0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπερα! 1) Σε ιδιαιτερο debutant (Ε' δημοτικου) οπου δουλευω Α ton tour 1 διαπιστωνω τεραστια κενα ειδικα μετα τη διορθωση του πρωτου controle. Ο μαθητης ειναι πολυ εξυπνος αλλα δεν ασχολειται οσο θα επρεπε με αποτελεσμα να μην μπορω να προχωρησω. Δεν θελω να μπω στην διαδικασια να επαναλαβω την ενοτητα. Καμια ιδεα για επαναληψη που να κινησει το ενδιαφερον του και να εχει αποτελεσμα?? Επισης με τον συγκεκριμενο εχω σοβαρο προβλημα με την αναγνωση/προφορα. Δεν ξερω αν ντρεπεται απλα ή υπαρχει πραγματικο προβλημα αλλα δεν μου διαβαζει σωστα και παρ' ολες τις διορθωσεις που κανω τα λαθη επαναλαμβανονται. 2) Καμια ιδεα για κατι πιο πρωτοτυπο απο κειμενακια/τραγουδι (το οποιο ειναι δυσκολο σε ιδιαιτερο γιατι ντρεπονται συνηθως) για ιδιαιτερα Α1-Α2? Merci d'avance!
γεια σας! Εχω αναλαβει μια κοπελιτσα γ γυμνασιου επιπεδου β2. Δουλευουμε το βιβλιο της κατρανιδου αλλα δυσκολευετε πολυ ακομη και μαυτο. Το προβλημα της ειναι οτι δεν κανει καμια ασκηση αν δεν ειμαι εγω απο πανω της... με 2 ωρες ομως την εβδομαδα και μαυτο το ρυθμο δεν θα βγει η υλη... τι μου προτεινεται να κανω για να της κεντρισω λιγο το ενδιαφερον μηπως καταφερω και κανει καμια ασκηση σπιτι;;;
Βοnne année!!!victoryhope σ' ευχαριστω πολυ εστω και καθυστερημενα. Πραγματι σιγα σιγα βελτιωνεται η κατασταση..με πολλη δουλεια βεβαια.Νεο θεμα:. Με μια μαθητρια μου τελειωνουμε σε καμια βδομαδα απ οσο υπολογιζω το A ton tour 2. Μετα απο μια καλη επαναληψη σκεφτομαι να μπουμε σε καινουριο βιβλιο. Η αληθεια ειναι οτι το Α ton tour 3 δεν με ενθουσιαζει ιδιαιτερα ως προοπτικη. Με ανησυχει λιγο βεβαια το ενδεχομενο καποιο αλλο βιβλιο να επαναλαμβανει υλη που εχουμε ηδη κανει ή να παραλειπει φαινομενα που θα διδασκονταν ενδεχομενως με το ΑΤΤ.Εχετε καμια προταση για βιβλιο τετοιου επιπεδου? Η μαθητρια ειναι ΣΤ' δημοτικου.
Για ρίξε μια ματιά στο ADOSPHERE 2. Αρέσει πολύ στα παιδιά αυτή η σειρά. Μπορείς να κάνεις επανάληψη σε κάποια φαινόμενα ή στο λεξιλόγιο μέσω των πρώτων κεφαλαίων του βιβλίου.
Γεια σας! Τι κάνετε;Έχω μια μαθήτρια δευτέρας γυμνασίου η οποία τώρα θα κάνει το επίπεδο Α2. Αρχικά πήγαινε σε φροντιστήριο, αλλά δεν έμεινε ευχαριστημένη και έτσι, ξεκινήσαμε ιδιαίτερα. Το κορίτσι έχει πολλά κενά και πέρασα σχεδόν όλο τον καιρό πέρσι από τη στιγμή που την ανέλαβα διδάσκοντας της τους χρόνους (γραμματική). Βέβαια, της έκανα και κείμενα, λεξιλόγιο κ.λπ. συνεχίζοντας της την σειρά που είχε στο φροντιστήριο (A ton tour A1-A2). Όμως, ενώ το βιβλίο είναι πολύ μικρό, η κοπέλα δεν είχε φτάσει ούτε στη μέση στο φροντιστήριο και εννοείται πως δεν πρόλαβα ούτε εγώ να το τελειώσω γιατί την ανέλαβα σχεδόν στο τέλος της χρονιάς. Περιγράφοντας μου την κατάσταση και τον τρόπο διδασκαλίας της προηγούμενης καθηγήτριάς της, κατάλαβα γιατί είχε τόσα κενά, αλλά νομίζω ότι το πρόβλημά της οφείλεται λίγο και στον τρόπο με τον οποίο διαβάζει, μιας και, κατά την γνώμη μου, δεν είναι ιδιαίτερα συγκεντρωμένη και το διάβασμά της μοιάζει λίγο με αυτό που λέμε "κάνω τα πάνω-πάνω/τα χοντρά", "όσα βλέπει η πεθερά", κι ας θέλει να δώσει για πτυχίο τον Μάιο. Τώρα, λοιπόν, δυσκολεύομαι να διαλέξω κάποιο βιβλίο για εκείνη... Εσείς τι θα μου προτείνατε;
Ωραία βιβλία είναι τα prepadelf. Ωστόσο, όπου και να καταλήξεις, το κύριο ζητούμενο είναι να αλλάξει τρόπο μελέτης. Εφόσον την προετοιμάζεις για δίπλωμα πρέπει να εστιάσει στην τεχνική, η οποία βέβαια βασίζεται σε ουσιαστική γνώση. Συνεπώς, ανελέητη εξέταση λεξιλογίου και πολλά κείμενα ώστε να αποκτήσει την "αίσθηση" της γλώσσας.