0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Διαφωνώ με την ποινή που προτείνεις, γιατί ΔΕΝ φταίνε σε κάτι τα παιδάκια να υποστούν την αυταρχική ψυχολογία του επιθεωρητή. Ως ευσυνείδητος εκπαιδευτικός, προτιμώ να αντιμετωπίσω εγώ τον αυταρχισμό και την διαστρεβλωμένη παιδαγωγική θεώρηση αυτών των ανάξιων ανθρώπων, παρά οι μαθητές μου.
1) εσεις η νεα κυβερνηση που θα προκυψει δηλαδη με σενα ηγετη2) να σε δω να προσπαθεις να βαλεις καμερα σε ταξη στο σχολειο μου, να δω που θα βρεθεις και εσυ και η καμερα σου (απο τους μαθητες)
2) Κάμερα στους φερέλπιδες υποψήφιους αξιολογητές στα παιδαγωγικά με ταυτόχρονη κάλυψη του προσώπου και του ήχου των παιδιών, όταν αυτοί θα κάνουν δειγματικές διδασκαλίες σε ΤΥΧΑΙΑ σχολεία στα οποία θα τους καλούμε εμείς οι εκπαιδευτικοί για να διδάξουν και να μας δείξουν πόσο καλοί είναι στα παιδαγωγικά. Ώστε να φανεί ποιος πραγματικά είναι καλύτερος στο να επιβάλει παιδαγωγικό κλίμα στην τάξη, στην πράξη και όχι στην θεωρία. Στην συνέχεια ψηφοφορία από όλους εμάς τους εκπαιδευτικούς, που βλέποντας τις κάμερες θα κρίνουμε αν ο φέρελπις αξιολογητής αξίζει πραγματικά τον τίτλο του. Και αυτός που θα κριθεί με αυτόν τον τρόπο από την ψήφο των εκπαιδευτικών ως ο καλύτερος παιδαγωγός, αυτός ας έχει μετά το δικαίωμα να αξιολογήσει τον καθένα από εμάς στα παιδαγωγικά.
Υ.Γ. αυτα που γραφεις ειναι τελειως αντιθετα απο αυτα που προτεινει η ΟΛΜΕ, θα την καταργησεις οταν γινετε κυβερνηση?
Δεν αναφέρομαι στην ΟΛΜΕ ούτε με ενδιαφέρει τι λένε οι ΟΛΜΕδες. Στην ΕΛΜΕ-σύλλογό μου αναφέρομαι, και εκεί θα προτείνω ότι έχω να προτείνω.
το παιχνιδάκι θα είναι αλλού.
Που στους διευθυντές;
Δεν γνωριζω αν υπάρχει γενικα γραμμή να κοπεί κόσμος, το θεωρώ απίθανο δεδομένων των ελλείψεων στα σχολεία, να απολύσουν για να προσλάβουν άλλους; Στο κλίμα αυταρχισμού, ελέγχου και τρομοκρατίας όμως κι εγω πιστεύω ότι ΑΝ αρχίσει και αξιολόγηση από διευθυντές, η κατάσταση θα είναι σοβαρή. Απ αυτό ναι, θα κακοπεράσουμε πολλοί. Και φοβάμαι ότι η αξιολόγηση από συμβούλους σε βάθος χρόνου θα είναι μη λειτουργική και μη εφικτή, αλλά από τους διευθυντές δεν θα είναι ανέφικτη, και μην μας μείνει μόνο αυτό το πακετάκι, εξάλλου διδασκαλία και ο διευθυντής παρακολουθεί…
Δεν υπάρχει θέμα απόλυσης. Και φυσικά δεν βασίζομαι στα λεγόμενα της Υπουργού. Δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο από τον νόμο 4823. Σε περίπτωση βαθμολογίας σε μη ικανοποιητικό επίπεδο στέλνεσαι για σεμινάριο. Μάλιστα ουτε οι ίδιοι έχουν προβλεψει κάτι τέτοιο. Δηλαδή τι σοι σεμινάριο μπορεί να παρακολουθήσεις στο ΙΕΠ που θα σε βελτιώσει π.χ στο αντικειμενο; Και ποιός θα το κάνει; Εδώ είμαστε θα γελάσει και το παρδαλό αρκούδι.
Ώρες ώρες ειλικρινα θα θελα να τρέξει τελείως όλη αυτή η σαχλά κ μετά να γυρίσουμε με το κεφάλι ψηλά να πούμε στους γονείς, ορίστε αξιολογηθήκαμε, Είδατε διαφορα τώρα; Όχι προφανώς γιατί κανεις μας δεν είχε τετοια ανάγκη και κανεις μας δεν είναι το πραγματικό πρόβλημα.
