*

Αποστολέας Θέμα: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)  (Αναγνώστηκε 2685641 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6300 στις: Οκτώβριος 17, 2015, 06:37:53 μμ »
Το είπες του νέου παπαπαστ (και εσύΤheta που σου δίνεις respect γιατί προφανώς συμφωνείς ότι είμαι από αυτούς που διατείνονται όπως γράφει ο παπαπαστ ότι έχω πιάσει τον παπά από αυτά που κάποιοι πιάνανε τόσα χρόνια τους διευθυντές για να πάρουν ώρες) ότι με τη λογική της καθυστέρησης για την οποία παλεύειες ευννοείς και δίνεις πάτημα να μπουν οι μόνιμοι να συμπληρώσουν ωράριο;

Έλα, πες τα τα πράγματα με το όνομά τους; Τους δίνεις πάτημα ή όχι;

Βρήκες αγώνα να παλέψεις...

Ας παλέψουμε για την μείωση του 120ευρώ να τελειώνουμε, Μπας και βρούμε ένα κοινό τόπο από αυτή τη συζήτηση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:57:04 »

Αποσυνδεδεμένος παπαπαστ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6301 στις: Οκτώβριος 17, 2015, 06:49:43 μμ »
Καλά το πήγες... Νέε μου δούλεψε ,Νέε μου κουράσου και κάτι άλλα .Στο τέλος τα χάλασες.
Δεν είπες Νέε μου εγώ δε ζω από τα ΔΙΕΚ γιατί ........
Απευθύνθηκες γενικά και  όχι στον Νέο που μιλούσες μέχρι εκείνη τη στιγμή.
Μόνο να κουραστείς του είπες ,αλλά για την ψυχή της μάνας σου έπρεπε να του το πεις ξεκάθαρα για να το καταλάβει.
Γιατί καλά είναι να κουράζεσαι, αλλά να έχεις και αποτέλεσμα, όχι να περιμένεις τα δίωρα ή τα 6ωρα που θα σου δώσουν και να σε πληρώνουν του Αγίου -παπαπαστ. Γιατί ως γνωστό οι Νέοι θέλουν να ζήσουν και όχι να περιμένουν τα ψίχουλα όποτε τα πάρουν και αν θα τους τα αφήσουν εκείνοι που και δουλειές έχουν και εξάωρα δεν αφήνουν στους Νέους.
Αυτά είναι τα πράγματα με το όνομα τους.

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6302 στις: Οκτώβριος 17, 2015, 07:00:42 μμ »
Οφείλω να ομολογήσω ότι στο Αγίου παπαπαστ ήσουν όλα τα λεφτά.

Αρκετό χιούμορ μπορεί να έχεις (δεν το λέω ειρωνικά, το γέλιο καλό κάνει, χαλαρώνει τα πνεύματα) αλλά δεν μου απάντησες αν τελικά θα του πρότεινες να το καθυστερήσει μαζί σου και να μην πιστοποιηθεί.

Αν θα του πρότεινες να παλέψει για να μην πιστοποιηθεί ή αν θα του έλεγες να παλέψει για να μειωθούν τα 120ευρώ και να μην μπαίνουν ως εκπαιδευτές οι μόνιμοι για να συμπληρώσουν ωράριο;

Νομίζω είναι ξεκάθαρο το μήνυμα μου.

