*

Αποστολέας Θέμα: Διορισμοί και το 2024;  (Αναγνώστηκε 220160 φορές)

0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 453
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #770 στις: Μάρτιος 07, 2024, 05:57:04 μμ »
Καταρχάς αυτό που προτείνετε δεν γίνεται πρακτικά και δεύτερον ακόμα και να βρίσκαμε κάποιο τρόπο να γίνει, τότε οι συνολικές οργανικές που θα προέκυπταν θα ήταν ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ από τις σημερινές και όχι λιγότερες όπως εσείς πιστεύετε.

Γιατί δεν γίνεται; Καταρχάς δεν γίνεται στην ίδια βαθμίδα να ακολουθείται διαφορετικός τρόπος υπολογισμού των οργανικών θέσεων ανάλογα με την ειδικότητα. Υποθετικά αν βρισκόταν κάποια φόρμουλα (που αμφιβάλλω πως μπρορεί να υπάρξει) θα δημιουργούνταν ένα τεράστιο μπάχαλο, με τους δασκάλους να πολλαπλασιάζουν τα κενά αναπληρωτών τους και τις ειδικότητες να χάνουν την υπάρχουσα οργανική τους, να γίνονται νομάδες και να μην μπορούν να αποκτήσουν καν οργανική στις περισσότερες περιπτώσεις αν υπάρχει ο κανόνας των 12 ωρών α' ανάθεσης όπως στη δευτεροβάθμια. Σε ειδικότητες μάλιστα όπως οι ΠΕ05 και ΠΕ07, όλοι σχεδόν οι εκπαιδευτικοί θα έχαναν τις οργανικές τους θέσεις και θα έμεναν αιωνίως στη διάθεση, ενώ θα χανόταν και πολύ μεγάλος αριθμός των ήδη υπαρχόντων οργανικών σε επίπεδο επικράτειας. Το ίδιο πρόβλημα με την απόκτηση οργανικής σε σχολείο θα είχαν και οι ΠΕ08, ΠΕ79, ΠΕ86 και ΠΕ91 γιατί τα δημοτικά σχολεία είναι ΠΟΛΛΑ και ΜΙΚΡΑ σχολεία σε σχέση με τα γυμνάσια και τα λύκεια, οπότε δεν θα υπήρχαν οι ώρες α' ανάθεσης για να τοποθετηθούν οργανικά.

Αυτό επίσης που λέτε για τους δασκάλους δείχνει πολύ μεγάλη άγνοια. Οι δάσκαλοι δεν απαιτούνται μόνο για τα πρωινά τμήματα, αλλά και για τα ολοήμερα. Και δεν καλύπτονται όλα τα ολοήμερα με τις πλεονάζουσες ώρες των δασκάλων του πρωινού, όπως θα θέλατε να πιστεύετε. Στα 1/θ έως 5/θ δημοτικά σχολεία (που αποτελούν το 1/4 όλων των δημοτικών σχολείων), κάθε τμήμα ολοημέρου απαιτεί τη διάθεση επιπλέον δασκάλου για τη λειτουργία του γιατί οι ώρες των δασκάλων του πρωινού δεν επαρκούν, ενώ στα 6/θ και άνω δημοτικά σχολεία οι περισσότερες ΔΠΕ εφαρμόζουν το σύστημα του ενός επιπλέον δασκάλου για κάθε 2 τμήματα ολοημέρου για τον ίδιο λόγο. Και μέσα στα μεγάλα αστικά κέντρα δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσα πολλά τμήματα ολοημέρου υπάρχουν στα μεγάλα σχολεία και πόσοι επιπλέον δάσκαλοι απαιτούνται για να διδαχθεί έστω η ώρα της μελέτης - προετοιμασίας.

