το "μάθημα κορμού", αλλά κυρίως γιατί τα περισσότερα ελέγχουν την προσωπική σου άποψη και τα υπόλοιπα είναι προπαγάνδα. Για αυτό και επιλέξαμε να γράψουμε το κείμενο που είδατε τις προηγούμενες μέρες και όχι να κάνουμε ενστάσεις μία μία. Όσο για τα αρχαία επείδη υπάρχει ζήτημα και με τη διδακτική θα σταλεί κάτι τη Δευτέρα.
Σχετικά δε με το πώς έχουμε απαντήσει....και εγώ έχω απαντήσει σωστά τις 2 από τις 3 που συζητάμε.Παρόλα αυτά όχι γιατί σκέφτομαι τους φουκαριάρηδες συναδέλφους μου, αλλά γιατί α. δε μου αρέσει να με κοροϊδεύουν, β. την επόμενη φορά μπορεί να την πατήσω εγώ, γ. σίγουρα είμαστε καλύτεροι εκπαιδευτικοί από αυτούς που βάζουν θέματα, δε θα πρέπει να μείνει αναπάντητο.Καλημέρα!

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #595 στις: Φεβρουάριος 13, 2009, 09:40:11 πμ »
εγώ παιδιά ιδαίτερα διαβασμένη δεν ήμουν , αλλά τρία πράγματα με άφησαν άφωνη:
1) η αναφορά σε ένα εξεταστικό- εκπαιδευτ σύστημα που έχει καταργηθεί πάνω απο 10 χρόνια...δηλαδή είχες την αίσθηση πως αυτή η ερώτηση για τα μαθήματα κορμού είχε φτιαχτεί  δεκαετίες πρίν και σου θύμιζε τα δικά σου μαθητικά χρονια..( την απάντησα σωστά τρομάρα μου..)
2) η ερώτηση των παιδαγωγικών που αφορούσε το ρατσισμό των γονέων..αντί να δίνουν μια απάντηση που να μιλά για ισότητα κ για σεβασμό στους ανθρώπους - απ όπου κι αν προέρχονται- δώσανε απάντηση:" μην ανησυχείτε έλληνες γονείς που τα παιδιά σας βρίσκονται στο ίδιο σχολείο μ αυτα τα άχρηστα τα αλβανάκια, οι δάσκαλοι ξέρουν να χειρίζονται αυτο το μπάχαλο κ τα παιδιά σας θα πάνε μπροστά στα μαθήματα πάρότι τα καημένα είναι αναγκασμένα να ανέχονται τα αλβανάκια..."   :-[  :-[  >:(
(την απάντησα " σωστά"..)
3) η παντελής έλλειψη απο πολλές ερωτήσεις μιας έστω λέξης που να διασαφηνίζει το περιεχόμενο:
 α) παραχώρηση των νήσων: αρχική , τελική;;; δεκτή απο τουρκία ή όχι;;( σωστή την έχω κ αυτη..)
 β) προσφυγή στον ΟΗΕ: τόσες προσφυγές ρε φίλε έγιναν..προσδιόρισέ μου   ποιά απο όλες θες...( αυτη την απάντησα λάθος..)
 γ)  διατύπωση για τα λεξικά: απαράδεκτη κ γλωσσολογικά δε στέκει..( δεν την απάντησα καθόλου..)

τι να πω...κρίμα να ανεχόμαστε την κοροιδία κ την απαξίωση..κι εγώ κρέμομαι στο γνωστικό απο μια ερωτηση για να περάσω τη βάση -αν κ διδακτική κ παιδαγωγ τα χω παει πολύ καλά- κ καταλαβαίνω την αγωνία όσων φοβούνται την ακύρωση ερωτήσεων αλλά δε γίνεται να μην απαιτήσουμε τουλάχιστον να δίνονται αξιοπρεπή θέματα..

« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 13, 2009, 09:52:58 πμ από Georgia s »

Αποσυνδεδεμένος zizoulis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 726
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #596 στις: Φεβρουάριος 13, 2009, 09:50:25 πμ »
Καλημερα. Η γνωμη μου ειναι οτι πρεπει να διαμαρτυρηθουμε εντονα για να δοθουν διπλες απαντησεις στις ερωτησεις που αποδεδειγμενα εχουν διπλη απαντηση οποτε δε θα μπορει να αδιαφορησει ο ασεπ. Αλλωστε φετος μας συμφερει οτι ηδη το εκαναν στους δασκαλους, αρα υπαρχει "δεδικασμενο". Για τα παιδαγωγικα αν ειναι να κινηθουμε πιστευω οτι πρεπει να το κανουμε συντονισμενα και με τους αλλους κλαδους που εδιναν μαζι μας και οχι για ερωτησεις απλως ασαφεις, αλλα λανθασμενες που σιγουρα υπαρχουν κι εκει.