Βρε του Αγίου-παπαπαστ (πολύ αστείο μου φάνηκε, πραγματικά)...μπράβο

Αποσυνδεδεμένος grtt

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 490
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6303 στις: Οκτώβριος 17, 2015, 07:37:26 μμ »
Να καταθέσω κι εγώ την άποψη μου;

Λοιπόν θεωρώ ότι η πιστοποίηση είναι ένα επιπλέον προσόν που κανονικά θα έπρεπε να μοριοδοτείται έξτρα. Έτσι θα ήταν πιο δίκαιο για όλους. Τι εννοώ; Έτσι όπως είναι τα πράγματα, ένας πιστοποιημένος εκπαιδευτής, με ένα πτυχίο και χωρίς κανένα άλλο προσόν έχει απόλυτη προτεραιότητα έναντι ενός μη πιστοποιημένου εκπαιδευτή, ο οποίος μπορεί να έχει χιλιάδες ώρες στην εκπαίδευση ενηλίκων, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, ξένες γλώσσες κλπ. Διερωτώμαι δηλαδή αν εμείς ήμασταν εκπαιδευόμενοι θα προτιμούσαμε να μας διδάξει ένας εκπαιδευτής με ελάχιστα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα μόνο και μόνο επειδή είναι πιστοποιημένος ή κάποιος που δεν έχει πιστοποίηση αλλά τα προσόντα του είναι αυξημένα; Δε θα ήταν πιο δίκαιο αν μεταξύ εκπαιδευτών ίδιων προσόντων προηγούταν αυτός με την πιστοποίηση αλλά αυτή από μόνη της να μην είναι αρκετή για την πρόσληψη ενός εκπαιδευτή;

Πρόβλημα Νο 2: Υπάρχουν μεταπτυχιακά αλλά και σεμινάρια, επιμορφώσεις κλπ πάνω στην εκπαίδευση ενηλίκων. Για ποιον λόγο ντε και καλά θα πρέπει να έχει κανείς την πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ ενώ απορρίπτονται όλες οι υπόλοιπες επιμορφώσεις;

Πρόβλημα Νο 3: Για ποιον λόγο η παιδαγωγική επάρκεια ΑΝΗΛΙΚΩΝ να μην προσμετράται (ορθώς κατά τη γνώμη μου) αν κάποιος δεν είναι εκπαιδευτικός, αλλά αν είναι μόνιμος εκπαιδευτικός αυτό δε μας ενδιαφέρει, και δεν πειράζει αν δεν είναι πιστοποιημένος στην εκπαίδευση ενηλίκων. Μήπως εδώ έχουμε δυο μέτρα και δυο σταθμά;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:57:04 »

Αποσυνδεδεμένος Κοροιδο

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 411
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6304 στις: Οκτώβριος 17, 2015, 07:57:55 μμ »
Για αυτές τις ώρες κάθε βδομάδα έστελνα ηλεκτρονικό υλικό στους σπουδαστές και παλιότερα το φωτοτυπούσα κιόλας.

Ξέρω ότι θέλει πάρα πάρα πάρα πολύ προετοιμασία για να το διδάξεις σωστά (βασικός λόγος για τον οποίο αρνούμαι ώρες). Κουβαλάω κάθε φορά προτζέκτορα, λάπτοπ μέχρι και ηχεία και χωρίς να έχω μέσο μεταφοράς. Με λεωφορείο....Προφανώς δεν μπορώ να σε πείσω αλλά με ενδιαφέρει αυτοί που το ξέρουν. Όλο αυτόν τον αγώνα τον έμαθα από τον ιδιωτικό τομέα.

Χωρις να μπω στη συζητηση που εχεις με τον παπαπαστ και με αλλους.
Τον αγωνα τον εμαθες απο τον ιδιωτικο τομεα ή απο εθελοντικο τομεα ? Γιατι καπου αυτα τα δυο εχουν μπερδευτει απο πολλους στη χωρα μας.

Να σε πληροφορησω οτι:
1) Βραβειο υπαλληλου του μηνα δεν υπαρχει στα ιεκ.
2) Αυξηση/μπονους κτλ δεν υπαρχει στα ιεκ.
3) Το ωρομισθιο ειναι το ιδιο ειτε διδασκεις τον ισολογισμο ειτε διδασκεις πως κοβουμε τα νυχια μας.

Αν οντως τα κανεις αυτα που γραφεις, τοτε σκεψου και οτι θα μπορουσες να πας να διδασκεις στα παιδια του τριτου κοσμου σε στυλ "Διδασκοντες Χωρις Συνορα".

