*

Αποστολέας Θέμα: τι διαβάσατε οι διοριστέοι; ποια είναι η συνταγή της επιτυχίας;  (Αναγνώστηκε 30232 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος stroumfita

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 543
    • Προφίλ
απότι βλέπω οι περισσότεροι εξασφαλίζουν υψηλή βαθμολογία στη διδακτική της ιστορίας.. μήπως είναι ασφαλέστερα και πιο συγκεκριμένα τα πράγματα εκεί; εγώ λόγω ανασφάλειας για τις ιστορικές μου γνώσεις επιλέγω πάντα αρχαία και κινούμαι γύρω στο 70 κάτι.. δεν ξέρω αν κάνω καλά γιατί ακούω για κάτι 90άρια στην ιστορία....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Νομίζω πως δεν έχει να κάνει με πιο εύκολο ή πιο δύσκολο αντικείμενο, αλλά με το πού ο καθένας μας νιώθει δυνατός και σίγουρος.
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος eles

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Εγω διδακτικη νεων εγραψα 80. εκανα σχεδιο μαθηματος κανονικα! μια γνωστη μου δεν εκανε και εγραψε 78! τελικα ακομα και τωρα δεν εχω καταλαβει τι ακριβως θελουν! το μονο μου πιστευω οτι μετραει ειναι να εχουν μια λογικη σειρα τα οσα γραφει κανεις!

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Εγώ πάλι έχω μια άλλη απορία, ίσως να σας φανεί μπούρδα, αλλά αν δε ρωτήσω θα σκάσω. ;D Στην Ειδική, σε ποιό πρόσωπο γράφετε το σχέδιο μαθήματος; Εγώ έδωσα πρώτη φορά φέτος (είμαι αποτυχούσα) και απάντησα στο Γ πρόσωπο. πχ. "ο δάσκαλος πρέπει να....." Και κάτι ακόμη:  Γράψατε στην αρχή σκοπούς και στόχους ή τους αναφέρατε κατά τη διαδικασία του σχεδίου?
Έδωσα διδακτική Ιστορίας και έγραψα 85: όταν αναφερόμουν στους μαθητές εννοείται έγραφα σε γ΄πληθυντικό, αλλά αρκετές φορές χρησιμοποιήσα και α΄ενικό. Θυμάμαι π.χ. ότι στο μέρος της αξιολόγησης στο β' ζητούμενο της ιστορίας που αφορούσε στην ευρ. ένωση σε μια άσκηση που έδωσα έλεγα " σε συνεργασία με τη συνάδελφο που διδάσκει το μάθημα της νεοελλ. γλώσσας ζητάω από τα παιδιά να μου γράψουν σε ένα δοκίμιο 500 λέξεων τους δικούς τους φόβους αλλά και τις ελπίδες που στηρίζουν στην ένωση των λαών της Ευρώπης". Αυτό ήταν ένα παράδειγμα (από τα λίγα που θυμάμαι) για να καταλάβεις περίπου σε τι ύφος έγραφα.
Υ.Γ. Πριν δώσουμε εξετάσεις και σε μένα το μεγάλο άγχος μου στη διδακτική ήταν σε τι στυλ θα τα γράψω. Με βοήθησε πολύ όμως το βιβλίο του καθηγητή σε αυτό το μάθημα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Επίσης εγώ σκοπούς δεν έγραψα καθόλου, έγραψα μόνο στόχους και όχι πολλούς, αν θυμάμαι καλά 3-4 και τους έγραψα στην αρχή (έτσι έκανε και το βιβλίο του καθηγητή για την ιστορία και δεν ήθελα να μπερδευτώ περισσότερο). Νομίζω ότι στη διδακτική της ιστορίας θέλουν να δουν ότι κατέχεις και το γνωστικό. Εγώ ήξερα πολύ καλά και τα δύο θέματα που μας έβαλαν και έδωσα πολλές λεπτομέρειες.
2. έκανα και πίνακες που υποτίθεται τους μοίραζα στην τάξη και με βάση αυτούς ανέλυα το μάθημα. Γενικά χρησιμοποιήσα πολλά σχεδιαγραμματά.
3. στις πηγές επέμεινα στην ανάλυση τους, στη γλωσσική τους εξομάλυνση (νομίζω ότι είναι βασικό να το θίξεις)
4. Προσπάθησα το γραπτό μου να έχει καθαρή μορφή (όχι σχεδιαγραμματική αλλά ούτε τη μορφή του δοκιμίου)
5. Με βοήθησε πολύ ένα μήνυμα που είχα διαβάσει εδώ από ένα παιδί που είχε διοριστεί πέρυσι. Μετά την παρουσιάση του γνωστικού σε ξεχωριστές παραγράφους έγραφα τις σκέψεις μου π.χ. σε αυτό το σημείο θα άφηνα  τα παιδιά να προβληματιστούν και να μου πουν τι σκέφτονται...κτλ.
6 Νομίζω ότι παίζει μεγάλο ρόλο η αφόρμηση και η σύνδεση με τα προηγούμενα. Εγώ και στα δύο θέματα πρόσεξα πολύ αυτό το σημείο και το παρουσίασα πολύ ωραία ( ήταν και η έμπνευση της στιγμής)

