Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: emici στις Αύγουστος 08, 2007, 11:27:59 πμ
-
Τι θα προτείνατε σε κάποιον να διαβάσει για ΑΣΕΠ Π19-Π20; (όταν με το καλό γίνει φυσικά)
Γνωστικό και διδακτικό αντικείμενο.
-
Τι θα προτείνατε σε κάποιον να διαβάσει για ΑΣΕΠ Π19-Π20; (όταν με το καλό γίνει φυσικά)
Γνωστικό και διδακτικό αντικείμενο.
Τα βιβλία πληροφορικής Λυκείου-Τεε (Δεν ξέρω τα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ τι βιβλία πληροφορικής έχουν) θεωρώ οτι σε καλύπτουν για το γνωστικό αντικείμενο. Τώρα για τη διδακτική ας προτείνει κανένας άλλος καλύτερα διότι εγώ αυτά που είχα διαβάσει για τον ΑΣΕΠ 2004 με καταδικάσαν να μην περάσω
-
Περιμένετε πρώτα να βγει Ασεπ για τεχνικές ειδικότητες και μετά τα βρίσκουμε αυτα.
-
Λοιπόν, εγώ που πέρασα με τον ΑΣΕΠ του 2005 που τα θέματα ήταν πολύ δύσκολα στο γνωστικό αντικείμενο διάβασα τα εξής:
1. Τεχνολογία Υπολογιστικών Συστημάτων και Λειτουργικά Συστήματα Κύκλου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Γ Γενικού Λυκείου
2. Λειτουργικά Συστήματα του βιβλίου της σχολής μου (Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών κ Μηχανικών Η.Υ του ΑΠΘ, απο δω και πέρα θα το λέω ΤΗΜΜΥ για να μην το γράφω το μακρυνάρι)
2. Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Κύκλου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Γ Γενικού Λυκείου (Όλο)
3. Βάσεις Δεδομένων της Β Λυκείου ΤΕΕ Τομέα Πληροφορικής (Αυτό καταργήθηκε από φέτος) - Βάσεις Δεδομένων του βιβλίου της σχολής μου (ΤΗΜΜΥ)
4. Δομές Δεδομένων της σχολής μου (ΤΗΜΜΥ)
5. Teach yourself SQL in 21 Days (εκδόσεις SAMS, αν και μου φάνηκε άχρηστο γιατί απο τις 70 η 75 ερωτήσεις (δεν θυμάμαι πόσες ήταν), μία μόνο ήταν SQL)
6. Το βιβλίο C και Pascal της σχολής μου (THMMY)
7. Πολυμέσα και Δίκτυα του ΤΕΕ Β κ Γ Λυκείου.
(έγραψα κοντά στο 78% αν θυμάμαι καλά στο γνωστικό αντικείμενο)
αυτά θυμάμαι προς το παρόν.
απο Παιδαγωγικά:
1. Η Σχολική Τάξη (Ματσαγκούρας) (για Ψυχοπαιδαγωγικά Θέματα)
2. Παιδαγωγική Ψυχολογία (Καψάλης) (για ψυχοπαιδαγωγικά Θέματα)
Σε αυτά τα 2 με αυτά τα 2 βιβλία μόνο έγραψα κοντά στο 80% (μπορούσα και καλύτερα ο βλ@κ@ς :-) )
3. Ήθελα να πάρω όλα τα παραπάνω βιβλία του γνωστικού αντικειμένου και να κάνω όσο το δυνατόν περισσότερα σχέδια μαθήματος (αν θέλεις σχέδιο μαθήματος πές μου να σου στείλω με e-mail) από τα βιβλία αυτά. (Για τα θέματα της Ειδικής Διδακτικής). Ως ειδική διδακτική θα σου βάλουν 1 κεφάλαιο 2 ώρες ή 1 ώρα να πείς πως θα το διδάξεις!(Εγώ δεν το έκανα και στην ειδική διδακτική πήρα 60% περίπου, με θέμα να διδάξω κάτι απο Ανάπτυξη Εφαρμογών Σε προγραμματιστικό Περιβάλλον....)
