Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - STELLIOPH

Σελίδες: 123 ... 5
1
καλημέρα...κι από μένα...κι έχω να ρωτήσω τα εξής :

-καταθέτουμε την πράξη ανάληψης υπηρεσίας από κάθε σχολείο που έχουμε υπηρετήσει;
-χρειάζονται τα πιστοποιητικά εντοπιότητας /ή και συνυπηρέτησης;


2
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Φεβρουάριος 27, 2013, 10:21:57 πμ »
Είναι κάποιος της Πληροφορικής που έχει παρακολουθήσει αυτά τα σεμινάρια Β επιπέδου; Εντυπώσεις;;;;; Σε τι αφορά αυτή η επιμόρφωση; Ποιοι καλούνται ως  επιμορφωτές;

3
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες μετά από χρόνια
« στις: Ιούνιος 03, 2012, 02:58:09 πμ »
Και εγω το σκεφτομαι  σοβαρα για Πανελληνιες του χρονου..Πως θα τα καταφερουμε χωρις φροντιστηρια αυτη τη φορα ομως;Κανενα καλο λινκ παιδια με ασκησεις προετοιμασιας κτλ

ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΑΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΩ ΓΙΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ, ΠΑΘΑΙΝΩ ΝΕΥΡΩΣΗ ΣΤΟΜΑΧΟΥ...

4
Ο άλλος ωρομισθιος δουλεύει ήδη εκεί αλλά διδάσκει αλλα μαθήματα για τα δικά μου μαθήματα δεν είχε κάνει ΚΑΝ αίτηση όταν βγήκε η Προκυρηξη γιατί πρακτικα μπορείς να κανείς μόνο μια αίτηση. Και αν δουλέψει πως θα πληρωθεί όμως αφού δεν ήταν ΚΑΝ στον πίνακα; Μα και εγώ είμαι εντελώς δυσπιστος φυσικά.


Η πικρή αλήθεια είναι ότι στα ΙΕΚ (και όχι μόνο...) γίνεται λιγάκι... αυτό που θέλει ο Δ/ντής, εκτός βέβαια αν βρεθούν και άτομα που το ψάχνουν ...
Έτυχε να μου αναφέρει κάποια "συνάδερφος" ότι πήρε 16 ώρες αυτό το εξάμηνο στο ΙΕΚ όπου δούλευε από το χειμερινό εξάμηνο
-καθώς τα παιδιά την ήθελαν αυτήν και μόνο αυτήν- και έτσι ο Δ/ντής της έδωσε και επιπλέον ώρες... μιας και μιλάμε για αυθεντία...κομμώτρια!!!

Τα συμπεράσματα δικά σας...(το "συνάδερφος" κολλάει στο ότι οι κομμώτριες θέλουν πλέον να τις αποκαλούμε και συναδέλφους)

5
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αύξηση ωραρίου
« στις: Απρίλιος 20, 2012, 09:25:27 μμ »
"Μόνο όταν κάνεις οικογένεια θα καταλάβεις ότι το πιο σπαστικό στη δουλειά του εκ/κου, είναι ότι γυρνάει σπίτι, και έχει στο μυαλό του συνέχεια πότε θα βρει χρόνο (συνήθως όταν πάνε τα παιδιά για ύπνο, που είσαι ΠΤΩΜΑ) να δουλέψει για το μάθημά του.
Και τι δε θα 'εδινα να γύρναγα σπίτι, όσο αργά και να ήταν, έτοιμη για την άλλη μέρα, χωρίς τη διαρκή έγνοια της δουλειάς."


Συμφωνώ απόλυτα με την  παραπάνω θέση του bob10!!!  Γιατί κι εγώ πριν κάνω οικογένεια είχα τον απίστευτο ...χρόνο να διορθώσω γραπτά με την απίστευτη....ησυχία μου και τις απίστευτες...πορτοκαλάδες που εγώ βέβαια τις πρόσφερα μόνη μου στον εαυτό μου, γιατί η μάνα μου δούλευε στο χωράφι...





6
Koιμάστε κι ονειρεύεστε και την αυγή παντρεύεστε. Εδώ έχει στην ουσία καταργηθεί η μονιμότητα στο δημόσιο, όπου να'ναι μπαίνει λουκέτο και στον ΑΣΕΠ λόγω περικοπών, (από το Σεπτέμβριο, 2500 περίπου εκπαιδευτικοί πληροφορικής θα βρεθούν υπεράριθμοι και θα μεταταχθούν στα δημοτικά οι περισσότεροι, με ελάχιστες ή ακόμα και μηδενικές προσλήψεις αναπληρωτών ) και ορισμένοι ψάχνουν προγράμματα για παιδαγωγική κατάρτιση χρυσοπληρώνοντάς τα κιόλας . Η αυταπάτη σε όλο της το μεγαλείο


το πόσο συμφωνώ μαζί σου....