Επίσης, πέρα από το ότι το πόσα ολοήμερα τμήματα θα λειτουργήσουν δεν μπορεί να προβλεφθεί, δεν μπορεί να εφαρμοστεί και η πρόταση του/της anpath86 γιατί μας λέει πως τα κενά δασκάλων και ειδικοτήτων θα υπολογίζονται με διαφορετικό τρόπο. Μα πώς θα υπολογίζονται διαφορετικά αφού διδάσκουν στα ίδια ολοήμερα τμήματα; Πώς θα υπολογιστούν οι οργανικές ανάγκες των ολοήμερων τμημάτων; Και μάλιστα σκεφτείτε πως α' ανάθεση στο σύνολο των ωρών του ολοημέρου έχουν οι δάσκαλοι. Αλλά εσείς είπατε πως δεν θα υπολογίζονται με αλγόριθμο οι οργανικές των ΠΕ70, άρα πώς αλλιώς;

Πέρα από αυτά, αυτό που προτείνετε δεν μπορεί να εφαρμοστεί γιατί με όποιο τρόπο και να υπολογίζαμε τις πραγματικές οργανικές ανάγκες στην πρωτοβάθμια, αυτές θα ήταν ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ από τις 72.000 οργανικές που είναι ήδη συστημένες από το κράτος (και ναι έχω κάνει τους υπολογισμούς που εσείς δεν κάνατε). Το κράτος θα σύστηνε όμως νέες, αν ο αλγόριθμός σας έβγαζε περισσότερες από τις 72.000; Όχι βέβαια. Στη δευτεροβάθμια δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα όπως έγραψα σε προηγούμενό μου μήνυμα, αλλά το διάβασε κανείς σας;

Και επειδή φαίνεται πως ανήκετε στη δευτεροβάθμια, καλό είναι να μελετήσετε πρώτα τα σχετικά δεδομένα της πρωτοβάθμιας και μετά να κάνετε τις προτάσεις σας τεκμηριωμένα και υπολογισμένα. Και ένας καλός τρόπος να ψαχτείτε είναι διαβάζοντας τις προηγούμενες συζητήσεις που έχουν αναπτυχθεί στο forum αυτό.

1) Στη Βθμια διαφορετικά υπολογίζονται τα κενά στα μουσικά σχολεία και διαφορετικά στα υπόλοιπα

2) Είπε κανείς να μην μπουν στον αλγόριθμο τα τμήματα του ολοημέρου;

3) Ας βγουν όσες βγουν οι οργανικές στην Αθμια. Το θέμα είναι να παίζεται το παιχνίδι σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες και με ίσους όρους για όλους. Αυτό είναι το σωστό είτε σου αρέσει είτε όχι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:10:45 »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 453
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #771 στις: Μάρτιος 07, 2024, 06:25:34 μμ »
Κοιτωντας τα ωρολογια των γελ-επαλ-εσπερινων (στα γυμνασια σε γενικες γραμμες παρεμεινε πανω κατω ιδια η κατασταση)  απο το 2005 και μεχρι σημερα ειναι ολοφανερη η διαφοροποιηση του πληθους των ωρων βιολογιας και φυσικης την τελευταια σχεδον εικοσαετια.
Ενδεικτικα ως προς τα ωρολογια των γελ αρκει να δουμε
http://www.pi-schools.gr/content/odigies.pdf
(σελ 8-14)
https://blogs.sch.gr/gsejohann/files/2011/09/534_orolog-progr-gymnas-2011-2012.pdf?x18667

https://blogs.sch.gr/lykarcha/2011/09/08/%CF%89%CF%81%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1-%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%B1%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%BB%CF%85%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85/.
Οπως παρατηρουμε υπαρχει ενας διπλασιασμος ωρων της βιολογιας στα λυκεια σε σχεση με το 2011 και τριπλασιασμος σε σχεση με το 2005 , ενω αντιθετα υπαρχει σταδιακη μειωση των ωρων φυσικης (Α τάξη Γενικού Λυκείου,μείωση των ωρών στη  Α-Β-Γ τάξη ΕΠΑ.Λ, μείωση των ωρών διδασκαλίας της Φυσικής της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών στη Β τάξη Γενικού Λυκείου).

Απο τα παραπανω κατα τη γνωμη μου προκυπτει οτι ο βασικος λογος του πολυ μεγαλυτερου αριθμου διορισμων βιολογων ειναι το γεγονος της ραγδαιας αυξησης των ωρων βιολογιας και σε συνδυασμό με το γεγονος  του τριπλασιου (ή και τετραπλασιου αριθμου διοριστεων φυσικων εναντι των βιολογων τη δεκαετια 2000-2010 οπως ενδεικτικα φαινεται στα παρακατω αρχεια

http://www.et.gr/idocs-nph/search/fekForm.html#results
(ΦΕΚ 775 Γ/2008)

https://geography.aegean.gr/files/news/[news][4e59d566b7430cf].pdf

http://www.edra.gr/pdf/2006-09-01-FEK_500.pdf

ΑΝ στα παραπανω συνυπολογισουμε και των περιορισμο διορισμων την περιοδο 2010-2019 ηταν φυσικο και επομενο να συμβει αυτη η μεγαλη διαφοροποιηση στα νουμερα των διορισμων και σε συνδυασμο με την ραγδαια αυξηση καθ ολη την περιοδο αυτη των ωρων βιολογιας στα ωρολογια και τη μειωση των ωρων φυσικης.

