0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
σίγουρα υπάρχουν και πράγματα που δεν ξέρω... και απο δω μέσα, σιγουρα βοηθιέμαι κι εγώ να τα μάθω.... Οποτε σας ευχαριστώ όλους για τη συμβολή σας!!
ώπα παιδιά ένας ένας!! Παράθεση από: sophia_d στις Σεπτέμβριος 10, 2011, 12:07:16 μμΚαι μένα με έχουν τοποθετήσει εικονικά σε Γυμνάσιο με ολική διάθεση στην Α/βάθμια, χωρίς αίτησή μου φυσικά! Ενώ υπάρχουν ώρες και σε Γυμνάσια και στο Επαλ του νησιού. 2 ερωτήματα:1. για να συμπληρώσω ωράριο 21 ωρών θα πρέπει να πηγαίνω σε 5?! σχολεία; Γιατί ως ωρομίσθιος πληροφορικός, προτού διοριστώ έκανα 4ωρο σε κάθε δημοτικό.2. έχει τοποθετηθεί κανονικά άτομο στο Γυμνάσιο που με τοποθέτησαν εικονικά, το οποίο έχει 20 (!) λιγότερα μόρια από εμένα! Στην ανακοίνωση δεν αναφέρεται η επιλογή ένστασης...είναι σαφές ότι έγινε παρασπονδία. Αν κάνω ένσταση στο υπό διάλυση γραφείο Β/βάθμιας της περιοχής μου, θα έχει καμία τύχη....;αν υπάρχουν ώρες στη Β/θμια και εσύ προηγείσαι σε μόρια τότε κάνε οπωσδήποτε ένσταση και ζήτα τους να δικαολογήσουν την απόφασή τους. για να συμπληρώνεις ωράριο στα δημοτικά είναι δύσκολο - ειδικά για την ειδικότητά σου. Ωστόσο πήγαινε σε ολοήμερα καλύτερα - οι ώρες είναι περιπου στο εικοσάλεπτο ( γιατί 2 με 4 ουσιαστικά λειτουργούν τα ολοήμερα - πριν τα παιδάκια τρώνε ) οποτε 2 -4 πρέπει να βγούνε πεντάωρα άρα η ώρα γύρω στο τέταρτο-εικοσάλεπτο.. τώρα όσο για την τοποθέτηση άλλου με λιγότερα μόρια στο γυμνάσιο, κάνε ένσταση ΧΘΕΣ!! το είχες δηλώσει εσύ το γυμνάσιο αυτό; αν ναι, κάτι δεν έγινε σωστά. Την ένσταση την απευθύνεις στο πυσδε - όχι στο γραφείο Δ.Ε. που ανηκεις.
Και μένα με έχουν τοποθετήσει εικονικά σε Γυμνάσιο με ολική διάθεση στην Α/βάθμια, χωρίς αίτησή μου φυσικά! Ενώ υπάρχουν ώρες και σε Γυμνάσια και στο Επαλ του νησιού. 2 ερωτήματα:1. για να συμπληρώσω ωράριο 21 ωρών θα πρέπει να πηγαίνω σε 5?! σχολεία; Γιατί ως ωρομίσθιος πληροφορικός, προτού διοριστώ έκανα 4ωρο σε κάθε δημοτικό.2. έχει τοποθετηθεί κανονικά άτομο στο Γυμνάσιο που με τοποθέτησαν εικονικά, το οποίο έχει 20 (!) λιγότερα μόρια από εμένα! Στην ανακοίνωση δεν αναφέρεται η επιλογή ένστασης...είναι σαφές ότι έγινε παρασπονδία. Αν κάνω ένσταση στο υπό διάλυση γραφείο Β/βάθμιας της περιοχής μου, θα έχει καμία τύχη....;
Παράθεση από: bitch στις Σεπτέμβριος 11, 2011, 11:10:56 πμσίγουρα υπάρχουν και πράγματα που δεν ξέρω... και απο δω μέσα, σιγουρα βοηθιέμαι κι εγώ να τα μάθω.... Οποτε σας ευχαριστώ όλους για τη συμβολή σας!! Βρήκαμε διαμάντι !Σε βοηθάει και σου ζητάει ευχαριστώ !Να είσαι καλά bitch !Είσαι και η πρώτη !