Υ.Γ. Μην απογοητευτείτε από το χρόνο που δε φτάνει. Εγώ σε κάποια στιγμή κοίταξα το ρολόι μου, σκέφτηκα ότι δεν πρόκειται να προλάβω να τα τελειώσω όλα και σκέφτηκα να σηκωθώ και να φύγω. Ευτυχώς που δεν το έκανα 8) 8).
Αυτό που νομίζω εν τέλει ότι θέλουν να δουν στη διδακτική (και μιλάω πάντα για ιστορία) είναι ότι κατέχεις το γνωστικό αντικείμενο και ότι μπορείς να το παρουσιάσεις σε ένα γραπτό που να έχει αρχή- μέση και τέλος.
Συγγνώμη αν έγινα κουραστική αλλά ελπίζω να βοήθησα

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Για τα υπόλοιπα μαθήματα θα συμφωνήσω με τη βιβλιογραφία της Λ.Κ
Αρχαία Ιστορία: Βίλκεν, είναι όλες οι ερωτήσεις από εκεί. Επίσης όσοι παλιοί έχετε το βιβλίο που κάναμε στην Α Γυμνασίου μην το αφήσετε ανεκμετάλλευτο. Είναι λίγες οι σελίδες και πραγματικά όσοι το διαβάσετε θα εκπλαγείτε, γιατί θα δείτε ότι είναι περίληψη του Βίλκεν. Έχει μέσα απίστευτες λεπτομέρειες. Θυμάμαι ότι την ερώτηση για το πού σταμάτησε ο Αλέξανδρος τη θυμόμουν από εκεί. Εγώ διάβασα αυτά τα δύο και απάντησα σε όλες τις ερωτήσεις της αρχαίας.
Βυζαντινή Ιστορία: Οστρογκόρσκυ. Επίσης όλες οι ερωτήσεις νομίζω ότι είναι μέσα. Στη Βυζαντινή δεν ήξερα μόνο μια.
Νεώτερη Ιστορία: δεν είμαι η αρμόδια για να δώσω συμβουλές, γιατί πάτωσα. Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα χρόνο και διάβασα μόνο σχολικά βιβλία. Δε με βοήθησαν. Απάντησα μόνο σε δύο και από αυτές την ερώτηση με την Καζέρτα την έπιασα, γιατί παρακολουθούσα το pde ;D ;D ;D
Y.G Δε ρίσκαρα καμιά ερώτηση σε κανένα μάθημα: απάντησα μόνο αυτές για τις οποίες ήμουν άπολύτωσ σίγουρη.
Στα νέα διάβασα μόνο το βιβλίο του γυμνασίου για την ιστορία της λογοτεχνίας. Αναλύσεις πολύ λίγα πράγματα. ΝΟμίζω από ένα βοήθημα του Πατάκη που βρήκα στο εμπόριο. Γενικά στα νέα (λόγω έλλειψης χρόνου) προτίμησα να διαβάσω λίγα πράγματα αλλά τα έμαθα καλά. έγραψα 68 Νομίζω ότι με έσωσαν οι ερωτήσεις της γλώσσας που τις ήξερα λόγω διδακτικής εμπειρίας