Το θέμα όμως έιναι ότι:
1. Οι θέσεις για ΠΕ19 - 20 έχουν κλείσει μέχρι νεοτέρας διαταγής δυστυχώς. Θα ανοίξουν (προσωπική πάντα εκτίμηση) εάν μπουν καθηγητές πληροφορικής στα Δημοτικά Σχολεία με Οργανικές Θέσεις για το μάθημα της πληροφορικής!
2. Επειδή αλλάζουν τα πράγματα στο σχολείο (ΑΠΟ ΤΕΕ ΕΠΑΛ ΕΠΑΣ) αλλάζουν κ τα μαθήματα και η ύλη του επόμενου πιθανού ΑΣΕΠ τεχνικών Ειδικοτήτων. Πρίν αρχίσεις να διαβάζεις καλύτερα να περιμένεις μέχρι νεοτέρας. Ο ΑΣΕΠ τεχνικών ειδικοτήτων λένε θα γίνει μέσα στο 2008, αλλά δεν το ξέρουμε αυτό με σιγουριά
3. Θα παίξει και το τέστ δεξιοτήτων που εί ναι νέο φρούτο στον ΑΣΕΠ!
Συμβουλή μου:Just Wait!
-
Ευχαριστώ πολύ.
You have been very helpful.
-
Phaethon, δε μου στέλνεις εμένα σχέδιο μαθήματος να δω τι παίζει; Το email μου είναι revlu@freemail.gr. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Καλημέρα Phaethon.
To email μου είναι: efterpi.mici@intracom.gr.
Αν έχεις την καλοσύνη στείλε μου να σχέδιο μαθήματος για να ρίξω μια ματιά.
Ευχαριστώ.
-
OK BOYZ AND GIRLZ!:)!ΣΑΣ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑ:-)
-
Βασική παράλειψη: Στην ύλη για τον ΑΣΕΠ οπωσδήποτε το βιβλίο Δίκτυα Υπολογιστών της Γ Τάξης ΤΕΕ (το πανελλαδικά εξεταζόμενο) και ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ OSI και TCP-IP
-
Αν σου είναι εύκολο στείλε και σε μένα οτιδήποτε υπάρχει απο σχέδιο μαθήματος. Σ' ευχαριστώ εκ των προτέρων.
internotes@mail.gr
-
Αν δεν σου είναι κόπος στείλε και σε μένα ότι υπάρχει από σχέδια μαθημάτων ntampa7@yahoo.gr.
ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Και σε μένα, αν είναι εύκολο και δεν είναι κόπος, στείλε μου σε παρακαλώ :) Το e-mail μου είναι puma1140@gmail.com :)
-
Έτσι για να πρωτοτυπήσω θα ζητήσω και γω το σχέδιο μαθήματος :p . Ευχαριστώ πολύ
savvas.trustnoone@gmail.com
-
Και σε μενα αν δεν σου ειναι κοπος.Σε ευχαριστω!!! jiovasil@yahoo.gr
-
k egw tha to thela an d einai dyskolo
jetry_fd@hotmail.com ;)
-
steile k apo edw an 8es...
natoula@gmail.com
euxaristw
-
Μήπως θα ήταν εύκολο να μου στείλεις κι εμένα ένα σχέδιο; (Είναι περιζήτητο βλέπω!!). Το e-mail μου είναι vasiathe@in.gr. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Αλήθεια μιας και το ανέφερες, το test δεξιοτήτων του ΑΣΕΠ θα έχει ισχύ και για το διορισμό στην εκπαίδευση; Αν ξέρει κάποιος ας απαντήσει. Thanks.
-
Διαβάστε επίσης και το νέο βιβλίο Πληροφορικής Γυμνασίου (βιβλίο μαθητή - βιβλίο εκπαιδευτικού).
