0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η αλήθεια είναι μία τελικά, και κατά βάθος δεν μπορεί να την αρνηθεί ουδείς:Ο καθένας ψάχνει τρόπο για να διοριστεί ο ίδιος, οπότε αυτό εξαρτάται από την κατηγορία (ασεπίτης, 24μηνίτης, προϋπηρεσιούχος κλπ) που ανήκει. Όλα τα άλλα, περί αξιοκρατίας.. δικαιοσύνης.. κλπ, είναι να 'χουμε να λέμε!Ας είμαστε όσο γίνεται ειλικρινείς τουλάχιστον
Παράθεση από: Landau στις Ιούνιος 28, 2011, 11:35:40 πμΗ αλήθεια είναι μία τελικά, και κατά βάθος δεν μπορεί να την αρνηθεί ουδείς:Ο καθένας ψάχνει τρόπο για να διοριστεί ο ίδιος, οπότε αυτό εξαρτάται από την κατηγορία (ασεπίτης, 24μηνίτης, προϋπηρεσιούχος κλπ) που ανήκει. Όλα τα άλλα, περί αξιοκρατίας.. δικαιοσύνης.. κλπ, είναι να 'χουμε να λέμε!Ας είμαστε όσο γίνεται ειλικρινείς τουλάχιστον να συμπληρώσω οτι επειδή τα νούμερα δεν βγαίνουν, έχουν αρχίσει ήδη οι κανιβαλισμοί
Θα αναφερθώ στην τοποθέτηση του/της Nickitol.Εγώ πιστεύω πως ο νόμος για τον διορισμό στον δημόσιο μέσω μιας ανεξάρτητης αρχής τον ΑΣΕΠ με μοριοδότηση ή διαγωνισμό ήταν ότι πιο σύγχρονο μπορούσε να φανταστεί κάποιος για το πελατειακό κράτος της Ελλάδας. Ο Πεπονής μετά την θέσπιση του νόμου αυτού ουσιαστικά αυτοκτόνησε πολιτικά και εξαφανίστηκε «δια του σταυρού» από τους κομματικούς πελάτες του ΠΑΣΟΚ…Έκτοτε ο νόμος αυτός έχει καταστρατηγηθεί, διαβρωθεί και γενικά έχει δεχτεί πολλές παραποιήσεις χωρίς να αποκαθιστά η πάντοτε «λίγη» δικαστική εξουσία δίκαιο στο πνεύμα του νόμου περί ΑΣΕΠ. Να έρθουμε τώρα στον διαγωνισμό των εκπαιδευτικών. Ό διαγωνισμός έχει πολλά τρωτά σημεία που επιδέχονται βελτιώσεις. Εγώ παλαιότερα ( διαβούλευση ) εχω τοποθετηθεί κατά του διαγωνισμού και υπερ άλλου τρόπου πρόσληψης. Όμως για όλους ισότιμα και πάλι...Αναφέρεσαι απαξιωτικά στον διαγωνισμό και γράφεις πως «αποτελεί την πρόφαση για να επιλεγούν οι πιο άξιοι»Εγώ θα πω το εξής:Μέχρι τώρα έχουν διεξαχθεί 6 διαγωνισμοί. Αν κάποιος από τους παλαιότερους δεν έχει γράψει ούτε μια φορά την βάση μετά από σοβαρή προσπάθεια, αυτό σημαίνει πως υπάρχει υψηλός βαθμός θεωρητικής ανεπάρκειας. Κατανοώ βέβαια τους υποψήφιους που έχουν ιδιαίτερα προβλήματα υγείας και θα έπρεπε να υπάρχει ιδιαίτερη μέριμνα γι’ αυτούς, αλλά κάποιος παλαιότερος μάλλον δεν προσπάθησε αρκετά και εκμεταλλεύτηκε μικροδιευκολύνσεις που προσέφερε το πελατειακό κράτος και πάλι, παρακάμπτοντας άλλους που πάλευαν. Η αποκτηθείσα προϋπηρεσία αποτέλεσε τον δούρειο ίππο καταστρατήγησης του ΑΣΕΠ…Κατανοώ τους ηλικιακά μεγαλύτερους που για διάφορους λόγους πολύ καθυστερημένα μπήκαν στο κυνήγι του διορισμού –ανήκω σ’ αυτή την κατηγορία- και πρέπει να ξεπεράσουν πολλές αντικειμενικές δυσκολίες (συντήρηση οικογένειας, λιγότεη μνήμη, πεσβυωπία, πόνοι σην μέση, συνεχής ούρηση λογω προστάτη... )κατά την διάρκεια του διαγωνισμού. Ας απαιτήσουμε τουλάχιστον να ανήκουμε σε κάποια ειδική κατηγορία…Οι νεότεροι ας διαβάσουν και να προσπαθήσουν ισότιμα με τους άλλους…Αναφορικά με την προϋπηρεσία εγώ έχω διαπιστώσει τα εξής: Το 90+% της αποκτηθείσας προϋπηρεσίας που δεν έχει προηγηθεί επιτυχία στον ΑΣΕΠ είναι προϊόν της συναλλαγής του κομματικού κράτους με τους πελάτες του.Το θέμα έχει συζητηθεί διεξοδικά στο Forum.Πολλοί λένε δεν πρέπει να βλέπουμε αυτά που μας χωρίζουν αλλά αυτά που μας ενώνουν. «Διαίρει και βασίλευε» και άλλες κοινοτυπίες…Συνήθως το λένε κάποιοι που θίγονται και ζητούν συμπαράσταση. Εγώ λέω να βλέπουμε ξεκάθαρα αυτά που μας χωρίζουν, αλλά και να αναζητούμε αυτά που μας ενώνουν.Και στο βασικό ζητούμενο δεν έχει τοποθετηθεί κανείς.Η προϋπόθεση της μιας τουλάχιστον επιτυχίας (Μια φορά την ΒΑΣΗ!!!) στον διαγωνισμό για διορισμό, γιατί δεν βρίσκει απήχηση και σ’ αυτούς που έχουν προϋπηρεσία και θίγονται από τον νόμο 3848; Μήπως ο στόχος των περισσότερων σ’ αυτό το τόπικ είναι απλά η παράκαμψη του ΑΣΕΠ.; Και πολλοί συμμετέχοντες μπορεί να βάλουν πλάτη για αλλότρια συμφέροντα...Όσο αφορά την αξιολόγηση,ναι συμφωνώ πως πρέπει να είναι διαρκής. Ο διαγωνισμός αποτελεί απλά ένα τρόπο αξιολόγησης ακόμη...
