0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Προσοχή όμως στην ορολογία! Μέχρι 3 μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες! Αυτό σημαίνει δυσλεξία, δυσορθογραφια, δυσαναγνωσια ή δυσαριθμησια. Όχι κάτι άλλο.
Νομίζω ότι δεν ισχύει μόνο για δυσλεξία, δυσορθογραφία κλπ ο νόμος. Αναφέρεται σε μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και διαταραχές του φάσματος του αυτισμού μεταξύ άλλων.
Είναι διαγνώσεις ΚΕΔΔΥ, όλα. Το ΚΕΔΔΥ τα στέλνει στα νηπιαγωγεία με τμήματα ένταξης. Στα νηπιαγωγεία, τα παιδιά της ένταξης είναι ταυτόχρονα όλες τις ώρες με τα παιδιά τυπικής ανάπτυξης. Δυστυχώς, από ό,τι καταλαβαίνω, τα βάζουν όπως να ΄ναι, αρκεί να μην χρειαστούν επί πλέον πιστώσεις... οι νηπιαγωγοί έχουν θέσει το θέμα και στο σύμβουλο, και στο ΚΕΔΔΥ, και έχουν ραντεβού και με τον προϊστάμενο από βδομάδα.Εμμάκι, ευχαριστώ για την ορολογία, ό,τι μπορέσω θα διορθώσω. Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις. Η οποιαδήποτε πληροφορία είναι βοηθητική!
Γίνεται διάγνωση δυσορθογραφιας, δυσαναγνωσιας, δυσαριθμησιας σε νήπια;
και όταν λες "όχι κάτι άλλο", ενώ τα παιδιά έχουν κάτι άλλο, τι σημαίνει αυτό; ότι μπορούν να είναι μέχρι 3 με δυσλεξία, αλλά όσα να είναι με ελαφρύ αυτισμό και συναισθηματικά προβλήματα; υπάρχει άλλη πρόβλεψη για το πλήθος των παιδιών τότε; ή δεν υπάρχει καθόλου;