0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν είναι ομιλία, σαφώς και θα πρέπει να γράψει αποφώνηση. Γιατί να είναι λάθος; Την πιο μεγάλη σημασία πάντως έχουν οι οδηγίες που θα δοθούν στα βαθμολογικά. Αν δηλαδή ο συντονιστής πει ότι δεν μας ενδιαφέρει η αποφώνηση, οκ. Πάντως, δεν θα κοπούν πολλές μονάδες. Επίσης, ένα θέμα που με ενδιαφέρει, είναι ποια προσφώνηση θα έπρεπε να γράψουν οι μαθητές στην αρχή.
Η προσθήκη αποφώνησης σε τόσο μικρό κείμενο και ειδικά σε κείμενο που δεν είναι παραγωγή λόγου, αλλά συμπύκνωση ενός άλλου κειμένου, είναι παράτερη. Ούτε οι σύμβουλοι στα σχολεία είπαν κάτι τέτοιο, όταν μας παρουσιάζαν τις αλλαγές ούτε και κάποιο φροντιστήριο μέχρι τώρα το έκανε. Πιστεύω ότι δεν είναι και λάθος, αλλά είναι περιττό και φορμαλισμός. Ας έγραψαν οι μαθητές αυτά που πρέπει και αυτό δε νομίζω ότι θα τους κόψει μονάδες. Τα θέματα ήταν σαφώς πιο δύσκολα από πέρυσι και δεν αντιστοιχούσαν στο επίπεδο των μαθητών των ΕΠΑΛ. Εκεί είναι το ζήτημα. Πρέπει πολλά παιδιά των ΕΠΑΛ να έγραψαν κάτω από τη βάση. Να δούμε τι θα γίνει αύριο και με τα ΓΕΛ. Κακή αρχή κάναμε με τα ΕΠΑΛ, όμως.
Συνεπώς, για να το ξεκαθαρίσω, αν ζητηθεί επικοινωνιακό πλαίσιο στην περίληψη δεν πρέπει να γραφτεί πχ σε μια ομιλία προσφώνηση και αποφώνηση ή σ' ενα αρθρο, τίτλος; Πως θα έπρεπε να ξεκινήσουμε εν προκειμένω την περίληψη, ας πούμε "Θα ήθελα να σας ενημερώσω κτλ;" Θέλω να το διευκρινίσω και για αύριο.