*

Αποστολέας Θέμα: Δυσαρμονική σχέση καθηγητών και μαθητών-Αναζήτηση τρόπου αντιμετώπισης  (Αναγνώστηκε 10932 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Όχι τίποτα σεξουαλικού περιεχομένου, ευτυχώς! Απλώς, εκεί που ήμουν ωρομίσθια, υπήρχαν 3-4 λουλούδια διάσπαρτα στις τάξεις (πολύ κακιές φουρνιές έμαθα από τους παλαιότερους εκείνη τη χρονιά). Επειδή είμαι και λίγο... άντρας στη συμπεριφορά, ένας με απείλησε ότι θα μου κάψει το αυτοκίνητο. Απάντηση δική μου: Πολύ ωραία, γιατί έχω μικτή ασφάλεια και το σκεφτόμουν να πάρω ένα καινούργιο. Ενημέρωσέ με μόνο να βγάλω τα βιβλία από μέσα! Κρίμα, βέβαια, που εσύ δε θα το δεις, γιατί πιθανότατα θα πας φυλακή! Δε χρειάζεται να πω για πότε ανακάλεσε με το γνωστό... ε, καλά κυρία μια πλάκα έκανα, δεν πιστεύω να πάτε και στην αστυνομία!
Ο άλλος:
- Πέρασε έξω, παιδί μου. (2- 3 φορές)
- Όχι δεν περνάω (2-3 φορές)
- Πολύ ωραία, πήγαινε τότε στο Διευθυντή για αποβολή
- Καλά, να μείνω μόνο και θα δεις τι θα σου κάνω
- Τι θα μας κάνεις;
- Όχι σας... σε σένα θα κάνω
- Καλά, πάρε φόρα και έλα! ( :-[ αντιπαιδαγωγικό ομολογώ, αλλά θα έκανα φόνο)
Ενημερώνω το διευθυντή και το σύλλογο, αλλά η αντίδραση όλων ήταν πολύ χλιαρή. ΟΚ, σκέφτηκα θα σας φτιάξω και τους 3. Πηγαίνω στην αστυνομία της δικής μου πόλης (γιατί εκεί ήταν χωριό και δεν ήθελα να γίνει σούσουρο) και συνέταξα ένα χαρτί το οποίο έλεγε ότι την τάδε του μηνός την τάδε ώρα ο τάδε μαθητής με απείλησε και καταγράφηκε και στο αρχείο συμβάντων.  Προσοχή, συμβουλή! Το συγκεκριμένο χαρτί μπορεί να χρησιμοποιηθεί νομικά μέσα σε 3 μήνες, αλλιώς δεν ισχύει. Δεν καλύπτεσαι ιδιαίτερα από νομικής πλευράς, αλλά τη δουλειά που ήθελα εγώ την έκανε. Αποτέλεσμα, πάω με το χαρτί της αστυνομίας την άλλη μέρα. Να δείτε για πότε μου έδωσε σημασία ο διευθυντής που την προηγούμενη με είχε γράψει στα... αρχαία του και πώς δεν ξανακούστηκε ο μαθητής μέχρι το τέλος της χρονιάς! Και το καλύτερο... επειδή φυσικά το έμαθε όλο το σχολείο, δεν ξανακούστηκε κιχ από κανέναν.
Μπορεί να ήταν ακραίο ως αντίδραση, αλλά πιστέψτε με, συνάδελφοι, ότι αν σας κάνουν μια ζημιά πχ στο αυτοκίνητο και ο διευθυντής και ο σύλλογος θα σας... συλλυπηθούν, αλλά όταν θα έρθει η ώρα της νομικής απόδοσης των ευθυνών, όλοι θα κάνουν την πάπια!!! >:( >:(
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2009, 10:04:06 μμ από karxarias29 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
πωωωωωωωωω άξια ο σχολικός ΡΑΜΠΟ

Αποσυνδεδεμένος PPE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1208
    • Προφίλ
Σχολική rambo...xaxaxaxa!!!! AΞΙΑ !! ΑΞΙΑ !!  ;D

