0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Άλλη μια ερώτηση:Στην περίπτωση της εξέτασης της ξένης γλώσσας για τις Β’ και Γ’ γυμνασίου προβλέπεται ορθογραφία (κείμενο περίπου 70 λέξεων, που βαθμολογείται με 4 μονάδες). Πως θα εξεταστεί σε αυτό το κομμάτι ο μαθητής με δυσλεξία ή με μαθησιακές δυσκολίες, από τη στιγμή που θα ζητήσει να του γίνει προφορική εξέταση; Του δίνουμε απλά παραπάνω χρόνο και επαναλαμβάνουμε αρκετές φορές το κείμενο (χωρίς να του δημιουργηθεί άγχος) ώστε να γράψει και έπειτα το διορθώνουμε με επιείκεια; Διαφοροποιούμε από την υπόλοιπη τάξη τα θέματα (συμπληρώνοντας ίσως με κάποια παραπάνω γραμματική ή λεξιλογική άσκηση το διαγώνισμα) ώστε οι συγκεκριμένοι μαθητές να αποφύγουν της δοκιμασία της ορθογραφίας;??