-
Kai se mena ean einai eukolo!!thank u!!!! ;D my email: julie_s_20@hotmail.com
-
Εγώ γιατί να πρωτοτυπήσω..? Ένα σχέδιο και από δώ παρακαλώ πολύ.. sofia.malvi@gmail.com
-
juliesimo θα σε παρακαλούσα να γράφεις με Ελληνικά και όχι με greeklish
Ευχαριστώ
-
και σε μενα ρε παιδια καποιος απο εσας...
io_papad@yahoo.gr
ευχαριστω και ασ ελπισουμε οτι θα ΓΙΝΕΙ ΑΣΕΠ
-
Αν είναι εύκολο και εγω θα ήθελα το σχέδιο.Το email μου είναι antasiop@yahoo.gr.
Ευχαριστώ.
-
Phaethon, αν είναι εύκολο στείλε μου κι εμένα το σχέδιο μαθήματος. Σε ευχαριστώ πολύ..
Το email μου είναι mayartworks@yahoo.gr.
-
Έχει ίσως καταντήσει ενοχλητικό αλλά θα τολ ;μήσω να ζητήσω κι εγω ένα σχέδιο, ευχαριστώ πολύ anyway!
-
το email που προφανώς ξέχασα είναι aex206@in.gr!!
-
Μπορεί να στείλει και σε μένα κάποιος το σχέδιο ?
thanx
mpapamar18@gmail.com
-
k egw tha to thela an d einai dyskolo
jetry_fd@hotmail.com ;)
mipws mporeis,an theleis fysika,na to steileis k se mena to sxedio??
maraki_l@hotmail.com
eyxaristw
-
maraki_ καλώς ήρθες.
Θα σε παρακαλούσα να γράφεις με Ελληνικά και όχι με Greeklish
Ευχαριστώ
-
Εσύ δεν θα ζητήσεις το σχέδιο μαθήματος; :o
-
μπορω να το ζητησω και εγω; maimaki84@yahoo.gr
-
Γιατί δεν το ανεβάζετε κάπου να το παίρνουν όλοι?
-
Ναι βρε παιδιά.
Ας το ανεβάσει κάποιος στο http://www.rapidshare.de/ και να μας ποσταρει το Link για να το πάρουμε όλοι.
Τι ποιό απλό; Άντε είμαστε και της πληροφορικής τρομάρα μας και καθόμαστε να το στέλνει ο ένας στον άλλον....
-
Αν δεν σας είναι κόπος, θα το ήθελα κι εγώ, kizouna@gmail.com. Thanx!
-
Αν σου είναι εύκολο στείλε και σε μένα ένα σχέδιο μαθήματος. Σ' ευχαριστώ εκ των προτέρων.
VR@avis.gr
-
Καλησπέρα, θα μπορούσες να στείλεις και σε εμένα ένα σχέδιο μαθήματος, στο email maria_g@freemail.gr ;
Ευχαριστώ πολύ!
-
παιδια εγω μπορω να εχω ενα σχεδιο μαθηματος??? :) :) eyxaristw.....
-
το e-mail μου είναι fotis_th@yahoo.gr ................ θε περιμενω υπομονετικα το σχέδιο :) ευχαριστω
-
Phaethon για ποιό λόγο δεν το ανεβάζεις κάπου να μπορούν να το δουν όλοι;Είναι ένα topic το οποίο έχει γεμίσει με τα mail των μελών του...Θα σε παρακαλούσα αν μπορείς εσύ ή αν κάποιος από αυτούς που έλαβαν το mail με το σχέδιο του μαθήματος να το ανεβάσει κάπως, ώστε να είναι διαθέσιμο σε όλους.
Έτσι και ο Phaethon δε θα στέλνει όλη την ώρα mail και όλοι οι υπόλοιποι θα μπορούν να το δουν.Δε θα ήταν καλύτερο αυτό;
-
Σε παρακαλώ θα ήθελα να στείλεις και σε μένα σχέδιο μαθήματος!