ώπα παιδιά ένας ένας!! Παράθεση από: help στις Σεπτέμβριος 10, 2011, 11:41:45 πμΆτομο με οργανική σε σχολείο Α πήρε απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ σε σχολική μονάδα όπου ήδη ήταν υπερκαλυμμένη από τοποθετημένους που ήταν στη διάθεση, με αποτέλεσμα να μπορούν να χαρακτηριστούν οι τοποθετημένοι πιο εύκολα πλεονάζοντες για τις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ της ιδίας (ή και άλλης) περιφέρειας αποσπάσεις. Εγώ εκεί που πλεόναζα στο Α σχολείο (έχω περισσότερες μονάδες μετάθεσης από τους άλλους στη διάθεση), βρέθηκα να έχω ώρες αν κ λίγες, ίσως συμπληρώνεται ωράριο όμως από δω και από κει και βλέπω πως ίσως τα πράγματα δρομολογούνται έτσι ώστε σε κάθε σχολείο να βγουν κάποιοι συγκεκριμένοι πλεονάζοντες. Το ποιος θα είναι πλεονάζων πάει ανά σχολική μονάδα? Οι τοποθετήσεις γίναν χοντρικά 2-3-4 σε κάθε σχολείο, ανεξαρτήτως λειτουργικών κενών, ωρών με κάποια αναλογικότητα δηλ. κυρίως στην 1η μας επιλογή. Κάτι δε μου πάει καλά. Με ενδιαφέρει γιατί και εγώ επιθυμώ να πλεονάζω, αλλά δεν ξέρω αν θα χαρακτηριστώ ως πλεόνασμα αν φύγουν οι άλλοι. πολύ μπέρδεμα αδελφάκι μου!! Γιατί τοποθέτησαν κάποιον που ζητούσε αποσπαση εντός πυσδε σε σχολείο με ήδη πλεονάζον προσωπικό; Κάτι δεν ακούγεται σωστό εδώ πέρα. Είσαι σίγουρος/η οτι έχεις όλα τα δεδομένα; Σίγουρα κάποιοι απο αυτούς δεν θα πάρουν ας πούμε άδεια ανατροφής ή δε θα βγουν σε σύνταξη με άπρακτο δίμηνο τον Οκτώβριο; Είναι πολύ κραυγαλέο αυτό που λες για να έγινε τόσο χύμα. Δηλ, μία απλή ένσταση κατά της διαδικασίας τινάζει την απόφαση στον αέρα. Μάλλον κάτι άλλο συμβαίνει - για ψάξτο καλύτερα. Η υπεραριθμία "πάει" ανά σχολική μονάδα και χωρίζεται σε οργανική και λειτουργική. Οργανική όταν κάποιος που έχει οργανική θέση πλεονάζει - οπότε αυτός κρίθηκε ήδη απο τον Ιούνιο και μάλλον πήρε αλλού οργανική ή παρέμεινε ως οργανικά υπεράριθμος - ή λειτουργική - όταν κάποιος στη διάθεση αφού τοποθετηθεί σε σχολείο μετά πλεονάζει για κάποιες ώρες σε αυτό. εσύ απο τη στιγμή που έχεις περισσότερα μόρια πάντως, τοποθετείσαι πρώτος σε σχέση με τους άλλους επομένως ειναι πιο απίθανο να πλεονάζεις εσύ. αν ήθελες να πλεονάζεις θα έπρεπε να δηλώσεις σχολεία που εις γνώση σου δεν συμπλήρωναν ωράριο. Πάντως ένσταση δεν μπορείς να κάνεις γιατί δεν θίγεσαι σε κάτι ώστε να έχεις έννομο συμφέρον - δηλ εσύ συμπληρώνεις ωράριο και τοποθετήθηκες πρώτος βάσει μορίων. άρα δεν μπορείς να στηριχθείς κάπου για ένσταση. Παράθεση από: sophia_d στις Σεπτέμβριος 10, 2011, 12:07:16 μμΠαράθεση από: WHITE στις Σεπτέμβριος 10, 2011, 10:11:36 πμΔείτε κι αυτόhttp://www.alfavita.gr/artrog.php?id=44662Και μένα με έχουν τοποθετήσει εικονικά σε Γυμνάσιο με ολική διάθεση στην Α/βάθμια, χωρίς αίτησή μου φυσικά! Ενώ υπάρχουν ώρες και σε Γυμνάσια και στο Επαλ του νησιού. 