Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Isla

Σελίδες: 123 ... 57
1
Φροντιστήρια / Απ: Επιλογή φροντιστηρίου Αγγλικών
« στις: Σεπτέμβριος 10, 2017, 01:28:44 πμ »
Μου είπε η ιδιοκτήτρια ότι δεν προτείνει την Junior A& B ταυτόχρονα κι ότι μελλοντικά υπάρχει τρόπος να πάει πιο γρήγορα σε τάξεις όπως η D &E.
Σωστή, αν και εφόσον το παιδί ξεκινάει στη Β Δημοτικού, δεν υπάρχει λόγος να πάει πιο γρήγορα.

Στο τμήμα έχει max 8 μαθητές, για τις ώρες που ενδιαφέρομαι εγώ μάλλον είναι κοντά στο να συμπληρώσει αυτό τον αριθμό...
Λίγους δεν τους λες τους 8 μαθητές, αλλά για τα χρήματα που πληρώνεις είναι καλά.

Γενικά καλά στα είπε και τα δίδακτρα επίσης είναι πολύ καλά. Αν χρειαστείς τίποτα άλλο, ρώτα μας.

2
Δημοτικό / Ανάγνωση στην Α Δημοτικού
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2017, 01:35:53 πμ »
Ξέρει κανείς τι γίνεται στην Α Τάξη με τα παιδάκια που ξέρουν να διαβάζουν πριν πάνε στο Δημοτικό; Πώς αντιμετωπίζονται από τις δασκάλες; Τους δίνουν έξτρα εργασίες; Υπάρχει κάποια οδηγία σχετικά με αυτό;

3
Φροντιστήρια / Απ: Επιλογή φροντιστηρίου Αγγλικών
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2017, 01:27:57 πμ »
Σε καμία περίπτωση να μην κάνει Junior A και Β μαζί. Το παιδί είναι μικρό και τώρα μπαίνουν οι βάσεις. Αν στο μέλλον δείτε πως έχει έφεση στα αγγλικά και μπορεί να προχωρίσει πιο γρήγορα, υπάρχουν διάφορες λύσεις που μπορείς να εξετάσεις (πχ καλοκαιρινά μαθήματα). Βασικός κανόνας της μάθησης είναι ότι όσο πιο αργά και σταθερά μαθαίνεις, τόσο καλύτερα εμπεδώνεις. Το να περνάς τις τάξεις 2-2 είναι αντιπαιδαγωγικό και υπερβολικά πιεστικό για το παιδί. Παίρνεις ρίσκο χωρίς λόγο. Στην Junior A για να δουλευτεί σωστά ένα παιδί χρειάζεται χρόνος: χρόνος για να μάθει να σχηματίζει σωστά τα γράμματα, χρόνος για να μάθει τους διαφορετικούς γλωσσικούς ήχους και τα φωνήματα, χρόνος για να μπορέσει να συνδέσει τα φωνήματα με τα γράμματα. Και φυσικά χρόνος για λεξιλόγιο, γραμματική, επικοινωνία και παιχνίδι. Σε καμία περίπτωση μην εμπιστευτείς φροντιστήριο που προτείνει Junior A/B μαζί για παιδί 7 χρονών που δεν έχει παρακολουθήσει τμήμα Pre Junior.

Ιδανικό αριθμό μαθητών για τμήμα Junior A θεωρώ τους 4-6 μαθητές. Σε καμία περίπτωση πάνω από 8. Καλύτερα όχι λιγότεροι από 3. Τα παιδιά μαθαίνουν καλύτερα όταν έχουν παρέα.

Οι ερωτήσεις που θα πρέπει να κάνεις είναι οι εξής: (έχω προσπαθήσει να τις κατατάξω με σειρά βαρύτητας)

1. Για ποιο πιστοποιητικό Β2 προετοιμάζουν τους μαθητές τους; FCE - 2 points, ECCE - 1 point, οποιαδήποτε άλλη απάντηση - φεύγεις και ρωτάς σε άλλο φροντιστήριο. Από όποια πλευρά και να το δεις, όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος, και το πρώτο αποτέλεσμα είναι το Lower.

2. Υπάρχει γραμματεία στο φροντιστήριο; Φροντιστήριο που λειτουργεί χωρίς γραμματεία είναι κακό σημάδι και άσχημη επιλογή για μικρά παιδιά.

3. Ζήτα να σου δείξουν τις αίθουσες στις οποίες θα κάνει μάθημα το παιδί. Πόσους μαθητές χωράνε; Είναι ειδικά διαμορφωμένες; Ρίξε μια γρήγορη ματιά στο υλικό (μαρκαδόρους, μολύβια, ψαλίδια κλπ) που υπάρχει στην αίθουσα. Είναι ανάλογη ποιότητα με αυτό που θα αγόραζες για το παιδί σου ή θα εισπνέει αναθυμιάσεις από πλαστελίνες made in China?

