0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα πρέπει όμως όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν ξανά στη διαδικασία να δηλώσουν εκ νέου τις περιοχές προτίμησής τους (δεδομένου ότι πλέον δεν θα ισχύει η προτεραιότητα ΠΥΣΔΕ/Περιφέρειας), γιατί με άλλο σκεπτικό δηλώσαμε τότε περιοχές.
Ευχαριστούμε που μας διαφημίζεις. Η καλύτερη διαφήμιση άλλωστε είναι η δυσφήμιση που συστηματικά κάνεις για τις θέσεις μας.
Μετά τις μετατάξεις, ξεκίνησε η διαδικασία ελέγχου των ενστάσεων. Οι υπηρεσίες του υπουργείου αρνήθηκαν να τις εξετάσουν και τις έστειλαν στο μονομελές που τις έκανε. Αφού πέρασε ένα διάστημα όπου οι ενστάσεις πήγαιναν πέρα δώθε και κανείς δεν ήθελε να το πάρει πάνω του, το μονομελές άρχισε να τις εξετάζει. Δεν προλάβαιναν όμως τις προθεσμίες, οπότε μας στέρησαν το δικαίωμα τοποθέτησης την πρώτη χρονιά.Στην πορεία, ο Αρβανιτόπουλος έχασε τη στήριξη που είχε λόγω της στάσης του στις δημοτικές εκλογές στον Πειραιά και αργότερα πήγε σπίτι του. Ο επόμενος έμεινε με την καυτή πατάτα. Εν τέλει, ο Λοβέρδος φέτος έκλεισε το θέμα των ενστάσεων και έστειλε εγκύκλιο για να τοποθετηθούμε. Και μετά κάναμε εκλογές και πήγε κι αυτός σπίτι του. Ο Κουράκης συνέχισε τη διαδικασία τοποθέτησής μας στέλνοντας διευκρινήσεις, αλλά κάποιοι συνάδελφοι με τις πλάτες της ΔΟΕ τον πίεσαν να κάνει τα πράγματα διαφορετικά. Εφόσον δεν μπορούν πλέον να χρησιμοποιήσουν τη δικαιολογία των ενστάσεων, όταν θα έρθει η ώρα των οργανικών τοποθετήσεων θα πρέπει είτε να έχουμε πάει πίσω, είτε να έχουν ανατεθεί σε σχολεία οι οργανικές που μεταφέραμε. Επί Διαμαντοπούλου και εθελοντικών το ΓΛΚ είχε ξεκαθαρίσει ότι δεν μπορούν να συσταθούν οργανικές από το 0 χωρίς κόστος για το δημόσιο για έναν πιλοτικό θεσμό όπως τα ΕΑΕΠ που καλύπτει από το ΕΣΠΑ τις ανάγκες του. Γι' αυτό και μιλάγαμε για προσωποπαγείς θέσεις και μεταφορά οργανικών από τη Βθμια.Μακάρι να ανοίξουν παραπάνω θέσεις από τους μεταταγμένους, όλοι το θέλουμε, αλλά θα είναι αρκετά δύσκολο να το πετύχουμε. Προς το παρόν, για κάθε μεταταγμένο που πάει πίσω, πάει πίσω και η οργανική που μετέφερε.Αυτό που αυτή τη στιγμή περιμένουμε για να προχωρήσει το θέμα είναι να ξεκαθαρίσει το ΓΛΚ αν μπορούν να ανοίξουν οργανικές και πόσες και από εκεί θα εξαρτηθεί και η λύση που θα δοθεί.Άλλο είναι να πει "όσες και οι μεταταγμένοι", άλλο "καμία", άλλο "όσες προκύπτουν από τις ανάγκες".Στη χειρότερη, έχει τη δυνατότητα να μας δώσει προσωποπαγείς, όπως ήταν ο αρχικός σχεδιασμός, εφόσον κάναμε μεταφορά της οργανικής μας.Τότε, θα συνειδητοποιήσουμε ότι οι κοκορομαχίες έκαναν κακό σε όλους μας και θα πάμε παρέα να διεκδικήσουμε αυτό που όλοι επιθυμούμε:Άνοιγμα όλων των οργανικών που προκύπτουν από το ΕΑΕΠ για όλα τα σχολεία, (φτάνουν για όλους μας)νομοθετική απαγόρευση πρόσληψης αναπληρωτών πλήρους ωραρίου σε περιοχές όπου δεν ικανοποιήθηκαν αιτήσεις μετάθεσης ή απόσπασης μόνιμου προσωπικού, γενναίο αριθμό προσλήψεων άμεσα.Ελπίζω τότε να μην είναι αργά και να μην χάσαμε μια σπουδαία ευκαιρία για άνοιγμα μόνιμων θέσεων σε τόσα σχολεία.
