*

Αποστολέας Θέμα: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής  (Αναγνώστηκε 212209 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #168 στις: Μάιος 26, 2011, 02:41:13 μμ »
Υπάρχουν πολλές πληροφορίες τελευταία στο Forum ότι η μεταβατική πέρνει ήδη παράταση. Πιθανότατα με κάποια τροπολογία θα διευκρινίζονται λεπτομέρειες για αυτήν την παράταση. Ίσως η πίεση που πρέπει να ασκηθεί είναι για την διαμόρφωση αυτών των λεπτομερειών της τροπολογίας. Αν υπαρχει πρόσβαση σε τόσο υψηλό επίπεδο και εφόσον υπάρχει συναίνεση στο πιο δίκαιο. Νομίζω ότι αυτά τα πράγματα χρειάζονται συζήτηση.
Πάντως η φετεινή προυπηρεσία είναι άδικο να προσμετρηθεί αφού μερικοί , ίσως λίγοι, αποφάσισαν να μην πάνε αναπληρωτές στηριζόμενοι στους κλειδωμένους πίνακες. Τώρα για του χρόνου πάλι δεν είμαι σίγουρος τι πρέπει να γίνει.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος vasia98

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #169 στις: Μάιος 26, 2011, 03:05:21 μμ »
Υπάρχουν πολλές πληροφορίες τελευταία στο Forum ότι η μεταβατική πέρνει ήδη παράταση. Πιθανότατα με κάποια τροπολογία θα διευκρινίζονται λεπτομέρειες για αυτήν την παράταση. Ίσως η πίεση που πρέπει να ασκηθεί είναι για την διαμόρφωση αυτών των λεπτομερειών της τροπολογίας. Αν υπαρχει πρόσβαση σε τόσο υψηλό επίπεδο και εφόσον υπάρχει συναίνεση στο πιο δίκαιο. Νομίζω ότι αυτά τα πράγματα χρειάζονται συζήτηση.
Πάντως η φετεινή προυπηρεσία είναι άδικο να προσμετρηθεί αφού μερικοί , ίσως λίγοι, αποφάσισαν να μην πάνε αναπληρωτές στηριζόμενοι στους κλειδωμένους πίνακες. Τώρα για του χρόνου πάλι δεν είμαι σίγουρος τι πρέπει να γίνει.

....είμαι απ αυτούς που επέλεξαν να μην πάνε αναπληρωτές φέτος...........


Πιστεύω ότι είναι άδικο να γίνει κάποια τροπολογία που να μιλάει για ξεκλείδωμα πινάκων συμπεριλαμβάνοντας και τη σχολ. χρονιά 2010-11.... Όλοι ( και αυτοι που πήγαν και όσοι επέλεξαν να μην πάνε) αποφάσισαν λαμβάνοντας υπόψη τα όσα ίσχυαν Σεπτέμβρη.......
 
......."ναι, αλλά εμείς που πήγαμε τι φταίμε;;;;;;; γιατί να μην μετρήσει η προυπηρεσία;;;;;;" σκέφτεται  κάποιος απ αυτούς που πήγαν.....
....."μα.......εσείς τουλάχιστον δουλέψατε και πληρωθήκατε......" η απάντησή μου...

και κάτι άλλο συνάδελφοι..........αρκετές ομαδούλες υπάρχουν στο χώρο μας.....μη δημιουργήσουμε και άλλες......

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 26, 2011, 03:13:45 μμ από kat73 »

Αποσυνδεδεμένος tinakipe17

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 727
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #170 στις: Μάιος 29, 2011, 03:37:38 πμ »
και παλαιοτερα,πριν κλειδωσουν οι πινακες , υπηρχε κοσμος που δεν δεχοταν να παει οταν τον καλουσαν.Απλα λεμε οτι ειναι αδικο να μην προσμετρηθει η προυπηρεσια, γιατι ειναι δυσκολο πλεον να επιλεγει τωρα  καποιος για αναπληρωτης.δηλ.....εννοω οι πινακες διορισμου να μεινουν κλειδωμενοι ωστε να διοριστει ο κοσμος και στον πινακα αναπληρωτων να προσμετρησει η προυπηρεσια ωστε να γινει σωστη επιλογη των αναπληρωτων.
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος giota8

