0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στην αρχή εγώ έκανα καλύτερο μάθημα απ' ό,τι τώρα. Η ηλικία με βάρυνε.Μεταξύ σας πείτε όσες κουβέντες θέλετε. Εμπλοκή με υποδείξεις κεραμιδομεντοροειδείς στου άλλου τη δουλειά δε μπορείς να 'χεις.Οι γονείς για μένα καλό είναι ν' ασχολιούνται με το παιδί τους και να συμβουλεύουνται τους δασκάλους. Κι άμα έχουν παράπονα να το συζητούν με το δάσκαλο για να βρεθεί λύση. Εγώ τους θέλω τους γονείς κοντά μας δίπλα μας στα σχολειά. Κι αρωγούς μας.
Εσυ βεβαια είσαι ο μόνος δημοκράτης εδω μέσα. Εχεις πάρει τον τίτλο αποκλειστικότητα. Οι άλλες απόψεις είναι αντιδημοκρατικές και τέλος.Πιο φασίστας δεν γίνεται.
Χρόνια πολλά με υγεία! Παιδιά ας μη κοντραριζόμαστε τόσο μεταξύ μας.Ναι οι διαφορετικές απόψεις καλό είναι να λέγονται αλλά η ουσία δεν είναι η επίθεση. Εγώ που το άνοιξα το θέμα συμφωνώ με πολλούς από σας. Η ουσία ποια είναι ; Έγινα Μέντορας χωρίς να θέλω, ελλείψει κάποιου άλλου(είμαι νεοδιόριστη του 2020) και δεν ξέρω τι ακριβώς κάνουμε. Ημερολόγιο λέει και μια τελική έκθεση. Οι μεντορευόμενοι είναι τρεις ένας μόνο της δικής μου ειδικότητας. ....Και συμφωνώ και δεν συμφωνώ με αυτόν τον θεσμό. Θεωρώ ότι κάποιος μαθαίνει είτε μόνος του, από τις σφαλιάρες που τρώει, είτε από κάποια άτομα που επιλέγει και του ταιριάζουν μέσα στον εκάστοτε σύλλογο.Μπορεί να μην τους βρεις, μπορεί ο διευθυντής σου να είναι βοηθητικός μπορεί και όχι... Όμως το να μπαίνει κάποιος που δε θέλει ούτε τη θέση ούτε τα μόρια δεν είναι σωστό ούτε δημοκρατικό ούτε θα αποδώσει. Εκτός κι αν αυτό έγινε μόνο για να προστεθούν μόρια σε κάποιους φιλόδοξους ανθρώπους ενόψει κρίσεων(δεν τους καταλαβαίνω αλλά οκ κάποιοι πρέπει να ηγούνται αρκεί όμως να είναι ικανοί επί της ουσίας). Οι άλλοι τι φταίμε; Όταν δεν πάει σε όλους ο θεσμός και όταν πρέπει να κάνω τον συμβουλάτορα( κατά άλλους τον ρουφιάνο) σε ανθρώπους που έχουν αρκετή εμπειρία σχεδόν σαν τη δική μου.Καλώς λοιπόν λέγονται όλες αυτές οι διαφορετικές απόψεις αλλά μην κάνουμε και το χατίρι εκείνων που θέλουν να φαγωθούμε μεταξύ μας. Καλό υπόλοιπο!
Εγώ πάντως αισθάνομαι ότι υπάρχει παντελής αδιαφορία από τους συμβούλους για να συμμετασχουν στην διαδικασία επιμόρφωσης, δειγματικων διδασκαλιών και ελέγχου των συντονιστών/μεντορων, οι δε Διευθυντές είναι τόσο πολύ απασχολημενοι με διοικητικά/γραφειοκρατικά καθήκοντα και την πιθανή επανεκλογή τους ως διευθυντές, που ούτε καν ασχολούνται με το ζήτημα. Το δε νομοθετικό πλαίσιο είναι τόσο γενικόλογο και ασαφές χωρίς χρονοδιαγράμματα και υποδείγματα εκθέσεων/αναφορών και διεργασιών που δεν μπορεί να υποβληθεί σε ελεγκτική διαδικασία. Εξ άλλου στην κυβέρνηση αυτή τη στιγμή όλοι ασχολούνται με τη διάσωσή τους στις επικείμενες εκλογές.Είμαι μάλιστα ενημερος, ότι η επόμενη κυβέρνηση έχει προγραμματίσει να ακυρώσει όλες αυτές τις διαδικασίες μαζί φυσικά με την ατομική αξιολογηση.
Στο δικό μου σχολείο πάντως ο διευθυντής έβαλε ως μέντορα έναν συνάδελφό της εμπιστοσύνης του. Αν και το ζήτησαν και κάποιοι άλλοι. Αυτός που επιλέχτηκε βάσει ΦΕΚ πάντως δεν είχε τα περισσότερα μόρια σε σύγκριση με τους υπόλοιπους. Με ότι συνεπάγεται αυτό με το θεσμό