0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΝΟΜΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΑ "ΧΑΡΤΙΑ"....Μία διαφορετική συνέντευξη έδωσε η Νίκη Κεραμέως στον Ιάσονα Τσόλη και στο T-live. Η Υπουργός Παιδείας «συστήθηκε», πριν τις εκλογές της 21ης Μαΐου ως κόρη, σύζυγος και μητέρα: «…..Ο 7χρονος μου ασκεί σκληρή κριτική και στις ώρες που λείπω από το σπίτι και στο ότι δεν πάω μαζί του τις ώρες που θα ήθελε στην παιδική χαρά, σε δραστηριότητες, σε πάρτι…» από https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/416666_niki-kerameos-o-7hronos-gios-moy-akoyei-ti-lexi-ekloges-kai-trelainetaiΤΙ ΑΔΙΚΙΑ!!!Να μην μπορεί η κ. Κεραμέως να βγει και να ενημερώσει την κοινή γνώμη για την τεράστια επιτυχία της «ατομικής αξιολόγησης» των νεοδιόριστων. Θα μπορούσε να κάνει μια συγκέντρωση με τους ευτυχισμένους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς που επιτέλους τους δόθηκε το δικαίωμα να αξιολογηθούν και φυσικά οι υπόλοιποι μόνιμοι εκπαιδευτικοί να την παρακαλούν να αξιολογήσει και αυτούς, γιατί βγαίνουν στο δρόμο και όλοι τους ρωτούν αν είναι "αξιολογημένοι" ….…… η πραγματικότητα όμως είναι αμείλικτη! Για λίγες στάλες θετικής δημοσιότητας έβγαλε στη γύρα το 7χρονο!!!
με αυτά που λέει ο Κατρούγκαλος, δεν θα ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
Καλά οι νεοδιοριστοι δεν είναι στην ίδια μοίρα με τους μόνιμους στο θέμα της ατομικής αξιολόγησης.
Εκτός από εκπαιδευτικός, είμαι και μητέρα παιδιού στο δημοτικό σχολείο. Το σχολείο του παιδιού μου είναι κεντρικό, σε μεγάλη πόλη της επαρχίας. Στην ενημέρωση γονέων ρωτώ για το παιδί μου και συχνά παίρνω απαντήσεις, όπως: "πολύ καλό παιδί", "δεν ενοχλεί στην τάξη". Ρωτώ πώς τα πάει με το μάθημά τους και τότε επίσης πολύ συχνά παίρνω απαντήσεις, όπως "δεν έχει κανένα πρόβλημα", "κάνει ό,τι ζητώ την ώρα του μαθήματος". Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που μου δίνουν την εντύπωση ότι δεν γνωρίζουν τι θα έπρεπε να ξέρει και τι κατάφερε να μάθει το παιδί μου. Εγώ ας πούμε γνωρίζω ότι π.χ. 2 χρόνια στο μαθημα των ΤΠΕ το παιδί μου δεν έχει γράψει ούτε μία λέξη στον Η/Υ, αν και ο εκπαιδευτικος τους βάζει καθε φορά "εκπαιδευτικά παιχνίδια". Αυτό ίσως ήταν το πιο εξόφθαλμο παράδειγμα. Ως εκπαιδευτικός έχω ακούσει αρκετές φορές συναδέλφους εκπαιδευτικούς "ειδικοτήτων" να λένε ευθέως ότι στο μάθημά τους δεν έχουν και πολλές απαιτήσεις από τους μαθητές. Παλιά απορούσα πως γίνεται ένας μαθητής να κανει κοντά 10 χρόνια αγγλικά στο σχολείο και να μην μπορεί να πάρει το λοουερ χωρίς φροντιστήριο. Τώρα δεν απορώ, απλά συμμετέχω στην ατομική αξιολόγηση. Πίνω το πικρό ποτήρι της αξιολόγησης (τα κριτήρια είναι οντως πολύ απαιτητικά) γιατί απλά αυτή η κατάσταση δεν θα μας βγει ως κοινωνία σε καλό.
