0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γεωμετρία 25% έμειναν σε μένα... Το 37 και το 38 το έκανα 40, αλλά το 20 έμεινε.(Με σύμφωνη γνώμη συμβούλου)
Από πόσο έως πόσο είχαν Μ.Ο. στα τετράμηνα αυτοί που μένουν ;
Σε ΕΠΑΛ περίπου 70% κάτω από τη βάση σε Άλγεβρα - Γεωμετρία. αφού τα περνάνε με τον γενικό βαθμό.
Οι μαθητές της Α΄ τάξης του ΕΠΑ.Λ., οι οποίοι έχουν βαθμό ετήσιας επίδοσης μικρότερο του δέκα (10) στα μαθήματα Μαθηματικά ή/και Ελληνική Γλώσσα παραπέμπονται στην ειδική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου του ιδίου έτους και εξετάζονται γραπτά μόνο σε εκείνον τον κλάδο που ο Τελικός Βαθμός του είναι μικρότερος του δέκα (10)».http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/pvs-proagontai-oi-mauhtes-sto-lykeio-kai-sta-epalάλγεβρα ή γεωμετρία όπως και στα γενικά λύκεια πρέπει να έχουν 10 ξεχωριστά. Στα υπόλοιπα μαθήματα δεν υπάρχει απαίτηση για 8…προνόησαν στο υπουργείο και για τα επαλ μην αγχώνεστε , η μοναδική λύση είναι τα σεκ με δυο μόνο ώρες μαθηματικά…
Όσοι μαθητές της Α λυκείου μείνουν ανεξεταστέοι σε κάποια μαθήματα, το Σεπτέμβριο θα εξεταστούν πάλι με το ίδιο σύστημα (τράπεζα). Αρκετοί από αυτούς δεν θα τα καταφέρουν να προαχθούν στη Β τάξη και ίσως στραφούν προς τα ΕΠΑΛ. Όμως, το ρεύμα μετακινήσεων προς τα ΕΠΑΛ αναμένεται να ενισχυθεί και από τους απόφοιτους της Γ Γυμνασίου που ήταν αδύνατοι μαθητές και θα αποθαρρυνθούν να εγγραφούν στα γενικά λύκεια. Όσοι λοιπόν διδάσκουν σε γεν. λύκεια ας ετοιμαστούν για σημαντικές μειώσεις στη δυναμικότητα των σχολείων τους. Αρκετοί θα ψάχνουν να βρούν ώρες σε άλλα σχολεία από το Σεπτέμβριο...
Στην Α τάξη των ΕΠΑΛ κάνουν τα ίδια Μαθηματικά με τα γενικά λύκεια; Πάντως, φαντάζομαι ότι τα θέματα της τράπεζας δεν θα είναι του ίδιου επιπέδου με αυτά των γεν. λυκείων.
Ωραία, και τι να κάνουμε; Να κρατήσουμε όλους τους αδιάφορους που δεν διαβάζουν ούτε καν θεωρία για να έχουμε εμείς ώρες;Ας φύγουν οι τουρίστες (ή ας σοβαρευτούν) κι ας φύγουν και κάποιοι εκπαιδευτικοί αν οι σοβαροί είναι λίγοι.
Αν δεν υπάρχουν αρκετοί σοβαροί μαθητές εννοούσα...
ίσως όμως θα έπρεπε να μας προβληματίσει το γεγονός ότι εμφανίζονται ως μη σοβαροί πάρα πολλοί μαθητές....μέχρι πρότινος έμενε ένα 15% περίπου;;; να γίνει 20%; οκ....αλλά να φτάσουμε στο 30- 35% των τάξεων;;;