Αρχαία: επίσης μόνο το βιβλίο του Γυμνασίου για την ιστορία της αρχαίας λογοτεχνίας τίποτα άλλο γιατί το διδάσκω χρόνια το μάθημα. Εδώ για να γελάσουμε λίγο, όταν με ρωτούσαν οι φίλοι μου πώς έγραψα τους έλεγα ότι ίσως με σώσουν τα αρχαία, στα οποία περίμενα το λιγότερο 75. ΜΟυ ήρθε ένα ωραιότατο 56 Αυτή ήταν και η μόνη έκπληξη στους βαθμούς μου. Στα άλλα πήρα ό,τι περίμενα. ;D ;D ;D
Παιδαγωγικά: το βιβλίο του Ματσαγγούρα και ό,τι είπε η Λ.Κ. Έγραψα 86.
Έλπίζω να μην ξέχασα να σας πω κάτι σημαντικό. Η δική μου εμπειρία έδειξε ότι το κλειδί της επιτυχίας είναι: το μεθοδικό διάβασμα, λίγο βοήθεια από την τύχη και η ατσάλινη θέληση να βρεθείς στην αντίπερα όχθη

Αποσυνδεδεμένος yotar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Επίσης εγώ σκοπούς δεν έγραψα καθόλου, έγραψα μόνο στόχους και όχι πολλούς, αν θυμάμαι καλά 3-4 και τους έγραψα στην αρχή (έτσι έκανε και το βιβλίο του καθηγητή για την ιστορία και δεν ήθελα να μπερδευτώ περισσότερο). Νομίζω ότι στη διδακτική της ιστορίας θέλουν να δουν ότι κατέχεις και το γνωστικό. Εγώ ήξερα πολύ καλά και τα δύο θέματα που μας έβαλαν και έδωσα πολλές λεπτομέρειες.
2. έκανα και πίνακες που υποτίθεται τους μοίραζα στην τάξη και με βάση αυτούς ανέλυα το μάθημα. Γενικά χρησιμοποιήσα πολλά σχεδιαγραμματά.
3. στις πηγές επέμεινα στην ανάλυση τους, στη γλωσσική τους εξομάλυνση (νομίζω ότι είναι βασικό να το θίξεις)
4. Προσπάθησα το γραπτό μου να έχει καθαρή μορφή (όχι σχεδιαγραμματική αλλά ούτε τη μορφή του δοκιμίου)
5. Με βοήθησε πολύ ένα μήνυμα που είχα διαβάσει εδώ από ένα παιδί που είχε διοριστεί πέρυσι. Μετά την παρουσιάση του γνωστικού σε ξεχωριστές παραγράφους έγραφα τις σκέψεις μου π.χ. σε αυτό το σημείο θα άφηνα  τα παιδιά να προβληματιστούν και να μου πουν τι σκέφτονται...κτλ.
6 Νομίζω ότι παίζει μεγάλο ρόλο η αφόρμηση και η σύνδεση με τα προηγούμενα. Εγώ και στα δύο θέματα πρόσεξα πολύ αυτό το σημείο και το παρουσίασα πολύ ωραία ( ήταν και η έμπνευση της στιγμής)

Υ.Γ. Μην απογοητευτείτε από το χρόνο που δε φτάνει. Εγώ σε κάποια στιγμή κοίταξα το ρολόι μου, σκέφτηκα ότι δεν πρόκειται να προλάβω να τα τελειώσω όλα και σκέφτηκα να σηκωθώ και να φύγω. Ευτυχώς που δεν το έκανα 8) 8).
Αυτό που νομίζω εν τέλει ότι θέλουν να δουν στη διδακτική (και μιλάω πάντα για ιστορία) είναι ότι κατέχεις το γνωστικό αντικείμενο και ότι μπορείς να το παρουσιάσεις σε ένα γραπτό που να έχει αρχή- μέση και τέλος.
Συγγνώμη αν έγινα κουραστική αλλά ελπίζω να βοήθησα

Συμφωνώ απόλυτα. Απόλυτα όμως!!

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
5. Με βοήθησε πολύ ένα μήνυμα που είχα διαβάσει εδώ από ένα παιδί που είχε διοριστεί πέρυσι.
... την ερώτηση με την Καζέρτα την έπιασα, γιατί παρακολουθούσα το pde ;D ;D ;D
Αυτό ισχύει..Μέσα από συζητήσεις εδώ μέσα θυμόμουν κι εγώ πράγματα και λεπτομέρειες που υπό άλλες συνθήκες δε θα θυμόμουν...
Άρα ένα από τα μυστικά της επιτυχίας είναι και το pde!