7
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Άρση Μονιμότητας
« στις: Απρίλιος 02, 2012, 10:39:35 πμ »

Μην ανησυχείτε βρε ! Αφού η ΟΛΜΕ έχει αποφασίσει απεργία διαρκείας στην πρώτη απόλυση συναδέλφου !!




  Σωστά!!! Η ΟΛΜΕ θα μας σώσει. "Τα πιάσαμε τα λεφτά μας"...
Ας πω στον πατέρα μου να μην πουλήσει τα χωράφια του καλύτερα, γιατί μετά την απόλυσή μου κάπου θα πρέπει να δουλέψω για να θρέψω τα παιδιά μου... Κι εγώ που ονειρευόμουνα ότι μετά τη δουλειά στα καπνά (μέχρι και το τέλος της φοιτητικής μου ζωής), θα είχα καλύτερο μέλλον στην εκπαίδευση...." Διάβαζε, διάβαζε..." μου έλεγε η δόλια - φουκαριάρα μάνα μου, "να φύγεις από δω..."

8
Η κοροϊδία σε όλο της το μεγαλείο.
Μας δουλεύουν.
Μας αξίζουν;
Προδότες, αλήτες, δωσίλογοι.

Η συνάντηση έγινε με τον διευθυντή του γραφείου του κ. Αρβανιτόπουλου,
καθώς ο ίδιος απουσίαζε στο Υπουργείο Απασχόλησης&  Κοινωνικής
Προστασίας. Εκ μέρους του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ συμμετείχε ο πρόεδρος Νίκος
Σκίκος, ο γενικός γραμματέας Γιάννης Τσοπόκης και το μέλος Βαγγέλης
Κανίδης.

Η αντιπροσωπεία της ΠΕΚΑΠ ανέπτυξε τις θέσεις του κλάδου μας και πήρε
τις ακόλουθες απαντήσεις.

Η σύσταση των οργανικών θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση έχει πρόβλημα
γιατί η Υπουργική Απόφαση δεν προέβλεπε θέσεις σε συγκεκριμένα σχολεία.
Γίνονται προσπάθειες ώστε να βγει εκ νέου Υπουργική Απόφαση για τη
σύσταση του κλάδου πριν τις ερχόμενες εκλογές. Ένα δεύτερο πρόβλημα με
τις μετατάξεις σχετίζεται με την αναγνώριση προϋπηρεσίας. Καθώς το
πρόβλημα είναι γενικότερο θα λυθεί συνολικά για όλες τις κατηγορίες
υπαλλήλων (Πανεπιστημιακοί, Δικαστικοί κ.λπ.).

Για το Γυμνάσιο θα κληθούν μετά τις εκλογές οι ενώσεις των καθηγητών να
υποβάλλουν τις προτάσεις τους.

Όσο για το Νέο Λύκειο και το Τεχνολογικό Λύκειο η διαδικασία αλλαγών
έχει παγώσει και θα γίνει εκ νέου μελέτη από την καινούργια κυβέρνηση
που θα προκύψει από τις εκλογές.

-- Για το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ,
Ο Γενικός Γραμματέας Γιάννης Τσοπόκης

Μας δουλεύουν "ψιλό γαζί"...



9
Αναπληρωτές / Απ: Μετακινηση αναπληρωτη
« στις: Μάρτιος 16, 2012, 08:54:54 πμ »
Υποχρέωση του κάθε προϊστάμενου είναι η εύρυθμη λειτουργία των σχολείων του νομού του.
Οπότε, αν υπάρχει κενό πρέπει να το καλύψει,ώστε να μην έχει προβλήματα με μαθητές, γονείς, τοπικούς φορείς!
Φυσικά και δικαιούται να σε μετακινήσει.Εδώ μπορεί να μετακινεί και μόνιμους σε επίπεδο περιφέρειας
Αν δεν μπορείς να εξυπηρετηθείς με ΜΜΜ είναι πρόβλημα.Χειρότερα θα ήταν αν απαιτούνταν μόνιμη μετακίνηση, μακριά.Να έπρεπε να αλλάξεις σπίτι κ.λ.π.
Το ερώτημά μου είναι γιατί δε χρησιμοποιεί το άτομο που έχει στη διάθεση.Είναι μόνιμη?Ασκεί διοικητικά καθήκοντα?Πού το αποδίδεις?