Αποσυνδεδεμένος zizoulis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 726
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #597 στις: Φεβρουάριος 13, 2009, 10:02:44 πμ »
zizoulis δεν πολυκαταλαβαινω το σκεπτικο σου αν θελεις εξηγησε το μου...(δωσε μου παραδειγμα αν θες γιατι το μυαλο μου αρνειται να σκεφτει ο,τι εχει σχεση με ασεπ...) :-[
εγω επειδη με καθε σωστη που εχω κλεινω τρυπες στην βαρκα που μπαταρει, βλεπω σαν μελλοντας πνιγμενος οτι αν μου αφαιρεσουν εστω και μια πεφωτισμενη ομολογουμενως απαντηση πεφτω πιθανοτατα κατω απο τη βαση, γιατι πως θα καλυψω τα απειρα λαθη μου η υπερεπαναποτυχουσα φιλολογος;

επισης δεν συμφωνω με τη λογικη να ζητησουμε διορθωση για ορισμενες και να μην τους τις προσφερουμε μπουκετο τις ωραιες τους ερωτησεις-απαντησεις. γιατι πρεπει να χασουμε εστω και 1 σωστη επειδη οι κυριοι δεν ξερουν να εκφραστουν;
fivo, αυτο που ξερω ειναι οτι ειχα ρωτησει συναδελφους που ακυρωθηκε ερωτηση τους σε περασμενο ασεπ και μου ειχαν πει οτι δεν εγινε εις βαρος τους. Λογικα η βαθμολογια θα μοιραζεται στις αλλες 29 και νομιζω οτι αυτο δεν εχει κοστος γιατι μετρανε με μεγαλυτερη βαθμολογια οι σωστες ή η ακυρωμενη θα εμφανιζεται σωστη για ολους. Παντως εμεις ουσιαστικα μιλαμε για δευτερη σωστη απαντηση που οντως υπηρχε στις επιλογες και ειδικα στην ερωτηση της προσφυγης δεν μπορει ο ασεπ να μην το παραδεχτει αφου δεν ειναι κατι διφορουμενο ή ασαφες ή θεμα διαφορετικης αντιληψης, αλλα ξεκαθαρο και αναμφισβητητο. Δηλ. τι θα μας απαντησει οτι δεν υπαρχει πλεον η αλλη προσφυγη τη σβηνουμε?

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #598 στις: Φεβρουάριος 13, 2009, 10:06:18 πμ »
Μπορεί να μου πει κάποιος ποιοι αποτελούν αυτήν την περίφημη επιτροπή που βάζει τα θέματα σ' εμάς; Είναι φανερό ότι οι άνθρωποι δεν ήξεραν τις απαντήσεις και απάντησαν σύμφωνα με τα φροντιστήρια. Άντε, διαφοροποιήθηκαν και σε μία, στα παιδαγωγικά,  από τα φροντιστήρια, για να μην έχουμε να λέμε. Δυστυχώς, αυτό πιστεύω ότι έγινε.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #599 στις: Φεβρουάριος 13, 2009, 10:17:02 πμ »
alfavita
ΠΟΣΗ ΑΠΑΘΕΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΑΦΕΙΑ ΣΤΑ ΘΕΜΕΤΑ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ;

   Δεν ζητάμε το παράλογο, απλά το δίκαιο και το ξεκάθαρο. Η προχειρότητα στις εκφωνήσεις των ερωτήσεων 65 και 70 της ιστορίας των φιλολόγων οδήγησε πολλούς συναδέλφους στην επιλογή της λανθασμένης -κατά το ΑΣΕΠ- απάντησης. Θα ήταν μονότονο να επικαλεστούμε και πάλι τα σχολικά αλλά και επιστημονικά εγχειρίδια που επιτέπουν με ασφάλεια την επιλογή και άλλης απάντησης. Δεν ζητάμε την αναίρεση των επιλογών δ(Σεβρών) και β(Παπάγου) των ερωτήσεων 65 και 70 αντίστοιχα -κάτι τέτοιο θα ήταν εγωιστικό προς άλλους συναδέλφους- αλλά διεκδικούμε από το ΑΣΕΠ την λήψη και των επιλογών β(Βουκουρεστίου) και γ(Καραμανλή) ως σωστές. Τουλάχιστον δικαιούμαστε όλοι την διεκδίκηση μιας θέσης με τους ίδιους όρους.