Όσο για τον Ostrogorsky πιστεύω ότι είναι ο πλέον κατάλληλος για Βυζαντινή Ιστορία.Αυτό διάβασα και μόνο μία ερώτηση μου διεφυγε.... στη Νεότερη Ιστορία την πάτησα.Στον επόμενο διαγωνισμό θα προσπαθήσω να κινηθώ με βάση τα "κενά" μου σε αυτόν το διαγωνισμό (δηλ. στη νεότερη ιστορία).
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος G.G.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
    • Προφίλ
Σ' ευχαριστώ G.G.
Κι εγώ συνήθως γράφω γύρω στο 80 διδακτική Νέων πάντα. Δεν ξέρω φέτος τι λάθος έκανα, ειλικρινά, και μου βάλαν 65. Φέτος ήμουν σίγουρη ότι τα πήγα ακόμη καλύτερα. Τον Σεφέρη κι εγώ τον εξάντλησα με κάπου 7-8 διδακτικούς στόχους και προσπέλαση ένεν-έναν. Και τις ειδικές προτάσεις κι εγώ τις έχω διδάξει σε γ' γυμνασίου σε φροντιστήριο κι εκεί το εξάντλησα ρε γμτ. Το μόνο που δεν μπορώ να πω με σιγουριά και ίσως αυτό να μου κόστισε, είναι μήπως έγραψα περισσότερα απ' όσα χρειάζονταν και ίσως εντέλει περιττά. Ίσως να έφταιξε που πήγα με τον αέρα και τη σιγουριά ότι "την έχω" τη διδακτική... :-\


Γεια σου, Indy, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και σου εύχομαι καλή αναπλήρωηση! Νομίζω ότι δε θα έχεις πρόβλημα, λάβε υπόψη σου ότι η βάση του φετινού ΑΣΕΠ έπεσε, οπότε δεν προβλέπεται λογικά να ανέβει θεαματικά η βάση των αναπληρωτών. Πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά.

Αποσυνδεδεμένος G.G.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
    • Προφίλ
G.G., συγχαρητήρια για το διορισμό σου! Είμαι η Indy από το φόρουμ alfavita, μιλούσαμε εκεί για μόρια και ωρομισθίες πέρσι, αν θυμάσαι!
Εμένα, αντίθετα από σένα, αυτή τη φορά η διδακτική μου στοίχισε το διορισμό! Το 2007 είχα πάρει 88 και έχασα διορισμό για 1 μονάδα και τώρα με ίδια φιλοσοφία θεμάτων στη διδακτική ιστορίας και με παρεμφερές γραπτό πήρα 66 και έτσι είμαι δεύτερη φορά επιτυχούσα μη διοριστέα! Αποδεικνύεται πόσο σχετικά είναι τα πράγματα στη βαθμολόγηση της διδακτικής! Εξάλλου το 88 το είχα πάρει χωρίς καθόλου διδακτική εμπειρία, ενώ το 66 τώρα με εμπειρία δύο ετών ως ωρομίσθια. Ό,τι να΄ναι! Με το 88 της άλλης φοράς ή και με 78 ακόμα θα είχα διοριστεί... Τώρα ελπίζω σε αναπλήρωση με 21+ μόρια. Καλή σταδιοδρομία σου εύχομαι!

Indy, για σένα πήγαινε η απάντηση στο παραπάνω μήνυμα, αλλά έκανα λάθος στην παράθεση. Morgan, συμπάθα με...