4. Ρώτα πόσα χρόνια εργάζεται στο φροντιστήριο η καθηγήτρια που θα αναλάβει το παιδί. Οι πολλές και συχνές αλλαγές καθηγητών είναι κακό σημάδι. Ρώτα τι εμπειρία έχει (γενικά αλλά και ειδικότερα στις μικρές τάξεις) και αν μπορείς μίλα μαζί της. Ζήτα της να σου πει πώς δουλεύει κλπ.

5. Πόσο συχνά θα μπορείς να βλέπεις την καθηγήτρια κατά τη διάρκεια της χρονιάς και να ενημερώνεσαι για την πρόοδο του παιδιού; Έχει το φροντιστήριο ημέρες γονέων;

6. Ζήτα να σου πουν (και να σου δείξουν φωτογραφίες) από διάφορες δραστηριότητες που κάνουν (αν κάνουν), από πρότζεκτ των μαθητών (κατασκευές και εργασίες), εκδρομές, πάρτι κλπ. Η μάθηση της γλώσσας είναι καλό να υποστηρίζεται από άλλες δραστηριότητες, εκπαιδευτικές και μη. Να μην είναι στείρα για να θέλει το παιδί να ασχοληθεί περισσότερο.

7. Ζήτα να πας τουαλέτα. Τσέκαρε αν είναι καθαρή, αν υπάρχει σαπούνι, χειροπετσέτες κλπ. Αν το παιδί χρειαστεί να πιει νερό, υπάρχουν πλαστικά ποτηράκια διαθέσιμα; Υπάρχει φαρμακείο;

8. Ζήτα να σου δείξουν τα βιβλία που θα κάνουν. Είναι καλής ποιότητας; Αν σου πουν για φωτοτυπημένα βιβλία, κάνε στροφή και φύγε. Εκτός του ότι δεν υπάρχει πιο αντιαισθητικό πράγμα από το φωτοτυπημένο βιβλίο, η φωτοτύπηση είναι παράνομη και το πρόστιμο (10.000 ευρώ αν θυμάμαι καλά) βαρύνει εσένα, όχι αυτούς.

9. Χρησιμοποιούν νέες τεχνολογίες στο μάθημα; Διαδραστικό πίνακα, ηλεκτρονικούς υπολογιστές, dvd player έστω;

10. Υπάρχει καθηγητής στο φροντιστήριο που είναι φυσικός ομιλητής της αγγλικής; Πώς και πότε έρχονται σε επαφή οι μαθητές του φροντιστηρίου με φυσικούς ομιλητές;

Αυτά μπορώ να σκεφτώ τώρα. Αν θυμηθώ κάτι άλλο, θα το προσθέσω.

Μην δεχθείς να κάνει μάθημα στο παιδί νέα / άπειρη / φοιτήτρια / ξαδέλφη της ιδιοκτήτριας κλπ. Οι μικρές τάξεις είναι οι πιο σημαντικές γιατί μπαίνουν οι βάσεις μιας ζωής. Όπως θα ψαχτείς πολύ όταν θα έρθει η ώρα να κάνει το παιδί IELTS ή Proficiency, έτσι θα ψαχτείς και τώρα. Τα μικρά και τα μεγάλα επίπεδα είναι τα πιο απαιτητικά και τα πιο σημαντικά, με τη διαφορά ότι στα μικρά επίπεδα το παιδί δεν μπορεί να κρίνει αν το μάθημα που κάνει είναι καλό, και άρα η ευθύνη της επιλογής είναι όλη δική σου. Όσο πιο καταρτισμένη είναι και όσο μεγαλύτερη εμπειρία έχει η καθηγήτρια που κάνει μάθημα στην Α Junior, τόσο το καλύτερο.

Επίσης κατά τη γνώμη μου απέφυγε τα φροντιστήρια με τις πολλές προσφορές (δώρο τάμπλετ / μπάλα / φριτέζα με την εγγραφή, δίδακτρα με 20 ευρώ/μήνα, στα 2 το 1 δώρο κλπ) για προφανείς λόγους.

4
Τυχαίνει να έχω διαβάσει πολλές έρευνες που έχουν καταλήξει σε αυτό ακριβώς το συμπέρασμα. Αν σ'ενδιαφέρει ψάξε εσύ να βρεις τις έρευνες αυτές, γιατί κι εγώ βαριέμαι να γράφω. Συμφωνώ ότι η συζήτηση δεν καταλήγει πουθενά, γι'αυτό και επέλεξα να μη συμμετέχω αν και διαβάζω τις αναρτήσεις. Με έχει καλύψει ο jack εξαλλου
Κι εγώ το ίδιο επιλέγω. Σε λίγο θα μιλάνε οι τοίχοι εδώ μέσα  ;D

Πάντως αν έχεις διαβάσει πολλές έρευνες και δεν έχεις καταλάβει τι είναι τα hygiene factors, διάβασε μερικές ακόμα. Έχω κάνει το μεταπτυχιακό μου πάνω σε αυτό το θέμα, και πίστεψέ με, ξέρω τι λέω.

