*

Ψηφοφορία

Σε ποιο κλάδο εκπαίδευσης ανήκετε όσοι ξεκινήσατε το Μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας;

Πρωτοβάθμια- Νηπιαγωγοί
Πρωτοβάθμια - Δάσκαλοι
Δευτεροβάθμια - Θετικές Επιστήμες
Δευτεροβάθμια - Θεωρητικές  Επιστήμες
Δευτεροβάθμια- Τεχνολογικές Επιστήμες

Αποστολέας Θέμα: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)  (Αναγνώστηκε 3152323 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pavlitsa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Πάντες ἄνθρωποι τοῦ εἰδέναι ὀρέγονται φύσει.
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #8092 στις: Ιούλιος 12, 2016, 10:27:46 μμ »
Ποιος έχει ΤΟ 529? Τι εχετε γραψει στη πρωτη εργασια?Δυσκολευομαι πολυ...
"Υποστηρίζεται στην επιστημονική κοινότητα οτι η διαταραχή της νοητικής υστέρησης,έτσι όπως εκφένεται συμεπριφορικά, έχει ταυτόχρονα προσωπικό-ατομικό και κοινωνικό-πολιτισμικό χαρακτήρα.Τα εν λόγω χαρακτηριστικά έκφανσης συνθέτουν το πάζλ της ομόλογης διαταραχής"
Βρίσκομαι ακόμα στην αναζήτηση πληροφοριών...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mariamaraki1984

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #8093 στις: Ιούλιος 12, 2016, 11:00:15 μμ »
'Εχω ακριβώς τον ίδιο προβληματισμό γιατί κ εγώ δεν έχω καταλάβει ακριβώς τί πρέπει να αναπτύξουμε στο θέμα. ρώτησα την καθηγήτρια εάν θέλει πρακτικές συμπερίληψης και είπε όχι... Εάν μπορείς διαφώτισε κ μένα ή οποιος άλλος έχει καταλάβει περισσότερα.
Ευχαριστώ!
Να πιέσουμε τους καθηγητές να μας δώσουν περισσότερες πληροφορίες και κατευθύνσεις για την εργασία. Είναι πολύ αόριστο το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panatha

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #8094 στις: Ιούλιος 12, 2016, 11:04:28 μμ »
Αύριο έχουμε κανονίσει με μια ομάδα φοιτητών να πάμε στο υπουργείο στις 12 ηώρα ώστε να δούμε κάτι ώστε να προλάβουμε και μεις τις αιτήσεις ειδικής. Όσοι περισσότεροι είμαστε τόσο πιο πολλές πιθανότητες έχουν να μας ακούσουν

Αποσυνδεδεμένος theodorakl

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 65
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #8095 στις: Ιούλιος 12, 2016, 11:14:39 μμ »
'Εχω ακριβώς τον ίδιο προβληματισμό γιατί κ εγώ δεν έχω καταλάβει ακριβώς τί πρέπει να αναπτύξουμε στο θέμα. ρώτησα την καθηγήτρια εάν θέλει πρακτικές συμπερίληψης και είπε όχι... Εάν μπορείς διαφώτισε κ μένα ή οποιος άλλος έχει καταλάβει περισσότερα.
Ευχαριστώ!

Καλησπέρα σας κορίτσια. Η αλήθεια είναι ότι είχα το μάθημα με άλλο θέμα στην εργασία. Παρ' όλα αυτά από την εμπειρία μου στο μάθημα νομίζω ότι δεν πρέπει να εστιάσετε στα εμπόδια και στις πρακτικές αυτές καθ αυτές μιας και δεν τις ζητάνε. Είναι παγίδα.
Στην θέση σας θα το έβλεπα ως εξής:
Με δεδομένο ότι η συμπερίληψη είναι μια συνεχής διαδικασία για όλα τα παιδιά που περιλαμβάνει αλλαγές και τροποποιήσεις στο περιεχόμενο, τις προσεγγίσεις, τις δομές και τις στρατηγικές αντιμετωπίζοντας την διαφορετικότητα ως πηγή μάθησης και όχι ως ένα πρόβλημα που πρέπει να επιλυθεί δίνει την λύση στο ερώτημα της εργασίας. Ένας δάσκαλος στην τάξη βλέποντας τα προβλήματα μάθησης και συμμετοχής στα παιδιά του έχουν δεν έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες πρέπει να θέσει ερωτήματα του τύπου τι κάνει αυτός και τι το σχολείο για να βοηθήσει και να τροποποιήσει την κατάσταση. Έτσι θα αναγκαστεί να εμπλουτίσει, να αναμορφώσει, να βελτιώσει την ύλη και την διδασκαλία του βρίσκοντας μεθόδους διδασκαλίας που να βοηθούν όλα τα παιδιά. Ο αναστοχασμός αυτός καθώς και η κινητοποίηση του αυτή που θα αφορά όλα τα παιδιά θα βοηθά και τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ελπίζω να σας βοήθησα έστω και λίγο.
Καλή επιτυχία!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος maraki88