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3379
  • Φύλο: Γυναίκα
  • δεν περιγραφω αλλο!!! ΠΕ06
    • Προφίλ
    • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΕ06
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #171 στις: Μάιος 29, 2011, 03:58:14 πμ »
Διαπιστώνω τον σχηματισμό πολλών ομάδων με στόχο φυσικά τον διορισμό τους σε δύσκολους καιρούς. Οι διορισμοί είναι ελάχιστοι και τρέχουν όλοι να προλάβουν...
Αναφέρω μερικές κατηγορίες με διαφορετικά συμφέροντα... Δεν με απασχολεί εδώ το δίκαιο ή το άδικο...

1. Ασεπίτες διοριστέεοι εναντιώνονται κατά των 24μηνιτών, γιατί θεωρούν  πως αυτοί προηγούνται στους διορισμούς με το αντίστοιχο 40%, έναντι όλων των άλλων.

2. Οι κλειδωμένοι 24μηνίτες παλεύουν συντεταγμένα να διασφαλίσουν τον διορισμό τους το γρηγορότερο...

3α. Αυτοί που έχουν χαμηλό ΑΣΕΠ και  προυπηρεσία και είναι αναπληρωτές, θέλουν να παραμείνουν αναπληρωτές για να έχουν κάποια δουλειά σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς και μετά βλέπουμε...Μπας και ξεκλειδωθούν και πάλι οι πίνακες...
3β. Αυτοί που έχουν υψηλό ΑΣΕΠ και προυπηρεσία και είναι αναπληρωτές και σκέφτονται όπως οι 3α, αλλά δεν φοβούνται και το νέο σύστημα. Τους λίγους διορισμούς φοβούνται...

4. Αυτοί που δεν έχουν ΑΣΕΠ και υψηλή προυπηρεσία (οαεδ, τρίτεκνοι, ΠΔΣ...αναπληρωτές ή μη) προσβλέπουν σε παράταση, μπας και γίνουν συμπληρωματικοί διορισμοί  :P και προλάβουν...

5. Αυτοί που έχουν χαμηλή προυπηρεσία χωρίς ΑΣΕΠ ή με χαμηλό ΑΣΕΠ περιμένουν τον επόμενο ΑΣΕΠ, γιατί με τους λίγους διορισμούς σίγουρα δεν...

6. Οι νέοι χωρίς ΑΣΕΠ περιμένουν το επόμενο ΑΣΕΠ...

Φυσικά όλα αυτά διαφοροποιούνται από κλάδο σε κλάδο... Δεν υπάρχουν πχ, νηπιαγωγοί στην 4

Η προσπάθεια που ξεκινά σ' αυτό το τόπικ αφορά τις κατηγορίες 3 και 4... Και τις δύο κατηγορίες τις ενώνει ο στόχος να μην γίνει γρήγορα νέος ΑΣΕΠ. Επίσης τους ενώνει η δημιουργία ενός παράλληλου πίνακα στο μέλλον από τον οποίο θα διορίζεται ένα ποσοστό (20- 30%)... Αυτό φυσικά συμφέρει περισσότερο αυτούς που έχουν πολύ μεγάλες προυπηρεσίες, γιατί οι διορισμοί θα είναι λίγοι...
Τις κατηγορίες 3 και 4 τις χωρίζει, όμως,  η επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Έτσι η κατηγορία 3 μπορεί να φοβάται πως ξαφνικά θα εμφανιστούν και πάλι κάποιες τεράστιες προυπηρεσίες (βλέπε, Οαεδ) που θα αναγνωριστούν εν μία νυχτί και μπορεί να βάλουν πλατη για τον διορισμό κάποιων άλλων...