Παράθεση από: panos2 στις Ιούνιος 28, 2011, 12:07:44 μμΘα αναφερθώ στην τοποθέτηση του/της Nickitol.Εγώ πιστεύω πως ο νόμος για τον διορισμό στον δημόσιο μέσω μιας ανεξάρτητης αρχής τον ΑΣΕΠ με μοριοδότηση ή διαγωνισμό ήταν ότι πιο σύγχρονο μπορούσε να φανταστεί κάποιος για το πελατειακό κράτος της Ελλάδας. Ο Πεπονής μετά την θέσπιση του νόμου αυτού ουσιαστικά αυτοκτόνησε πολιτικά και εξαφανίστηκε «δια του σταυρού» από τους κομματικούς πελάτες του ΠΑΣΟΚ…Έκτοτε ο νόμος αυτός έχει καταστρατηγηθεί, διαβρωθεί και γενικά έχει δεχτεί πολλές παραποιήσεις χωρίς να αποκαθιστά η πάντοτε «λίγη» δικαστική εξουσία δίκαιο στο πνεύμα του νόμου περί ΑΣΕΠ. Να έρθουμε τώρα στον διαγωνισμό των εκπαιδευτικών. Ό διαγωνισμός έχει πολλά τρωτά σημεία που επιδέχονται βελτιώσεις. Εγώ παλαιότερα ( διαβούλευση ) εχω τοποθετηθεί κατά του διαγωνισμού και υπερ άλλου τρόπου πρόσληψης. Όμως για όλους ισότιμα και πάλι...Αναφέρεσαι απαξιωτικά στον διαγωνισμό και γράφεις πως «αποτελεί την πρόφαση για να επιλεγούν οι πιο άξιοι»Εγώ θα πω το εξής:Μέχρι τώρα έχουν διεξαχθεί 6 διαγωνισμοί. Αν κάποιος από τους παλαιότερους δεν έχει γράψει ούτε μια φορά την βάση μετά από σοβαρή προσπάθεια, αυτό σημαίνει πως υπάρχει υψηλός βαθμός θεωρητικής ανεπάρκειας. Κατανοώ βέβαια τους υποψήφιους που έχουν ιδιαίτερα προβλήματα υγείας και θα έπρεπε να υπάρχει ιδιαίτερη μέριμνα γι’ αυτούς, αλλά κάποιος παλαιότερος μάλλον δεν προσπάθησε αρκετά και εκμεταλλεύτηκε μικροδιευκολύνσεις που προσέφερε το πελατειακό κράτος και πάλι, παρακάμπτοντας άλλους που πάλευαν. Η αποκτηθείσα προϋπηρεσία αποτέλεσε τον δούρειο ίππο καταστρατήγησης του ΑΣΕΠ…Κατανοώ τους ηλικιακά μεγαλύτερους που για διάφορους λόγους πολύ καθυστερημένα μπήκαν στο κυνήγι του διορισμού –ανήκω σ’ αυτή την κατηγορία- και πρέπει να ξεπεράσουν πολλές αντικειμενικές δυσκολίες (συντήρηση οικογένειας, λιγότεη μνήμη, πεσβυωπία, πόνοι σην μέση, συνεχής ούρηση λογω προστάτη... )κατά την διάρκεια του διαγωνισμού. Ας απαιτήσουμε τουλάχιστον να ανήκουμε σε κάποια ειδική κατηγορία…Οι νεότεροι ας διαβάσουν και να προσπαθήσουν ισότιμα με τους άλλους…Αναφορικά με την προϋπηρεσία εγώ έχω διαπιστώσει τα εξής: Το 90+% της αποκτηθείσας προϋπηρεσίας που δεν έχει προηγηθεί επιτυχία στον ΑΣΕΠ είναι προϊόν της συναλλαγής του κομματικού κράτους με τους πελάτες του.Το θέμα έχει συζητηθεί διεξοδικά στο Forum.Πολλοί λένε δεν πρέπει να βλέπουμε αυτά που μας χωρίζουν αλλά αυτά που μας ενώνουν. «Διαίρει και βασίλευε» και άλλες κοινοτυπίες…Συνήθως το λένε κάποιοι που θίγονται και ζητούν συμπαράσταση. Εγώ λέω να βλέπουμε ξεκάθαρα αυτά που μας χωρίζουν, αλλά και να αναζητούμε αυτά που μας ενώνουν.