Αποσυνδεδεμένος kostantinos85

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
    • Προφίλ
Ας παραθέσω κι εγώ λοιπόν το δικό μου σύστημα για το ασεπ. δεν ξέρω αν είναι το σωστό ή κάτι ξεχωριστο. ελπίζω πάντως να βοηθήσω κάπως και άλλους συναδέλφους.
ξεκίνησα διάβασμα τον απρίλη πριν τον διαγωνισμό. μόλις δηλαδή πήρα το πτυχίο. τέλειωσα την φιλολογία αθηνών και πιστεύω πως αυτό από μόνο του είναι ένα καλό εφόδιο γιατί αρκετά από όσα συνάντησα στον διαγωνισμό τα είχα δει και στην σχολή. κλασικά πήγα σε φροντιστήριο ( στο γνωστό για να μην... κάνω και διαφήμιση ) για τα αρχαία ( γνωστικό και διδακτική ). στο γνωστικό πιο πολύ για να τα βάλω σε μία τάξη. στα αρχαία επέμεινα πολύ στα σχολικά βιβλία, στον λέσκυ και στις σημειώσεις από το φροντιστήριο. ιστορία αγόρασα ένα βιβλίο ( του φροντηστιρίου επίσης ) και έμεινα σε αυτό. κακώς γιατί αρκετά δεν τα είχε κυρίως στην βυζαντινή περίοδο. νέα ελληνικά βασίστηκα στην γραμματολογία του πολίτη, στα σχολικά βιβλία και σε ένα βοήθημα του πατάκη σχετικά με τα κείμενα που είχαμε.
όσον αγορά τα παιδαγωγικά και την γενική διδακτική στο σχετικό βιβλίο του βερτσέτη και σε ένα βοήθημα επίσης του πατάκη με αρκετές ερωτήσεις ( 330 ). τέλος στην ειδική διδακτική ακολούθησα πιστά το σχέδιο του φροντιστηρίου. το είχα μάθει απ έξω και έβαλα και κάποια δικά μου στοιχεία που μου ήρθαν εκείνη την στιγμή. έγραψα 79 στην ειδ. διδακτική άρα πρέπει να ήταν σχετικά καλό.

όσον αφορά τους ρυθμούς διαβάσματος δεν ήταν εξαντλητικοί. 2 με 3 ώρες καθημερινά και τους 2 τελευταίους μήνες όλη μέρα. ειδικά όταν δουλεύεις δεν έχεις την πολυτέλεια του χρόνου.

τέλος θεωρώ πολύ σημαντική την "άνωθεν" βοήθεια. δεν ξέρω πως θα φανεί σε κάποιους αλλά πιστεύω πως ο Θεός βοηθάει τα μέγιστα. και αυτό το λέω ανεξάρτητα με το αν θα πετύχαινα γιατί ότι έπεσε βρισκόταν στις σημειώσεις μου, άρα εαν δεν πετύχαινα θα ήταν από δική μου αμέλεια.

ελπίζω έστω ελάχιστα να βοήθησα προσθέτοντας λίγο σε όσα σημαντικά διάβασα πιο πάνω. καλή προσπάθεια σε όλους!

υ.γ. μην ακούτε σε καμμία περίπτωση " εξυπνακισμούς" και ραδιο αρβύλες.κλείστε αυτιά και ακούστε μόνο τον εαυτό σας. ;)   

Αποσυνδεδεμένος ankas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Για τη Νεότερη Ιστορία τι προτείνετε;εγώ είχα διαβάσει τα σχολικά μόνο,αλλά δεν με βοήθησαν.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Για τη Νεότερη Ιστορία τι προτείνετε;εγώ είχα διαβάσει τα σχολικά μόνο,αλλά δεν με βοήθησαν.
Εγώ σου προτείνω να διαβάσεις τα σχολικά γ' γυμνασίου και γ' λυκείου και τις θεματικές ιστορίες της β' και γ' Λυκείου. Βέβαια, αν βρίσκεις διαφορετικές πληροφορίες, θα δέχεσαι το νεότερο βιβλίο, δηλαδή αυτό της γ' Λυκείου. Όλες οι ερωτήσεις στο φετινό διαγωνισμό ήταν από τα σχολικά, αλλά έπρεπε να τα έχει διαβάσει κανείς σε όλη τους τη λεπτομέρεια (μέχρι και τις πηγές). Αν επεκταθείς στη νεότερη σε βιβλιογραφία πέρα των σχολικών θα πελαγώσεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 05, 2009, 11:47:53 μμ από LK »

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος Katerina Kfd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 256
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εκπλήσσομαι...Όλες οι ερωτήσεις ιστορίας από τα σχολοικά;;;Εγώ τα είχα διαβάσει σε όλη τους τη λεπτομέρεια από τον προηγούμενο ασεπ ήδη αλλά τέτοια αίσθηση δεν είχα...70 πήρα βέβαια και είμαι σχεδόν από τους πρώτους διοριστέους...Διάβασα κ το βιβλ. του γνωστού φροντιστηρίου κ νομίζω ότι χωρίς αυτό ούτε 50 δε θα'παιρνα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32297
  • Τελευταία: tt777
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160115
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 587
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 389
Σύνολο: 399

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.