Αποσυνδεδεμένος παπαπαστ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6305 στις: Οκτώβριος 17, 2015, 08:07:58 μμ »
Aκριβώς με τον τρόπο που τοποθέτησες τα πράγματα είναι και η σωστή οπτική με την οποία συμφωνώ απόλυτα .Νομίζω ότι προς το παρόν τουλάχιστον ,είναι η επικρατέστερη λογική που θα πρέπει να κυριαρχήσει στην  αναμενόμενη προκήρυξη, διαφορετικά υπάρχει διακριτική μεταχείριση και αδικεί πολλούς που έχουν ώρες αλλά και επιμορφώσεις .

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6306 στις: Οκτώβριος 17, 2015, 09:01:02 μμ »
Η απάντηση σε αυτά που λέτε ειναι η εξής: αρκετοί που ειχαν μεταπτυχιακά κι επιμορφώσεις δεν πέρασαν-ήταν δηλαδή μεσα στο 12% που κόπηκε. Ειναι σα να λέτε να περνάει πανελληνιες οποιος έκανε τα περισσότερα φροντιστήρια. Μας ενδιαφέρουν εννοείται όλα αυτά (κι εγώ τα έχω και συνεχίζω ακόμη να κάνω) αλλά αν εχεις ολα αυτά κι όμως δε μπορείς να περάσεις μια εξέταση πάνω σε όλα αυτά στα οποία επιμορφώθηκες και δούλεψες τότε κατι πρεπει να αναθεωρήσεις. Αρα δεν αρκεί να κάνεις αλλά και να αποδίδεις δείχνοντας ότι όλα αυτά έπιασαν τόπο.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 17, 2015, 09:03:40 μμ από Foufoutos »
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6307 στις: Οκτώβριος 17, 2015, 09:07:42 μμ »
Να καταθέσω κι εγώ την άποψη μου;

Λοιπόν θεωρώ ότι η πιστοποίηση είναι ένα επιπλέον προσόν που κανονικά θα έπρεπε να μοριοδοτείται έξτρα. Έτσι θα ήταν πιο δίκαιο για όλους. Τι εννοώ; Έτσι όπως είναι τα πράγματα, ένας πιστοποιημένος εκπαιδευτής, με ένα πτυχίο και χωρίς κανένα άλλο προσόν έχει απόλυτη προτεραιότητα έναντι ενός μη πιστοποιημένου εκπαιδευτή, ο οποίος μπορεί να έχει χιλιάδες ώρες στην εκπαίδευση ενηλίκων, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, ξένες γλώσσες κλπ. Διερωτώμαι δηλαδή αν εμείς ήμασταν εκπαιδευόμενοι θα προτιμούσαμε να μας διδάξει ένας εκπαιδευτής με ελάχιστα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα μόνο και μόνο επειδή είναι πιστοποιημένος ή κάποιος που δεν έχει πιστοποίηση αλλά τα προσόντα του είναι αυξημένα; Δε θα ήταν πιο δίκαιο αν μεταξύ εκπαιδευτών ίδιων προσόντων προηγούταν αυτός με την πιστοποίηση αλλά αυτή από μόνη της να μην είναι αρκετή για την πρόσληψη ενός εκπαιδευτή;

Πρόβλημα Νο 2: Υπάρχουν μεταπτυχιακά αλλά και σεμινάρια, επιμορφώσεις κλπ πάνω στην εκπαίδευση ενηλίκων. Για ποιον λόγο ντε και καλά θα πρέπει να έχει κανείς την πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ ενώ απορρίπτονται όλες οι υπόλοιπες επιμορφώσεις;

Πρόβλημα Νο 3: Για ποιον λόγο η παιδαγωγική επάρκεια ΑΝΗΛΙΚΩΝ να μην προσμετράται (ορθώς κατά τη γνώμη μου) αν κάποιος δεν είναι εκπαιδευτικός, αλλά αν είναι μόνιμος εκπαιδευτικός αυτό δε μας ενδιαφέρει, και δεν πειράζει αν δεν είναι πιστοποιημένος στην εκπαίδευση ενηλίκων. Μήπως εδώ έχουμε δυο μέτρα και δυο σταθμά;

Έθεσες το ζήτημα στη σωστή βάση.

