0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτή η συζήτηση αν το δει κάποιος αποστασιοποιημένα δείχνει γιατί το δημόσιο πρέπει να απαλλαγεί από την μονιμότητα.Το σχολείο κατάντησε με την γραφειοκρατία να είναι αρβανίτικα οικόπεδα..Οι νόμοι και οι διατάξεις είναι μόνο περιφράξεις αυθαίρετης κατοχής τεμαχίων..Ας μιλήσουμε καθαρά γιατί χρειάζεται καθηγητής πληροφορικής στο δημοτικό;Γιατί έτσι λέει ο νόμος...Αφήστε την ηλίθια συζήτηση για την επίφαση νομιμότητας και δείτε την ουσία.Τα μαθήματα των φυσικών επιστημών είναι για γέλια και για κλάματα.Να δείτε τα εκτρώματα που μετέτρεψαν την εκπαίδευση σε ένα θεσμικό καρναβάλι και να πάψετε τις ρουφιανιες με πρόσχημα την νομιμότητα που σημαίνει μονιμότητα στην αξιολύπητη διδασκαλία των φυσικών επιστημών
Στη Β' Αθήνας έγιναν 30 διορισμοί χημικών. Πόσα οργανικά κενά τελικά υπήρχαν όπως τα δημοσίευσε η ΔΔΕ επισήμως; 2. Ω, ναι. Δύο. Κι ολογράφως. Το ΣτΕ γνωρίζει.
Ας μην ξεχνάμε ότι εκκρεμεί και μια απόφαση ΣΤΕ... για να δούμε τι θα αποφανθεί για την κατάσταση κ για τον άθλιο αλγόριθμο, που λίγο δίκαιοι να ήσασταν ορισμένοι θα παραδεχόσασταν πόσο εσφαλμένος είναι για να γίνονται βάση αυτού διορισμοί.
Τα παραδοσιακά τμήματα Φυσικής Πάτρας, Ιωαννίνων κάτω από 12!!!
Την ΕΕΦ και τις ομάδες τεκμηρίωσης που έχετε αυτά θα έπρεπε να σας προβληματίζουν, αλλά το μόνο που επιχειρείται συστηματικά είναι το άσπρο να γίνει μαύρο.
Δεν γνωστοποιήσατε τον αλγόριθμο που προτείνετε και ανακοινώνετε όλο μπαρούφες.