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #8096 στις: Ιούλιος 12, 2016, 11:34:47 μμ »
Καλησπέρα σας κορίτσια. Η αλήθεια είναι ότι είχα το μάθημα με άλλο θέμα στην εργασία. Παρ' όλα αυτά από την εμπειρία μου στο μάθημα νομίζω ότι δεν πρέπει να εστιάσετε στα εμπόδια και στις πρακτικές αυτές καθ αυτές μιας και δεν τις ζητάνε. Είναι παγίδα.
Στην θέση σας θα το έβλεπα ως εξής:
Με δεδομένο ότι η συμπερίληψη είναι μια συνεχής διαδικασία για όλα τα παιδιά που περιλαμβάνει αλλαγές και τροποποιήσεις στο περιεχόμενο, τις προσεγγίσεις, τις δομές και τις στρατηγικές αντιμετωπίζοντας την διαφορετικότητα ως πηγή μάθησης και όχι ως ένα πρόβλημα που πρέπει να επιλυθεί δίνει την λύση στο ερώτημα της εργασίας. Ένας δάσκαλος στην τάξη βλέποντας τα προβλήματα μάθησης και συμμετοχής στα παιδιά του έχουν δεν έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες πρέπει να θέσει ερωτήματα του τύπου τι κάνει αυτός και τι το σχολείο για να βοηθήσει και να τροποποιήσει την κατάσταση. Έτσι θα αναγκαστεί να εμπλουτίσει, να αναμορφώσει, να βελτιώσει την ύλη και την διδασκαλία του βρίσκοντας μεθόδους διδασκαλίας που να βοηθούν όλα τα παιδιά. Ο αναστοχασμός αυτός καθώς και η κινητοποίηση του αυτή που θα αφορά όλα τα παιδιά θα βοηθά και τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ελπίζω να σας βοήθησα έστω και λίγο.
Καλή επιτυχία!

Εννοείται βοήθησες.Ευχαριστούμε πολύ!!

Αποσυνδεδεμένος pertain

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #8097 στις: Ιούλιος 13, 2016, 04:22:50 μμ »
Καλησπέρα, θέλω να με ενημερώσει κάποιος αν μπορεί. Το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών, που ζητούν να καταθέσουμε μαζί με τον μεταπτυχιακό τίτλο, πού το βρίσκουμε; δεν μπορώ να το εντοπίσω στο moodle. Επίσης, η μετάφραση πρέπει να γίνει από δικηγόρο ή από οποιοδήποτε μεταφραστικό γραφείο;

Αποσυνδεδεμένος marieta90

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #8098 στις: Ιούλιος 13, 2016, 07:47:16 μμ »
Ποιος έχει ΤΟ 529? Τι εχετε γραψει στη πρωτη εργασια?Δυσκολευομαι πολυ...
"Υποστηρίζεται στην επιστημονική κοινότητα οτι η διαταραχή της νοητικής υστέρησης,έτσι όπως εκφένεται συμεπριφορικά, έχει ταυτόχρονα προσωπικό-ατομικό και κοινωνικό-πολιτισμικό χαρακτήρα.Τα εν λόγω χαρακτηριστικά έκφανσης συνθέτουν το πάζλ της ομόλογης διαταραχής"