Αποσυνδεδεμένος dimitraj

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 621
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6308 στις: Οκτώβριος 17, 2015, 09:51:08 μμ »
Η απάντηση σε αυτά που λέτε ειναι η εξής: αρκετοί που ειχαν μεταπτυχιακά κι επιμορφώσεις δεν πέρασαν-ήταν δηλαδή μεσα στο 12% που κόπηκε. Ειναι σα να λέτε να περνάει πανελληνιες οποιος έκανε τα περισσότερα φροντιστήρια. Μας ενδιαφέρουν εννοείται όλα αυτά (κι εγώ τα έχω και συνεχίζω ακόμη να κάνω) αλλά αν εχεις ολα αυτά κι όμως δε μπορείς να περάσεις μια εξέταση πάνω σε όλα αυτά στα οποία επιμορφώθηκες και δούλεψες τότε κατι πρεπει να αναθεωρήσεις. Αρα δεν αρκεί να κάνεις αλλά και να αποδίδεις δείχνοντας ότι όλα αυτά έπιασαν τόπο.

Οπως τα λες ειναι!!!! Δωσε!!!!

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6309 στις: Οκτώβριος 17, 2015, 11:00:16 μμ »
Σε οποιοδήποτε ιδιωτικό φορέα και να πάει να διδάξει κάποιος, θα πρέπει για.να τον επιλέξουν να κάνει μια μικροδιδασκαλια. Αν πεις οχι, δεν σε σώζουν ούτε οι επιμόρφωσεις, ουτε τα διδακτορικά σου. Εσείς οι ίδιοι θα περνάτε ποτέ κάποιον χωρίς να σας παρουσιάσει μια μικροδιδασκαλια;Θα κρινατε μονάχα από το βιογραφικό;

Ανάμεσα σε αυτόν που έχει πολλα προσόντα αλλά αρνήθηκε να κάνει μικροδιδασκαλια και σε αυτόν που δεν έχει τόσα πολλά προσοντα.αλλά εγκρινατε την μικροδιδασκαλία του, ποιον θα περνατε;

Περιμένω μια απάντηση αν και στα περισσότερα δεν εχετε απαντήσει.

