*

Αποστολέας Θέμα: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων  (Αναγνώστηκε 19229 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kotoyla

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #42 στις: Ιούλιος 01, 2014, 05:11:11 μμ »
επιτελους βγηκανε και οι βαθμοι.Ειχανε σκασει απο την αγωνια οι μαθητες...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:57:46 »

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #43 στις: Ιούλιος 01, 2014, 06:33:27 μμ »
Τι προβλέπετε συνάδελφοι για τις βάσεις των πολυτεχνικών σχολών; άνοδο ή πτώση;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #44 στις: Ιούλιος 02, 2014, 09:59:59 πμ »
:o :o :o :o :o :o
1-2-Χ;
Σοβαρά;

Το μαθημα της Εκθεσης να εξεταζεται σε σχολικο επίπεδο. Δεν ξερω αν εισαι θετικης ή θεωρητικης κατ/νσης, αλλα για όλα τα μαθηματα: φυσική, αρχαια κλπ υπαρχει η δυνατοτητα των πολλαπλων επιλογων ή γενικοτερα του κλειστου τυπου ερωτησεων. Ακομα και το μαθημα της νεοελληνικης γλωσσας, αν δεις, θα διαπιστωσεις πως υπαρχουν δεκαδες τροποι εξετασης και αξιολογησης αντικειμενικής. Οσο για την απάντηση σε τετοιου ειδους ερωτηση, δεν ειναι απλό,όσο φαίνεται φιλε μου. Ειναι η πολύ καλή κατοχή του γνωστικου, η παρατηρητικοτητα, η συγκεντρωση κλπ
Φυσικά, η επιλογή  θεμάτων δεν είναι μια "εύκολη" διαδικασια.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #45 στις: Ιούλιος 02, 2014, 12:03:01 μμ »
Τι προβλέπετε συνάδελφοι για τις βάσεις των πολυτεχνικών σχολών; άνοδο ή πτώση;
Προβλέπεται άνοδος

Και το σημερινό δημοσίευμα:

Χαμηλώνουν οι βάσεις για ΑΕΙ - ΤΕΙ

Παράθεση
  Χαμηλότερο πήχη εισαγωγής σε πολλά από τα υψηλής ζήτησης πανεπιστημιακά τμήματα προμηνύουν οι βαθμολογικές επιδόσεις των υποψηφίων    news247 Ιούλιος 02 2014 13:42         «Χαμηλώνει» ο πήχης εισαγωγής σε πολλά περιζήτητα και υψηλόβαθμα τμήματα των ΑΕΙ-ΤΕΙ, όπως προκύπτει από τις βαθμολογικές επιδόσεις των υποψηφίων, ενώ δεν αποκλείονται εκπλήξεις με μικρή άνοδο σε ορισμένες περιφερειακές σχολές, εξαιτίας της αυξημένης ζήτησης που θα υπάρχει από τρίτεκνους και πολύτεκνους, οι οποίοι θα μπορούν στη συνέχεια να μετεγγραφούν σε ιδρύματα κοντά στον τόπο κατοικίας τους.
   Δεν αποκλείονται εκπλήξεις με μικρή άνοδο σε ορισμένες περιφερειακές σχολές, εξαιτίας της αυξημένης ζήτησης που θα υπάρχει από τρίτεκνους και πολύτεκνους, οι οποίοι θα μπορούν στη συνέχεια να μετεγγραφούν σε ιδρύματα κοντά στον τόπο κατοικίας τους.
Δεν αποκλείονται εκπλήξεις με μικρή άνοδο σε ορισμένες περιφερειακές σχολές, εξαιτίας της αυξημένης ζήτησης που θα υπάρχει από τρίτεκνους και πολύτεκνους, οι οποίοι θα μπορούν στη συνέχεια να μετεγγραφούν σε ιδρύματα κοντά στον τόπο κατοικίας τους.
Επίσης, οι υποψήφιοι θα πρέπει να γνωρίζουν ότι η φετινή χρονιά των Πανελλαδικών έχει ένα νέο δεδομένο, την ενσωμάτωση των θέσεων από τις ειδικές κατηγορίες (20% των θέσεων) σε αυτές της γενικής σειράς.
Από την επεξεργασία των πρώτων στοιχείων οι τάσεις ανά επιστημονικό πεδίο διαμορφώνονται ως εξής:
1ο Πεδίο
Υψηλόβαθμα τμήματα (Νομικά, Ψυχολογίες): Στα ίδια επίπεδα με πέρυσι
Σχολές μεσαίων βαθμολογίων (Κοινωνιολογίας, Φιλολογίας): Οριακή άνοδος
2ο και 4ο Πεδίο
Πολυτεχνικές και Φυσικομαθηματικές Σχολές: Οριακή πτώση
Υψηλόβαθμα και μεσαίων βαθμολογιών τμήματα στην Επαρχία: Στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, ενδεχομένως και οριακά ανοδικάΣχολές Αρχιτεκτόνων, Μηχανικών, Μηχανολόγων Μηχανικών: Μικρή υποχώρηση των βάσεων
3ο Πεδίο

