0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Που και πότε έγραψα ότι ισχύει η μείωση ωρών για την πρωτοβάθμια;;;;Αυτό που έγραψα είναι ότι όπως στην Βθμια ισχύει η αποκλειστική εγωδιδακτική για το εργαστήριο, το ίδιο πρέπει να ισχύει και στην Αθμια!!! Αυτό έγραψα. Σε ψεκάζουν στα μάτια και δεν μπορείς να διαβάσεις;;;
ΣΕ ΠΙΑ ΣΠΗΛΙΑ ΗΣΟΥΝ ΚΡΥΜΕΝΟΣ? Γνωρίζεις ότι μας Κατήργησαν ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΣΤΗΝ Β/ΘΜΙΑ?Α/ΘΜΙΑ -> 0 ΩΡΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΒ/ΘΜΙΑ -> 0 ΩΡΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΌτι και να πολλαπλασιάσεις με το ΜΗΔΕΝ , Βγαίνει 0.
καταλαβαινεις ρε τι σου λεω;;;;;; δεν εχει να κανει με τις ωρες συντήρησης, αλλά με το γεγονός ότι θα μένει ο καθένας στο σχολείο του με 12 ώρες!!! Ξυπνα!!!!
Να μπει όριο, όχι 4 εργαστήρια, ας τα κάνουν 2 στην χειρότερη! Μεγάλο το κέρδος, το λογιστικό κέρδος. Θα συπληρώνει ο καθένας και με λιγο ολοήμερο, λίγη γραμματιακή, και μια χαρά για τους αναπληρωτές!
α) Δεν είναι ΜΟΝΟ το 3ωρο που έχασες απο ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ Β/ΘΜΙΑΣβ) Έχασες 4 ώρες PROJECTγ) 'Εχασες τις Μισές Ώρες στα ΔημοτικάΕκεί που ένα 12/Θεσιο Πέρσυ έβγαζε σχεδόν ένα κενό,φέτος χρειάζεσαι 2 12/Θεσια για 1 κενο.
καταλαβαινεις ρε τι σου λεω;;;;;; δεν εχει να κανει με τις ωρες συντήρησης, αλλά με το γεγονός ότι θα μένει ο καθένας στο σχολείο του με 12 ώρες και δεν θα μπορούν να τον στείλουν στο διπλανό (ελεύθερο) για άλλες 12!!! Ξυπνα!!!! Γιατί δηλαδή ισχύει το ένα εργαστήριο στην Βθμια? Μεγάλο το κέρδος, το λογιστικό κέρδος από αυτό που ισχύει στην Βθμια. Για μια ακόμα φορά η Αθμια τρώει το λούκι, για μια ακόμα φορά ισχύουν δύο μέτρα και δυο σταθμά για τους πληροφορικούς διαφορετικών βαθμίδων.
Κλασσικός μόνιμος που τόσα χρόνια ήταν βολεμένος και δεν ασχολιόταν καθόλου με τον κλάδο. Επειδή εσύ δεν πήγαινες σε άλλα σχολεία δεν σημαίνει ότι δεν υπήρχαν συνάδελφοι σου που πήγαιναν για συμπλήρωση ωραρίου σε 2 ή περισσότερα ΚΑΙ στην β/θμια. Δηλαδή νομίζεις ότι όλοι στην β/θμια ήταν μόνο σε ένα σχολείο; Απλά είχες την μείωση του 3ωρου μόνο στο ένα σχολείο. ΞΥΠΝΑΑΑΑ !!!
Πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί ο συνάδερφος ilith λέει κάτι που είναι απαραιτήτως κακό: Τα εργαστήρια στην πρωτοβάθμια ήταν στα περισσότερα (επαρχιακά τουλάχιστον σχολεία) της κακιάς ώρας, ακόμα κι αν ήταν ΕΑΕΠ με αποτέλεσμα ακόμα και το ένα εργαστήριο να χρειάζεται πολλές ώρες συντήρησης προκειμένου να διεξάγεται ένα "σχετικά" αξιοπρεπές μάθημα. Μάλιστα, συνάντησα και ΕΑΕΠ τα οποία δεν είχε καν εργαστήριο, ούτε φορητούς υπολογιστές (όχι κάποτε παλιααααα, αλλά πέρυσι). Το να μοιράζεται ένας πληροφορικός σε τρία τουλάχιστον σχολεία και μάλιστα εξαθέσια και κάτω, τα οποία κόβω και το κεφάλι μου ότι έχουν κάτι σαν εργαστήριο με 2-3 υπολογιστές του 2000 στην καλύτερη ή τίποτα, πώς συμβάλλει στην αναβάθμιση του μαθήματος μας ή έστω στη "διάχυσή" του σε όλα τα σχολεία; Μπορεί ένας πληροφορικός να κάνει ένα αξιοπρεπές εργαστηριακό μάθημα μοιραζόμενος σε 3-4 σχολεία χωρίς υποδομές; Δεν είναι αυτό υποβάθμιση; Δεν θα έπρεπε ΧΘΕΣ να εναντιωθούμε στην απόφαση Φίλη για το νέο δημοτικό, το οποίο μας σκορπάει σε 2 τουλάχιστον σχολεία χωρίς υποδομές συχνότατα; Δεν είναι αυτό που λέει ο συνάδερφος ένα καλό επιχείρημα;
Όσοι ήταν υπεύθυνοι εργαστηρίου ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΕΡΣΙ, πρακτικά δεν το κούναγαν από το σχολείο τους είτε Αθμια είτε Βθμια . Φέτος τα πράγματα άλλαξαν, είναι ΟΛΟΙ υπεύθυνοι εργαστηρίων για τουλάχιστον 2 και μέχρι 4 σχολεία στην Αθμια!!! Γιατί στην Αθμια, κανείς δει διεκδίκησε να ισχύει το "αποκλειστική εξωδιδακτική" όπως στην Βθμια.
Βασική προϋπόθεση του διαλόγου είναι να μιλούν και οι δυο πλευρές την ίδια γλώσσα. Προφανώς δεν ομιλείς την Ελληνικήν ! Αφού μόνος/η σου λες και ξελες. Μπορείς να μου εξηγήσεις τι εννοείς όταν λες ότι "πρακτικά δεν το κούναγαν" όταν πιο πάνω λες ότι και εσύ ήσουν σε πολλά σχολεία και όταν σου εξηγώ ότι πολλοί συνάδελφοι πήγαιναν μέχρι και σε 4 Γυμνάσια για συμπλήρωση ωραρίου; Μπορείς να μου εξηγήσεις τι καταλαβαίνεις με το μυαλό σου όταν διαβάζεις "αποκλειστική εξωδιδακτική"; Γιατί σου λέω προφανώς μιλάμε άλλη γλώσσα οπότε κάνε μια μετάφραση ...