Άρθρο 10Έκθεση αυτοαξιολόγησης1.Κάθε εκπαιδευτικός ή μέλος του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) ή του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) καταχωρίζει στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του άρθρου 81 του ν. 4823/2021 (Α' 136), το αργότερο μέχρι την οργανωμένη συνάντησή του με τον αξιολογητή για συζήτηση σχετικά με τη διδασκαλία ή το υποστηρικτικό έργο που καθίσταται αντικείμενο παρακολούθησης και αξιολόγησης, έκθεση αυτοαξιολόγησης, η οποία δύναται να παραπέμπει σε τεκμήρια που έχει καταχωρίσει στον ηλεκτρονικό φάκελό του που αφορούν στο παιδαγωγικό, διδακτικό ή υποστηρικτικό έργο του, προς τεκμηρίωση των απόψεων και ισχυρισμών του. Η έκθεση αυτοαξιολόγησης δύναται να επικαιροποιηθεί ή συμπληρωθεί με την έγγραφη έκθεση παρατηρήσεων του πέμπτου εδαφίου της παρ. 6 του άρθρου 11, την οποία συντάσσει για τον σκοπό αυτό ο αξιολογούμενος, ακόμη και αν δεν διαφωνεί με την αξιολογική κρίση του αξιολογητή.2.Η έκθεση αυτοαξιολόγησης περιλαμβάνει τουλάχιστον: α) σύντομη περιγραφή μαθησιακού και κοινωνικοπολιτισμικού πλαισίου εντός του οποίου λαμβάνει χώρα το διδακτικό, παιδαγωγικό, συμβουλευτικό ή υποστηρικτικό έργο ή πρόγραμμα, β) στόχους που τέθηκαν, αντίστοιχες δράσεις που προγραμματίστηκαν και διδακτικά μέσα που προετοιμάστηκαν, καθώς και χρήση σύγχρονων τεχνικών και μεθοδολογιών, γ) ροή και σύνδεση διδακτικών, μαθησιακών και αξιολογικών δράσεων, δ) προσαρμογές που έγιναν κατά την υλοποίηση του προγραμματισμένου εκπαιδευτικού ή υποστηρικτικού έργου, ε) αποτίμηση και αντιπροτάσεις επί στόχων, δράσεων και μέσων, στ) εμπλοκή μαθητών στις μαθησιακές διαδικασίες, ζ) παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση τάξης, η) συνέπεια και εκτέλεση υπαλληλικών καθηκόντων, θ) συμμετοχή στην αυτοαξιολόγηση και στην εν γένει λειτουργία της σχολικής μονάδας, ι) συνεργασία με συναδέλφους, ια) επικοινωνία με γονείς ή κηδεμόνες και φορείς και ιβ) σχόλια ή αναστοχασμοί, εκτιμήσεις και προτάσεις.3.Στην έκθεση αυτοαξιολόγησης δύνανται να έχουν πρόσβαση οι αξιολογητές των εκπαιδευτικών ή των μελών του Ε.Ε.Π. ή του Ε.Β.Π., η Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης του άρθρου 79 του ν. 4823/2021 και ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης ή ο Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης ή της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης αντίστοιχα, στην περιοχή ευθύνης της οποίας υπάγεται η σχολική μονάδα ή η εκπαιδευτική ή υποστηρικτική υπηρεσία ή δομή, στην οποία υπηρετούν οι εκπαιδευτικοί ή τα μέλη του Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π..
Θέλω να ρωτήσω κάτι πρακτικό...Τι πρέπει να γράψουμε στην έκθεση αυτοαξιολόγησης;Υπάρχει κάποιο πρότυπο; Έχετε κάποια ενημέρωση μέχρι πότε θα πρέπει να τα έχουμε συμπληρώσει;Διαβάζω στο ΦΕΚ μέχρι τις 20/2 κι έχω πελαγώσει...
Εγώ τι έκθεση αυτοαξιολόγησης να κάνω από τη στιγμή που όλη τη χρονιά πέρυσι ήμουν σε άδεια (κύησης, λοχείας) και φέτος είμαι σε ανατροφής; Με έχουν αντιστοιχίσει με αξιολογητή..
Να ρωτήσω κάτι. τώρα είμαστε στο Α1 της αξιολόγησης δηλαδή αξιολόγηση από τη σύμβουλο, από Γενάρη διάβασα ότι το υπουργείο προωθεί την Α2 αξιολόγηση δηλαδή αξιολόγηση από το διευθυντή σχολικής μονάδας. Μπορεί προϊσταμένη νηπιαγωγείου που έχει υπογράψει η ίδια απεργία αποχή από την αξιολόγηση να αξιολογήσει συναδέρφισσά της, υφισταμένη της νεοδιόριστη που έχει δεχθεί την αξιολόγηση;