Καλά να περνάτε και καλή δύναμη σε όλους μας.

5
Είναι επίσης προς το συμφέρον του φροντιστηρίου ο εργαζόμενος να είναι ευχαριστημένος από τις συνθήκες εργασίας του (συμπεριλαμβανομένων των αποδοχών του), γιατί έτσι αυξάνεται η αποδοτικότητά του. Υπάρχουν άπειρες έρευνες που έχουν καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα. Εκτός αν κανείς έχει αντίθετη προσωπική εμπειρία... ::)
Οι άπειρες έρευνες δεν έχουν καταλήξει σε αυτό ακριβώς το συμπέρασμα. Επειδή βαριέμαι να γράφω, γκούγκλαρε hygiene factors.

Επίσης αν ρωτήσεις τους γονείς, που αυτοί κινούν τα νήμματα της αγοράς εν τέλει, δεν ενδιαφέρονται ούτε για την αποδοτικότητά σου ούτε για το αν θα μάθει το παιδί καλά αγγλικά. Οι περισσότεροι το μόνο που θέλουν είναι να κάνει το παιδί αγγλικά με όσο το δυνατόν μικρότερο κόστος. Και το σκεπτικό τους είναι να δώσουν μέχρι 10 ευρώ στα ιδιαίτερα και μέχρι 40 ευρώ το μήνα στα αγγλικά. Όσο τους λέμε ναι, τόσο περισσότερο θα το ζητάνε.

Πέραν τούτου, έχετε καταλάβει βέβαια ότι αυτή η συζήτηση δεν πάει πουθενά. Και ούτε πρόκειται ποτέ να πάει πουθενά γιατί το συμπέρασμα στο οποίο πρέπει να καταλήξει για να είναι ευχαριστημένοι οι καθηγητές είναι ότι οι φροντιστηριούχοι πρέπει, με κάποιο μαγικό τρόπο, να καταφέρουν να πληρώσουν τους καθηγητές ποσά που οι γονείς δεν είναι διατεθειμμένοι να καταβάλουν, ενώ παράλληλα πρέπει να παραμείνουν 100% νόμιμοι ως προς τις υποχρεώσεις τους απέναντι στο κράτος.

Οι καθηγητές από την άλλη μεριά θεωρούν απόλυτα λογικό να δουλεύουν ΠΑΡΑΝΟΜΑ κάνοντας ιδιαίτερα για 8 και 10 ευρώ, ανασφάλιστοι και χωρίς να δηλώνουν εισόδημα στην εφορία.

Κατά τ' άλλα συμφωνώ με τον Sotos στα περί αλληλεγγύης, φιλίας κλπ. Ποτέ δεν ήθελα πάρε-δώσε με τους εργοδότες μου και ούτε τώρα έχω πολλά πάρε-δώσε με τους καθηγητές μου. Ερχόμαστε στο φροντιστήριο, δουλεύουμε όμορφα κι ωραία, αυτοί πληρώνονται, εγώ μπαίνω μέσα, όλα καλά. Τους εκτιμώ και με εκτιμούν (πιστεύω). Είμαστε πολλά χρόνια μαζί, κι αυτό κάτι λέει. Αλλά φίλους δεν τους θέλω και η αλληλεγγύη είναι επικίνδυνη λέξη.

Isla, πού το είδες γραμμένο ότι θέλω να κλείσεις;
Όταν μιλούσα στον ενικό δεν εννοούσα "εγώ προσωπικά" αλλά "εγώ και κάθε εγώ" δηλαδή μιλούσα εκ μέρους των φροντιστηριούχων γενικώς. Συγγνώμη που δεν το ξεκαθάρισα. Νόμιζα πως ήταν προφανές ότι δεν μιλούσαμε για το τι κάνω ή τι θα κάνω εγώ. Δεν νομίζω ότι έχω ζητήσει ποτέ συμβουλές σε αυτό το φόρουμ για τη δική μου δουλειά.