Και για να το πουμε χοντρικα: την περιοδο πριν το 2010 διοριστηκαν πολλοι φυσικοι και λιγοι βιολογοι γιατι αυτο επεβαλλαν τα ωρολογια εκεινης της εποχης , ενω απο το 2019, που ξεκινησαν και παλι οι μαζικοι διορισμοι, λογω της μειωσης των ωρων φυσικης δεν δημιουργηθηκαν νεα κενά φυσικων , εντουτοις δημιουργηθηκαν πολλα κενα βιολογων.

Ακριβώς! Η ζημιά έχει γίνει εδώ και αρκετά χρόνια πριν με το κόψιμο ωρών Φυσικής και την προσθήκη ωρών Βιολογίας. Απλά η ζημιά φάνηκε αρκετά χρόνια μετά γιατί λόγω μνημονίων δε γίνονταν διορισμοί.

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 284
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #772 στις: Μάρτιος 07, 2024, 07:49:29 μμ »
1) Στη Βθμια διαφορετικά υπολογίζονται τα κενά στα μουσικά σχολεία και διαφορετικά στα υπόλοιπα

2) Είπε κανείς να μην μπουν στον αλγόριθμο τα τμήματα του ολοημέρου;

3) Ας βγουν όσες βγουν οι οργανικές στην Αθμια. Το θέμα είναι να παίζεται το παιχνίδι σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες και με ίσους όρους για όλους. Αυτό είναι το σωστό είτε σου αρέσει είτε όχι.

Α) Βλέπεις κάποια διαφορά που δεν βλέπω εγώ; https://www.edweek.gr/ta-organika-kena-ton-moysikon-sholeion-gia-tis-metatheseis-2023/

Β) Πώς θα μπουν στον αλγόριθμο, αφού η ύπαρξη ολοήμερου τμήματος δεν συνεπάγεται αναγκαστικά και τη διάθεση ενός ολόκληρου δασκάλου σε αυτό; Και οι ειδικότητες που δεν έχουν ώρες α' ανάθεσης στο ολοήμερο; Πώς θα επιλεγεί ποιες ειδικότητες θα διδάσκουν στο ολοήμερο, αφού η 3η ώρα του ολοημέρου δεν αποδίδεται αποκλειστικά σε καμιά ειδικότητα από το ωρολόγιο πρόγραμμα (αυτό δεν συμβαίνει πουθενά στα ωρολόγια της δευτεροβάθμιας).

Γ) Τώρα δεν παίζεται με ίσους όρους και θα παίζεται αν γίνουν αυτά που λέτε; Αν υπήρχε τρόπος και γίνονταν να δείτε κλάμα που θα έπεφτε από τους δευτεροβάθμιους. Το γιατί μάλιστα κάθεστε και βγάζετε σενάρια επιστημονικής φαντασίας και δεν διεκδικείτε απλά κάποιες τροποποίησεις του αλγορίθμου που θα σας δώσουν χιλιάδες επιπλέον οργανικά κενά είναι ανεξήγητο. Θα μπορούσατε να προτείνετε πάρα πολλά αντί να στρέφεστε εναντίον της πρωτοβάθμιας όπως π.χ. τη διαίρεση του αθροίσματος των ωρών με αριθμό μικρότερο του 20, τη συμπερίληψη και υπολοίπων κάτω των 12 ωρών, τη μη συμπερίληψη του υποχρεωτικού ωραρίου διευθυντών στις αντίστοιχες στήλες, την αποτύπωση των πραγματικών ωρών όσων κάνουν χρήση μειωμένου ωραρίου κλπ.