Το mail μου είναι steilekati@hotmail.com
Σε ευχαριστώ.
-
:D Στείλε και σε μένα ένα σχέδιο μαθήματος αν σου είναι εύκολο. Σ' ευχαριστώ εκ των προτέρων.
agotel@gmail.com
:) ;) :D
-
http://rapidshare.com/files/64361469/Paidagwgika.zip.html
-
μήπως μπορείς να στείλεις και σε μένα.Ευχαριστώ πολύ!
-
Εσύ δεν μπορείς να το κατεβάσεις;
-
Η flair, που την ευχαριστούμε πολύ, τα ανέβασε σε αυτό το link
http://rapidshare.com/files/64361469/Paidagwgika.zip.html
Για όσους θέλουν να δουν τι περιέχει και ίσως δεν μπορούν ας κάνουν τα παρακάτω πράγματα:
1. Στο παράθυρο που ανοίγει τέρμα κάτω στη σελίδα πατάμε εκεί που λέει free
2. Στο μέσο περίπου της σελίδας λέει "No premium user. Please enter..."
Στο κενό κουτάκι που έχει από κάτω πληκτρολογείς τον κωδικό που σου εμφανίζει
3. Τέλος πατάς Download.
Επομένως, θα παρακαλούσα από δω και στο εξής σε αυτό το topic να μην ζητάτε να σας σταλεί με mail το περιεχόμενο του παραπάνω αρχείου, μιας που τώρα είναι διαθέσιμο σε όλους...
-
απο μια φιλη μου στο υπεπθ εμαθα οτι για τισ τεχνικες ειδικοτητες ασεπ προβλεπεται προς το τελος του 2008 ή και αρχες 2009.
κι αυτο γιατι θελουν να δουν πρωτα πως θα πανε τα ΕΠΑΛ- πρωην ΤΕΕ.
-
Μπορείτε να το στείλετε και εδω..;...: kosi1012@yahoo.gr
-
παιδια θα ηθελα και εγω να μου στειλετε το σχεδιο μαθηματων....a_michokosta@yahoo.gr
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!
-
Μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ http://rapidshare.com/files/64361469/Paidagwgika.zip.html (http://rapidshare.com/files/64361469/Paidagwgika.zip.html) .
-
Γειά σας και καλή χρονιά!
Ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς, ποια βιβλία του ΤΕΕ τομέα πληροφορικής θα πρέπει να διαβάσουμε, σύμφωνα πάντα με την ύλη του προηγούμενου διαγωνισμού (2009). Αν υπάρχει κάποιος που να έχει δώσει και να ξέρει από προσωπική εμπειρία, σίγουρα θα βοηθήσει πολλούς! :)
-
Γειά σας και καλή χρονιά!
Ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς, ποια βιβλία του ΤΕΕ τομέα πληροφορικής θα πρέπει να διαβάσουμε, σύμφωνα πάντα με την ύλη του προηγούμενου διαγωνισμού (2009). Αν υπάρχει κάποιος που να έχει δώσει και να ξέρει από προσωπική εμπειρία, σίγουρα θα βοηθήσει πολλούς! :)
Καλή χρονιά.
Προσωπικά απαντώ.
Δεν χρησιμοποίησα κανένα βιβλίο από ΕΠΑΛ και απο ΓΕΛ, μόνο πρόχειρη ανάγνωση το ΑΕΠΠ το οποίο διαβάζω τώρα καλά, γιατί το διδάσκω στο λύκειο που διορίστηκα. Δεν είχα επίσης καμμία διδακτική εμπειρία παρά μόνο αρκετή εργασιακή (σχετικό μειονέκτημα). Από βιβλία διάβασα συνοπτικά (γιατί η ύλη είναι τεράστια) μόνο της σχολής μου (ΤΕΙ Πειραιά - ΗΥΣ) και παλαιά θέματα με βάση την ύλη που δόθηκε από το υπουργείο. Παιδαγωγικά πήγα φροντιστήριο στο Μπόνια (και καλά έκανα) γιατί δεν είχα ιδέα.