Και στο βασικό ζητούμενο δεν έχει τοποθετηθεί κανείς.Η προϋπόθεση της μιας τουλάχιστον επιτυχίας (Μια φορά την ΒΑΣΗ!!!) στον διαγωνισμό για διορισμό, γιατί δεν βρίσκει απήχηση και σ’ αυτούς που έχουν προϋπηρεσία και θίγονται από τον νόμο 3848; Μήπως ο στόχος των περισσότερων σ’ αυτό το τόπικ είναι απλά η παράκαμψη του ΑΣΕΠ.; Και πολλοί συμμετέχοντες μπορεί να βάλουν πλάτη για αλλότρια συμφέροντα...Όσο αφορά την αξιολόγηση,ναι συμφωνώ πως πρέπει να είναι διαρκής. Ο διαγωνισμός αποτελεί απλά ένα τρόπο αξιολόγησης ακόμη...Απαντηση στην απαντηση.Πανο, βεβαιως και να συμφωνησω οτι το πελατειακο κρατος της Ελλαδας ηταν η οριζουσα καθε συμπεριφορας στο παρελθον. Ειναι ομως γεγονος οτι καλοι εκπαιδευτικοι υπαρχουν και αναμεσα σε οσους υπηρετησαν το πελατειακο κρατος.Περα απο αυτο επειδη θεωρω οτι το συστημα εκπαιδευση πασχει γενικα, το ΑΣΕΠ δεν δινει λυση στην ποιοτητα που παρεχεται. Μην ξεχνας οτι οι μονιμοι ειναι δεκαδες χιλιαδες οι οποιοι δεν περασαν κανεναν ΑΣΕΠ και καμια αξιολογηση. Αυτοι με ποια κριτηρια θα αυξησουν τα στανταρτ τους? Και στο κατω κατω το χαλι δεν το δημιουργησαν οι λιγωτεροι αναπληρωτες αλλα νομιζω οι περισσοτεροι εντος συστηματος.Επομενως θεωρω οτι μεγιστη σημασια και επιτακτικη προτεραιοτητα εχει να ξιολογουνται για την εκπαιδευση που παρεχουν απαντες οι μονιμοι, αυτο ειναι θεωρω το πρωτευον γιατι οσο καλο και να ειναι το ανθρωπινο δυναμικο με το οποιο θα τροφοδοτησεις την εκπαιδευση, ειναι βεβαιο οτι και αυτο θα το ριξει στη νιρβανα εαν εκει που θα παει μονο κατ ονομα παρεχεται εκπαιδευση.Να σου θυμισω και εκπαιδευτικοι που οντες διορισμενοι στην ελλαδα, πηραν αποσπαση και δουλευαν στη Γερμανια.Εδω τα ειχαν γραψει στα παλια τους τα παπουτσια, εκει ομως αναγκασθηκαν και δουλευαν οπως επρεπε και αυτο γιατι το συτημα ειναι τετοιο εκει που δεν τους επετρεπε να κανουν οτι τους κατεβαινει.Και μιλαμε παντα για τους ιδιους τους εκπαιδευτικους.Επομενως θεωρω οτι η αξιολογηση υπεχει προτεραιοτητα εναντι ολων. Το αν ο ΑΣΕΠ ειναι μιας μορφης αξιολογηση, δεν θα απαντησω αρνητικα, να σου θυμισω ομως οτι και οσοι δουλεψαν ως ωρομισθιοι η αναπληρωτες επρεπε να υφισταντο μιας μορφης αξιολογηση. Τωρα αν ο εκαστοτε διευθυντης δεν το εκανε και αφηνε τον καθε ελειματικο ν ακανει μαθημα στην ταξη, σιγουρα δεν φταιει ο εκπαιδευτικος.
Χαιρετίζω το υψηλό επίπεδο δημόσιας συζήτησης! Δες Panos2 , nickitol. Πραγματικά αυτή τη φορά απόλαυσα συζήτηση σε εκπαιδευτικό φόρουμ χωρίς προσωπικές επιθέσεις, χαρακτηρισμούς, ανούσιους διαπληκτισμούς και κενολογίες! Επιχειρήματα και από τις δύο πλευρές, χωρίς βέβαια να λείπουν και οι αστεϊσμοί (κυρίως απο την πλευρά του Πάνου - που μάλλον αλήθειες λέει αστειευόμενος ) Πάντα τέτοια!