Διαβάζοντας καιρό τώρα τα διάφορα σχόλια και παρατηρώντας τις αντιδράσεις του υπουργείου έγραψα αυτό το σχόλιο, θεωρώντας πως έτσι πρέπει να είναι η σειρά των ενεργειών. στις: Μάιος 21, 2015, 05:46:35 μμ »Παράθεση Το ΥΠΟΠΑΙΘ θα έπρεπε να καλέσει ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, αιρετούς ΚΥΣΔΕ/ΚΥΣΠΕ και τους προέδρους των επιστημονικών ενώσεων, να τους ενημερώσει για τα αποτελέσματα του ελέγχου εγγράφως, να τους προτείνει τις δυνατές λύσεις με τα υπέρ και τα κατά και να ζητήσει την άποψη τους εντός συντόμου χρονικού διαστήματος(3-4 ημέρες). Επίσης πρέπει να αναρτήσει τα μόρια και τις προτιμήσεις των 5700 αιτήσεων.Αντί να ενεργήσει έτσι, αφήνει το θέμα να σέρνεται και να δημιουργούνται αντιπαλότητες.Φυσικά το ΥΠΟΠΑΙΘ θα έπρεπε να έχει ζητήσει από την πρώτη στιγμή να του αποστείλουν οι ΔΙΔΕ τις εκτυπωμένες βεβαιώσεις με αριθμό πρωτοκόλλου που είχαμε καταθέσει βάσει τις εγκυκλίου. Σε αυτές υπάρχουν καταγεγραμμένα τα πάντα. Ο ΝΟΜΙΜΟΣ δεν διαχωρίζει την θέση του από τους υπολοίπους μεταταγέντες, γιατί θεωρεί ότι η πολιτεία είναι αρμόδια να καταδείξει ποιοι έπρεπε και ποιοι δεν έπρεπε να πάρουν μετάταξη, από όσους κατέθεσαν αίτηση. Συνάδελφοι εγώ από το σπίτι μου δεν μπορώ ούτε να αθωώσω, ούτε να κατηγορήσω κανέναν, ούτε να διαδίδω φήμες , όπως άκουσα..., μου είπαν....., έμαθα....... Συνάδελφε rollo_tomassi, ειλικρινά δεν νομίζω ότι θα προσφέρεις κάτι επί πλέον αν δημοσιεύσεις πίνακες.Δεν το λέω με κακή διάθεση, αλλά φοβάμαι ότι δεν έχεις πλήρη εικόνα των μορίων και των προτιμήσεων και ίσως έχουμε επιπλέον προβλήματα με διάφορες εικασίες και παρανοήσεις. Προσωπικά αυτά τα + ή - δεν με καλύπτουν. Απαιτώ από το ΥΠΟΠΑΙΘ πλήρη εικόνα .........
Το ΥΠΟΠΑΙΘ θα έπρεπε να καλέσει ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, αιρετούς ΚΥΣΔΕ/ΚΥΣΠΕ και τους προέδρους των επιστημονικών ενώσεων, να τους ενημερώσει για τα αποτελέσματα του ελέγχου εγγράφως, να τους προτείνει τις δυνατές λύσεις με τα υπέρ και τα κατά και να ζητήσει την άποψη τους εντός συντόμου χρονικού διαστήματος(3-4 ημέρες). Επίσης πρέπει να αναρτήσει τα μόρια και τις προτιμήσεις των 5700 αιτήσεων.Αντί να ενεργήσει έτσι, αφήνει το θέμα να σέρνεται και να δημιουργούνται αντιπαλότητες.