2 ερωτήματα:1. για να συμπληρώσω ωράριο 21 ωρών θα πρέπει να πηγαίνω σε 5?! σχολεία; Γιατί ως ωρομίσθιος πληροφορικός, προτού διοριστώ έκανα 4ωρο σε κάθε δημοτικό.2. έχει τοποθετηθεί κανονικά άτομο στο Γυμνάσιο που με τοποθέτησαν εικονικά, το οποίο έχει 20 (!) λιγότερα μόρια από εμένα! Στην ανακοίνωση δεν αναφέρεται η επιλογή ένστασης...είναι σαφές ότι έγινε παρασπονδία. Αν κάνω ένσταση στο υπό διάλυση γραφείο Β/βάθμιας της περιοχής μου, θα έχει καμία τύχη....;αν υπάρχουν ώρες στη Β/θμια και εσύ προηγείσαι σε μόρια τότε κάνε οπωσδήποτε ένσταση και ζήτα τους να δικαολογήσουν την απόφασή τους. για να συμπληρώνεις ωράριο στα δημοτικά είναι δύσκολο - ειδικά για την ειδικότητά σου. Ωστόσο πήγαινε σε ολοήμερα καλύτερα - οι ώρες είναι περιπου στο εικοσάλεπτο ( γιατί 2 με 4 ουσιαστικά λειτουργούν τα ολοήμερα - πριν τα παιδάκια τρώνε ) οποτε 2 -4 πρέπει να βγούνε πεντάωρα άρα η ώρα γύρω στο τέταρτο-εικοσάλεπτο.. τώρα όσο για την τοποθέτηση άλλου με λιγότερα μόρια στο γυμνάσιο, κάνε ένσταση ΧΘΕΣ!! το είχες δηλώσει εσύ το γυμνάσιο αυτό; αν ναι, κάτι δεν έγινε σωστά. Την ένσταση την απευθύνεις στο πυσδε - όχι στο γραφείο Δ.Ε. που ανηκεις. Παράθεση από: lens888 στις Σεπτέμβριος 10, 2011, 12:45:15 μμΠαράθεση από: bitch στις Σεπτέμβριος 09, 2011, 05:39:04 μμαπό την άλλη βέβαια θα μπορούσε κανείς να ισχυρισθεί ότι η αποσπασμένη απο πυσδε σε πυσπε ήρθε με υπουργική αποφαση που ειναι ισχυρότερη της θέλησης του οικείου πυσδε/πυσπε...μα και αυτοί που έρχονται με απόσπαση από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ , έρχονται με υπουργική απόφαση. Πάλι δεν προηγούνται αυτοί που βρίσκονται σε διάθεση ή περισσεύουν στο οικείο ΠΥΣΔΕ; Έχει κάτι το ιδιαίτερο η απόσπαση ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ που δεν το βλέπω;όσον αφορά το: http://www.alfavita.gr/ank_b/ank11_11_0841.phpκαι αυτό που αναφέρεται ως αρ. 58044/Δ2/22-6-2004 έγγραφο του Υπουργείου και συγκεκριμένα το εξής κομμάτι: "Σύμφωνα με τα παραπάνω οι τοποθετήσεις των ευρισκομένων στη διάθεση του Π.Υ.Σ.Δ.