Αποσυνδεδεμένος Ms Daisy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1490
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Α ρε, Καρχαρία, μακάρι να σε γνώριζα πέρσυ! Μου χαράκωσαν το αυτοκίνητο και η αντίδραση του διευθυντή και του συλλόγου εντελώς αδιάφορη. Μάλιστα, ένας καθηγητής είπε ότι ξέρει ποιος του κλέβει τα τάσια απ'το αυτοκίνητο κάθε τόσο (!) αλλά τι να κάνει; Μόνος ένας συνάδελφος άρχισε να φωνάζει "καλά, όταν βγάλουν τα καλάζνικοφ, μην απορήσουμε!!!". Αλλά και πάλι τίποτα δεν έγινε. Ελπίζω φέτος να μην χρειαστεί να κάνω ότι έκανες! :P Πάντως, σου βγάζω το κάπελο. ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
πάντως με τις φωνές δε βγάζεις κάτι πρέπει να επιβάλλονται ποινές αλλιώς ο καθηγητης γίνεται το μέσο εκτόνωσης της ανίας και της ανωριμότητας των εφήβων ,του κλέψανε τα τάσια και δεν έγινε κάτις ε ρε την τροχαία θα έφερνα

Αποσυνδεδεμένος Ms Daisy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1490
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Τους έπιασα (υποτίθεται) στο φιλότιμο, αφού δεν επιβλήθηκαν ποινές, και τουλάχιστον δεν επαναλήφθηκε το συμβάν στη διάρκεια της χρονιάς. Α, να σημειώσω ότι ήταν Γυμνάσιο. Ούτε καν Λύκειο. Φαντάσου, δηλαδή, τι γίνεται στα ΕΠΑΛ. :'(

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
ο σύμβουλος τί θα μπορούσε να κάνει σ ανάλογες περιπτώσεις μέσα στην τάξη;δεν εννοώ τα τάσια χαχα :P

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Είδες ... τα σαγόνια του καρχαρία; ;) ;D
Πέρα από την πλάκα, όταν αναγκάζεται ο καθηγητής να κάνει τον αστυνόμο, το θηριοδαμαστή και... το μαντρόσκυλο του μαγαζιού (που λέει και ο Ζήκος), αντί να κάνει το μάθημά του σημαίνει ότι έχουμε ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!! Πιστεύω όμως ότι η μεγαλύτερη ευθύνη είναι του διευθυντή. Όταν ο διευθυντής είναι ακριβός στα πίτουρα (χαρτούρα, τυπολατρία κλπ) και φθηνός στο αλεύρι (αρχές που θα διέπουν τη λειτουργία του σχολείου), τότε καλείται ο ίδιος ο εκπαιδευτικός να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά! Εμείς είχαμε πρόβλημα με το συγκεκριμένο διευθυντή, γιατί δε μας άφηνε να δίνουμε ωριαία αποβολή, αλλά, αν βγάζαμε κάποιον έξω, έπρεπε υποτίθεται να τον στείλουμε στο γραφείο του για αποβολή. Οπότε, όλοι εξαντλούσαμε κάθε όριο ανοχής προκειμένου να αποφύγουμε την αποβολή και φυσικά τα παιδιά το εκμεταλλεύονταν! Εγώ, βέβαια, έκλεβα λίγο... έβγαζα έξω χωρίς να σημειώνω ότι είναι ωριαία, συνειδητά, μέχρι να με πάρει χαμπάρι. Και όταν με πήρε, το έπαιξα ξανθιά... αχ ναι έχετε δίκιο, το είχα ξεχάσει και τέτοια! ;)
Ως προς τη σύμβουλο, εγώ 1 φορά την έχω δει και το μόνο που έκανε ήταν να πει σε μας τις ωρομίσθιες που είχαμε πάει σε 1 Γυμνάσιο τέλη Νοεμβρίου, γιατί είμαστε τόσο πίσω στην ύλη και ότι μέχρι το Φεβρουάριο πρέπει να έχουμε βγάλει την ύλη στην Οδύσσεια!!!! ::) ::) ::) ::) ::)
Οπότε... τραβάμε κουπί μόνοι μας!!!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
αυτή η συζήτηση είναι πολύ ωραία, και σκέφτηκα να την επαναφέρω μιας και την ανακάλυψα ψάχνοντας για σχετικά θέματα εδώ στο forum, και θα ήθελα να καταθέσω και εγώ την άποψή μου.