Δύσκολα πράγματα...
Ενωτική πρόταση:
Τι θα λέγατε οι διορισμοί από τον παράλληλο πίνακα της "μεταβατικής" να γίνονται από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών, με όλα τα μόρια από τους παλαιότερους ΑΣΕΠ και τα μόρια προυπηρεσίας;
Θα μπορούσαμε να βάλουμε και προυπόθεση  1 επιτυχία στον ΑΣΕΠ για αυτούς που είναι από 35 και κάτω...
Να μην έρθούν τα πιτσιρίκια από την Σιβιτανίδιο πρώτα - πρώτα να διοριστούν... Ας ζοριστούν και λίγο...  ;D


ΥΓ. Εγώ είμαι στην κατηγορία 3, αν και θα ήθελα να ανήκω στην κατηγορία 6...  8)
     



 

ειμαι σ'ολους τους πινακες...θα εναντιωθω λοιπον στον εαυτο μου γιατι θελω να μου φαω τη θεση!!! νομιζω οτι πρεπει να με κανουν ειδικη κατηγορια και να προηγηθω ολων  ;D ;D ;D
Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος spapioan

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #172 στις: Ιούνιος 04, 2011, 09:31:02 πμ »
καλημερα. πρωτα να σας υπενθυμισω το group στο facebook ''αδιοριστοι εκπαιδευτικοι (παραταση μεταβατικης). κανονιζουμε συναντηση την επομενη κυριακη, 11 το πρωι στο θησειο για καφε και ανταλλαγη αποψεων. οσοι μπορειτε και θελετε να ερθετε ειστε ευπροσδεκτοι.

Αποσυνδεδεμένος s93060

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 866
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #173 στις: Ιούνιος 04, 2011, 02:48:44 μμ »
Υπάρχουν πολλές πληροφορίες τελευταία στο Forum ότι η μεταβατική πέρνει ήδη παράταση. Πιθανότατα με κάποια τροπολογία θα διευκρινίζονται λεπτομέρειες για αυτήν την παράταση. Ίσως η πίεση που πρέπει να ασκηθεί είναι για την διαμόρφωση αυτών των λεπτομερειών της τροπολογίας. Αν υπαρχει πρόσβαση σε τόσο υψηλό επίπεδο και εφόσον υπάρχει συναίνεση στο πιο δίκαιο. Νομίζω ότι αυτά τα πράγματα χρειάζονται συζήτηση.
Πάντως η φετεινή προυπηρεσία είναι άδικο να προσμετρηθεί αφού μερικοί , ίσως λίγοι, αποφάσισαν να μην πάνε αναπληρωτές στηριζόμενοι στους κλειδωμένους πίνακες. Τώρα για του χρόνου πάλι δεν είμαι σίγουρος τι πρέπει να