Ε. προηγούνται των αποσπάσεων"είναι τελικά το "πάτημα" που χρειαζόμαστε; βέβαια, το έγγραφο αυτό αναφέρεται σε αυτούς που δεν έχουν οργανική (για τους βρισκόμενους σε διάθεση) γιατί εγώ δεν έχω βγει επισήμως υπεράριθμος. Απλά είδαν ότι παρόλο που έχω οργανική θέση σε σχολική μονάδα, δεν υπάρχουν ώρες στην Β/μια και με στέλνουν με ολική διάθεση στην Α/μιακαι τέλος, αυτή η επιτροπή κατέληξε σε επίσημη απόφαση από το υπουργείο; (γιατί εδώ το λύνει ξεκάθαρα το θέμα)http://www.alfavita.gr/artro.php?id=26298αυτοί που έρχονται με αποσπαση απο πυσδε σε πυσδε κρινονται (τελευταίοι ) αλλά σε σχέση με άλλους συναδελφους τους που ανήκουν στην ίδια βαθμίδα εκπ/σης. αντίστοιχα αυτοί που πηραν κατ' ευθείαν αποσπαση για πυσπε θα κριθούν (πάλι τελευταίοι) αλλά σε σχέση με τους πρωτοβάθμιους . Εσύ διατίθεσαι για συμπλήρωση στην α/θμια και η διάθεση είναι κάπως "κατώτερη" απο την αποσπαση. Αν και - ξαναγράφω - δεν υπάρχει ξεκαθαρισμένο το ζήτημα αυτό. Υπάρχει νομικο κενό. Επισης για τις διαθεσεις δεν έχει καμία σημασία αν έχεις ή όχι οργανική θέση. τέλος , η επιτοπή συνέταξε το κείμενο που παραθέτεις ως προταση γα τη μοριοδότηση αλλά τελικό κειμενο ακόμα δεν υπάρχει...Παράθεση από: ioanol στις Σεπτέμβριος 10, 2011, 02:46:53 μμόσοι ειναι αποσπασμένοι σε εκφε και κεπληνετ συνεχίζουν να ειναι αποσπασμένοι μέχρι να επιλεγούν οι νέοι υπεύθυνοι. Στη θέση τους τοποθετούνται άλλοι συναδελφοι και μαζί με τους υπόλοιπους της ίδιας ειδικότητας μοιράζουν τα μαθήματα. Όταν επιστρέψουν οι υπεύθυνοι στην οργανική τους τι γίνεται? Αυτοι που τοποθετήθηκαν στη θέση τους φεύγουν από το σχολείο και μένουν στη διάθεση του πυσδε ενώ όσοι έχουν οργανική ξαναμοιράζουν τα μαθήματα με βάση την α και β ανάθεσή τους?εφ όσων ξέρω οι υπεύθυνοι ΠΛΗΝΕΤ/ ΕΚΦΕ πήραν παράταση ενός έτους στη θητεία τους επομένως δε θα επιστρέψουν για φέτος στο σχολείο - άρα δεν τίθεται θεμα αναδιάταξης των μαθηματων. Μήπως αναφέρεσαι σε κάτι άλλο; Παράθεση από: λιθοσφαιριστής στις Σεπτέμβριος 10, 2011, 03:18:22 μμΠαράθεση από: λιθοσφαιριστής στις Σεπτέμβριος 08, 2011, 11:09:32 μμΣε άλλη περίπτωση μπορεί να υπάρξει πρόβλημα. Κάποιος που είναι στη διάθεση πρέπει να αποσπαστεί για τις ανάγκες της υπηρεσίας σε άλλη περιοχή του ΠΥΣΔΕ, στο Χ σχολείο. Όμως το συγκεκριμένο λειτουργικό κενό το ζητάει κάποιος που θέλει να πάει με απόσπαση. Τι θα γίνει; (Υποθέτω ότι αν αυτός που ζητάει απόσπαση βρίσκεται στην περιοχή του πρώτου, τότε θα την πάρει και δε θα αναγκαστεί να φύγει ο πρώτος. Αν όμως ο αιτών απόσπαση βρίσκεται σε άλλη περιοχή; Μήπως αυτός που είναι στη διάθεση θεωρείται υπεράριθμος, οπότε προηγείται;)Παράθεση από: bitch στις Σεπτέμβριος 08, 2011, 11:17:29 μμαπ΄την άλλη αν κάποιος κριθεί υπεράριθμος - και άρα θα πρεπει να "πάει" σε άλλη περιοχή του ίδιου πυσδε - κατ΄εφαρμογή της τελευταίας εγκυκλίου με τίτλο διαχείριση πλεοναζοντος προσωπικού - τότε αυτος θα προηγείται επειδή θα είναι λειτουργικά υπεράριθμος.