Ιατρικές, Φαρμακευτικές, Κτηνιατρικές: Οι βάσεις θα κινηθούν καθοδικά
Φυσικοθεραπευτικές, Μαιευτικές: Καθοδική τάση των βάσεων
5ο Πεδίο
Οικονομικές, Χρηματοοικονομικές Σχολές, Τμήματα Οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων: Οι βάσεις αναμένεται να σημειώσουν πτώση
πηγή: Έθνος
 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 02, 2014, 05:44:21 μμ από dpa2006 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:57:46 »

Αποσυνδεδεμένος Kakou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #46 στις: Ιούλιος 02, 2014, 07:16:52 μμ »
Το μαθημα της Εκθεσης να εξεταζεται σε σχολικο επίπεδο. Δεν ξερω αν εισαι θετικης ή θεωρητικης κατ/νσης, αλλα για όλα τα μαθηματα: φυσική, αρχαια κλπ υπαρχει η δυνατοτητα των πολλαπλων επιλογων ή γενικοτερα του κλειστου τυπου ερωτησεων. Ακομα και το μαθημα της νεοελληνικης γλωσσας, αν δεις, θα διαπιστωσεις πως υπαρχουν δεκαδες τροποι εξετασης και αξιολογησης αντικειμενικής. Οσο για την απάντηση σε τετοιου ειδους ερωτηση, δεν ειναι απλό,όσο φαίνεται φιλε μου. Ειναι η πολύ καλή κατοχή του γνωστικου, η παρατηρητικοτητα, η συγκεντρωση κλπ
Φυσικά, η επιλογή  θεμάτων δεν είναι μια "εύκολη" διαδικασια.
Θα πω μόνο αυτό και τίποτε παραπάνω

Με συγχωρείς, μα δεν απαντάς συγκεκριμένα, πολύ περισσότερο αερολογείς και αυτό δεν με βοηθά ???
Ως μαθηματικός δεν μπορώ να καταλάβω πώς είναι δυνατόν η πολλαπλή επιλογή να είναι καλύτερη και τα αποτελέσματά μιας τέτοιου είδους εξέτασης ενδεικτικά του γνωστικού επιπέδου του κάθε μαθητή.
Δηλαδή θα ήταν σωστότερο να γίνουν όπως σε κάποιο proficiency στα Αγγλικά όπου η εξέταση βασίζεται στην πολλάπλή επιλογή και όποιος πιάσει 23 περνάει, όποιος 22 κόβεται ενώ στο μεταξύ δεν φαίνεται πουθενά η διαδρομή που ακολούθησε ο υποψήφιος για να φτάσει στο αποτέλεσμα; ???

Για την έκθεση από την άλλη, παρ' όλο που θα συμφωνήσω για τα προβληματα, τα λάθη του συστήματος, τα κενά, δεν μπορώ να φανταστώ υποψηφίους ΑΕΙ/ΤΕΙ και ακόμα περισσότερο εν δυνάμει φιλολόγους να μην μπαίνουν καν στη διαδικασία να αναπτύξουν το γραπτό λόγο σε οποιαδήποτε μορφή. Μην ακούω για ενδοσχολικές, γιατί στο δικό μου το σχολείο οι μαθητές ήξεραν τα θέματα των εξετάσεων από πριν.


 
Η ηλικία δεν είναι ένα νούμερο τυχαίο. Η ηλικία, αλλά και όσα συνεπάγεται το πέρας της, είναι δυστυχώς μια θλιβερή πραγματικότητα που πρέπει ο καθένας να διαχειριστεί με αξιοπρέπεια

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #47 στις: Ιούλιος 02, 2014, 07:23:12 μμ »
Στο χημικών μηχανικών Πάτρας βλέπω να έχουν αυξηθεί κατά 55 οι θέσεις!!
Αυτό δε θα συντελέσει στο να μειωθεί έστω και οριακά η βάση;

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #48 στις: Ιούλιος 02, 2014, 07:52:02 μμ »
Στο χημικών μηχανικών Πάτρας βλέπω να έχουν αυξηθεί κατά 55 οι θέσεις!!
Αυτό δε θα συντελέσει στο να μειωθεί έστω και οριακά η βάση;

Οι προβλέψεις πριν τις δηλώσεις των υποψηφίων είναι λίγο ΛΟΤΤΟ.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #49 στις: Ιούλιος 02, 2014, 09:03:17 μμ »
Πραγματικά αλλά με την σημαντική αύξηση των εισακτέων δε τείνει σε μη άνοδο της βάσης;

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #50 στις: Ιούλιος 02, 2014, 09:33:13 μμ »
Πραγματικά αλλά με την σημαντική αύξηση των εισακτέων δε τείνει σε μη άνοδο της βάσης;