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 453
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #773 στις: Μάρτιος 07, 2024, 08:09:02 μμ »
Α) Βλέπεις κάποια διαφορά που δεν βλέπω εγώ; https://www.edweek.gr/ta-organika-kena-ton-moysikon-sholeion-gia-tis-metatheseis-2023/ Πιθανώς να μη γίνεται ο υπολογισμός στη βάση ομάδας σχολείων. https://vaspapachristou.gr/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CF%8E%CE%BD-%CE%BC%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD/

Β) Πώς θα μπουν στον αλγόριθμο, αφού η ύπαρξη ολοήμερου τμήματος δεν συνεπάγεται αναγκαστικά και τη διάθεση ενός ολόκληρου δασκάλου σε αυτό; Και οι ειδικότητες που δεν έχουν ώρες α' ανάθεσης στο ολοήμερο; Πώς θα επιλεγεί ποιες ειδικότητες θα διδάσκουν στο ολοήμερο, αφού η 3η ώρα του ολοημέρου δεν αποδίδεται αποκλειστικά σε καμιά ειδικότητα από το ωρολόγιο πρόγραμμα (αυτό δεν συμβαίνει πουθενά στα ωρολόγια της δευτεροβάθμιας). Όπως γίνεται και στη Βθμια. Δες επίσης πώς μπαίνουν στον αλγόριθμο τα εργαστήρια δεξιότητων στη Βθμια που τα έχουν πολλές ειδικότητες Α Ανάθεση

Γ) Τώρα δεν παίζεται με ίσους όρους και θα παίζεται αν γίνουν αυτά που λέτε; Αν υπήρχε τρόπος και γίνονταν να δείτε κλάμα που θα έπεφτε από τους δευτεροβάθμιους. Το γιατί μάλιστα κάθεστε και βγάζετε σενάρια επιστημονικής φαντασίας και δεν διεκδικείτε απλά κάποιες τροποποίησεις του αλγορίθμου που θα σας δώσουν χιλιάδες επιπλέον οργανικά κενά είναι ανεξήγητο. Θα μπορούσατε να προτείνετε πάρα πολλά αντί να στρέφεστε εναντίον της πρωτοβάθμιας όπως π.χ. τη διαίρεση του αθροίσματος των ωρών με αριθμό μικρότερο του 20, τη συμπερίληψη και υπολοίπων κάτω των 12 ωρών, τη μη συμπερίληψη του υποχρεωτικού ωραρίου διευθυντών στις αντίστοιχες στήλες, την αποτύπωση των πραγματικών ωρών όσων κάνουν χρήση μειωμένου ωραρίου κλπ.
Πώς παίζεται με ίσους όρους όταν στη μια βαθμίδα οι σχολικές μονάδες παρακολουθούνται σε βάθος τριετίας για να προαχθούν/υποβιβαστούν ενώ στην άλλη αυτό επί της ουσίας γίνεται κάθε χρόνο; Το 20 μια χαρά σωστό είναι. Είναι περίπου ο μέσος όρος των υποχρεωτικών ωραρίων των εκπαιδευτικών στη Βθμια.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 07, 2024, 08:15:22 μμ από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:10:45 »

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 284
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #774 στις: Μάρτιος 07, 2024, 08:51:41 μμ »


Α) Γίνεται στη βάση του ίδιου του μουσικού σχολείου, οπότε δεν υπάρχει καμιά διαφορά. Σκέψου το ίδιο το μουσικό σχολείο (ένα ενιαίο γυμνάσιο και λύκειο) σαν μια ομάδα σχολείων. Και σίγουρα υπάρχουν μεγάλα μουσικά σχολεία που έχουν περισσότερα τμήματα και από ολόκληρες ομάδες τυπικών σχολείων σε πολλές ΔΔΕ.