Παράθεση από: knkn στις Σεπτέμβριος 09, 2011, 08:16:23 μμ Το ΠΥΣΔΕ Χανίων στην υπ’ αριθμ. 29/06-09-2011 συνεδρίασή του, συζήτησε διεξοδικά το θέμα της διαδικασίας τοποθέτησης των Καθηγητών περιόδου Σεπτεμβρίου 2011 και αφού έλαβε υπόψη το υπ’ αριθμ. 92117/Δ2/27-07-2009 έγγραφο του ΥΠ.Δ.Β.Μ.Θ., ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΟΜΟΦΩΝΑ την παρακάτω σειρά εξέτασης των δηλώσεων τοποθέτησης: 1. Ειδικές κατηγορίες (σε θέση όπου υπάρχει πλήρης ωράριο)2. Λειτουργικά υπεράριθμοι, Διάθεση ΠΥΣΔΕ με αίτησή τους (θα παίρνουν τα μόρια του σχολείου που θα τοποθετηθούν) 3. Αποσπάσεις και συμπλήρωση ωραρίου4. Νεοδιόριστοι5. Αποσπάσεις για τις ανάγκες της Υπηρεσίας (χωρίς αίτησή τους).Νομίζω ότι δε μας τα λέει καλά το ΠΥΣΔΕ Χανίων. Κάποιος "διαθεσίτης" που πλεονάζει θα τοποθετηθεί τελευταίος; όντως περίεργο το σύστημα " αποσπάσεις για τις ανάγκες της υπηρεσίας χωρίς αίτησή τους). στην περίπτωση αυτή βέβαια, τι κάνουμε; όταν δηλώνουμε σχολεια τοποθέτησης δηλώνουμε και " αν δεν καταστεί δυνατόν να τοποθετηθώ στα ανωτέρω σχολεια δηλωνω πως επιθυμω΄να αποσπασθώ στην α/θμια ή στην τάδε περιοχή του ίδιου πυσδε κτλ ) επομένως βγαίνεις απο πάνω γιατί έχεις ήδη κάνει αίτηση και δεν μπορουν να σου πουν μπαρμπουτσαλα.... Παράθεση από: xara_m στις Σεπτέμβριος 10, 2011, 09:29:51 μμΌταν υποβάλαμε αίτηση για τοποθέτηση πριν κάποιες μέρες, στη ΔΔΕ μας ζήτησαν να δώσουμε 10 επιλογές, χωρίς φυσικά να έχουν γίνει γνωστά μέχρι και σήμερα τα λειτουργικά κενά. Και απορώ (δύο μέρες πριν τον αγιασμό): αν δεν έχει προκύψει λειτ.κενό σε κάποια από τις επιλογές μου, περνάνε στην αίτηση του επόμενου συναδέλφου ή πρώτα εξετάζουν αν μπορώ να τοποθετηθώ σε κάποιο από τα σχολεία που άφησα εκτός της αίτησής μου; Υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία ή είναι στη διακριτική ευχέρεια του κάθε ΠΥΣΔΕ;Ευχαριστώαν δεν το έχεις δηλώσει προηγείται εκείνος που το έχει δηλωσει -ακομα και αν τον "τρως" στα μόρια . Γιαυτό όπως έγραψα και πιο πάνω, γράφουμε στις αιτήσεις τοπθέτησης ότι "αν δεν καταστεί δυνατό να τοποθετηθώ στις ανωτέρω σχολικές μονάδες επιθυμω την τοποθέτησή μου όπου άλλου προκυψει κενό - ή αν θες το κάνεις και συγκεκριμενο πχ. στο επαλ τάδε, στην α/θμια τάδε, στην περιοχή τάδε του τάδε πυσδε" κτλ. Η sophia d έχει δικιο ότι τοποθετείσαι πρώτος αφού έχεις περισσότερα μόρια, μόνο στην περίπτωση που έχεις δηλώσει το σχολειο που έχε δηλωσει και ο επόμενος απο εσένα. Αλλιως προηγείται εκείνος.