Όλες οι περιπτώσεις δεν είναι ίδιες και δεν μπορεί ο Προϊστάμενος  στο όνομα της "εύρυθμης λειτουργίας¨της υπηρεσίας, να κάνει ό,τι γουστάρει. Θα σας πω τη δική μου περίπτωση. Ανήκω στη Β/θμια και μόλις πήρα οργανική μετά από μετάθεση,  ο Προϊστάμενος ζήτησε να μετακινηθώ από την οργανική μου θέση και να καλύψω 5 ολοήμερα δημοτικά. Όλα φυσικά για τις ανάγκες της υπηρεσίας... και εγώ τότε  φυσικά ως "ψάρακας" είπα εντάξει. Όταν όμως με πλησίασε αιρετός που έτυχε να περνάει έξω από το γραφείο και άκουσε την περίπτωση, με ρώτησε αν εγώ έκανα αίτηση για τέτοια μετακίνηση. Ε, κι από κει και πέρα το ψάξαμε μαζί και ανακαλύψαμε ότι πολύ απλά ήθελε να βολέψει κάποιον γνωστό του ο Προϊστάμενος (μέσω μιας άγνωστης που μόλις έφτασε στο νομό) και όχι η ¨εύρυθμη λειτουργία¨ της υπηρεσίας. Να είναι καλά ο άνθρωπος που με βοήθησε.Φυσικά και δεν το άφησα το θέμα και τελικά παρέμεινα στη θέση μου. Και θα δεχόμουν να εξυπηρετήσω συνάδερφο αν είχε πρόβλημα υγείας ή έγκυο γυναίκα ή μητέρα με μικρό παιδί. Αλλά όχι για να γλιτώνει ο νεαρός τα χιλιόμετρα... Αααα!!! Και η τιμωρία μου που τα είπα όλα αυτά στον Προϊστάμενο; Να συμπληρώνω  ωράριο σε Γυμνάσιο που απείχε 40 χιλιόμετρα με δύσκολο δρόμο περιμένοντας φυσικά ότι θα αντιδράσω για να βρουν ¨πάτημα¨ . Αλλά φυσικά από την πλευρά μου δεν έκανα φασαρία γι΄αυτό, τονίζοντας ότι αυτό που με νοιάζει είναι να μη μετακινηθώ από την οργανική μου με το έτσι θέλω...

10
apolyta swstosss!!!

Αν δεν ανοίξουν οργανικές θέσεις στην Αβάθμια δεν πρόκειται να γίνουν μετατάξεις από την Ββάθμια σε δημοτικά...αλλά επαναλαμβάνω ότι πρέπει να ξεκαθαρίσουν αν το μάθημα ΤΠΕ στα δημοτικά θα το κάνουν μόνο ΠΕ19/20 ή και δάσκαλοι πιστοποιημένοι....και επιμένω σ αυτό γιατί πολλά ακούγονται και τίποτα δεν ξεκαθαρίζει τελικά....και υποτίθεται ότι από Σεπτέμβρη θα ανοίξουν οργανικές σε δημοτικά!Καλό λοιπόν θα ήταν οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι του κλάδου μας να ζητήσουν απ το ΥΠΕΠΘ να ξεκαθαρίσει πλέον αυτό το θέμα....της ανάθεσης του μαθήματος..


"Ήμουν νια και γέρασα" με αυτό το θέμα των οργανικών θέσεων των Πληροφορικών στην Α/θμια Εκπ/ση. Μόνο που τώρα έχει αλλάξει το "παραμύθι" : μιλάμε για μετατάξεις πλέον ...(πλεοναζόντων στην Β/μια ή μη), ανάθεση σε πιστοποιημένους δασκάλους στα ΤΠΕ κ.α. Τι άλλο θα ακούσουμε;;;;  Με την ίδια λογική και το μάθημα των Αγγλικών θα πρέπει να μπορούν να το διδάσκουν όσοι δάσκαλοι έχουν το Proficiency, τα καλλιτεχνικά πάλι οι δάσκαλοι γιατί φαντάζομαι θα είχαν στο πρόγραμμα σπουδών της σχολής τους αντίστοιχα μαθήματα, τη γυμναστική γιατί το απόγευμα πηγαίνουν σε κάποιο γυμναστήριο της γειτονιάς τους και το χορό γιατί ξέρουν καλό "τσάμικο". Αυτά........