Β) Ακόμα δεν έχεις καταλάβει τι γίνεται στην πρωτοβάθμια. Τα δημοτικά είναι μικρές σχολικές μονάδες και οι ώρες των ειδικοτήτων είναι ελάχιστες. Δεν γίνεται ο κάθε διευθυντής να δηλώνει μονοψήφια ελλείμματα α' ανάθεσης στις περισσότερες ειδικότητες και οι καθηγητές να γίνονται μπαλάκια που θα πηγαίνουν από εδώ και απο εκεί για να καλύψουν το ωράριό τους (που πολλές φορές και σε 5 σχολεία να πηγαίνουν δεν θα βγαίνει). Επίσης το δημοτικό δεν είναι γυμνάσιο για να παίρνει ο ξενόγλωσσος που δεν συμπληρώνει ωράριο της ώρες της ιστορίας ή ο εικαστικός να παίρνει τις ώρες της μουσικής όπως ο φυσικός παιρνει τις ώρες της βιολογίας στη δευτεροβάθμια. Δεν υπάρχει β' ή γ' ανάθεση στα μαθήματα των ειδικοτήτων στο δημοτικό και οι συνάδελφοι εκτός από το ότι δεν θα έχουν οργανική τοποθέτηση δεν θα μπορούν να συμπληρώσουν και το ωράριο τους (χώρια που το δημοτικό λειτουργεί από τις 8.00 μέχρι τις 17.30 οπότε και το εργασιακό τους δεν θα πρέπει να παραβιάζεται). Επίσης το σημαντικότερο: τι θα γίνει όταν υπάρχουν λειτουργικά κενά (άδειες κλπ.); Ποιος θα επιβλέπει τα παιδιά αν οι ειδικότητες είναι μπαλαντέρ ανάμεσα σε τόσα σχολεία μέχρι να καλυφθούν τα κενά; Δεν είναι γυμνάσιο ή λύκειο που απλώς θα σχολάνε ή θα κάνουν κενό... Επίσης ποιος αναπληρωτής θα πηγαίνει για 5 ώρες την εβδομάδα 15.00-16.00 να συμπληρώσει ωράριο στο δημοτικό πέρα Ραχούλας, όταν θα πρέπει να πάει και σε άλλα 4 σχολεία στο πρωινό; Ή μήπως θα πρέπει να φέρουμε τον θεσμό των ωρομισθίων και στο δημοτικό καταργώντας κάθε παιδαγωγική και οργανωτική λογική για να εφαρμοστούν οι προτάσεις σας; Και μπορώ να σκεφτώ χίλιους δυο ακόμα περιορισμούς...

Γ) Η τριετία είναι εμπειρικός κανόνας και δεν προβλέπεται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο. Ο νόμος λέει πως κάθε χρόνο βλέπω τη λειτουργικότητα των σχολείων της ΔΠΕ μου και σαν προϊστάμενος της πρωτοβάθμιας κάνω της ανάλογες προτάσεις για να ταυτίζεται η λειτουργικότητα με την οργανικότητα λαμβάνοντας υπόψη τις τοπικές συνθήκες. Δες σχετικά την εγκύκλιο που βγαίνει ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ: https://edu.klimaka.gr/sxoleia/genika/792-metavoles-scholikwn-monadwn
Να σε πληροφορήσω μάλιστα πως πολλοί ΔΠΕ δεν περιμένουν καν να περάσει η τριετία που λες και προτείνουν την υποβάθμιση ΑΜΕΣΑ. Έχω δει σε αποφάσεις δήμων φέτος, πως σε πολλές εισηγήσεις σχολικών μεταβολών η πρόβλεψη για το ύψος του μαθητικού δυναμικού πάει μέχρι και το 2028 για να δικαιολογηθεί πως ο υποβιβασμός του δημοτικού πρέπει να γίνει ΑΜΕΣΑ.

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 453
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #775 στις: Μάρτιος 07, 2024, 09:00:05 μμ »
Α) Γίνεται στη βάση του ίδιου του μουσικού σχολείου, οπότε δεν υπάρχει καμιά διαφορά. Σκέψου το ίδιο το μουσικό σχολείο (ένα ενιαίο γυμνάσιο και λύκειο) σαν μια ομάδα σχολείων. Και σίγουρα υπάρχουν μεγάλα μουσικά σχολεία που έχουν περισσότερα τμήματα και από ολόκληρες ομάδες τυπικών σχολείων σε πολλές ΔΔΕ.