ουτε στα πιο τρελα μας ονειρα δεν θα ξεκλειδωσουν

Αποσυνδεδεμένος spapioan

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #174 στις: Ιούνιος 23, 2011, 06:40:16 μμ »
Λίγες μόλις μέρες μετά την ανάληψη των καθηκόντων της ,η κα Διαμαντοπούλου
εξαπέλυσε μια πρωτοφανή επίθεση ενάντια στην εκπαιδευτική κοινότητα
,απειλώντας τους πάντες ,καθηγητές και δασκάλους .Κυρίως όμως στοχοποίησε
αναίτια τον ίδιο τον εκπαιδευτικό ,καθώς δε δίστασε να αμαυρώσει τόσο το κύρος
του ως επαγγελματία ,όσο και την ίδια την οντότητα του μέσα στο σχολείο.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι πάντοτε εμφανιζόταν στα ΜΜΕ μόνη της ,χωρίς
αντίλογο να κατηγορεί τους εκπαιδευτικούς από τη μια ότι δεν έχουν αξιολογηθεί και
από τη άλλη ότι είναι οκνηροί και ράθυμοι ως επαγγελματικός κλάδος, αγνοώντας
ίσως πολλά βασικά πράγματα .
Πρώτα από όλα αγνοούσε ότι όλοι όσοι υπηρετούν τώρα την παιδεία ως μάχιμοι
εκπαιδευτικοί έχουν πετύχει μια ,δύο ίσως και τρεις φορές στον ΑΣΕΠ , ενώ
υπάρχουν και άλλοι που δεν πέτυχαν στις εξετάσεις όμως η εμπειρία τους είναι
πολύτιμη και η αξιολόγησή τους είναι δεδομένη. Επιπλέον , θα ήταν αναγκαίο να
υπογραμμιστεί ότι ειδικά στην εκπαίδευση όλες οι προσλήψεις έγιναν με γνώμονα τα
προσόντα του εκπαιδευτικού και την εμπειρία του. Όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν
κριθεί και αξιολογηθεί μέσα στην τάξη από τους ίδιους τους μαθητές τους ,πράγμα
που συχνά είναι πιο σκληρό από οποιοδήποτε ΑΣΕΠ, γιατί προσφέρουν όχι μόνο
γνώσεις αλλά και κομμάτι του ίδιου τους του εαυτού , προσπαθώντας με ό,τι μέσα
έχουν να ασκήσουν το λειτούργημά τους .
Άλλωστε ,ακόμα και η κα Διαμαντοπούλου όταν ήταν στην αντιπολίτευση ,έκανε
συχνές παρεμβάσεις στη βουλή σχετικά με την ομηρία των εκπαιδευτικών που ήταν
καταδικασμένοι στην συνεχή αναπλήρωση και ωρομισθία . Χαρακτηριστικός είναι ο
λόγος που εκφώνησε στο 14ο συνέδριο της ΟΛΜΕ ,που με πάθος υπερασπιζόταν τα
εργασιακά συμφέροντα του εκπαιδευτικού λέγοντας πως δικαίωμα διορισμού θα
αποκτούσε ο εκπαιδευτικός με δύο χρόνια αναπλήρωσης . Και τώρα που βρέθηκε
στο κυβερνητικό σχήμα ποιες ήταν οι ενέργειες της ; Το πρώτο πράγμα που έκανε
ήταν να φέρει στο προσκήνιο ένα νομοσχέδιο που εξαφάνισε τις προϋπηρεσίες των
συναδέλφων ,εκμηδένισε το ακαδημαϊκό κύρος τους ζητώντας να δίνουν μια ζωή
ΑΣΕΠ αδιαφορώντας ή αγνοώντας ότι όλοι μας είμαστε έστω και μια φορά
επιτυχόντες σε ένα διαγωνισμό που πολύ δύσκολα κάποιος πετυχαίνει πλέον, αφού η
προετοιμασία είναι πραγματικά εξοντωτική για τους υποψηφίους .
Έτσι λοιπόν ,άρχισε από τη μεριά του υπουργείου μια απίστευτη σε μέγεθος
προπαγάνδα ,με αποκορύφωμα τόσο την παραπλάνηση της κοινής γνώμης όσο και