Ως εκπαιδευτικός έχω ακούσει αρκετές φορές συναδέλφους εκπαιδευτικούς "ειδικοτήτων" να λένε ευθέως ότι στο μάθημά τους δεν έχουν και πολλές απαιτήσεις από τους μαθητές. Παλιά απορούσα πως γίνεται ένας μαθητής να κανει κοντά 10 χρόνια αγγλικά στο σχολείο και να μην μπορεί να πάρει το λοουερ χωρίς φροντιστήριο. Τώρα δεν απορώ, απλά συμμετέχω στην ατομική αξιολόγηση. Πίνω το πικρό ποτήρι της αξιολόγησης (τα κριτήρια είναι οντως πολύ απαιτητικά) γιατί απλά αυτή η κατάσταση δεν θα μας βγει ως κοινωνία σε καλό.
Λέτε ότι συμμετέχετε στην ατομική αξιολόγηση. Άρα είστε νεοδιόριστη δόκιμη δασκάλα. Και φυσικά απεργοσπάστρια αφού δε συμμετέχετε στην απεργία-αποχή.
Αν κάποιοι παλαιότεροι θεωρούν ότι η αξιολόγηση έχει ως "εύκολα θύματα" μόνο τους νεοδιόριστους (που χωρίς αυτή δεν θα μονιμοποιηθούν) και όχι τους ίδιους, ας σκεφτούν το εξής απλό. Εμποδίζει κάτι την κυβέρνηση, εάν επανεκλεγεί, να βγάλει του χρόνου ένα νέο Προεδρικό Διάταγμα, ή να νομοθετήσει με (ν)τροπολογία, όπου θα ορίζεται ότι οι αρνούμενοι την αξιολόγηση στερούνται του δικαιώματος υποβολής αίτησης για μετάθεση, βελτίωση ή οριστική τοποθέτηση από διάθεση; Πρώτα θύματα θα είναι οι διαθεσίτες και αμέσως επόμενα όσοι κατέχουν μεν οργανική, αλλά θα ήθελαν βελτίωση σε ένα βραχυμεσοπρόθεσμο χρονικό ορίζοντα. Για να μην πούμε καν για όσους θα έχουν φάει καμιά τριετία-τετραετία στα μικρονήσια (γιατί εκεί διορίστηκαν και δεν κατάφεραν να μετατεθούν μετά τη διετία). Το λέω αυτό, γιατί παρατηρώ μια σαφή απουσία ενσυναίσθησης από την πλευρά των παλαιότερων, που στοχοποιούν τους νεοδιόριστους και καταφέρονται εναντίον τους με ανοίκειους χαρακτηρισμούς, επειδή κάποιοι από τους δεύτερους υπέκυψαν και δέχτηκαν την αξιολόγηση.
Αυτά τ' απευθύνετε σ' εμένα που κάνω απεργία-αποχή ως παλιός ή στους παλιούς που δεν κάνουν απεργία-αποχή ως απεργοσπάστες;Και μιαν ακόμη ερώτηση. Εσείς κάνετε απεργία-αποχή ή είστε "κάπου αλλού..." και δεν κάνετε τίποτα (εκτός απ' το να γράφετε στο pde);
Τα απευθύνω σε όσους παλαιότερους, από την ασφάλεια της κατακτημένης μονιμότητάς τους, κουνάνε το δάχτυλο και απειλούν εμμέσως νεοδιόριστους ότι "δεν ξεκινάνε καλά..." επειδή οι δεύτεροι για τους δικούς τους λόγους, που δεν έχω κανένα δικαίωμα να (επι)κρίνω, υπέκυψαν και δέχτηκαν να αξιολογηθούν. Και τα απευθύνω, για να τους υπενθυμίσω πως ό,τι ίσως θεωρούμε κατακτημένο, αν το αφήσουμε να μαραζώσει, πολύ εύκολα πέφτει. Και χάνεται. Την προσεχή τετραετία θα δούμε, δυστυχώς, πολλά...Όσο για τις δικές μου... ενασχολήσεις, προς το παρόν τουλάχιστον δεν αισθάνομαι ότι οφείλω λογοδοσία σε κανέναν. Αν κάποιοι ορέγονται μια Volkspolizei που θα ελέγχει ακόμα και τι ώρα πηγαίνουμε προς νερού μας, νομίζω ότι ζουν σε λάθος εποχή. Το Τείχος έχει πέσει από τις 9/11/1989, ξέρετε.
Κατάλαβα. Φύγατε απ' τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως μεταταχθείς(...)Συγχαρητήρια για την ατομική σας πρόοδο