Β) Ακόμα δεν έχεις καταλάβει τι γίνεται στην πρωτοβάθμια. Τα δημοτικά είναι μικρές σχολικές μονάδες και οι ώρες των ειδικοτήτων είναι ελάχιστες. Δεν γίνεται ο κάθε διευθυντής να δηλώνει μονοψήφια ελλείμματα α' ανάθεσης στις περισσότερες ειδικότητες και οι καθηγητές να γίνονται μπαλάκια που θα πηγαίνουν από εδώ και απο εκεί για να καλύψουν το ωράριό τους (που πολλές φορές και σε 5 σχολεία να πηγαίνουν δεν θα βγαίνει). Επίσης το δημοτικό δεν είναι γυμνάσιο για να παίρνει ο ξενόγλωσσος που δεν συμπληρώνει ωράριο της ώρες της ιστορίας ή ο εικαστικός να παίρνει τις ώρες της μουσικής όπως ο φυσικός παιρνει τις ώρες της βιολογίας στη δευτεροβάθμια. Δεν υπάρχει β' ή γ' ανάθεση στα μαθήματα των ειδικοτήτων στο δημοτικό και οι συνάδελφοι εκτός από το ότι δεν θα έχουν οργανική τοποθέτηση δεν θα μπορούν να συμπληρώσουν και το ωράριο τους (χώρια που το δημοτικό λειτουργεί από τις 8.00 μέχρι τις 17.30 οπότε και το εργασιακό τους δεν θα πρέπει να παραβιάζεται). Επίσης το σημαντικότερο: τι θα γίνει όταν υπάρχουν λειτουργικά κενά (άδειες κλπ.); Ποιος θα επιβλέπει τα παιδιά αν οι ειδικότητες είναι μπαλαντέρ ανάμεσα σε τόσα σχολεία μέχρι να καλυφθούν τα κενά; Δεν είναι γυμνάσιο ή λύκειο που απλώς θα σχολάνε ή θα κάνουν κενό... Επίσης ποιος αναπληρωτής θα πηγαίνει για 5 ώρες την εβδομάδα 15.00-16.00 να συμπληρώσει ωράριο στο δημοτικό πέρα Ραχούλας, όταν θα πρέπει να πάει και σε άλλα 4 σχολεία στο πρωινό; Ή μήπως θα πρέπει να φέρουμε τον θεσμό των ωρομισθίων και στο δημοτικό καταργώντας κάθε παιδαγωγική και οργανωτική λογική για να εφαρμοστούν οι προτάσεις σας; Και μπορώ να σκεφτώ χίλιους δυο ακόμα περιορισμούς...

Γ) Η τριετία είναι εμπειρικός κανόνας και δεν προβλέπεται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο. Ο νόμος λέει πως κάθε χρόνο βλέπω τη λειτουργικότητα των σχολείων της ΔΠΕ μου και σαν προϊστάμενος της πρωτοβάθμιας κάνω της ανάλογες προτάσεις για να ταυτίζεται η λειτουργικότητα με την οργανικότητα λαμβάνοντας υπόψη τις τοπικές συνθήκες. Δες σχετικά την εγκύκλιο που βγαίνει ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ: https://edu.klimaka.gr/sxoleia/genika/792-metavoles-scholikwn-monadwn
Να σε πληροφορήσω μάλιστα πως πολλοί ΔΠΕ δεν περιμένουν καν να περάσει η τριετία που λες και προτείνουν την υποβάθμιση ΑΜΕΣΑ. Έχω δει σε αποφάσεις δήμων φέτος, πως σε πολλές εισηγήσεις σχολικών μεταβολών η πρόβλεψη για το ύψος του μαθητικού δυναμικού πάει μέχρι και το 2028 για να δικαιολογηθεί πως ο υποβιβασμός του δημοτικού πρέπει να γίνει ΑΜΕΣΑ.

Λοιπόν. Έστω ότι έχουμε μια ομάδα από 5 δημοτικά στα οποία λειτουργούν 5Χ6=30 τμήματα και στην ομάδα υπάρχουν 25 μόνιμοι δάσκαλοι. Άρα με βάση τον τύπο που λέω έχουμει: 30-25=5 οργανικά κενά δασκάλων. Ποιο το πρόβλημα με αυτό; Κάθε δάσκαλος θα πάρει την τάξη του.

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 284
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #776 στις: Μάρτιος 07, 2024, 09:17:34 μμ »
Λοιπόν. Έστω ότι έχουμε μια ομάδα από 5 δημοτικά στα οποία λειτουργούν 5Χ6=30 τμήματα και στην ομάδα υπάρχουν 25 μόνιμοι δάσκαλοι. Άρα με βάση τον τύπο που λέω έχουμει: 30-25=5 οργανικά κενά δασκάλων. Ποιο το πρόβλημα με αυτό; Κάθε δάσκαλος θα πάρει την τάξη του.
Τα σχολεία αυτά δεν έχουν ολοήμερα τμήματα ή πρωινή ζώνη; Αν κάποιο έχει και παραπάνω απο 1 ολοήμερα τμήματα πώς θα καλυφθούν οι ώρες της μελέτης - προετοιμασίας; Πώς θα υπολογιστούν οι ώρες των ειδικοτήτων και ειδικά στο ολοήμερο; Έχεις δει βασικά ποτέ ένα ωρολόγιο πρόγραμμα δημοτικού σχολείου πριν γράψεις σε αυτό το forum;