-
Skaraq παιδαγωγικά μόνο από το φροντηστήριο ή σου πρότειναν και κάποια βιβλία τα οποία έπρεπε να αγοράσεις;
Πόσες μέρες ή ώρες έκανες συνολικά φροντηστήριο;
Αν επιτρέπετε πόσο σου στοίχισε;
-
Χωρίς να αναφέρομαι στους προλαλήσαντες, αν δεν μπορεί κάποιος, σε αυτή την ηλικία, να στρώσει τον κώλ0 του κάτω και να διαβάσει συνειδητά 1-2 βιβλία και πρέπει να τα σκάσει σε φροντιστήριο για να μάθει είναι άξιος της μοίρας του ...
-
Όταν είσαι άσχετος με ένα αντικείμενο, το φροντιστήριο μπορεί να σου δώσει κατευθύνσεις στις οποίες θα κινηθείς. Όταν πάει κάποιος σε φροντιστήριο δε σημαίνει ότι δε στρώνει κώλο.
-
Σαν πέρυσι, στον ΑΣΕΠ, που το φροντιστήριο Κολλιντζάς είχε βγάλει τις απαντήσεις για τη Πληροφορική που ήταν οι μισές λάθος (μερικά λάθη ήταν τραγικά, όσοι θυμούνται τι λέγαμε τότε). Αυτό δείχνει τι επίπεδο γνώσεων παρέχουν τα φροντιστήρια.
Διαβάστε μόνοι σας παιδιά. Δείτε παλιά θέματα και θα καταλάβετε τι πρέπει να διαβάσετε. Τι παραπάνω νομίζετε θα σας πει το φροντιστήριο;
Φροντιστήριο = ΧΧΧ (Χάσιμο Χρόνου- Χρημάτων)
-
Skaraq παιδαγωγικά μόνο από το φροντηστήριο ή σου πρότειναν και κάποια βιβλία τα οποία έπρεπε να αγοράσεις;
Πόσες μέρες ή ώρες έκανες συνολικά φροντηστήριο;
Αν επιτρέπετε πόσο σου στοίχισε;
Μόνο σημειώσεις από φροντιστήριο. Πήγα γενική και ειδική διδακτική και έγραψα 85 και 75 περίπου. Γενικά δεν κόστισε πολλά. Με τηλέφωνο μπορείς να ρωτήσεις το κόστος.
Όταν είσαι άσχετος με ένα αντικείμενο, το φροντιστήριο μπορεί να σου δώσει κατευθύνσεις στις οποίες θα κινηθείς. Όταν πάει κάποιος σε φροντιστήριο δε σημαίνει ότι δε στρώνει κώλο.
Έχεις απόλυτο δίκιο.
Χωρίς να αναφέρομαι στους προλαλήσαντες, αν δεν μπορεί κάποιος, σε αυτή την ηλικία, να στρώσει τον κώλ0 του κάτω και να διαβάσει συνειδητά 1-2 βιβλία και πρέπει να τα σκάσει σε φροντιστήριο για να μάθει είναι άξιος της μοίρας του ...
Βλέπε απάντηση του Metal Heart.
Επίσης με τη λογική σου δεν χρειάζεται να παρακολουθείς μαθήματα , διαβάζεις και μόνος σου. Σωστό ή λάθος?
Ακόμα, ένα ΑΕΙ σου δίνει μόνο βασικές γνώσεις. και κατευθύνσεις. Από κει και πέρα οι γνώσεις έρχονται με προσωπική πρωτοβουλία. Σωστό ή λάθος?
-
Επίσης με τη λογική σου δεν χρειάζεται να παρακολουθείς μαθήματα , διαβάζεις και μόνος σου. Σωστό ή λάθος?