της εκπαιδευτικής κοινότητας όταν τέθηκε το νομοσχέδιο σε ανοικτή διαβούλευση
,για να συζητηθεί δήθεν η όποια απόφαση .Το συμπέρασμα της διαβούλευσης ήταν
απλά φαιδρό. Ενώ όλοι (περίπου το 90% των συμμετεχόντων )υποστήριζαν ότι θα
ήταν καλύτερο για όλους να παραμείνει το υπάρχον σύστημα διορισμού ,έστω και με
μηδενικές προσλήψεις , η ηγεσία του υπουργείου με φασιστικό και ολοκληρωτικό
τρόπο αγνόησε τις υποδείξεις όλων όσων γνωρίζουν τα εκπαιδευτικά θέματα σε
βάθος και όχι επιφανειακά όπως η ηγεσία του υπουργείου.
Σε αυτό όμως το σημείο αξίζει να γίνει αναφορά ότι η προϋπηρεσία των
εκπαιδευτικών έχει αποκτηθεί με πολύ κόπο ,χρήμα απο την μεριά τους και θυσίες.
Υπάρχουν πάμπολλα παραδείγματα συναδέλφων που θα μπορούσα να αναφέρω
,αλλά θα σταθώ σε ένα απλό. Όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν υπηρετήσει σε σχολεία
μακριά από το σπίτι τους ,με δικά τους έξοδα μόνο και μόνο για προσφέρουν κάτι σε
αυτές τις παιδικές ψυχές ,που συχνά τους κοιτούν με απορία για το πως έρχονται στο
σχολείο τους ενώ η οικογένεια τους μένει αλλού και γιατί είναι διατεθειμένοι να
κάνουν αυτή τη θυσία .
Η προϋπηρεσία είναι βασικό μοριοδοτούμενο προσόν και μάλιστα σε υψηλό
ποσοστό, σε κάθε θέση του Δημοσίου .Ακόμα και στα ιδιωτικά σχολεία απαραίτητο
κριτήριο διορισμού είναι η προϋπηρεσία .Είναι δυνατόν να αποτελεί για το
Υπουργείο δευτερεύον ή τριτεύον προσόν ; Δεν θέλει η πολιτική ηγεσία έμπειρους
εκπαιδευτικούς για τους πολύπαθους πλέον μαθητές αλλά και εκπαιδευτικούς που
γνωρίζουν τη λειτουργία των σχολείων ;Είναι δυνατόν η προϋπηρεσία ενός
διδακτικού έτους ακόμα και σε δυσπρόσιτες περιοχές να έχει μικρότερη ισχύ από ένα
πτυχίο πιστοποίησης της πληροφορικής που πολλοί το αγοράζουν ή το αποκτούν σε
ένα μήνα ; Η προϋπηρεσία είναι ένα εργασιακό κεκτημένο που δεν μπορεί να
συμπυκνωθεί ή να προσμετρηθεί κατά το δοκούν κανενός .Κάθε ώρα ,κάθε λεπτό
της διδακτικής ώρας είναι τόσο ιερό που δεν μπορεί να καταργηθεί .Σε όλους τους
διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ η εμπειρία και η προϋπηρεσία είναι απλά απαραίτητο
προσόν .Πρόσφατα μάλιστα στην Μεγάλη Βρετανία παρατηρήθηκε μεγάλος αριθμός
συνταξιοδότησης εκπαιδευτικών .Σύσσωμη η κοινή γνώμη εναντιώθηκε στο γεγονός
ότι τα παιδιά τους θα έχουν καθηγητές χωρίς εμπειρία ,γεγονός που αποδεικνύει ότι η
προϋπηρεσία είναι απαραίτητη σε όλη την Ευρώπη .
.Όσο και αν φαίνεται μελό στην ηγεσία του υπουργείου ,υπάρχει η αγάπη για τα
παιδιά ,η θέληση να δώσουν και να κτίσουν ένα μέλλον για τη νέα γενιά .Ναι σωστά
καταλάβατε μιλώ για τους ωρομίσθιους και τους αναπληρωτές που τώρα η ανάλγητη
ηγεσία του υπουργείου κατήργησε την προϋπηρεσία τους ,αδιαφορώντας πλέον για