Αποσυνδεδεμένος pcs

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 161
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6310 στις: Οκτώβριος 18, 2015, 01:11:29 πμ »
Aκριβώς με τον τρόπο που τοποθέτησες τα πράγματα είναι και η σωστή οπτική με την οποία συμφωνώ απόλυτα .Νομίζω ότι προς το παρόν τουλάχιστον ,είναι η επικρατέστερη λογική που θα πρέπει να κυριαρχήσει στην  αναμενόμενη προκήρυξη, διαφορετικά υπάρχει διακριτική μεταχείριση και αδικεί πολλούς που έχουν ώρες αλλά και επιμορφώσεις .
Ωραια αδικεί αυτούς που έχουν ώρες κτλ αλλα δεν αδικεί τους 2500 + που έδωσαν 120€ και αφιέρωσαν χρόνο. Επίσης συνεχίζετε την προπαγανδιστική γενίκευση ότι όσοι έδωσαν πιστοποίηση δεν έχουν προσόντα. Σε ρωτώ λοιπόν και εσένα γιατί απάντηση δεν έχω πάρει από ποια στοιχεία προκύπτει αυτό που λέτε ως επιχείρημα?  Τέλος σε ρωτώ κάτι ευθέως γιατί κούρασε η συζήτηση, είναι ψηφισμένος νόμος ότι θα ισχύσει η εφαρμογή της από 1/9/2015? Υπάρχει δημοσιευμένος σε φεκ? Αν κάποιος ασχολείται επαγγελματικά με την εκπαίδευση όφειλε να το ξέρει τα υπόλοιπα δεν ήξερα δεν άκουσα είναι χαράτσι του εοππεπ και πρεπει να αντιδρασουμε (5χρονια εχουμε δεχτει εξευτελιστικα τα παντα αλλά να αντιδρασουμε μονο για τον εοππεπ γιατί άραγε ρωτω ο αφελής) είναι επιχειρήματα νηπιαγωγείου. Τώρα τι αγώνα κάνεις για να μην εφαρμοστεί και ότι θα βρεις και συμπαραστάτες ειδικά νέους εκπαιδευτές είναι ανέκδοτο. Σε μικρό χωριό ζούμε και όλοι ξέρουμε τι γνώμη έχει η κοινωνία για τον κλάδο μας και ποσό πλέον μας σέβεται. Και πίστεψε με η έλλειψη σεβασμού δεν προήλθε από αυτούς που έδωσαν την πιστοποίηση ούτε απο όσους προσπαθούν να βρούνε ένα βοήθημα και είναι επί το πλείστον νέοι. Μάλλον άλλοι είναι οι αίτιοι της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί. Αυτά γιατί τόσες μέρες αραδιάζετε επιχειρήματα με βασικό άξονα την υποτίμηση αυτών που έδωσαν την πιστοποίηση ενώ ταυτόχρονα παρουσιάζετε τους εαυτούς σας ως σουπερ εκπαιδευτικούς με προσόντα που σας πέρνουν τις θέσεις άσχετοι χωρίς προσόντα παρα μονο με το χαρτί της πιστοποίησης.

Αποσυνδεδεμένος pipis75

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 350
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6311 στις: Οκτώβριος 18, 2015, 01:43:38 πμ »
Πολύ μπλα μπλα χωρις ουσία. Η εκπαίδευση ενηλίκων στην Ελλάδα εξαρτάται απόλυτα από τα λεφτά της Ευρωπαικής Ένωσης. Οι κανόνες της ΕΕ απαιτούν πιστοποίηση παντού! Χωρίς εφαρμογή των κανόνων περί πιστοποίησης της ΕΕ, λεφτά δεν έχει, οπότε δεν έχει ούτε εκπαίδευση ενηλίκων! Αν δε θέλετε πιστοποίηση, να βάλετε εσείς τα λεφτά για την εκπαίδευση ενηλίκων :P. Είτε να πείτε με θάρρος "έξω από την ΕΕ!" και ας μην έχουμε εκπαίδευση ενηλίκων. Όλα τα άλλα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε...
Και κάτι άλλο. Στην Ευρώπη και στην Αμερική οι άνθρωποι εργάζονται και αποκτούν επαγγελματική εμπειρία! Δεν κάθονται μέχρι τα πενήντα τους να κάνουν το ένα μεταπτυχιακό και το ένα πτυχιακό μετά το άλλο με τα λεφτά του μπαμπά. Έχω βαρεθεί να διδάσκω για κατατακτήριες και να παρέχω στήριξη για το ΕΑΠ σε ανθρώπους κομπλεξικούς! Ανθρώπους που στην ερώτηση "με τί ασχολείσαι;" θέλουν να απαντούν "σπουδάζω στο ΕΑΠ" ή "κάνω τώρα το δεύτερο πτυχίο μου", αφού δεν μπορούν να απαντήσουν "εργάζομαι εκεί". Στη δύσκολη πράγματι ερώτηση "με τί ασχολείσαι" μπορούμε να απαντήσουμε χιουμοριστικά "ασχολούμαι με τον εαυτό μου", μία απάντηση πολύ πιο τίμια από το "κάνω το πρώτο ή το δεύτερο ή το τρίτο μεταπτυχιακό στο τάδε πανεπιστήμιο (με τα λεφτά του μπαμπά και ας είμαι 30 ή 40)". Η κατάσταση με τις ατελείωτες σπουδές στην Ελλάδα έχει καταντήσει επιεικώς γελοία!....Και το λέω εγώ που χάρη στην κατάσταση αυτή τα κονομάω χοντρά!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 18, 2015, 02:06:13 πμ από pipis75 »

