0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
https://www.ipaidia.gr/paideia/asigxroni-eks-apostaseos-ekpaideusi-apantiseis-se-sixnes-erotiseisΕδώ αναφέρεται ότι μπορεί ο εκπαιδευτικός να χρησιμοποιήσει όποια πλατφόρμα θέλει.
6. Μπορούν οι εκπαιδευτικοί να αξιοποιήσουν και άλλες πλατφόρμες;Η επιλογή της πλατφόρμας που θα αξιοποιηθεί έγκειται στη διακριτική ευχέρεια του/της κάθε εκπαιδευτικού. Ενθαρρύνεται η χρήση της προτεινόμενης από το ΥΠΑΙΘ πλατφόρμας λόγω της προσφερόμενης ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων. Μέθοδοι και εργαλεία που τυχόν έχουν αναπτυχθεί και αξιοποιούνται ήδη από τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς, είναι δυνατόν να συνεχίσουν να αξιοποιούνται. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στη διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων των μαθητών/τριών και στη σχετική ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων σχετικά με την εφαρμογή του Νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.Διαβάστε περισσότερα: Ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις - iPaidia.gr
Εγώ σήμερα άφησα το Webex και το Υπουργείο και έκανα ωραιότατο μάθημα στο Skype.Μπήκαν 10 άτομα ( με κλειστές κάμερες και μικρο ) και έβλεπαν live τον πίνακα μου.Τα περί προσωπικών δεδομένων τα παρέκαμψα ... Όπoioς μαθητής μου έχει πρόβλημα ( κανείς από τους μαθητές μου btw ) μπορεί να βλέπει την ανά δύο λεπτά παγωμένη οθόνη του Webex
250 συμμετέχοντες αντέχει το skype for business, το οποίο όμως δεν είναι δωρεάν λογισμικό όπως το απλό skype. Επαναλαμβάνω ότι υπάρχει και το http://lessons.sch.gr/ το οποίο δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά είναι τουλάχιστον του sch. Η βέλτιστη επιλογή για τηλεδιασκέψεις είναι να μεταδίδει οθόνη/κάμερα και ήχο μόνο ο διδάσκων και οι μαθητές να είναι χωρίς εικόνα και ήχο , εκτός εάν ζητήσουν τον λόγο.
Καλό είναι να δημιουργήσουμε καινούρια μέιλ για την επικοινωνία με τους μαθητές . Η διαδικασία προβλέπει ότι εμείς στέλνουμε τα λινκ για τη σύγχρονη, όμως είναι προτιμότερο να γνωστοποιούνται από το σχολείο μαζί με το ωρολόγιο πρόγραμμα. Το ίδιο και περισσότερο για την ασύγχρονη.Κανονικά, αν υπήρχε σοβαρός σχεδιασμός και αποτελεσματική αντιμετώπιση του θέματος, θα έπρεπε όλα αυτά να έχουν καλυφθεί με σαφείς εγκυκλίους. Το γεγονός ότι προσπαθούμε να τα ψυχανεμιστούμε από συνεντεύξεις στα ΜΜΕ, κάτι λέει.Όμως η ώρα πλησιάζει δώδεκα και πρέπει να μπούμε για μάθημα στην η-τάξη!
όπως διάβασα την εγκύκλιο λέει ότι θέλει τμήματα και όχι μαθήματα, και αρκετοί συνάδελφοι είδα το έχουν κάνει. Ωστόσο, η δυσκολία που έχω είναι η εξής. Επειδή υπάρχουν πολλά διδακτικά αντικείμενα και σχολεία το θεωρώ αδύνατον να φτιάχνονται τόσα μαθήματα που ουσιαστικά είναι τα ίδια για ορισμένα τμήματα και φυσικά θα πρέπει να δούμε και το συνολικό αριθμό των εγγεγραμένων. δηλαδή μπορεί να υπάρχει ένα τμήμα με 4 μαθητές; τι νόημα έχει; γνωρίζει κανείς αν μπορούμε να ανοίξουμε μάθημα η να τα τροποποιήσουμε μετά το τέλος των εγγραφών; Eπίσης πως μπορούμε να μάθουμε το emaίl στο sch; το ζητάει είδα και στον Aίσωπο.