Το θέμα με τις μετατάξεις τελικά έχει προκύψει λόγω αδυναμίας (βασικά μη πρόθεσης σύστασης οργανικών στην α/θμια). Οι οργανικές δεν μπορούν να συσταθούν διότι θα θεωρηθεί από τους θεσμούς ότι "μεγαλώνει" το δημόσιο. Μην μου πείτε ότι είναι τεχνητό γιατί και οι συνάδελφοι σε διαθεσιμότητα έπαιρναν το 75% του μισθού τους για δύο χρόνια και κάθονταν σπίτι τους (χωρίς να το θέλουν βέβαια) αντί να προσφέρουν απλά για να δώσουν αριθμούς στην τρόικα.Οπότε επειδή μετατάξεις και μεταθέσεις δεν γίνονται αν δεν υπάρχουν κενές οργανικές ούτε οι παλιές ούτε οι νέες ειδικότητες έχουν καμία ελπίδα... οι νέες γιατί αν ακυρωθούν οι μετατάξεις δεν πρόκειται να ξαναγίνουν (θα γυρίσουμε πάλι σε αποσπάσεις για τα δημοτικά) και φυσικά οι παλιές ειδικότητηες δεν πρόκειται να πάρουν μετάθεση εκτός οργανικών.Για αυτό το λόγο η σύσταση των οργανικών θα έπρεπε να ανε΄βει ψηλά στα επιχειρήματά μας.Ο Κουράκης όπως μας πληροφόρησαν μέλη της επιτροπής προς τον υφυυπουργό, θεωρεί ότι οι μεταταγμένοι είναι πάρα πολλοί, όπως και τα κενά που έδωσαν οι διευθύνσεις πρωτοβάθμιας. Άρα αν ξαναγίνει η διαδικασία θα γίνει για πολύ λιγότερο κόσμο και φυσικά πολλοί με υψηλά μόρια θα πάνε πάλι επαρχία.Σκούρα τα πράγματα λοιπόν.Όσοι είναι μεταταγμένοι αν πάνε πίσω δεν πρόκειται να ξαναφύγουν από εκεί και οι περισσότεροι από τους μη μεταταγμένους τελικά δεν θα πάρουν μετάταξη, αν ξανατρέξει η διαδιακασία λόγω των πολύ λίγων θέσεων, που θα προκύψουν. Το υπουργείο θέλει να κάνει οικονομία για να πάρει καλή συμφωνία από τους δανειστές.Αυτά ισχύουν μέχρι στιγμή. Ψάξτε το και εσείς και επιβεβαιώστε παρακαλώ για να μην φανεί πως κάνω προπαγάνδα (τι προπαγάνδα δημόσια το είπε ο άνθρωπος)....Καλό τέταρτο μνημόνιο σε όλους! Να τα κατοστήσουμε
Υποθέτω άλλοι ναι και άλλοι όχι. Διότι η προθεσμία ήταν 14/8/2013-23/8/2013 (http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/9967-13-08-13-2013.html) και το Δελτίο Τύπου με την επίμαχη "διευκρίνιση" βγήκε στις 22/8/2013 (http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/9983-22-08-13-dt-es-metatakseis.html).Άρα όσοι δήλωσαν πριν απ' αυτό, δεν το έλαβαν υπόψη τους (δεν θυμάμαι αν μπορούσε να γίνει τροποποίηση επιλογών μέχρι την τελευταία ημέρα).
Άρα όλοι οι μετάταχθεντες θα έπρεπε πρώτοι να φωνάζουν να επιστρέψουν πίσω όσοι πήραν μετάταξη με ελάχιστα μόρια. Κάνω λάθος?
Σχετικά με το θέμα της απόδοσης οργανικών θέσεων στους εκπαιδευτικούς τηςδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που μετατάχθηκαν υποχρεωτικά με το αρ. 82 παρ. 11 του ν.4172/13 στην πρωτοβάθμια, το ΔΣ της ΟΛΜΕ προτείνει τα παρακάτω:1. Να πραγματοποιηθεί έλεγχος νομιμότητας των μορίων των μεταταγμένων, ναδημοσιοποιηθούν τα μόρια και να γίνει επιστροφή στη δευτεροβάθμια όσων έχουνκάνει ψευδή δήλωση.2. Να δοθεί η δυνατότητα επιστροφής στη Β/θμια σε όσους εκπαιδευτικούς τοεπιθυμούν με παράλληλη κατοχύρωσή τους. Όσοι είχαν οργανική θέση, είτε σεδιαθέσιμη οργανική θέση, είτε σε προσωποπαγή μέχρι το άνοιγμα της πρώτηςοργανικής. Όσοι ήταν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ παραμένουν στη διάθεση.3. Να γίνει σύσταση οργανικών σε κάθε σχολική μονάδα για όλα τα διδακτικάαντικείμενα με βάση τις πραγματικές ανάγκες της πρωτοβάθμιας.4. Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι ανήκουν σε ειδικότητες που δεν προϋπήρχαν στην Α/θμιαεκπαίδευση να τοποθετηθούν άμεσα βάσει των μορίων τους.5. Για τις κοινές ειδικότητες: να γίνει σύγκριση (με βάση τα μόρια μετάθεσης του 2013)όσων αιτούνταν μετάθεση εντός της πρωτοβάθμιας το 2013 και των μεταταγμένωναπό τη δευτεροβάθμια. Να ικανοποιηθούν οι μεταθέσεις εντός πρωτοβάθμιας με βάσητα μόρια των τελευταίων μεταταγμένων. Να δοθούν σε όλους οργανικές θέσεις στηνπεριοχή που έχουν μεταταχθεί.