Τι θα γίνει αν δεν καλυφθούν όλες οι ώρες με μόνιμο προσωπικό και τι θα κάνουν τα παιδιά ηλικίας 6-12 ετών μέχρι να καλυφθούν τα κενά με αναπληρωτές; Πώς θα στελεχωθεί η 3η ώρα του ολοημέρου (15.00-16.00); Τι θα γίνει αν αυτά τα σχολεία βρίσκονται σε κάποιο μικρό νησί ή σε ορεινούς όγκους; Πώς θα στελεχωθούν από πληροφορικό για παράδειγμα; Με τα νούμερα που έδωσες  θα δοθεί ένα μόνο κενό ΠΕ86 και ο μόνιμος θα πρέπει να πάει σε 4 διαφορετικά σχολεία για 6 ώρες. Πώς θα καλυφθούν οι άλλες 6; Θα προσληφθεί ωρομίσθιος; Με ποια παιδαγωγική λογική και πως θα απασχολούνται τα παιδιά μέχρι να έρθει (και εφόσον έρθει); Το ξαναλέω δεν υπάρχουν β' αναθέσεις στο δημοτικό και στη χειρότερη θα πρέπει να τα κάνει όλα ο δάσκαλος. Και είναι παιδαγωγικά ορθό να γίνεται αυτό ακόμα και σε 6/θέσια δημοτικά;

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 453
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #777 στις: Μάρτιος 07, 2024, 09:30:24 μμ »
Τα σχολεία αυτά δεν έχουν ολοήμερα τμήματα ή πρωινή ζώνη; Αν κάποιο έχει και παραπάνω απο 1 ολοήμερα τμήματα πώς θα καλυφθούν οι ώρες της μελέτης - προετοιμασίας; Πώς θα υπολογιστούν οι ώρες των ειδικοτήτων και ειδικά στο ολοήμερο; Έχεις δει βασικά ποτέ ένα ωρολόγιο πρόγραμμα δημοτικού σχολείου πριν γράψεις σε αυτό το forum;

Τι θα γίνει αν δεν καλυφθούν όλες οι ώρες με μόνιμο προσωπικό και τι θα κάνουν τα παιδιά ηλικίας 6-12 ετών μέχρι να καλυφθούν τα κενά με αναπληρωτές; Πώς θα στελεχωθεί η 3η ώρα του ολοημέρου (15.00-16.00); Τι θα γίνει αν αυτά τα σχολεία βρίσκονται σε κάποιο μικρό νησί ή σε ορεινούς όγκους; Πώς θα στελεχωθούν από πληροφορικό για παράδειγμα; Με τα νούμερα που έδωσες  θα δοθεί ένα μόνο κενό ΠΕ86 και ο μόνιμος θα πρέπει να πάει σε 4 διαφορετικά σχολεία για 6 ώρες. Πώς θα καλυφθούν οι άλλες 6; Θα προσληφθεί ωρομίσθιος; Με ποια παιδαγωγική λογική και πως θα απασχολούνται τα παιδιά μέχρι να έρθει (και εφόσον έρθει); Το ξαναλέω δεν υπάρχουν β' αναθέσεις στο δημοτικό και στη χειρότερη θα πρέπει να τα κάνει όλα ο δάσκαλος. Και είναι παιδαγωγικά ορθό να γίνεται αυτό ακόμα και σε 6/θέσια δημοτικά;

Θα μπουν και τα τμήματα του ολοήμερου στον τύπο. Για απλότητα δεν τα έβαλα μέσα. Ο ΠΕ86 μπορεί να διατεθεί και στη Βθμια.

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 284
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #778 στις: Μάρτιος 07, 2024, 09:46:20 μμ »
Θα μπουν και τα τμήματα του ολοήμερου στον τύπο. Για απλότητα δεν τα έβαλα μέσα. Ο ΠΕ86 μπορεί να διατεθεί και στη Βθμια.