Λοιπόν, έχετε δει ποτέ Γυμναστή να μην τα πάει καλά με τα παιδιά; Όχι. Εντάξει μπορεί να υπάρχουν και εξαιρέσεις αλλά είναι ο αγαπημένος καθηγητής. Σχεδόν ποτέ δεν υπάρχουν προβλήματα στις σχέσεις του γυμναστή με τους μαθητές.
Γιατί όμως; Εγώ τον λόγο συνάδελφοι δεν τον εντοπίζω σε αυτό που προφανώς θα σκεφτήκατε οι περισσότεροι ότι δηλαδή ο γυμναστής δεν είναι στην τάξη που είμαστε οι υπόλοιποι, είναι έξω στην αυλή άρα έχει άλλες συνθήκες, ή ότι δεν διδάσκει Μαθηματικά η ΑΡχαία που είναι ανιαρά για μεγάλο μέρος μαθητών μιας τάξης.
Εγώ την αιτία την εντοπίζω ότι ο γυμναστής, έρχεται σε επαφή με τα παιδιά, και όταν λέω επαφή εννοώ σε συνεργασία. Συμμετέχει μαζί τους στο μάθημα (πχ παίζει μαζί τους στην ομάδα μπάσκετ).
Γιατί και ο γυμναστής αν τους πει πάρτε μια μπάλα παίξτε και δεν ασχοληθεί μαζί τους, μην νομίζετε ότι θα τον εκτιμούν ιδιαίτερα.

Που θέλω να καταλήξω: Κλειδί για μένα για μια αρμονική σχέση καθηγητή μαθητή είναι να του δείξεις ότι είσαι συνεργάτης του. Ο μαθηματικός να μην αδιαφορήσει. Να δείξει το ενδιαφέρον που πρέπει. Να μην ειρωνευτεί ποτέ.
Και πέρα από το μάθημα, σας αναφέρω ένα παράδειγμα. Ενας καθηγητής οποιασδήποτε ειδικότητας, που θα συνοδέψει τα παιδιά σε μια εκδρομή, που θα τους ξεναγήσει, που θα οργανώσει μαζί τους μια σχολική γιορτή μια θεατρική παράσταση, ένα μουσικό σύνολο ίσως, σίγουρα θα γίνει αγαπητός και μέσα στο μάθημα.
Ας πουμε εμας ο φιλόλογος παίρνει τα παιδιά στην βουλή για επίσκεψη, μετά τρώνε κάπου όλοι μαζί έξω κλπ. Γιατί να του κάνουν φασαρία αυτού;

μήπως δεν βλέπουμε τίποτα πέρα από το μάθημά μας; μήπως εκεί το χάνουμε το παιχνίδι;

η αλήθεια, όμως είναι ότι ειδικά στα Λύκεια δεν υπάρχουν τα χρονικά περιθώρεια ένας καθηγητής να οργανώσει κάτι πέρα από τα μαθήματα (θεατρική ομάδα κλπ) ώστε να υπάρξουν οι προυποθέσεις για τη δημιουργία μιας σωστής σχέσης.
¨Οταν η Β Λυκείου θεωρητική κατεύθυνση, για να δώσω ένα παράδειγμα, έχει 35 ώρες διδασκαλίας εβδομαδιαίως, δηλαδή 7ωρο κάθε μέρα, πως τα παιδιά να μην "τρελαθούν" και αυτό να μην έχει αρνητική επίπτωση στην συμπεριφορά τους γενικότερα στο σχολείο;
Αν υπήρχε χρόνος για δραστηριότητες και κάθε καθηγητής ή ομάδα καθηγητών να αναλάμβανε από ένα κομμάτι, τότε οι σχέσεις θα ήταν αλλιώς..

αυτά, με αφορμή τον προβληματισμό μου γιατί ο Γυμναστής είναι συνήθως ο "αρεστός" και έχει πάντα καλές σχέσεις. Είναι θέμα δραστηριοτήτων!
Δυστυχώς στην Ελλάδα δραστηριότητες γίνονται πολύ δυσκολα μέσα στο σχολικό ωράριο. Ξέρω καθηγητές που οργανώνουν πραγματάκια αλλά τα απογεύματα! Δύσκολα όμως ακολουθούν οι μαθητές λόγω φροντιστηρίων κλπ. Πως να αρέσει μετά το σχολείο όταν δεν παίζει τον ρόλο που θα μπορούσε να παίξει.

Ίσως λιγότερα μαθήματα και περισσότερες δραστηριότητες θα δημιουργούσαν αρμονικές σχέσεις μεταξύ καθηγητών-μαθητών.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 29, 2013, 04:25:16 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος stargate

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
    • Προφίλ
πάντως με τις φωνές δε βγάζεις κάτι πρέπει να επιβάλλονται ποινές αλλιώς ο καθηγητης γίνεται το μέσο εκτόνωσης της ανίας και της ανωριμότητας των εφήβων ,του κλέψανε τα τάσια και δεν έγινε κάτις ε ρε την τροχαία θα έφερνα

Γι αυτό και πρέπει να χρησιμοποιούμε τα ΜΜΜ  ;)

Υ.Γ Συγγνώμη για το off topic

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159964
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 752
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 384
Σύνολο: 395

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.