Αποσυνδεδεμένος pipis75

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 350
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6312 στις: Οκτώβριος 18, 2015, 02:17:32 πμ »
Παραστατικά, αν και χοντροκομμένα, μου το είχε πει ένας από τους πρώτους εργοδότες μου σε φροντιστήριο. Ο αυνανισμός (οι σπουδές) κάποια στιγμή πρέπει να σταματάει και να αρχίζει η αληθινή σεξουαλική επαφή (η εργασία). Όσο παρατείνεται ο αυνανισμός (σπουδές), τόσο πιο δύσκολο είναι να περάσεις στην αληθινή σεξουαλική επαφή(εργασία)!

Αποσυνδεδεμένος joinJ

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6313 στις: Οκτώβριος 18, 2015, 02:56:00 πμ »
Σε οποιοδήποτε ιδιωτικό φορέα και να πάει να διδάξει κάποιος, θα πρέπει για.να τον επιλέξουν να κάνει μια μικροδιδασκαλια. Αν πεις οχι, δεν σε σώζουν ούτε οι επιμόρφωσεις, ουτε τα διδακτορικά σου. Εσείς οι ίδιοι θα περνάτε ποτέ κάποιον χωρίς να σας παρουσιάσει μια μικροδιδασκαλια;Θα κρινατε μονάχα από το βιογραφικό;

Ανάμεσα σε αυτόν που έχει πολλα προσόντα αλλά αρνήθηκε να κάνει μικροδιδασκαλια και σε αυτόν που δεν έχει τόσα πολλά προσοντα.αλλά εγκρινατε την μικροδιδασκαλία του, ποιον θα περνατε;

Περιμένω μια απάντηση αν και στα περισσότερα δεν εχετε απαντήσει.