Για τελευταία φορά:

Αν κάποιος σε πληρώνει πολύ λίγα χρήματα ή λιγότερα από τα νόμιμα ή δεν σου αρέσουν οι συνθήκες εργασίας, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να παραιτηθείς και να ψάξεις να βρεις αλλού δουλειά. Το χειρότερο είναι να δέχεσαι τη συναλλαγή και να γκρινιάζεις δεξιά-αριστερά. Αυτό ούτε αλλάζει κάτι για σένα, ούτε ευνοεί κανέναν άλλο. Όσα φροντιστήρια πληρώνουμε νόμιμα και σωστά τους εργαζόμενούς μας έχουμε να αντιμετωπίσουμε άνισο ανταγωνισμό από δύο πλευρές: από όσους καθηγητές δουλεύουν παράνομα για λιγότερο απ' όσο θα έπρεπε να πληρώνονται σε φροντιστήριο και από όσα φροντιστήρια χαμηλώνουν υπερβολικά τις τιμές τους αφού βρίσκουν καθηγητές να δουλέψουν με 3,60. Η ζωή είναι κύκλος και η οικονομία είναι αλυσίδα. Όσο δεχόσαστε να δουλεύετε για ψίχουλα, τόσο θα πληρώνεστε ψίχουλα (από γονείς, φροντιστήρια και γενικώς). Όσο δεν καταγγέλετε εκείνους που παρανομούν, τόσο θα πολλαπλασιάζονται αυτοί και θα μειώνονται οι άλλοι που πάνε με το σταυρό στο χέρι. Όσο δουλεύετε οι ίδιοι παράνομα, τόσο θα πέφτουν έξω νόμιμες επιχειρήσεις που μπορούν να σας προσφέρουν ασφάλιση και καλές συνθήκες εργασίας.

Μην μου δικαιολογήστε όμως ότι πληρώνεστε λίγα στα ιδιαίτερα επειδή οι γονείς δεν έχουν να δώσουν παραπάνω. Ούτε στα φροντιστήρια έχουν να δώσουν παραπάνω. Δεν πάνε στα φροντιστήρια οι λεφτάδες και στα ιδιαίτερα οι φτωχοί. Και σας θυμίζω πως τα φροντιστήρια πληρώνουν και φόρους, πολλούς φόρους.

Αυτά και καλή συνέχεια.

6
Καταλαβαίνω ότι δούλευες από 16 χρονών αλλά δεν είναι τα πολλά χρόνια εργασίας που κάνουν την αντικειμενική άποψη. Θα μπορούσα να σου πω ότι δουλεύω περισσότερα αλλά δεν έχει κανένα νόημα.
Το πόσα χρόνια δουλεύω δεν το ανέφερα για να συναγωνιστούμε ποιος έχει δουλέψει πιο πολύ, αλλά για να σου δείξω ότι σε σχέση με τα χρόνια που έχω δουλέψει σε φροντιστήριο (που δεν τα λες και λίγα, από μόνα τους) έχω δουλέψει περισσότερα σε γραφεία και άλλα επαγγελματικά περιβάλλοντα και έχω μια πολύ καλή εικόνα της αγοράς εργασίας. Πάνω σε αυτή την εικόνα βασίζω την άποψη ότι η μία ώρα διδασκαλίας σε φροντιστήριο δεν είναι το ίδιο με 4 ώρες εργασίας σε γραφείο. Εσύ ρώτησες αν κάποιος έχει εμπειρία από δουλειά γραφείου για να μας πει πώς είναι σε σύγκριση με τη διδασκαλία. Δεν διευκρίνισες ότι θέλεις να απαντήσουν μόνο όσοι συμφωνούν μαζί σου.

Να σημειώσω μόνο ότι η οργάνωση που υπάρχει στην εκπαίδευση στο εξωτερικό κάνει το έργο του εκπαιδευτικού πιο εύκολο απ`ό,τι στην Ελλάδα!
Σε ποιες χώρες έχεις δουλέψει πριν καταλήξεις σε αυτό το συμπέρασμα;

Αυτά που συζητάμε δεν αναφέρονται μόνο στο μικρόκοσμο των φροντιστηρίων.
Κοίτα τον τίτλο του θέματος: ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ. Εγώ μόνο για φροντιστήρια μιλάω. Εσύ μπορεί να μιλάς και για σουβλατζίδικα, πάντως αν ο ένας μιλάει για ένα πράγμα και ο άλλος για κάτι άλλο, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα συνεννοηθούμε ποτέ.