Ακόμα, ένα ΑΕΙ σου δίνει μόνο βασικές γνώσεις. και κατευθύνσεις. Από κει και πέρα οι γνώσεις έρχονται με προσωπική πρωτοβουλία. Σωστό ή λάθος?
Προσωπικά παρακολούθησα πολύ λίγα μαθήματα στη σχολή (3-4 το πολύ). Όλα τα πέρασα διαβάζοντας μόνος μου. Το ίδιο με μένα κάνει το μεγαλύτερο ποσοστό φοιτητών όπως πολύ καλά γνωρίζεις άσχετα αν δεν θέλεις να το παραδεχτείς.
Στο δεύτερο σκέλος της απάντησης σου συμφωνώ και αυτός είναι και ο λόγος που ΔΕ χρειάζονται τα φροντιστήρια. Εκτός αν θεωρείς προσωπική πρωτοβουλία το να πας στο φροντιστήριο !!!
-
ΥΛΗ
ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ 19-20 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΣΕΠ
Εξεταζόμενα Γνωστικά Αντικείμενα
1. Τα γνωστικά αντικείμενα στα οποία εξετάζονται οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατατάσσονται σε δύο θεματικές ενότητες (πρώτη και δεύτερη θεματική ενότητα) και η εξέταση κάθε ενότητας διαρκεί τουλάχιστον τέσσερις (4) ώρες.
Πρώτη θεματική ενότητα
Οι υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν σε ερωτήματα που αναφέρονται στην επόμενη ύλη:
1. Θεωρία
-Αλγορίθμων
-Υπολογισιμότητας
-Πολυπλοκότητας
-Γλωσσών
-Γραφημάτων
2. Τεχνολογία υπολογιστών
-Αρχιτεκτονική των υπολογιστών.
-Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας, Μνήμη, Περιφερειακές Μονάδες.
-Τεχνολογία πολυμέσων.
-Δίκτυα υπολογιστών (Αρχιτεκτονικές, Πρωτόκολλα, Τύποι συνδέσεων, Εφαρμογές Client-Server, Διαχείριση δικτύου).
3. Λειτουργικά συστήματα
-Λειτουργίες και χαρακτηριστικά των Λειτουργικών Συστημάτων
-Κατηγορίες Λειτουργικών Συστημάτων
-Διαχείριση CPU, μνήμης και μονάδων Ι/Ο. Χρονοδρομολόγηση διεργασιών, επικοινωνία διεργασιών, σηματοφορείς. Αδιέξοδα και αποφυγή τους.
-Σύστημα αρχείων
4. Προγραμματισμός υπολογιστών
-Ανάλυση προβλήματος.
-Σχεδίαση λύσης προβλήματος.
-Αλγοριθμική επίλυση προβλήματος.
-Δομές Δεδομένων.
-Βάσεις Δεδομένων (Έννοιες και αρχιτεκτονική συστημάτων βάσεων δεδομένων, μοντελοποίηση δεδομένων, σχεσιακό μοντέλο και σχεσιακή Άλγεβρα, εξαρτήσεις, κανονικοποίηση, SQL)
-Κωδικοποίηση σε γλώσσα προγραμματισμού (σε οποιαδήποτε από αυτές που προβλέπονται στα Προγράμματα Σπουδών).
5. Εφαρμογές λογισμικού
-Κατηγορίες.
-Γενικά χαρακτηριστικά.
6. Τεχνολογίες Διαδικτύου
-Αρχιτεκτονική Διαδικτύου - Πρωτόκολλα.
-Πρότυπα βασικών υπηρεσιών
-HTML, CGI, Java script, DHTML, PHP, XML.