Άτομο με οργανική σε σχολείο Α πήρε απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ σε σχολική μονάδα όπου ήδη ήταν υπερκαλυμμένη από τοποθετημένους που ήταν στη διάθεση, με αποτέλεσμα να μπορούν να χαρακτηριστούν οι τοποθετημένοι πιο εύκολα πλεονάζοντες για τις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ της ιδίας (ή και άλλης) περιφέρειας αποσπάσεις. Εγώ εκεί που πλεόναζα στο Α σχολείο (έχω περισσότερες μονάδες μετάθεσης από τους άλλους στη διάθεση), βρέθηκα να έχω ώρες αν κ λίγες, ίσως συμπληρώνεται ωράριο όμως από δω και από κει και βλέπω πως ίσως τα πράγματα δρομολογούνται έτσι ώστε σε κάθε σχολείο να βγουν κάποιοι συγκεκριμένοι πλεονάζοντες. Το ποιος θα είναι πλεονάζων πάει ανά σχολική μονάδα? Οι τοποθετήσεις γίναν χοντρικά 2-3-4 σε κάθε σχολείο, ανεξαρτήτως λειτουργικών κενών, ωρών με κάποια αναλογικότητα δηλ. κυρίως στην 1η μας επιλογή. Κάτι δε μου πάει καλά. Με ενδιαφέρει γιατί και εγώ επιθυμώ να πλεονάζω, αλλά δεν ξέρω αν θα χαρακτηριστώ ως πλεόνασμα αν φύγουν οι άλλοι.
Παράθεση από: WHITE στις Σεπτέμβριος 10, 2011, 10:11:36 πμΔείτε κι αυτόhttp://www.alfavita.gr/artrog.php?id=44662Και μένα με έχουν τοποθετήσει εικονικά σε Γυμνάσιο με ολική διάθεση στην Α/βάθμια, χωρίς αίτησή μου φυσικά! Ενώ υπάρχουν ώρες και σε Γυμνάσια και στο Επαλ του νησιού. 2 ερωτήματα:1. για να συμπληρώσω ωράριο 21 ωρών θα πρέπει να πηγαίνω σε 5?! σχολεία; Γιατί ως ωρομίσθιος πληροφορικός, προτού διοριστώ έκανα 4ωρο σε κάθε δημοτικό.2. έχει τοποθετηθεί κανονικά άτομο στο Γυμνάσιο που με τοποθέτησαν εικονικά, το οποίο έχει 20 (!) λιγότερα μόρια από εμένα! Στην ανακοίνωση δεν αναφέρεται η επιλογή ένστασης...είναι σαφές ότι έγινε παρασπονδία. Αν κάνω ένσταση στο υπό διάλυση γραφείο Β/βάθμιας της περιοχής μου, θα έχει καμία τύχη....;
Δείτε κι αυτόhttp://www.alfavita.gr/artrog.php?id=44662
Παράθεση από: bitch στις Σεπτέμβριος 09, 2011, 05:39:04 μμαπό την άλλη βέβαια θα μπορούσε κανείς να ισχυρισθεί ότι η αποσπασμένη απο πυσδε σε πυσπε ήρθε με υπουργική αποφαση που ειναι ισχυρότερη της θέλησης του οικείου πυσδε/πυσπε...μα και αυτοί που έρχονται με απόσπαση από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ , έρχονται με υπουργική απόφαση. Πάλι δεν προηγούνται αυτοί που βρίσκονται σε διάθεση ή περισσεύουν στο οικείο ΠΥΣΔΕ; Έχει κάτι το ιδιαίτερο η απόσπαση ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ που δεν το βλέπω;όσον αφορά το: http://www.alfavita.gr/ank_b/ank11_11_0841.phpκαι αυτό που αναφέρεται ως αρ. 58044/Δ2/22-6-2004 έγγραφο του Υπουργείου και συγκεκριμένα το εξής κομμάτι: "Σύμφωνα με τα παραπάνω οι τοποθετήσεις των ευρισκομένων στη διάθεση του Π.Υ.Σ.Δ.Ε. προηγούνται των αποσπάσεων"είναι τελικά το "πάτημα" που χρειαζόμαστε; βέβαια, το έγγραφο αυτό αναφέρεται σε αυτούς που δεν έχουν οργανική (για τους βρισκόμενους σε διάθεση) γιατί εγώ δεν έχω βγει επισήμως υπεράριθμος. Απλά είδαν ότι παρόλο που έχω οργανική θέση σε σχολική μονάδα, δεν υπάρχουν ώρες στην Β/μια και με στέλνουν με ολική διάθεση στην Α/μιακαι τέλος, αυτή η επιτροπή κατέληξε σε επίσημη απόφαση από το υπουργείο; (γιατί εδώ το λύνει ξεκάθαρα το θέμα)http://www.alfavita.gr/artro.php?id=26298
από την άλλη βέβαια θα μπορούσε κανείς να ισχυρισθεί ότι η αποσπασμένη απο πυσδε σε πυσπε ήρθε με υπουργική αποφαση που ειναι ισχυρότερη της θέλησης του οικείου πυσδε/πυσπε...