Εσύ μπορεί πράγματι να πιστεύεις ότι στραβός είναι ο γιαλός αλλά όπως και να έχει το θέμα τα 3 € ΔΕΝ είναι ωρομίσθιο! Τα 6,70 την ώρα είναι ο βασικός μισθός που έπρεπε να παίρνουν όλοι οι υπάλληλοι και όποιος δεν αντέχει να τα δώσει, ας το κλείσει και όχι να χρησιμοποιεί διάφορες παράνομες μεθόδους. Αυτό ακριβώς εννοώ στο τελευταίο που τονίζεις και ρωτάς, όπως δηλαδή παροτρύνεις τους υπαλλήλους να παραιτηθούν αν θεωρούν λίγα τα 3 € το ίδιο πρέπει να κάνεις και με τους εργοδότες που δεν αντέχουν να δίνουν το νόμιμο και βασικό μισθό στους υπαλλήλους τους.
Με βάση το τωρινό καθεστώς θα έπρεπε όλα σχεδόν τα φροντιστήρια να κλείσουν. Σου εξήγησα πιο πάνω γιατί δεν γίνεται αυτό. Ας μην επαναλαμβανόμαστε. Πάντως είτε κλείσω (και δεν μπορώ να σου προσφέρω εργασία) είτε σου προσφέρω εργασία με χαμηλό μισθό και δεν τη δεχθείς, για σένα είναι ακριβώς το ίδιο. Τι σε νοιαζει λοιπόν αν λειτουργώ ή όχι; Εσύ ως υπάλληλος μπορείς να πράξεις τα δέοντα. Ίσα ίσα που σε συμφέρει να μείνω ανοιχτή λίγο ακόμα για να πληρώσω λίγες περισσότερες εισφορές στο κράτος καθώς και ΙΚΑ για τους υπαλλήλους μου. Τι ακριβώς θα κερδίσεις αν αύριο κλείσω; Τι θα κερδίσουν οι υπάλληλοί μου;

Αυτό που έγραψα για την επιχειρηματικότητα είναι διαχρονικό και διεθνές. Τα διαδοχικά οικονομικά χτυπήματα στην Ελλάδα τα υφίστανται όλοι και θα έλεγα περισσότερο οι εργαζόμενοι και οι άνεργοι φυσικά.
Αυτό που γίνεται στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή δεν είναι ούτε διαχρονικό ούτε διεθνές. Όσο για τα οικονομικά χτυπήματα, ένα έχω να σου πω μόνο: αν αντί να ανοίξω το φροντιστήριο είχα γραφτεί στο ταμείο ανεργίας, τώρα θα ήμουν σε πολύ καλύτερη οικονομική κατάσταση. Χωρίς πλάκα και με το χέρι στην καρδιά.

7
Ποιος λέει ό,τι θέλει;
Πολλές μελέτες έχουν αποφανθεί και συμφωνούν:
UNESCO: 21 Ώρες διδασκαλίας = 84 ώρες δουλειάς γραφείου!
Μπορεί να σας το επιβεβαιώσει μάλιστα κάποιος που έχει δουλέψει σε κάθε είδους γραφεία και έχει μπει σε κάθε είδους διδακτικές αίθουσες. Η πραγματικότητα διαφέρει πολλές φορές απ`αυτό που θέλει να πιστεύει ο καθένας!
Δουλεύω 29 χρόνια, 12 από αυτά σε φροντιστήρια και τα υπόλοιπα σε γραφεία, μαγαζιά και σε διάφορα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι 21 ώρες διδασκαλία σε φροντιστήριο ΔΕΝ αντιστοιχούν σε καμία περίπτωση σε 84 ώρες δουλειάς γραφείου. Ίσως αντιστοιχούν στις μισές.

Οι έρευνες που λένε ότι 21 ώρες διδασκαλίας αντιστοιχούν σε 156879 ώρες γραφείου είναι πρώτον λίγο φουσκωμένες και δεύτερον αναφέρονται σε διδασκαλία όπως γίνεται σε σχολεία του εξωτερικού: χωρίς βιβλία, με πρωτότυπο υλικό που ετοιμάζει από την αρχή κάθε χρόνο ο διδάσκων, και με πρόσθετες δραστηριότητες όπως εβδομαδιαίες συναντήσεις προσωπικού, προγραμματισμό και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση και εφαρμογή σχεδίου μαθήματος για κάθε διδακτική ώρα, ατομικά πλάνα για τον κάθε μαθητή, διαθεματικές εργασίες, έξτρα δράσεις -- και όλα αυτά με τάξεις 25-30 παιδιών. Δεν είναι το ίδιο πράγμα με τη φροντιστηριακή τάξη των 5-10 παιδιών, που πας στη δουλειά 10 λεπτά πριν αρχίσει το μάθημα και φεύγεις 10 λεπτά αφού τελειώσει, το περισσότερο διόρθωμα το κάνεις την ώρα του μαθήματος και αν σου ζητήσουν να πας σε meeting δυο φορές το χρόνο, γκρινιάζεις κι από πάνω!