το γεγονός ότι δεν δίνεται κίνητρο στους αναπληρωτές να διδάξουν κάπου μακριά
,γιατί δε μετρά η προϋπηρεσία τους .Σε ερώτηση που έγινε σε ένα σύμβουλο της
υπουργού απάντησε κυνικά ότι δεν τους ενδιαφέρει ποιος θα πάει
στο δυσπρόσιτο σχολείο. ' “_______Κάποιον θα βρούμε “ απάντησε . Το αποτέλεσμα ήταν
να αρνούνται οι αναπληρωτές την πρόσληψή τους στα δυσπρόσιτα μέρη και όχι μόνο
αδυνατώντας οικονομικά πλέον να ανταπεξέλθουν .Για παράδειγμα το διδακτικό
έτος 2010-11 η περιφέρεια των Δωδεκανήσων δυσκολεύτηκε να βρει αναπληρωτές
καθηγητές ,πράγμα που ανάγκασε το υπουργείο να διατάξει με εγκύκλιο τν τιμωρία
όλων όσων αρνούνται αναπλήρωση με διαγραφή από τον πίνακα των αναπληρωτών .
Δυστυχώς όμως ,το υπουργείο δεν σταμάτησε εκεί .Όχι μόνο έκανε επαχθείς αλλαγές
στον τρόπο διορισμού των εκπαιδευτικών αλλά δημιούργησε και υιοθέτησε τον όρο
μεταβατική περίοδο. Τι είναι αυτό ,θα μπορούσε εύλογα να αναρωτηθεί κάποιος
αδαής ! Η μεταβατική περίοδος είναι ,εκείνο το χρονικό διάστημα των δυο ετών ,που
σύμφωνα με το υπουργείο θα είναι απαραίτητο για να διοριστούν όλοι όσοι είναι
διοριστέοι του ΑΣΕΠ εγκαταλείποντας όμως στη μοίρα τους όλους όσους
εγκλωβίστηκαν στους κλειδωμένους πίνακες του 60%και 40%. Σύμφωνα λοιπόν με
τις ενέργειες του υπουργείου είναι η μεγαλύτερη απάτη που γίνεται σε εργαζόμενους.
Με βάση τις φετινές προσλήψεις ,δεν διορίστηκαν όχι μόνο όσοι έπρεπε
,προκειμένου να λειτουργήσουν σωστά τα σχολεία, αλλά και αυτοί που έπρεπε .Με
λίγα λόγια πολλοί από τους διοριστέους έμειναν χωρίς διορισμό και ίσως να μη
διοριστούν και ποτέ και να κληθούν να δώσουν πάλι εξετάσεις .Και οι υπόλοιποι ;
Υπάρχουν πάρα πολλοί συνάδελφοι που έχουν πετύχει στο διαγωνισμό ,έχουν πάει
αναπληρωτές και επειδή η μεταβατική περίοδος είναι τόσο μικρή θα κληθούν να
ξαναδώσουν ΑΣΕΠ. Το οξύμωρο σε αυτό είναι ότι τα άτομα αυτά θα προσληφθούν
από το υπουργείο για τα δυο αυτά χρόνια της μεταβατικής περιόδου να
αναπληρώσουν τη θέση κάποιου συνταξιούχου συναδέλφου ή να καλύψουν κάποιο
κενό και μετά θα πεταχτούν στην κυριολεξία στα σκουπίδια του υπουργείου
,καλώντας τους να δώσουν ξανά και ξανά ΑΣΕΠ για να αποδείξουν ότι ξέρουν από
παιδαγωγική συμπεριφορά και δεν έχουν ξεχάσει πως κάνουν σύνταξη στα αρχαία
ελληνικά ή τα ολοκληρώματα στα μαθηματικά …
Καθώς λοιπόν αγωνιούμε πρώτα για το αβέβαιο μέλλον των μαθητών μας αλλά των
έμπειρων πλέον εκπαιδευτικών ,εγείρονται πολλά ερωτήματα .Πρώτα από όλα ,πόσες
φορές θα αξιολογηθούν οι επιτυχόντες που δεν διορίζονται μόνιμοι αλλά
αναπληρωτές και πως αυτοί με τη σειρά τους ,θα μπορούν να εστιάσουν στην Παιδεία
και τους μαθητές όταν προετοιμάζονται συνέχεια και αδιάκοπα για τον ΑΣΕΠ;