Χμμμ το πας μαθηματικά ε;  :)
Ναι η λογική λέει αυτό με μια πρώτη ματιά... αλλά το θέμα είναι πως γράψανε οι φετινοί...
Αν ήταν ίδιας δυσκολίας με πέρσι τα θέματα και ίδιο επίπεδο μαθητών οκ.
Αλλά ισχύει αυτό;
Γενικά οι προβλέψεις για τις υψηλού επιπέδου σχολές θα έλεγα πως είναι παρα πολυ παρακινδυνευμένες.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #51 στις: Ιούλιος 02, 2014, 09:36:01 μμ »
Δε διαφωνώ με αυτά που λες συνάδελφε!!
Απλά το λέω επειδή πέρσι πήραν 145 εισακτέους και φέτος 200.. Είναι μεγάλη η αύξηση (37,9%)!!

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #52 στις: Ιούλιος 02, 2014, 09:38:45 μμ »
Δε διαφωνώ με αυτά που λες συνάδελφε!!
Απλά το λέω επειδή πέρσι πήραν 145 εισακτέους και φέτος 200.. Είναι μεγάλη η αύξηση (37,9%)!!

Εγώ θα έλεγα άμα έχεις γνωστό γιατί βλέπω είναι και της ειδικότητας σου μακάρι να πέσουν όσο χρειάζεται.
Ούτε πανηγυρισμοί ούτε απογοήτευση... ότι έρθει ας είναι για καλό...
Οντως πάντως είναι μεγάλη η αύξηση και η ψυχρή λογική ορίζει αυτό που λες... αλλά καλό είναι να κάνουμε υπομονή.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #53 στις: Ιούλιος 02, 2014, 09:40:30 μμ »
Ας περιμένουμε λοιπόν!!

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #54 στις: Ιούλιος 02, 2014, 09:41:28 μμ »
Ας περιμένουμε λοιπόν!!

Έχε πάντως και αυτό υπόψη σου γιατί χωρίς να έχω εντρυφήσει, κάπου διάβασα ότι μπορεί να επηρεάσει τα πράγματα...

http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/11440-02-07-14-to-2014-4264-53.html

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #55 στις: Ιούλιος 02, 2014, 10:13:01 μμ »
Δεν θέλω να φανώ απαισιόδοξος, ούτε να κόψω τις ελπίδες κανενός παιδιού Τεχνολογικής ή Θετικής, αλλά στα μάτια μου, τα δεδομένα είναι τα εξής:

1) Οι περσινές βάσεις ήταν πλασματικές, ειδικά όσες εμφάνισαν μεγάλη πτώση. Καλύτερο μέτρο σύγκρισης είναι οι προπέρσινες, ίσως.

2) Τα Μαθ.Κατ. καθώς και τα Μαθηματικά γενικής παιδείας ήταν ΠΟΛΥ πιο εύκολα από πέρυσι. Ειδικά για πέρυσι, να θυμίσω ότι υπήρχε ερώτημα 8 μορίων που δεν το ακούμπησε σχεδόν κανένας, ενώ φέτος είδαμε το πιο εύκολο Β θέμα της τελευταίας 5ετίας (τουλάχιστον) και γενικά βατά θέματα μέχρι και για το 100%. Στην κλίμακα 18-20 από τα 75 γραπτά που διόρθωσα βρήκα 8 (πάνω από 10%), ενώ πέρυσι, όποιος έβρισκε 90κάτι έκανε το γύρο του βαθμολογικού, δείχνοντάς το...

3) Η Φυσική ήταν τσιμπημένη φέτος, αλλά σε σχέση με πέρυσι;;; Δεν είμαι ειδικός, αλλά θυμάμαι πολύ κόσμο να γκρινιάζει και για τη Φυσική πέρυσι...

4) Στα υπόλοιπα μαθήματα, πάνω-κάτω τα ίδια...

Όλα τα δυνατά μυαλά που επέλεξαν Μαθηματικά Γενικής αντί για Βιολογία (και πολλοί από αυτούς είναι αυτοί που χτυπάνε Πολυτεχνεία), πέρυσι έχασαν μόρια (κάποιοι πολλά!), ενώ φέτος έχουν χτυπήσει 100άρια.

Σε κάποια τμήματα, λοιπόν, περιμένω σημαντική άνοδο των βάσεων, ακόμα και αν αυξηθούν οι εισακτέοι.
Για το 5ο πεδίο (που απαιτεί Μαθηματικά γενικής) ήδη ακούγεται άνοδος βάσεων σε περιζήτητες σχολές.
Το ίδιο φαντάζομαι θα ισχύσει και λόγω των Μαθηματικών Κατεύθυνσης στις πολυτεχνικές...
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32301
  • Τελευταία: Almanaki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160357
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 661
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 512
Σύνολο: 512

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.