Από τότε που δημιουργήθηκε η επιχειρηματικότητα, είναι γνωστό ότι όποιος αποφασίζει να επενδύσει αναλαμβάνει ένα ρίσκο, μικρό ή μεγάλο το ξέρει και το αποφασίζει ο ίδιος. Το ξέρει όμως! Αν έχει και τη διορατικότητα να προβλέπει και κάποιες αναποδιές τότε μειώνει και το ρίσκα του.
Το πρόβλημα στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή είναι ότι δεν γνωρίζεις εξαρχής το ρίσκο γιατί δεν υπάρχει ξεκάθαρη ενημέρωση από κανέναν για το τι ακριβώς περιλαμβάνει η επιχειρηματικότητα. Επίσης το ρίσκο αλλάζει 4-5 φορές το χρόνο. Παίρνεις μια απόφαση τον Ιούνη με τα δεδομένα του Ιούνη και τον Νοέμβρη μαθαίνεις πως τα δεδομένα άλλαξαν και η αλλαγή είναι αναδρομική από τον Σεπτέμβριο!! Ποιος μπορεί να λειτουργήσει έτσι; Μόνο όσοι έχουν μαντικές ικανότητες και τα λαμόγια που έχουν προνοήσει να δουλεύουν με μαύρα και συνεπώς βρίσκονται κάτω από το ραντάρ της εφορίας, του ΙΚΑ, του ΟΑΕΕ, του ΕΟΠΠΕΠ κλπ.

Προσωπικά, αν ήξερα τι ρίσκο έπαιρνα όταν άνοιξα το φροντιστήριο δεν θα είχα ανοίξει ποτέ. Δυστυχώς δεν το ήξερα.

Όταν έγραφα πάντως ότι ο καθένας ξέρει τα δικά του οικονομικά προβλήματα εννοούσα όλους και καλό θα είναι να σκεφτόμαστε και το τι μπορεί να αντιμετωπίζει ο άλλος και όχι να υποστηρίζουμε ότι θα ισορροπήσει η οικονομία ή όποιος νομίζει ότι είναι λίγα τα 3 € ας παραιτηθεί ή ας πάει αλλού ή ας γραφτεί στο ταμείο ανεργίας, διότι αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι και σωστοί, ό,τι ισχύει για τον έναν ισχύει και για τον άλλον!
Για εξήγησέ το λίγο αυτό το τελευταίο.

8
Αν δεν μπορεί κάποιο φροντιστήριο να υποστηρίξει τουλάχιστον τα ωρομίσθια που ορίζει ο νόμος, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΑ, τότε ποιος ο λόγος ύπαρξής του;
Ο λόγος ύπαρξής του είναι ότι σκέφτεσαι τα 60,000 ευρώ που έχεις επενδύσει μέχρι στιγμής και τις απίστευτες ώρες που έχεις δουλέψει για να φτάσεις εκεί που είσαι, και τους μαθητές που θα μείνουν ξεκρέμαστοι αν αύριο κλείσεις... και ότι είσαι 45 χρονών και έτσι κι αλλιώς θα δυσκολευτείς να βρεις δουλειά γιατί κανένας δεν θα μπορεί να σε πληρώσει τα νόμιμα... και λες ας κάνω υπομονή 5 μήνες ακόμα ή ένα χρόνο ακόμα, ίσως αν δεν πληρώσω την εφορία, τον ΟΑΕΕ, το ένα, το άλλο, να μπορέσω να ορθοποδήσω μέχρι να βελτιωθεί η κατάσταση. Ή ίσως γίνει κανένα θαύμα.

Δεν είμαι σίγουρη ότι οι φροντιστηριούχοι δικαιούμαστε ταμείο ανεργίας αφού δεν είμαστε ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ. Αν δικαιούμαστε ταμείο (γνωρίζει κανείς στα σίγουρα να μας πει?) για μένα προσωπικά θα ήταν μια καλή λύση στη φάση αυτή γιατί έχω βαρεθεί να δουλεύω σαν το σκυλί και να είμαι συνέχεια χρεωμένη. Θα κάνω το φροντιστήριο οικοδιδασκαλείο, θα κρατήσω τους πιο καλοπληρωτές από τους μαθητές μου, θα δουλεύω μόνη μου χωρίς πολλές σκοτούρες και επιτέλους θα ανασάνω.

Έχεις δίκιο πάντως, τα περισσότερα φροντιστήρια αυτή τη στιγμή δεν έχουν λόγο ύπαρξης ως κερδοφόρες επιχειρήσεις και ο μόνος λόγος που στέκονται ακόμα είναι ο ρομαντισμός των ιδιοκτητών τους και το ότι ο κάθε ένας από εμάς έχει κάποιο άλλο εισόδημα στην οικογένεια του που του επιτρέπει να λειτουργεί με χασούρα ή τέλος πάντων χωρίς κέρδος. Εγώ έχω τους συνταξιούχους γονείς μου και κάτι χρήματα που μας δάνεισε η πεθερά μου. Αν τελειώσουν αυτά, θα βάλω λουκέτο την επόμενη μέρα.