11
Τι είναι αυτό; γιατί να παρουν παιδαγωγική επαρκεια ΤΕ-01 και ΔΕ-01; είναι το τελευταίο ''αστείο'' του 2011;;;
[/quote

ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΙΝΑΚΑ!!!!!
ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ  (ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ) ΕΛΕΓΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΜΜΩΤΡΙΕΣ  ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΘΑ. . . ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ  ( ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΛΥΚΕΙΟΥ!!!!!!!!!!!   - ΟΥΤΕ ΤΕΙ/ΑΕΙ- ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ/ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ/ΑΣΕΠ !!!! ΛΕΞΕΙΣ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΜΜΩΤΡΙΕΣ......) ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΟΤΙ "Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ" ΚΑΙ ΟΤΙ "ΕΠΕΙΔΗ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΜΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΑΣΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΑΠ΄ΤΑ ......".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΚΛΑΨΤΕ... ΟΙ ΚΟΜΜΩΤΡΙΟΥΛΕΣ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΣΠΑΙΤΕ ΓΙΑ 3 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΕΙΣΑΧΘΕΝΤΩΝ!!! ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΩ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟΙ ΑΦΙΕΡΩΣΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΑΚΙΑ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥΣ.

ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ, ΕΙΜΑΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΥ....  (ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΓΙΑ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΥΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΕΣ ΚΟΜΜΩΤΡΙΕΣ). ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!!!


 
 ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ ΣΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΗΣ Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
ΑΚΑΔ. ΕΤΟΥΣ 2011-12


ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ    ΛΕΚΤΙΚΟ    ΘΕΣΕΙΣ
ΔΕ01.02    ΜΗΧΑΝΟΤΕΧΝΙΤΕΣ    1
ΔΕ01.11    ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΨΥΞΕΩΣ    1
ΔΕ01.12    ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΙ    1
ΔΕ01.13    ΞΥΛΟΥΡΓΟΙ    1
ΤΕ01.02    ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ    1
ΤΕ01.03    ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ    1
ΤΕ01.06    ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ    1
ΤΕ01.12    ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗΣ-ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ-ΨΗΦΙΔΟΓΡΑΦΟΙ-ΥΑΛΟΓΡΑΦΟΙ-ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ    1
ΤΕ01.19    ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ    24
ΤΕ01.20    ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ    1
ΤΕ01.28    ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘΕΤΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ    1
ΤΕ16    ΜΟΥΣΙΚΗΣ    51

ΣΥΝΟΛΟ   85

12
Πάντως για όλα αυτά ο βασικός υπεύθυνος είναι το υπουργείο που δεν ξεκαθαρίζει το περιεχόμενο και τη σημασία του μαθήματος. Τόσο στα ολοήμερα, όσο και στο πρωινό. Αν υπήρχε πιο συγκεκριμένο και ρεαλιστικό πρόγραμμα σπουδών για το μάθημα, οργανικές θέσεις των πληροφορικών σε κάθε σχολείο και βιβλία ή συγκεκριμένο εκπαιδευτικό υλικό για το μάθημα θα μας αντιμετώπιζαν διαφορετικά και οι πιο δύσπιστοι δάσκαλοι.


συμφωνώ απόλυτα. Πρωτοδούλεψα σε Ολοήμερο πριν από 8 χρόνια ωρομίσθια και βλέποντας τότε την κατάσταση είπα ότι αν δεν αλλάξουν τα πράγματα δεν θα ασχοληθώ ξανά με την Α/θμια. Διορίστηκα και μετά από τόσα χρόνια ξαναγύρισα και στα Δημοτικά όπου μετα λύπης μου είδα ότι δεν άλλαξε το παραμικρό. Ούτε βιβλία - αφήστε που τώρα δεν υπάρχουν τα βιβλία ούτε για την πρωινή ζώνη-, ούτε λογισμικό για παιδιά δημοτικού, ούτε συγκεκριμένη ύλη. Αλλά το πιο άσχημο από όλα είναι ότι ενώ από την πλευρά μας υπάρχει η όρεξη και το μεράκι να κάνουμε πράγματα και να δουλέψουμε με τους μαθητές, μας φρενάρουν οι Δ/ντάδες.