Είχα σε προηγούμενο τετράμηνο αυτη την εργασία και αν θυμάμαι καλα έπρεπε να γράψουμε οτι καθε περίπτωση παιδιού με νοητική υστέρηση ειναι διαφορετική και εξαρτάται απο ατομικά χαρακτηριστικά όπως ειναι για παράδειγμα ο βαθμός νοητικής υστέρησης αλλα και από κοινωνικά χαρακτηριστικά που είναι το περιβαλλον στο οποίο μεγαλώνουν δηλαδή η οικογένεια το σχολείο η κοινωνία κλπ. Έπρεπε να κάνουμε μικρή αναφορά στα ατομικά και μεγαλύτερη στα κοινωνικά χαρακτηριστικά.

Αποσυνδεδεμένος elil39

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #8099 στις: Ιούλιος 13, 2016, 10:28:12 μμ »
.

Αποσυνδεδεμένος elil39

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #8100 στις: Ιούλιος 13, 2016, 11:18:12 μμ »
Σχετικά με την εισαγωγή στον πίνακα ειδικής αγωγής για τους απόφοιτους του Μαΐου:

1)Ο ΔΟΑΤΑΠ χρειάζεται τουλάχιστον 15 μέρες για την αναγνώριση από την στιγμή πρωτοκόλλησης των πτυχίων που έστειλε το πανεπιστήμιο λόγω του τεράστιου αριθμού πτυχίων που εστάλησαν - περίπου 800 και άνω πτυχία εκκρεμούν προς αναγνώριση, (ενημέρωση από ύστερα από επίσκεψη ομάδας φοιτητών στον  ΔΟΑΤΑΠ εχθές Τρίτη 12/7/16 )

2)Από το Υπουργείο Παιδείας καταβάλλεται κάθε προσπάθεια για έκδοση της εγκυκλίου μεθαύριο την Παρασκευή  15/7/16 και η προθεσμία υποβολής θα είναι όπως της γενικής, 8 μέρες, (ενημέρωση από σύμβουλο του υπουργού ύστερα από επίσκεψη στο Υπουργείο από ομάδα φοιτητών σήμερα 13/7/16)

Με αυτά τα δεδομένα είναι προφανές ότι δεν προλαβαίνουμε τις αιτήσεις για τον πίνακα της ειδικής. Επίσης αυτό που γινόταν άλλες χρονιές -να στέλνονται συμπληρωματικά δικαιολογητικά μέχρι την έκδοση των οριστικών πινάκων δεν υπάρχει περίπτωση να συμβεί φέτος (το ανέφεραν στο τμήμα Α διορισμών που εκδίδει την εγκύκλιο) γιατί η όλη διαδικασία επιβλέπεται φέτος από τον ΑΣΕΠ.

Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι όσο λιγότερα άτομα εμφανιζόμαστε στις υπηρεσίες τόσο μικρότερη είναι η πίεση που μπορούμε να ασκήσουμε προς όλες τις κατευθύνσεις..κανείς δεν έχει διάθεση να ασχοληθεί με το ζήτημα!

Γι' αυτό τον λόγο αύριο Πέμπτη στις 12:00 έχει προγραμματιστεί συνάντηση στο γραφείο του δικηγόρου κου Χατζηφώτη Βουκουρεστίου 29 με σκοπό περαιτέρω ουσιαστικές ενέργειες. Ουσιαστικός παράγοντας επιτυχίας είναι η άσκηση πίεσης από μεγάλο αριθμό ενδιαφερομένων, διαφορετικά αν είμαστε λίγοι κανένας δεν θα ασχοληθεί με το θέμα.

Συνάδελφοι, όσο και αν φαίνεται απίστευτο, το γεγονός της επίσπευσης έκδοσης της εγκυκλίου φέτος θα έχει ως αποτέλεσμα να να μην μπορούμε να κάνουμε αίτηση, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε τις προηγούμενες χρονιές!