όσοι ειναι αποσπασμένοι σε εκφε και κεπληνετ συνεχίζουν να ειναι αποσπασμένοι μέχρι να επιλεγούν οι νέοι υπεύθυνοι. Στη θέση τους τοποθετούνται άλλοι συναδελφοι και μαζί με τους υπόλοιπους της ίδιας ειδικότητας μοιράζουν τα μαθήματα. Όταν επιστρέψουν οι υπεύθυνοι στην οργανική τους τι γίνεται? Αυτοι που τοποθετήθηκαν στη θέση τους φεύγουν από το σχολείο και μένουν στη διάθεση του πυσδε ενώ όσοι έχουν οργανική ξαναμοιράζουν τα μαθήματα με βάση την α και β ανάθεσή τους?
Παράθεση από: λιθοσφαιριστής στις Σεπτέμβριος 08, 2011, 11:09:32 μμΣε άλλη περίπτωση μπορεί να υπάρξει πρόβλημα. Κάποιος που είναι στη διάθεση πρέπει να αποσπαστεί για τις ανάγκες της υπηρεσίας σε άλλη περιοχή του ΠΥΣΔΕ, στο Χ σχολείο. Όμως το συγκεκριμένο λειτουργικό κενό το ζητάει κάποιος που θέλει να πάει με απόσπαση. Τι θα γίνει; (Υποθέτω ότι αν αυτός που ζητάει απόσπαση βρίσκεται στην περιοχή του πρώτου, τότε θα την πάρει και δε θα αναγκαστεί να φύγει ο πρώτος. Αν όμως ο αιτών απόσπαση βρίσκεται σε άλλη περιοχή; Μήπως αυτός που είναι στη διάθεση θεωρείται υπεράριθμος, οπότε προηγείται;)Παράθεση από: bitch στις Σεπτέμβριος 08, 2011, 11:17:29 μμαπ΄την άλλη αν κάποιος κριθεί υπεράριθμος - και άρα θα πρεπει να "πάει" σε άλλη περιοχή του ίδιου πυσδε - κατ΄εφαρμογή της τελευταίας εγκυκλίου με τίτλο διαχείριση πλεοναζοντος προσωπικού - τότε αυτος θα προηγείται επειδή θα είναι λειτουργικά υπεράριθμος.Παράθεση από: knkn στις Σεπτέμβριος 09, 2011, 08:16:23 μμ Το ΠΥΣΔΕ Χανίων στην υπ’ αριθμ. 29/06-09-2011 συνεδρίασή του, συζήτησε διεξοδικά το θέμα της διαδικασίας τοποθέτησης των Καθηγητών περιόδου Σεπτεμβρίου 2011 και αφού έλαβε υπόψη το υπ’ αριθμ. 92117/Δ2/27-07-2009 έγγραφο του ΥΠ.Δ.Β.Μ.Θ., ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΟΜΟΦΩΝΑ την παρακάτω σειρά εξέτασης των δηλώσεων τοποθέτησης: 1. Ειδικές κατηγορίες (σε θέση όπου υπάρχει πλήρης ωράριο)2. Λειτουργικά υπεράριθμοι, Διάθεση ΠΥΣΔΕ με αίτησή τους (θα παίρνουν τα μόρια του σχολείου που θα τοποθετηθούν) 3. Αποσπάσεις και συμπλήρωση ωραρίου4. Νεοδιόριστοι5. Αποσπάσεις για τις ανάγκες της Υπηρεσίας (χωρίς αίτησή τους).Νομίζω ότι δε μας τα λέει καλά το ΠΥΣΔΕ Χανίων. Κάποιος "διαθεσίτης" που πλεονάζει θα τοποθετηθεί τελευταίος;