Δηλαδή τα 3 ευρώ μικτά είναι πολλά για την εργασία ενός καθηγητή;!!! Αυτό με αφήνει ενεή. ΕΝΕΗ. Αδυνατώ να σχολιάσω!
Ας σχολιάσω εγώ που μπορώ. Τα 3 ευρώ μικτά είναι λίγα για την εργασία ενός καθηγητή. Και για τη δική μου επίσης. Όμως τα περισσότερα φροντιστήρια δεν μπορούν να πληρώσουν περισσότερο ή αν μπορούν να πληρώσουν περισσότερο, δεν μπορούν να πληρώσουν τα διπλάσια και να βγάζουν κέρδος. Δυστυχώς αυτή είναι η κατάσταση στην αγορά. Έχω χάσει εγγραφή επειδή είπα ότι τα δίδακτρα είναι 45 ευρώ το μήνα και ο γονιός μου απάντησε "μέχρι 40 δίνω". Όταν ο γονιός τσιγγουνεύεται τα 5 ευρώ το μήνα, πώς ακριβώς θα πληρώσω εγώ τον καθηγητή αυτό που αξίζει; Πού θα τα βρω τα χρήματα;

Και θα επαναλάβω και το γνωστό ότι μία ώρα διδασκαλίας ισοδυναμεί με 4 ώρες δουλειάς γραφείου. Εγώ νομίζω ότι είναι και παραπάνω, αλλά τέλος πάντων. Δεν χρειάζεται να εξηγήσω γιατί. Καθηγητές είστε, θα έπρεπε να ξέρετε.
Σε καμία περίπτωση δεν αντιστοιχεί μία ώρα διδασκαλίας με 4 ώρες δουλειάς γραφείου. Μην λέμε ό,τι θέλουμε. Αν ήταν έτσι όλοι οι καθηγητές που δουλεύουν 15 ώρες την εβδομάδα θα ήταν στα πρόθυρα νευρικής κρίσης από την πολλή δουλειά και δεν θα είχαν χρόνο ούτε τουαλέτα να πάνε. Αν είναι να μιλήσουμε σοβαρά, δεν μπορούμε να λέμε τέτοια πράγματα. Ναι, είναι κουραστικό να είσαι καθηγητής, αλλά όχι ΤΟΣΟ. Και δεν πιστεύω ούτε ως αστείο ότι υπάρχει καθηγητής που δουλεύει 3 ώρες για ΚΑΘΕ ώρα διδασκαλίας...

9
Να υποθέσω ότι το παράλογο είναι το ότι το ωρομίσθιο από 3 κάτι ευρώ μικτά, έγινε 6 κάτι ευρώ μικτά;!!!  :o :o :o
Ναι, γιατί από τη μία πολλά ΦΞΓ δεν μπορούν να υποστηρίξουν αυτά τα ωρομίσθια και από την άλλη η αλλαγή έγινε στη μέση της χρονιάς.

Ένας φροντιστηριούχος που θέλει να δουλέψει υποτυπωδώς σωστά, κάνει τον βασικό σχεδιασμό της επόμενης χρονιάς από τον Μάιο της προηγούμενης. Τότε είναι που υπολογίζει πόσους καθηγητές χρειάζεται και πόσο μπορεί να τους πληρώσει, όχι τον Σεπτέμβριο! Φέτος μέσα στον Ιούλιο αυξήθηκαν οι εργοδοτικές εισφορές (αναδρομικά) και μετά πάλι τον Νοέμβριο ανακοινώθηκαν οι αλλαγές στα ωρομίσθια (αναδρομικά πάντα). Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα και δεν βοηθούν τον σωστό εργοδότη και επιχειρηματία.

Όποιος νομίζει πως τα 3 ευρώ την ώρα μικτά είναι λίγα, μπορεί απλά να τα αρνηθεί και είτε να βρει εργασία με καλύτερο ωρομίσθιο είτε να γραφτεί στο ταμείο ανεργίας. Η λύση δεν είναι να πει ναι στα 3 ευρώ και να περιμένει να έρθει το κράτος να επιβάλλει στον εργοδότη του να του δώσει περισσότερα. Η πιθανότερη έκβαση αυτού του σεναρίου είναι σύντομα να βρεθεί χωρίς δουλειά - όποιος νομίζει πως αυτή η εκδοχή τον συμφέρει, γιατί να μην παραιτηθεί από τώρα;

Επίσης όποιος έχει τόσο ενδιαφέρον για τη νομιμότητα, ας σταματήσει να κάνει μαύρα ιδιαίτερα.

10
Εγώ να θυμίσω ότι περιμένω ακόμα να μου εξηγήσει κάποιος το κολπάκι με την εφορία, αυτό που προσλαμβάνεις καθηγητές για να έχεις μεγαλύτερο κέρδος.

Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τον Sotos ότι η οικονομία είναι αλυσίδα και θα βρει τρόπο να ισορροπήσει, αλλά υποψιάζομαι κι εγώ ότι θα ισορροπήσει υπέρ του μαύρου χρήματος, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Giotoules, αν νομίζεις πως θα βρεις καλύτερες συνθήκες εργασίας σε άλλο φροντιστήριο, σαφώς να φύγεις. Είναι προτιμότερο από το να δουλεύεις με μισή καρδιά και να παραπονιέσαι. Vote with your feet.