Αποσυνδεδεμένος pavlitsa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Πάντες ἄνθρωποι τοῦ εἰδέναι ὀρέγονται φύσει.
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #8101 στις: Ιούλιος 14, 2016, 12:59:08 πμ »

Είχα σε προηγούμενο τετράμηνο αυτη την εργασία και αν θυμάμαι καλα έπρεπε να γράψουμε οτι καθε περίπτωση παιδιού με νοητική υστέρηση ειναι διαφορετική και εξαρτάται απο ατομικά χαρακτηριστικά όπως ειναι για παράδειγμα ο βαθμός νοητικής υστέρησης αλλα και από κοινωνικά χαρακτηριστικά που είναι το περιβαλλον στο οποίο μεγαλώνουν δηλαδή η οικογένεια το σχολείο η κοινωνία κλπ. Έπρεπε να κάνουμε μικρή αναφορά στα ατομικά και μεγαλύτερη στα κοινωνικά χαρακτηριστικά.
Ευχαριστούμε για την πολύτιμη βοήθεια!

Αποσυνδεδεμένος poca

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #8102 στις: Ιούλιος 14, 2016, 11:31:35 πμ »
Καλησπέρα σας κορίτσια. Η αλήθεια είναι ότι είχα το μάθημα με άλλο θέμα στην εργασία. Παρ' όλα αυτά από την εμπειρία μου στο μάθημα νομίζω ότι δεν πρέπει να εστιάσετε στα εμπόδια και στις πρακτικές αυτές καθ αυτές μιας και δεν τις ζητάνε. Είναι παγίδα.
Στην θέση σας θα το έβλεπα ως εξής:
Με δεδομένο ότι η συμπερίληψη είναι μια συνεχής διαδικασία για όλα τα παιδιά που περιλαμβάνει αλλαγές και τροποποιήσεις στο περιεχόμενο, τις προσεγγίσεις, τις δομές και τις στρατηγικές αντιμετωπίζοντας την διαφορετικότητα ως πηγή μάθησης και όχι ως ένα πρόβλημα που πρέπει να επιλυθεί δίνει την λύση στο ερώτημα της εργασίας. Ένας δάσκαλος στην τάξη βλέποντας τα προβλήματα μάθησης και συμμετοχής στα παιδιά του έχουν δεν έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες πρέπει να θέσει ερωτήματα του τύπου τι κάνει αυτός και τι το σχολείο για να βοηθήσει και να τροποποιήσει την κατάσταση. Έτσι θα αναγκαστεί να εμπλουτίσει, να αναμορφώσει, να βελτιώσει την ύλη και την διδασκαλία του βρίσκοντας μεθόδους διδασκαλίας που να βοηθούν όλα τα παιδιά. Ο αναστοχασμός αυτός καθώς και η κινητοποίηση του αυτή που θα αφορά όλα τα παιδιά θα βοηθά και τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ελπίζω να σας βοήθησα έστω και λίγο.
Καλή επιτυχία!


Ευχαριστούμε πάρα πολύ και όποιος έχει σκεφτεί κάποια προτεινόμενη προσέγγιση θα ήταν πολύ βοηθητική...

Αποσυνδεδεμένος chryderm

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #8103 στις: Ιούλιος 14, 2016, 11:53:35 πμ »
Υπάρχει κάποιος που έχει το σεμινάριο 2 και μπορεί να με βοηθήσει σε κάτι;

Αποσυνδεδεμένος ariadni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 482
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #8104 στις: Ιούλιος 14, 2016, 12:55:16 μμ »
Υπάρχει κάποιος που έχει το σεμινάριο 2 και μπορεί να με βοηθήσει σε κάτι;
Εγώ έχω το σεμινάριο 2. Βέβαια κι εγώ είμαι σε φάση ψαξίματος.

Αποσυνδεδεμένος Eleni_theo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 31
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #8105 στις: Ιούλιος 14, 2016, 02:29:15 μμ »
Παιδιά SOS !μήπως θα μπορέσει κανείς να μου στείλει την τηλεδιάσκεψη της Χαραλάμπους από το Σεμινάριο ΙΙ ή από το 511- αρχές και μέθοδοι ποιοτικής έρευνας ?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32305
  • Τελευταία: Efiu
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160448
  • Σύνολο θεμάτων: 19219
  • Σε σύνδεση σήμερα: 820
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 731
Σύνολο: 750

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.