0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οπότε είτε κάνω αίτηση βελτίωσης είτε όχι το ίδιο είναι θα θεωρηθώ στους υπεράριθμους και θα έχω δικαίωμα να κάνω αίτηση για νέα οργανική είτε ζητήσω να παραμείνω στο σχολείο με αίτηση μου, είτε όχι.Ελπίζω να τα κατάλαβα καλάδεν ειναι ετσι ακριβως.Κοιτα, οντως αν γινει προτυπο θα γινετε αυτοματως ολοι οι οργανικα ανηκοντες του σχολειου σας υπεραριθμοι και θα μπορεστε να διεκδικησετε, κατα προτεραιοτητα, σχολεια συγκρινομενοι με τους υπολοιπους υπεραριθμους των αλλων σχολειων. Ομως τα σχολεια που θα μπορεσετε να διεκδικησετε ως υπεραριθμοι ειναι της ιδιας ομαδας σχολειων ή τα γειτοινικα (ομορα) δηλ ο υπεραριθμος δεν μπορει να διεκδικησει κατα προτεραιοτητα οποιοδηποτε σχολειο της περιοχης μεταθεσης πχ ενα σχολειο που βρισκεται στην αλλη ακρη της περιοχης. Ενω αν μπεις σημερα ή αυριο μεχρι της 3 στο teachers και κανεις αιτηση βελτιωσης, τοτε τον απριλη θα εχεις και μια επιπλεον εναλλακτικη λυση να διεκδικησεις επιπλεον σχολεια στη φαση των βελτιωσεων και τυχον νεων κενων που θα δημιουργηθουν απο τις καραμπολεςΕυχαριστώ πολύ
Δύο νέες απορίεςΕπομένως, αν δεν αρθεί η υπεραριθμία, δηλαδή δεν πάρει νέα οργανική, ο εκπαιδευτικός τίθεται εκ νέου στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, αν δεν κάνει αίτηση παραμονής στο σχολείο που είχε οργανική πριν γίνει Πρότυπο ή Πειραματικό;δεν τιθεται στη "διαθεση του πυσδε", αλλα θεωρειται "λειτουργικα υπεραριθμος" και προηγειται εναντι των υπολοιπων δηλ των υπο διαθεση πυσδε και των αποσπασμενων για τις τοποθετησεις σε λειτουργικα κενα του σεπτεμβρη 2024 Κατά τη διάρκεια της 2χρονης παραμονής του σε αυτό συνεχίζει να θεωρείται υπεράριθμος και να προηγείται στις τοποθετήσεις ΝΑΙ ή πρέπει να κάνει αίτηση βελτίωσης ή οριστικής τοποθέτησηςΗ ΑΙΤΗΣΗ βελτιωσης ειναι ετερον εκατερον και θα πρεπει να γινεται για να εχει ο εκπκος το συνολο των εναλλακτικων λυσεων διαθεσιμο στα χερια του;Ευχαριστώ πολύ
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Με βοήθησες πολύ. Να είσαι καλά