Σε άλλη περίπτωση μπορεί να υπάρξει πρόβλημα. Κάποιος που είναι στη διάθεση πρέπει να αποσπαστεί για τις ανάγκες της υπηρεσίας σε άλλη περιοχή του ΠΥΣΔΕ, στο Χ σχολείο. Όμως το συγκεκριμένο λειτουργικό κενό το ζητάει κάποιος που θέλει να πάει με απόσπαση. Τι θα γίνει; (Υποθέτω ότι αν αυτός που ζητάει απόσπαση βρίσκεται στην περιοχή του πρώτου, τότε θα την πάρει και δε θα αναγκαστεί να φύγει ο πρώτος. Αν όμως ο αιτών απόσπαση βρίσκεται σε άλλη περιοχή; Μήπως αυτός που είναι στη διάθεση θεωρείται υπεράριθμος, οπότε προηγείται;)
απ΄την άλλη αν κάποιος κριθεί υπεράριθμος - και άρα θα πρεπει να "πάει" σε άλλη περιοχή του ίδιου πυσδε - κατ΄εφαρμογή της τελευταίας εγκυκλίου με τίτλο διαχείριση πλεοναζοντος προσωπικού - τότε αυτος θα προηγείται επειδή θα είναι λειτουργικά υπεράριθμος.
Το ΠΥΣΔΕ Χανίων στην υπ’ αριθμ. 29/06-09-2011 συνεδρίασή του, συζήτησε διεξοδικά το θέμα της διαδικασίας τοποθέτησης των Καθηγητών περιόδου Σεπτεμβρίου 2011 και αφού έλαβε υπόψη το υπ’ αριθμ. 92117/Δ2/27-07-2009 έγγραφο του ΥΠ.Δ.Β.Μ.Θ., ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΟΜΟΦΩΝΑ την παρακάτω σειρά εξέτασης των δηλώσεων τοποθέτησης: 1. Ειδικές κατηγορίες (σε θέση όπου υπάρχει πλήρης ωράριο)2. Λειτουργικά υπεράριθμοι, Διάθεση ΠΥΣΔΕ με αίτησή τους (θα παίρνουν τα μόρια του σχολείου που θα τοποθετηθούν) 3. Αποσπάσεις και συμπλήρωση ωραρίου4. Νεοδιόριστοι5. Αποσπάσεις για τις ανάγκες της Υπηρεσίας (χωρίς αίτησή τους).
Όταν υποβάλαμε αίτηση για τοποθέτηση πριν κάποιες μέρες, στη ΔΔΕ μας ζήτησαν να δώσουμε 10 επιλογές, χωρίς φυσικά να έχουν γίνει γνωστά μέχρι και σήμερα τα λειτουργικά κενά. Και απορώ (δύο μέρες πριν τον αγιασμό): αν δεν έχει προκύψει λειτ.κενό σε κάποια από τις επιλογές μου, περνάνε στην αίτηση του επόμενου συναδέλφου ή πρώτα εξετάζουν αν μπορώ να τοποθετηθώ σε κάποιο από τα σχολεία που άφησα εκτός της αίτησής μου; Υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία ή είναι στη διακριτική ευχέρεια του κάθε ΠΥΣΔΕ;Ευχαριστώ
σαφώς - η σωστή νομικά ορολογία είναι αυτή που λες εσύ.... απλά στην παρούσα φάση που έχουν κριθεί απο τον ιούνιο οι οργανικά υπεράριθμοι χρησιμοποιούμε ευρέως τον όρο για αυτους που περιέγραψα πριν...και βέβαια μην ξεχνάμε πως προέκυψαν και άλλοι οργανικά υπεράριθμοι απο τις σχολικές μονάδες που ήταν να καταργηθούν και τελικά η απόφαση αυτή ανακλήθηκε.... πάντως ναι, ως ορολογία οπωσδήποτε έχεις ΄δικιο.
η προτεραιότητα ισχύει και στις τοποθετήσεις - με εξαίρεση τους πολύτεκνους.