Δεύτερη θεματική ενότητα
Η δεύτερη θεματική ενότητα αφορά:
1)τη Γενική Διδακτική Μεθοδολογία - Παιδαγωγικά Θέματα και
2)την Ειδική Διδακτική και έχει ως σκοπό την αξιολόγηση των βασικών γνώσεων των υποψηφίων για να μπορούν:
α)να επιτελούν το διδακτικό και το οργανωτικό τους έργο, σύμφωνα με:
(i) τις γενικές αρχές της διδασκαλίας και
(ii)τις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις των μαθημάτων της ειδικότητάς τους.
β)να είναι σε θέση να αντιμετωπίζουν κριτικά τη γνώση.
γ)να αντιμετωπίζουν στην πράξη προβλήματα της καθημερινής σχολικής ζωής.
δ)να βοηθούν τον μαθητή στην προσαρμογή του στο σχολείο και να συμβάλλουν θετικά στην ανάπτυξη της προσωπικότητάς του.
ε)να κατανοούν τον ρόλο του σχολικού θεσμού μέσα στην κοινωνία και την επίδραση που η τελευταία ασκεί σ' αυτόν.
Η εξεταστέα ύλη της δεύτερης θεματικής ενότητας περιλαμβάνει δύο επί μέρους θέματα για όλους τους κλάδους:
α)Γενική διδακτική μεθοδολογία και γενικά ψυχοπαιδαγωγικά θέματα που η εξεταστέα ύλη ορίζεται η ίδια για όλους τους κλάδους.
β)Ειδική διδακτική του γνωστικού αντικειμένου κατά κλάδο και ειδικότητα.
Ειδικότερα:
Α.Η εξεταστέα ύλη του πρώτου θέματος αφορά τον τρόπο αντιμετώπισης, με μία γενική παιδαγωγική αντίληψη, ζητημάτων αγωγής και μάθησης, καθώς και βασικά γνωστικά στοιχεία ψυχοπαιδαγωγικής (που υπάρχουν σε όλα τα αντίστοιχα ψυχοπαιδαγωγικά βιβλία). Ειδικότερα:
α1. Με τη Γενική διδακτική μεθοδολογία επιδιώκεται να ελεγχθεί αν οι υποψήφιοι κατέχουν βασικές γνώσεις γύρω από τη μεθοδολογία της διδασκαλίας (προγραμματισμός, διεξαγωγή και αξιολόγηση).
α2. Τα γενικά ψυχοπαιδαγωγικά θέματα αναφέρονται:
1) στην πρακτική αντιμετώπιση ποικίλων ζητημάτων της καθημερινής σχολικής ζωής, όπως προβλήματα προσαρμογής και συμπεριφοράς στο σχολείο, προβλήματα μετάβασης από τη μια βαθμίδα στην άλλη, προβλήματα συμπεριφοράς στη σχολική τάξη και το σχολικό χώρο, αμοιβές-ποινές μαθητών, κίνητρα, διαπροσωπικές σχέσεις, επικοινωνία και ψυχολογικό κλίμα στο σχολικό περιβάλλον, σχέσεις μεταξύ μαθητών- εκπαιδευτικών- γονέων, προβλήματα σχετικά με την παιδική ή την εφηβική ηλικία (ανάλογα με τη βαθμίδα), απλά μαθησιακά προβλήματα, κρούσματα νεανικής παραβατικότητας στο πλαίσιο του σχολείου, οικογενειακά ή προσωπικά προβλήματα των μαθητών, και
2) σε γενικά παιδαγωγικά θέματα που αφορούν τη σχέση σχολείου και κοινωνίας, τον ρόλο του εκπαιδευτικού στο σύγχρονο σχολείο, τις επιδράσεις του σχολείου στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του ατόμου, τους εξωσχολικούς παράγοντες αγωγής και τα βασικά στοιχεία της δομής και λειτουργίας του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος.
Οι υποψήφιοι καλούνται να αναπτύξουν τα ζητούμενα είτε υπό τη μορφή σύντομου δοκιμίου είτε υπό τη μορφή απαντήσεων σε ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών σε συγκεκριμένα διδακτικά και παιδαγωγικά προβλήματα στην τάξη ή στο σχολείο τους.