Επιπλέον , αδυνατούμε να κατανοήσουμε πως θα αξιοποιηθούν οι επιτυχόντες ,μη
διοριστέοι ,άτομα δηλαδή αξιολογημένα και επιτυχημένα που ενδεχομένως να πάνε
αναπληρωτές για λίγο διάστημα και μετά να κληθούν να ξαναδώσουν ΑΣΕΠ για να
αποδείξουν ότι είναι άξιοι καθηγητές ;Από τα παραπάνω διαφαίνεται η κακή,
εκτίμηση της υπουργού και των συμβούλων της για την παιδεία ,αφού οδηγεί το
έμψυχο δυναμικό της εκπαίδευσης σε ψυχική και φυσική εξόντωση.
Ολοκληρώνοντας ,θα ήθελα να σταθώ στην κατάργηση της ρύθμισης του 24μηνου
συν ΑΣΕΠ ,που ήταν η πιο δίκαιη αντιμετώπιση του αδιόριστου και παράλληλα
μάχιμου εκπαιδευτικού ,καθώς μετά από πολύμηνη παραμονή στα σχολεία και
επιτυχείς εξετάσεις ,οδηγούνταν στο διορισμό. Δυστυχώς όμως κάποιοι μέσα στο
υπουργείο ,έκριναν πως αυτή η ρύθμιση ήταν ρουσφετολογική. Με ποιά λογική
άραγε; Κανένας δε μας απάντησε ....
Τέλος θα ήταν απαραίτητο οι γονείς να βρίσκονται σε εγρήγορση καθώς το σλόγκαν
“πρώτα ο μαθητής “ είναι επικοινωνιακό και ανειλικρινές .Τα παιδιά θα στοιβαχτούν
σε μια από τις πολλές ακατάλληλες αίθουσες των 30 ατόμων και απο εκεί και πέρα το
υπουργείο επαφίεται στην συνείδηση του αποψιλωμένου πλέον εκπαιδευτικού .Αν
ήθελε η ηγεσία του υπουργείου να δείξει έργο ,θα έκτιζε σχολεία ,θα αναμόρφωνε τα
εκπαιδευτικά προγράμματα ,θα επιμόρφωνε τα στελέχη της και δεν θα έβαζε
διαδραστικούς πίνακες σε λυόμενες αίθουσες ,που συχνά δεν έχουν ούτε ρεύμα
για να λειτουργήσουν. Σε αυτό το σημείο είναι αναγκαίο να υπογραμμίσουμε ότι δεν
είμαστε εναντίον οποιασδήποτε εκσυγχρονιστικής προσπάθειας αλλά θεωρούμε ότι
προέχουν και άλλα σημαντικά προβλήματα που ταλανίζουν τον χώρο της παιδείας .
Κρίμα λοιπόν για τους αδιόριστους καθηγητές (αν και η τριμελής ηγεσία του
υπουργείου δεν αποδέχεται τον όρο αδιόριστος -ακόμα και αν έχει στηριχθεί πάνω σε
αυτόν για να λειτουργήσουν τα σχολεία) που κανένας δεν καταλαβαίνει τη δίψα τους
να προσφέρουν σε ένα ταλαιπωρημένο εκπαιδευτικό σύστημα .
Κρίμα για τα ελληνόπουλα ,που καπηλεύονται τα όνειρά τους οι εκάστοτε
κυβερνήσεις και κυρίως η σημερινή που έχει μετατρέψει την παιδεία σε αριθμούς,
εξισώσεις χρησιμοποιώντας λογιστική λογική .Μήπως θα πρέπει να υπάρχει τελικά
λίγο όραμα ;
Αιτούμαστε :
1)Την παράταση της μεταβατικής περιόδου έως ότου να απορροφηθούν όλοι όσοι
απασχολούνται ως αναπληρωτές κατά την διάρκεια της .
2) Επιθυμούμε να συνεχιστεί η ποσόστωση του 40% στους μελλοντικούς διορισμούς
και μετά το πέρας της μεταβατικής περιόδου ,με αναγνωρισμένες από το διδακτικό
έτος 2011-12 πλέον όλες τις προϋπηρεσίες των εκπαιδευτικών με τρόπο όπως πριν
την ψήφιση του νόμου 3848 (δηλαδή κάθε μήνας και μόριο) και την σταδιακή
απορρόφησή τους .