13
..... υπάρχουν και συνάδελφοί μας της ειδικότητάς σας που εξαντλούνταν στα Ολοήμερα στον Πέρυ και την Κάτια. Με αυτούς θα προχωρήσουμε;


Σας ευχαριστούμε πολύ για τον τρόπο που σκέφτεστε. Μακάρι να είχαμε αυτή την αντιμετώπιση και από τους άλλους συναδέλφους-δασκάλους. Θα σας πω τη δική μου εμπειρία: με κάλεσε  ο Δ/ντής ενός από τα 4 Ολοήμερα που πήγαινα πέρυσι, για να μου πει ότι δεν χρειάζεται να κάνω μάθημα με τα παιδιά του Ολοημέρου, γιατί είναι πολλές ώρες στο σχολείο και επομένως είναι ήδη πολύ κουρασμένα!!!! Μετά από λίγες μέρες μου έκανε παρατήρηση γιατί έβγαζα πολλές φωτοτυπίες για ένα μάθημα που δεν είναι σημαντικό!!! Τέλος μου είπε να τα απασχολώ με τον Πέρη και την Κάτια, γιατί αλλιώς θα διαγράφονταν τα παιδιά από το Ολοήμερο και τότε    ? ? ?

 

14
Αναπληρωτές / Απ: 1η μέρα..αναπληρώτρια
« στις: Σεπτέμβριος 13, 2011, 01:49:00 πμ »
αχ, τι μου θύμισες τώρα!!! Είχα τελειώσει τον Ιούνιο τη σχολή και Σεπτέμβρη μας πήραν αναπληρωτές ( ήταν καλές εποχές τότε). Με βάλανε σε ΕΠΛ ( πολυκλαδικό) . Τεράστιο σχολείο : 700 μαθητές, 148 άτομα σύλλογος καθηγητών. Εγώ 22 οι μαθητές 17-18!!!!
μπαίνω μέσα στο γραφείο καθηγητών και στέκομαι ώσπου να τελειώσει μια παρέα καθηγητών μια κουβέντα που έκαναν....κάποια στιγμή γυρνάει ένας με αυστηρό ύφος και μου λέει " εσύ τι στέκεσαι εδώ; Εδώ είναι για καθηγητές - οι μαθητές να πάτε στο προαύλιο!!¨¨ ... του εξηγώ ποιά είμαι και μόνο που δεν κατάπιε τη γλώσσα του ο άνθρωπος...
τελικά μου λεει πού ειναι το γραφείο του δ/ντή , πάω, με υποδέχεται με ανοιχτές αγκάλες ....μετά αρχιζει τις ερωτήσεις:
και από πού είσαι, ποσο χρονών εισαι; είσαι ελεύθερη και τέτοια...άβγαλτη και απονήρευτη τότε εγώ, απαντώ κανονικά.... κάνει αυτος ένα τηλεφώνημα και σε λίγο σκάει μύτη ένας κοινωνιολόγος...
απο δω ο Φώτης - μου λέει ....καλό παιδί ....να κάνετε παρέα!! 
με πήρε ο Φώτης απ΄το χεράκι να μου δείξει τα κατατόπια....μου την έπεσε κιόλας αλλά ρε παιδιά ο Φώτης τότε ήταν μεγαλύτερος απο εμένα τώρα...έφαγε άκυρο... Πρωτη μέρα δεν μπήκα σε τάξη...
Δεύτερη μερα με περιέλαβαν οι άλλες έξι αγγλικούδες - μου δώσανε τα χειρότερα τμήματα ( κλαδους και Γ λυκείου γενικοτερα)... μπήκα κι εγώ με τσαμπουκά - λέω θα πιάσω τον ταυρο απ΄τα κέρατα....άρχισα και το αγγλικό με προφορά Λάνκαστερ - τους έκανε εντύπωση των παιδιών - σου λέει τούτη δω κάτι ξέρει... ( αν ακούγατε πώς το μιλάγαν το αγγλικό οι συναδέλφισσες θα καταλαβαίνατε....ένα θα σας πω : μπαίνει η άλλη και ρωτάει what's your name καμάριμ'? ' ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Θεάάααααααααααα η συναδέλφισσα!!
ήσυχα ήταν - τρελλή κι εγώ απο τότε...τελικά μια χαρά τα πήγαμε..τους εξήγησα απ΄την αρχή ότι θέλω ησυχία και συνεργασία καλή, ήταν και το στυλ μου ανέκαθεν ψαρωτικό....έπαθαν πλακα οι άλλες αγγλικούδες πώς και δεν κάνουν θόρυβο....
αλλά σαν πρώτη μέρα στην τάξη ήταν πάρα πολύ ωραία! Βεβαια στο μυαλό μου το χα προβάρει χιλιάδες φορές....με τον καιρό έμαθα τι λέξεις να μη λέω γιατί τα παιδιά τις παρεξηγούν.... ας πούμε θα μπορούσα να πω " απο κάτω" και να αρχίσουν "ωωωωωωωωωωωωωω απο κάτω κυρία;" ε έλεγα κι εγώ : " κάτωθεν" το πέρναγα και στα γρήγορα και όλα οκ... προθέσεις εννοείται δεν ξαναδίδαξα πάντως... ;D ;D ;D ;D επικίνδυνο topic...
πρόσεχα τα ρούχα μου, τις κινήσεις μου, το βάψιμό μου...τα παιδιά δε θέλουν και πολύ.... δόξα τω Θεώ πάντως όλα πήγαν καλά...
εύχομαι τα καλύτερα και σε σας τα ...πρωτάκια!!  ;) ;)