Β. Με την ειδική διδακτική επιδιώκεται να ελεγχθεί εάν οι υποψήφιοι είναι σε θέση να εφαρμόζουν κατά το σχεδιασμό μιας διδασκαλίας «επί χάρτου» εναλλακτικές μορφές διδασκαλίας, πέραν της δασκαλοκεντρικής.
Η εξέταση της ειδικής διδακτικής αναφέρεται ειδικότερα σε ζητήματα των αντίστοιχων προς την ειδικότητα των υποψηφίων γνωστικό/ά αντικείμενο/α [γενικοί σκοποί και ειδικοί στόχοι του μαθήματος (με βάση τα ισχύοντα Προγράμματα Σπουδών και τις Οδηγίες διδασκαλίας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου), μέθοδοι, πορεία και μορφές διδασκαλίας, διδακτικές ενέργειες, χρήση εποπτικών και άλλων διδακτικών μέσων, τρόποι και τεχνικές αξιολόγησης των μαθητών].
Στους υποψηφίους μπορεί να δοθεί μία διδακτική δραστηριότητα σχετική με το μάθημα (ή τα μαθήματα) της ειδικότητάς τους και τους ζητείται: να παρουσιάσουν ένα αναλυτικό σχέδιο στο οποίο να εκθέτουν τη μέθοδο και τον τρόπο διδασκαλίας και αξιολόγησής της και να αιτιολογήσουν με βάση τις παιδαγωγικές τους γνώσεις την άποψή τους. Μπορεί ακόμη να τους δίδεται ένα συγκεκριμένο σχέδιο μαθήματος και να τους ζητείται να το σχολιάσουν ή να απαντήσουν σε ερωτήσεις που τυχόν αναφέρονται σ' αυτό.
Τι λέτε; μπόλικη ύλη. Καλή προετοιμασία.
Α ναι! δεν προκηρύχθηκε αλλά να έχουμε άνεση χρόνου ας ξεκινήσουμε από τώρα καλού κακού!
-
για τις βασικες ειδικοτητες δεν εκανε λογο ο Λοβερδος;
-
έχω πλήρεις σημειώσεις. Όποιος θέλει ας επικοινωνήσει μαζί μου.
-
μην σας παρω και στο λαιμο μου βεβαια
γιατι σε αλλη συνεντευξη λεει για κατα βαση,δηλαδη κατα πλειοψηφια απο τις βασικες ειδικοτητες
-
Ειπώθηκε πουθενά ότι θα γίνει ΑΣΕΠ και για ΠΕ19 βρε παιδιά; Γιατί εγώ άκουσα μόνο για δασκάλους, φιλολόγους και φυσικομαθηματικούς... Αν ξέρετε κάτι παραπάνω, πείτε το να αρχίσουμε να προετοιμαζόμαστε... μη χάσουμε άδικα χρόνο!
-
Ειπώθηκε πουθενά ότι θα γίνει ΑΣΕΠ και για ΠΕ19 βρε παιδιά; Γιατί εγώ άκουσα μόνο για δασκάλους, φιλολόγους και φυσικομαθηματικούς... Αν ξέρετε κάτι παραπάνω, πείτε το να αρχίσουμε να προετοιμαζόμαστε... μη χάσουμε άδικα χρόνο!
Υπάρχει μια πιθανότητα να κάνουν έναν γενικό ΑΣΕΠ για να μπορούν να εφαρμόσουν πλήρως το νόμο της Διαμαντοπούλου και να πάψουν οι (δικαιολογημένες) γκρίνιες για τις μεταβατικές περιόδους. Χωρίς φυσικά να διορίσουν κάποιον πέρα από τις βασικές ειδικότητες. Δε ξέρω αν τους βγαίνει το κόστος για να το κάνουν αυτό όμως...