συναδελφοι, οποιοι συμφωνειτε, παρακαλεισθε να υπογραψετε το κειμενο, ειτε με προσωπικο μηνυμα, ειτε με απαντηση στο topic, ειτε στο facebook (αδιοριστοι εκπαιδευτικοι, παραταση μεταβατικης). και φυσικα καθε παρατηρηση δεκτη (πλην γνωστων εγκαθετων).

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #175 στις: Ιούνιος 23, 2011, 06:42:54 μμ »
Αυτό εδώ:
"1)Την παράταση της μεταβατικής περιόδου έως ότου να απορροφηθούν όλοι όσοι
απασχολούνται ως αναπληρωτές
κατά την διάρκεια της "

πως ακριβώς θα πραγματοποιηθεί; Ανεδαφικό.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος spapioan

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #176 στις: Ιούνιος 23, 2011, 06:45:51 μμ »
κοιτα, αν καποιος συνεχισει και δουλευει ως αναπληρωτης για τα επομενα 2-3 χρονια και εφοσον δεν γινει ασεπ στο ενδιαμεσο, προφανως πρεπει να γινει καποια ρυθμιση. θα φτασουν καποιοι τους 60 μηνες προϋπηρεσια και θα πρεπει να επανεξεταστουν; δεν ειναι τραγελαφικο;

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #177 στις: Ιούνιος 23, 2011, 06:47:37 μμ »
Η απορία μου ήταν για την υπογραμμισμένη φράση, δηλαδή το να απορροφηθούν ΟΛΟΙ.
Τώρα λες για αυτούς που έχουν πολύ μεγάλη προϋπηρεσία κλπ, που δεν είναι ΟΛΟΙ, αλλά ΛΙΓΟΙ, ή έστω, μειοψηφία. Να το διευκρινίσουμε αυτό.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος spapioan

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #178 στις: Ιούνιος 23, 2011, 06:48:52 μμ »
ναι, ειναι λιγο ασαφες. θα το μεταφερω. καλη παρατηρηση.

Αποσυνδεδεμένος dina 94

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1403
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #179 στις: Ιούνιος 23, 2011, 06:49:29 μμ »
Και εγώ δεν καταλαβαίνω που είναι το τραγελαφικό !Το να διοριστεί ο αναπληρωτής που στηρίζει και θα στηρίζει το σύστημα είναι αυτονόητο αγαπητέ μου !

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #180 στις: Ιούνιος 23, 2011, 06:52:21 μμ »
Αν αναφέρεσαι σε μένα, μαζί σου, να διοριστούν όλοι άμεσα. Αλλά πρακτικά δεν γίνεται και ούτε θα γίνει (ακόμα κι αν αλλάξει αύριο το σύστημα διακυβέρνησης κλπ). Αυτό που παρατήρησα, για να πραγματοποιηθεί, χρειάζεται 100 χρόνια! Αν είναι να υπογράφουμε για λόγια του αέρα, για να βολευτούν μετά μερικοί 60μηνίτες κλπ, αυτό λέγεται κάπως αλλιώς...
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #181 στις: Ιούνιος 23, 2011, 09:16:15 μμ »
Η απορία μου ήταν για την υπογραμμισμένη φράση, δηλαδή το να απορροφηθούν ΟΛΟΙ.
Τώρα λες για αυτούς που έχουν πολύ μεγάλη προϋπηρεσία κλπ, που δεν είναι ΟΛΟΙ, αλλά ΛΙΓΟΙ, ή έστω, μειοψηφία. Να το διευκρινίσουμε αυτό.

Mε τους διορισμούς να βαίνουν μειούμενοι και με δεδομένο οτι ασεπ δεν προκειται να ξαναγίνει πριν το 2014 (άλλωστε δεν υπάρχει και λόγος), αναπληρωτές θα καλούνται συνεχώς οι ίδιοι και η προυπηρεσία τους θα σπάσει σε πολλές περιπτώσεις το φράγμα των 60 μηνών.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160022
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 602
Σύνολο: 605

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.