   Ο εκπαιδευτικός όταν κάνει λάθος μέσα στην τάξη, είτε σοβαρό είτε αμελητέο, οφείλει να το παραδέχεται στους μαθητές για να εξακολουθεί να έχει την εκτίμηση και την εμπιστοσύνη τους (ερώτηση παιδαγωγικών). Το ΑΣΕΠ με ποια κριτήρια σε άλλους κλάδους παραδέχτηκε τα λάθη του και στους φιλολόγους υιοθετεί την πολιτική της απάθειας;

   Τελικά και ο γιαλός είναι στραβός και κατ' επέκταση αρμενίζουμε κι εμείς στραβά.. αγαπητέ συνάδελφε!

 Ομάδα φιλολόγων

« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 13, 2009, 10:19:12 πμ από Georgia s »

Αποσυνδεδεμένος mary02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #600 στις: Φεβρουάριος 13, 2009, 10:21:04 πμ »
Καλημέρα κι από εμένα. Εκείνο που πιστεύω εγώ είναι ότι δεν πρέπει να είμαστε ούτε κοντόφθαλμοι (με την έννοια ότι ο καθένας θα κοιτάζει τα καλά και συμφέροντα και επειδή έτυχε - το τονίζω, καθώς η διατύπωση των ερωτήσεων στις οποίες αναφέρθηκα σε προηγούμενο μήνυμά μου, δεν επέτρεπε να απαντήσει κανείς με βεβαιότητα και βασιζόμενος σε ξεκάθαρες ιστορικές γνώσεις - να απαντήσει σωστά, θα θεωρεί ότι πλήττονται τα συμφέροντά του με την προσφυγή - διαμαρτυρία μας) ούτε, ακόμη περισσότερο απαισιόδοξοι. Έχουμε δει στο παρελθόν να διορθώνονται απαντήσεις άλλων κλάδων. Γιατί όχι και δικές μας;;; Στόχος δεν είναι να αποδείξουμε την ανεπάρκειά τους. Στόχος είναι να εξασφαλιστεί η προαπαιτούμενη ισότητα μεταξύ των υποψηφίων. Υποτίθεται ότι (από παιδαγωγικής τουλάχιστον άποψης) οι ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών εξασφαλίζουν, αν μη τι άλλο, αντικειμενικότητα. Δεν μπορεί έτσι απλά να προσπερνάμε τις ασάφειες της επιτροπής (όποια κι αν είναι αυτή) εξαιτίας του ωχαδερφισμού και του πεσιμισμού μας. Εγώ προσωπικά θα ετοιμάσω άμεσα ένα κείμενο και θα το στείλω στο φαξ που αναφέρθηκε από κάποιον συνάδελφο. Αν το κάνουμε πολλοί αυτό, ίσως κάτι να πετύχουμε. Θέλω να είμαι αισιόδοξη. Δεν παλεύεται διαφορετικά...
Καλύτερα να κατανοείς λίγα παρά να παρανοείς πολλά...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #601 στις: Φεβρουάριος 13, 2009, 10:25:16 πμ »
πιστευετε οτι κατι θα πετυχουμε? η επιστημονικη ομαδα απεφανθει.

και για να ειμαστε ρεαλιστες,δεν θεωρω οτι θα παραδεχτουν ολα αυτα που λεμε ως "λαθη"
αν προκειται για 1 ερωτηση,ισως ναι, αντε 2, αλλα για 6-7 στην ιστορια,6-7 στα παιδαγωγικα,4-5 στα νεα,2-3 στα αρχαια,....αυτο δεν γινεται.ειναι σαν να παραδεχονται την "παντελη αγνοια τους"και θα γινουν ρομπα!

παρολα αυτα ας γινει η προσπαθεια για την τιμη των οπλων
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160698
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 374
Σύνολο: 390

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.059 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.