Jak_13 μια χαρά μπορείς να κάνεις τέτοιου είδους αλλαγές στη μέση της χρονιάς. Μην σου πω ότι στη μέση της χρονιάς είναι η ενδεδειγμένη στιγμή για να κάνεις αυτές τις αλλαγές, μιας και ξέρεις ακριβώς πού και πόσο σε παίρνει.

Μην τρελαίνεστε και αγχώνεστε, εφόσον δεν σας αρέσουν τα νέα δεδομένα (όποια και να είναι αυτά) δώστε παραίτηση. Ουδείς αναντικατάστατος και λύσεις βρίσκονται για όλα. Στην τελική αν κάποιος από εσάς είναι όντως αναντικατάστατος, μόλις κάνει κίνηση παραίτησης, αυτόματα θα πάρει αύξηση. Η τύχη ευνοεί τους τολμηρούς  ;)

11
Αν μειωθούν οι ώρες θα μειωθούν και τα κέρδη και αφού δε βγαίνουν οικονομικά τώρα πώς θα βγαίνουν μετά, οπότε χλωμό το βλέπω!
Υπάρχει τρόπος να μειωθούν οι ώρες χωρίς να μειωθούν τα κέρδη, μην σου πω ότι σε μερικές περιπτώσεις τα κέρδη αυξάνονται κιόλας. Σε όλα σχεδόν τα φροντιστήρια υπάρχουν τμήματα που λειτουργούν με χασούρα. Αν αυτά τα διαλύσεις ή τα συγχωνεύσεις με άλλα τμήματα ή μειώσεις τις ώρες ή τα αναλάβει κάποιος καθηγητής που κοστίζει λιγότερο (π.χ. ο ιδιοκτήτης), τότε διορθώνεται το πρόβλημα.

Επειδή κάθε λογικός άνθρωπος θα νοιαστεί για τη δική του πλευρά και όχι του άλλου και επειδή ο καθένας ξέρει τα δικά του προβλήματα και πιστεύει ότι έχει δίκιο, γι`αυτό υπάρχουν οι νόμοι για να λύνουν αυτές τις διαφορές. Γραμμένοι από νοήμονες ανθρώπους.
Σωστά. Εφόσον δεν θέλεις να αφήσεις τα παιδιά ξεκρέμαστα στη μέση της χρονιάς (...), κάνεις μια καταγγελία στην Επιθεώρηση Εργασίας στο τέλος της χρονιάς και τα αφήνεις ξεκρέμαστα του χρόνου.

Το κολπάκι με την εφορία θα μου το εξηγήσει κάποιος;

12
μας μαζευουν πολλες για να εχουν εξοδα στην εφορια κ πατανε στην δυσκολη οικονομικα εποχη.
Για εξήγησέ το αυτό. Με ενδιαφέρει το κολπάκι με την εφορία.

13
Εμας πριν τις γιορτες μας ανακοινωσαν οτι ανεβηκε το ωρομισθιο αλλα επειδη δεν βγαινουν οικονομικα θα μας το βαζουν στην τεαπεζα κ εμεις θα επιστρεφουμε τη διαφορα.ποσο τραγικο?λεφτα που δικαιουμαστε θα τα επιστρεφουμε κ θα φορολογουμαστε για λεφτα που δεν θα παρουμε.
Θα μπορούσαν βέβαια να σας μειώσουν τις ώρες. Αν νομίζετε ότι σας συμφέρει, προτείνετέ το τους.

14
Σε φροντιστήριο που δούλευα παλιά,ο (ουσιαστικός) ιδιοκτήτης ήταν ο γραμματέας!
είχε χρήματα και χρηματοδότησε κάποιους καθηγητές γνωστούς του για να ανοίξουν το Φροντιστήριο.
Επειδή δεν είχε πτυχίο,έκανε τον γραμματέα....
Χρόνια πολλά, καλή πρωτοχρονιά!
Αυτό δεν χρειάζεται πλέον να γίνεται, μιας και οποιοσδήποτε μπορεί να ανοίξει φροντιστήριο. Απλά το διευκρινίζω για αποφυγή παρεξηγήσεως.

Πέραν τούτου, αυτό που πρέπει να κοιτάς όταν συγκρίνεις μισθούς είναι όχι μόνο το είδος αλλά και τις ώρες εργασίας. Το πιθανότερο είναι, όπως είπε ο Landau, η γραμματέας να δουλεύει περισσότερες ώρες από τις καθηγήτριες.

Σελίδες: 123 ... 57

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160667
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 891
Σύνολο: 891

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.167 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.