Αγαπητέ συνάδελφε,
αν ο εργοδότης πρέπει να επιλέξει με μικροδιδασκαλία, γιατί να μην μετράει στην περίπτωσή μας η γνώμη του Διευθυντή για το διδακτικό μας έργο; Ή κάτι τέτοιο στη μία περίπτωση θα ήταν βυσματικό κριτήριο ενώ στην άλλη όχι; Ο εργοδότης μας δεν είναι ο ΕΟΠΠΕΠ!
Επεκτείνω τη σκέψη μου: αν χρειάζεται προκειμένου να κριθούμε "άξιοι" εκπαιδευτές ενηλίκων να πιστοποιηθούμε από ΕΟΠΠΕΠ κάνοντας μία μικροδιδασκαλία, ενώ ήδη έχουμε αξιολογηθεί σε μικροδιδασκαλίες από πιστοποιημένους φορείς από τον ΕΟΠΠΕΠ (20 λεπτών) και σε μικροδιδασκαλίες στην ΑΣΠΑΙΤΕ (20 λεπτών και 45 λεπτών), από αξιολογητές που πάνω-κάτω συμμετείχαν και στις εξετάσεις πιστοποίησης του ΕΟΠΠΕΠ, γιατί να μην χρειάζεται να "ξαναπιστοποιήσουμε" το πτυχίο, τα μεταπτυχιακά, το ECDL, τις ξένες γλώσσες;
Οπότε, σκέφτομαι, ότι "σπρώχνομαι" σε μία διεργασία δια βίου "ακύρωσης", αποτελώντας καλή πηγή εσόδων, κυνηγώντας δια βίου "το μεγάλο προσόν", ενώ άλλοι (ίσως χωρίς πολλά προσόντα ή/και ίσως με φωτογραφικές προκηρύξεις) έχουν μία μόνιμη δουλειά. Και αναρωτιέμαι:ποιος είναι ο σκοπός; η δια βίου απασχολησιμότητα στο πλαίσιο αυτό με έντονο το στοιχείο της αβεβαιότητας ή η εργασία που θα μου αφήνει περιθώρια ώστε να εκμεταλλεύομαι τον ελεύθερο χρόνο δημιουργικότερα;ποιο είναι το θέμα; η πραγματική αξιοκρατία ή η φαινομενική αξιοκρατία;
Επίσης, διακρίνω μία ισοπεδωτική διάθεση σε μία φράση που έγραψα, ενώ είσαι αδιάφορος για  τα υπόλοιπα, κατά τη γνώμη μου πιο σημαντικά ζητήματα, που έγραψα στην προηγούμενη ανάρτησή μου.  Νομίζω  ότι οι: παπαπαστ, grtt, Theta.__, Κοροιδο, perastikos_kav έχουν καταλάβει το νόημα όσων προέγραψα και συμφωνώ στο  γενικό πλαίσιο των διατυπώσεων τους. Δεν έγραψα ισοπεδωτικά ότι όλοι οι πιστοποιημένοι ΕΟΠΠΕΠ δεν έχουν "πολλά προσόντα". Έγραψα: "κάποιοι...ίσως...κτλ". Αν θέλεις, ξαναδιάβασε όσα είχα γράψει.  Όταν γράφω, γράφω πολύ προσεκτικά, αν το έχεις καταλάβει και θεωρώ ότι έχω καθαρή σκέψη. Έχω τους αξιολογικούς πίνακες ΣΔΕ 2014 και ΕΟΠΠΕΠ 2015. Οψόμεθα.......
Βέβαια, το ότι έγραψα παλιότερα κάτι πολύ σοβαρότερο, δεν είδα κάποια αντίδραση/πρόταση:
"Προσωπικά, θεωρώ ότι ριζική λύση δεν είναι να απευθυνόμαστε ατομικά κάθε χρόνο στους φορείς με παράπονα για την εκάστοτε προκήρυξη που θα βασίζεται σε αυτά ή στα άλλα κριτήρια μοριοδότησης, γιατί στην τελική έχουν το ισχύον νομικό πάτημα να ισχυριστούν ότι έτσι κρίναμε, αυτά τα κριτήρια βάλαμε (έχω μιλήσει στο παρελθόν για τα κριτήρια των διαφόρων προκηρύξεων με εργατολόγο).  Ήδη θα έπρεπε να έχει δημιουργηθεί σύλλογος ωρομισθίων στα ΣΔΕ. Αν υπήρχε σύλλογος θα ήταν εφικτή η μαζική προσφυγή στο ΣτΕ ώστε εν δυνάμει να ακυρωθούν ως αντισυνταγματικές στην ισότητα κτλ παράγραφοι ή εδάφια του άρθρου 27 του ν. 4186/2013. Κατά τη γνώμη μου, υπάρχει διάκριση των δασκάλων (όπως μας αποκαλούν οι μαθητές) που μπορούν να δουλέψουν στα σδε/ιεκ. Από τη μια τους αποσπασμένους τους ονομάζει εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και από την άλλη υπάρχουν οι εκπαιδευτές εκπαίδευσης ενηλίκων. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, κατά τη γνώμη μου, όλοι (μόνιμοι και ωρομίσθιοι) να μπορούν να δουλέψουν στα σδε , αλλά να ισχύουν τα ίδια σταθμά για όλους."



« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 18, 2015, 03:33:04 πμ από joinJ »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32304
  • Τελευταία: Aira
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160428
  • Σύνολο θεμάτων: 19218
  • Σε σύνδεση σήμερα: 820
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 648
Σύνολο: 655

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.138 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.