0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ πάλι έχω μια άλλη απορία, ίσως να σας φανεί μπούρδα, αλλά αν δε ρωτήσω θα σκάσω. Στην Ειδική, σε ποιό πρόσωπο γράφετε το σχέδιο μαθήματος; Εγώ έδωσα πρώτη φορά φέτος (είμαι αποτυχούσα) και απάντησα στο Γ πρόσωπο. πχ. "ο δάσκαλος πρέπει να....." Και κάτι ακόμη: Γράψατε στην αρχή σκοπούς και στόχους ή τους αναφέρατε κατά τη διαδικασία του σχεδίου?
Επίσης εγώ σκοπούς δεν έγραψα καθόλου, έγραψα μόνο στόχους και όχι πολλούς, αν θυμάμαι καλά 3-4 και τους έγραψα στην αρχή (έτσι έκανε και το βιβλίο του καθηγητή για την ιστορία και δεν ήθελα να μπερδευτώ περισσότερο). Νομίζω ότι στη διδακτική της ιστορίας θέλουν να δουν ότι κατέχεις και το γνωστικό. Εγώ ήξερα πολύ καλά και τα δύο θέματα που μας έβαλαν και έδωσα πολλές λεπτομέρειες.2. έκανα και πίνακες που υποτίθεται τους μοίραζα στην τάξη και με βάση αυτούς ανέλυα το μάθημα. Γενικά χρησιμοποιήσα πολλά σχεδιαγραμματά.3. στις πηγές επέμεινα στην ανάλυση τους, στη γλωσσική τους εξομάλυνση (νομίζω ότι είναι βασικό να το θίξεις)4. Προσπάθησα το γραπτό μου να έχει καθαρή μορφή (όχι σχεδιαγραμματική αλλά ούτε τη μορφή του δοκιμίου)5. Με βοήθησε πολύ ένα μήνυμα που είχα διαβάσει εδώ από ένα παιδί που είχε διοριστεί πέρυσι. Μετά την παρουσιάση του γνωστικού σε ξεχωριστές παραγράφους έγραφα τις σκέψεις μου π.χ. σε αυτό το σημείο θα άφηνα τα παιδιά να προβληματιστούν και να μου πουν τι σκέφτονται...κτλ.6 Νομίζω ότι παίζει μεγάλο ρόλο η αφόρμηση και η σύνδεση με τα προηγούμενα. Εγώ και στα δύο θέματα πρόσεξα πολύ αυτό το σημείο και το παρουσίασα πολύ ωραία ( ήταν και η έμπνευση της στιγμής)Υ.Γ. Μην απογοητευτείτε από το χρόνο που δε φτάνει. Εγώ σε κάποια στιγμή κοίταξα το ρολόι μου, σκέφτηκα ότι δεν πρόκειται να προλάβω να τα τελειώσω όλα και σκέφτηκα να σηκωθώ και να φύγω. Ευτυχώς που δεν το έκανα .Αυτό που νομίζω εν τέλει ότι θέλουν να δουν στη διδακτική (και μιλάω πάντα για ιστορία) είναι ότι κατέχεις το γνωστικό αντικείμενο και ότι μπορείς να το παρουσιάσεις σε ένα γραπτό που να έχει αρχή- μέση και τέλος.Συγγνώμη αν έγινα κουραστική αλλά ελπίζω να βοήθησα
5. Με βοήθησε πολύ ένα μήνυμα που είχα διαβάσει εδώ από ένα παιδί που είχε διοριστεί πέρυσι.
... την ερώτηση με την Καζέρτα την έπιασα, γιατί παρακολουθούσα το pde
Σ' ευχαριστώ G.G. Κι εγώ συνήθως γράφω γύρω στο 80 διδακτική Νέων πάντα. Δεν ξέρω φέτος τι λάθος έκανα, ειλικρινά, και μου βάλαν 65. Φέτος ήμουν σίγουρη ότι τα πήγα ακόμη καλύτερα. Τον Σεφέρη κι εγώ τον εξάντλησα με κάπου 7-8 διδακτικούς στόχους και προσπέλαση ένεν-έναν. Και τις ειδικές προτάσεις κι εγώ τις έχω διδάξει σε γ' γυμνασίου σε φροντιστήριο κι εκεί το εξάντλησα ρε γμτ. Το μόνο που δεν μπορώ να πω με σιγουριά και ίσως αυτό να μου κόστισε, είναι μήπως έγραψα περισσότερα απ' όσα χρειάζονταν και ίσως εντέλει περιττά. Ίσως να έφταιξε που πήγα με τον αέρα και τη σιγουριά ότι "την έχω" τη διδακτική...
G.G., συγχαρητήρια για το διορισμό σου! Είμαι η Indy από το φόρουμ alfavita, μιλούσαμε εκεί για μόρια και ωρομισθίες πέρσι, αν θυμάσαι!Εμένα, αντίθετα από σένα, αυτή τη φορά η διδακτική μου στοίχισε το διορισμό! Το 2007 είχα πάρει 88 και έχασα διορισμό για 1 μονάδα και τώρα με ίδια φιλοσοφία θεμάτων στη διδακτική ιστορίας και με παρεμφερές γραπτό πήρα 66 και έτσι είμαι δεύτερη φορά επιτυχούσα μη διοριστέα! Αποδεικνύεται πόσο σχετικά είναι τα πράγματα στη βαθμολόγηση της διδακτικής! Εξάλλου το 88 το είχα πάρει χωρίς καθόλου διδακτική εμπειρία, ενώ το 66 τώρα με εμπειρία δύο ετών ως ωρομίσθια. Ό,τι να΄ναι! Με το 88 της άλλης φοράς ή και με 78 ακόμα θα είχα διοριστεί... Τώρα ελπίζω σε αναπλήρωση με 21+ μόρια. Καλή σταδιοδρομία σου εύχομαι!
Για τη Νεότερη Ιστορία τι προτείνετε;εγώ είχα διαβάσει τα σχολικά μόνο,αλλά δεν με βοήθησαν.