Τελικά λίγο πολύ όλοι τα ίδια έχουμε περάσει...
Είμαι της Πληροφορικής και πρωτομπήκα σε τάξη στα 24. (Καλές εποχές τότε για τους Πληροφορικούς). Έφυγα από Βόρεια Ελλάδα και πήγα Β.Εύβοια σε Γυμνάσιο με 200 περίπου  παιδιά και συμπλήρωνα (με υπερωρία) σε Ενιαίο (τότε) Λύκειο. Δε με πείραζε η απόσταση έτσι κι αλλιώς από τα 18 έμενα μόνη μου και σε άλλη πόλη. Έτρεμα ολόκληρη όταν παρουσιάστηκα στο Σχολείο. Ψαρωμένη μέχρι εκεί που δεν πάει... Θυμάμαι ότι η μαθηματικός ήρθε και μου είπε "...το πρόγραμμα δεν έχει βγει ακόμα για αύριο παιδί μου, θα περάσουν οι καθηγητές από τις τάξεις για να σας το δώσουν..." , καθώς κοιτούσα αμήχανα τον πίνακα ανακοινώσεων. Το κορυφαίο βέβαια έγινε στο Λύκειο μετά από λίγες  μέρες, όταν άναψα τσιγάρο στην αίθουσα καθηγητών(...τις καλές εκείνες εποχές)  και ο Λυκειάρχης, νομίζοντας ότι ήμουν μαθήτρια, παραλίγο να μου "αστράψει" φούσκο. Έμεινα στην περιοχή για 2 χρόνια και ακόμα το μυαλό μου είναι εκεί. Έτυχε να έχω πάρα πολύ καλούς συναδέλφους (όχι όλοι βέβαια) και στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο που μου έμαθαν πολλά πράγματα και με στήριζαν πραγματικά σε κάθε θέμα. Θυμάμαι ότι καθόμασταν και μέχρι τα απογεύματα στο Σχολέιο για να βγάλουμε τη δουλειά με τα οικονομικά, το survey, τον έπαφο, τους βαθμούς, τις απουσίες, τα στατιστικά και και και....Τότε βέβαια δεν είχα οικογένεια και δεν με ένοιαζε τι ώρα θα φύγω από τη δουλειά, γιατί μετά είχε μπάνιο στη θάλασσα, φαγητό έξω και το βράδυ πάλι έξω. Ήμασταν και ένα αχτύπητο παρεάκι 5 παιδιών - ο καθένας με την ιστορία του - και περάσαμε όχι απλά καλά...Για μένα προσωπικά, ήταν τέλεια, γιατί και παρέα είχα, και καλό κλίμα στο Σχολείο υπήρχε τόσο με συναδέλφους όσο και με τους μαθητές μου, και διακοπές έκανα, και πολλά πράγματα έμαθα από αυτούς τους ανθρώπους για τη δουλειά μου που με έκαναν να την αγαπήσω περισσότερο. Μακάρι, όλοι στην αρχή τους να περνούν τόσο καλά όσο κι εγώ. Μετά από 7 χρόνια έχουμε ακόμα ουσιαστική επαφή με τους συναδέλφους και αυτό με γεμίζει πραγματικά, γιατί σκέφτομαι ότι εκτίμησαν τις προσπάθειές μου να είμαι όσο πιο εργατική και φιλότιμη γινόταν. Καλή χρονιά σε όλους μας!

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160843
  • Σύνολο θεμάτων: 19224
  • Σε σύνδεση σήμερα: 943
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 770
Σύνολο: 785

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.231 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.