0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Gvasilis, στα είχα πει και πέρυσι με τα περί κατανομής μεταξύ γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, οπότε δεν επαναλαμβάνομαι. Στο διάγραμμα που παραθέτεις μάλλον δεν πρόσεξες τη λεζάντα... Εκεί είναι όλη η ουσία. Γιατί για τις ώρες που αναφέρεις εσύ σα σύνολο προφανώς συμπεριλαμβάνεις και αυτά τα οποία στο διάγραμμά σου δεν περιλαμβάνονται!Για τσεκάρισέ το λίγο πιο προσεκτικά... Αν συμπεριληφθούν στο διάγραμμα όσα είναι εκτός, οι κατανομές μένουν οι ίδιες; Επιπλέον, το διάγραμμα που δίνεις είναι του 2009. Τα δεδομένα για την Ελλάδα έχουν αλλάξει δραματικά από τότε ειδικά για τα γενικά Γυμνάσια/Λύκεια, όπου η Βιολογία είναι στα ίσα σχεδόν με τη Φυσική, συμπεριλαμβανομένων των κατευθύνσεων. Αν αυτό δεν είναι μεροληψία υπέρ της Βιολογίας, τότε τι είναι; Βάλε και τα επιλεγόμενα... Σύγκρινε με το σύστημα της Κύπρου, που βρίσκεται έτη φωτός μπροστά από την Ελλάδα σε εκπαιδευτικά ζητήματα, και πες μου αν η Βιολογία δεν είναι ευνοημένη στο γενικό Γυμνάσιο/Λύκειο στην Ελλάδα (μαζί με τις κατευθύνσεις)... Όσο για τον αριθμό των αναπληρωτών... τι να πω... και μόνο που σκέφτομαι ότι θα διδάσκουν τη Φυσική πτυχιούχοι Βιολόγοι που καλά-καλά δεν ξέρουν την ύλη της Βιολογίας στα σχολεία (προφανώς και εννοώ πολύ νέοι στην ηλικία, μην παρεξηγηθώ) λυπάμαι τους μαθητές... Αλλά δεν πειράζει γι΄αυτό. Αρκεί να διοριστούν οι Βιολόγοι γιατί έτσι δείχνουν οι ώρες!!!!!!! Αλίμονο!!!!
... ΖΗΤΩ η Βιολογία λοιπόν! Αφού αυτές είναι οι "σκληρές" αποδείξεις σου, τις δέχομαι... Επίτρεψέ μου, λοιπόν, να αποσυρθώ απο τη συζήτηση γιατί νιώθω όπως η Ελλάδα απέναντι στις σκληρές αποδείξεις που θέλει η Γερμανία...
Συναδελφοι τι πιστευετε θα παρει 100 ΠΕ04.01 στη β φαση; ηδη κοψανε 18 προσληψεις απο την ειδικοτητα μας και τις εδωσαν στους ΠΕ02 και ΠΕ03 σε σχεση με τα νουμερα που ειχαν γραφτει οτι θα επαιρναν στην α φαση.
Αρχίζω somebody. Δηλαδή τι ακριβώς κέρδισαν οι βιολόγοι?Αφού όλες τις επιπλέον ώρες βιολογίας, και παραπάνω τις κάνουν οι φυσικοί και οι χημικοί! θα μπορούσαμε να πούμε ότι κέρδισε η Βιολογια, αλλά δεν αρκεί μονο ο περισσότερος χρόνος. Χρειάζεται και ποιοτική αναβάθμιση. Αλλαγη και της ύλης και της προσέγγισης, όπως σαφώς ανέφερες στις άλλες χώρες με υποδομές. Αν στοχοθετήσει η πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας ότι θέλει να κάνει τα ίδια μαθήματα που κάνει μεχρι τώρα με την ιδια προσέγγιση και τρόπο, δίνοντας βαρύτητα σε οποιαδήποτε συγκεκριμένα μαθήματα, ακόμα και αν διαφωνώ είμαι υποχρεωμένος να το σεβαστώ. Να μοιραστώ και το κόστος και την ευθύνη για αυτό και ας μην είναι δικό μου λάθος.Εχει πολύ κακή αντιπροσώπευση η βιολογία στην ελλάδα, επειδή δεν υπάρχει παράδοση μάλλον, και δεν ειναι αντιληπτο από τον ελληνικό πληθυσμό ή τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς, τι μπορει να περιλαμβάνει. Η ελληνική ύλη ειναι περιορισμένη και επαναλαμβανομενη, με πασαλείματα. Οπότε ναι ίσως αυτή η περιορισμένη Βιολογία , που διδασκεται μόνο από φυσικούς και χημικούς στα γυμνάσια, δεν χρειάζεται να είναι τόσο πολύ. Θέλω όμως να υποστηρίξω ότι η άλλη Βιολογία που καλύπτει φαινόμενα της καθημερινότητας μας που περιγράφει την ιστορία της ύπαρξής μας και καθορίζει τις προοπτικές της ζωής στο σύμπαν πλέον, αξίζει τον ίδιο χρόνο με όλες τις επιστημες και δεξιότητες που μπορούν να προσφέρουν στην ανάπτυξη ενός παιδιού. Και εγώ δεν κάνω διακρίσεις σε αυτές. Δεν θέλω να μείνει η Ελλάδα και άλλο πίσω σε αυτό. ΌΜΩΣ ειναι δικαίωμα των Ελλήνων να αποφασίσουν ότι δεν το θέλουν, και εφόσον αυτό γινει με διαφανή τρόπο με ανοικτές διαδικασίες όπου όλοι εχουν φωνή και την ευκαιρία να εκφραστούν, και μόνο τότε, θα σεβαστώ αυτήν την απόφαση. Άλλωστε και λιγότερη βιολογία δεν σημαίνει καταστροφή ..... για τους βιολόγους. Ιδιαίτερα αν το μάθημα γινει πιο ποιοτικό. Πρεπει να εχει γινει αντιληπτο τώρα πιά, μετά από τόσα στοιχεία, ποιοι πραγματικά κινδυνέυουν από την μείωση της βιολογίας. Ας μας το πουν αυτοί που είχαν την εμπειρία από τα φετινά γυμνάσια!Ποιό πινακάκι? εχω πολλά