Πώς θα μπουν στον τύπο αφού λες ότι οι δάσκαλοι υπολογίζονται με βάση τον αριθμό τμημάτων και όχι με αλγόριθμο; Το ολοήμερο θέλει και δασκάλους για να λειτουργήσει δεν το έχεις καταλάβει; Αλλά δεν αναλογεί ένας δάσκαλος ανά ένα τμήμα ολοημέρου στα 6/θέσια και άνω δημοτικά (εκτός ειδικών περιπτώσεων που το ωράριο μπορεί να μην βγαίνει και για άλλους λόγους).

Αν τα σχολεία αυτά έχουν τεράστα απόσταση από γυμνάσια και λύκεια ή αν τα σχολεία εκείνα είναι πλήρη, πώς θα διατεθεί ο αναπληρωτής; Για τις θέσεις μόνιμων που θα ροκανιστούν από τον αλγόριθμο τι θα γίνει (στο παράδειγμά σου ο αλγόριθμος τρώει ήδη 1 κενό πληροφορικού). Θα πάμε στους 60.000 αναπληρωτές επειδή θέλετε να υπάρχει ισότητα, αντί να κοιτάξετε να διορθώσετε τον αλγόριθμο σας και να μπορέσουν να μειωθούν οι ήδη 50.000;

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 453
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #779 στις: Μάρτιος 07, 2024, 09:59:35 μμ »
Πώς θα μπουν στον τύπο αφού λες ότι οι δάσκαλοι υπολογίζονται με βάση τον αριθμό τμημάτων και όχι με αλγόριθμο; Το ολοήμερο θέλει και δασκάλους για να λειτουργήσει δεν το έχεις καταλάβει; Αλλά δεν αναλογεί ένας δάσκαλος ανά ένα τμήμα ολοημέρου στα 6/θέσια και άνω δημοτικά (εκτός ειδικών περιπτώσεων που το ωράριο μπορεί να μην βγαίνει και για άλλους λόγους). Για το ολοήμερο θα είναι: Ανά ομάδα σχολείων: (Ώρες Α Ανάθεσης - Ώρες μονίμων)/23

Αν τα σχολεία αυτά έχουν τεράστα απόσταση από γυμνάσια και λύκεια ή αν τα σχολεία εκείνα είναι πλήρη, πώς θα διατεθεί ο αναπληρωτής; Για τις θέσεις μόνιμων που θα ροκανιστούν από τον αλγόριθμο τι θα γίνει (στο παράδειγμά σου ο αλγόριθμος τρώει ήδη 1 κενό πληροφορικού). Θα πάμε στους 60.000 αναπληρωτές επειδή θέλετε να υπάρχει ισότητα, αντί να κοιτάξετε να διορθώσετε τον αλγόριθμο σας και να μπορέσουν να μειωθούν οι ήδη 50.000; Για τις κοινές ειδικότητες ο σωστός τρόπος είναι αυτός που έγραψε ο anpapath86. Ενοχλεί η ισότητα δηλαδή;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 07, 2024, 10:47:29 μμ από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 284
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #780 στις: Μάρτιος 07, 2024, 10:51:05 μμ »


Δηλαδή οι ώρες των ΠΕ70 θα υπολογίζονται και με τον αριθμό τμημάτων (για το πρωινό) και με αλγόριθμο (για το ολοήμερο); Πώς θα γίνει αυτό χωρίς να προκύψει ένα τεράστιο μπάχαλο; Οι ώρες που θα περισσεύουν από τους δασκάλους του πρωινού πώς θα αξιοποιούνται; Επίσης αφού οι δάσκαλοι έχουν α' ανάθεση το σύνολο των ωρών του ολοήμερου, θα εξαφανιστούν εντελώς οι ειδικότητες από το ολοήμερο πρόγραμμα; Επίσης κάθε ολοήμερο τμήμα έχει 15 ώρες διδασκαλίας ενώ ένας ΠΕ70 21-24. Δηλαδή σε μια ομάδα σχολείων με 10 ολοήμερα, δηλαδή με 150 ώρες α' ανάθεσης ολοημέρου (που θα πάνε όλες στους ΠΕ70 με τον τρόπο που προτείνεις) θα βγουν το πολύ 7 οργανικές ΠΕ70. Πώς θα χωριστούν αυτά τα 7 άτομα για να διδάξουν σε 10 διαφορετικά τμήματα στο χρονικό διάστημα 13.15 - 16.00;

Επίσης αυτό συνεπάγεται πως θα πληγούν ανεπανόρθωτα οι ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ79, ΠΕ86 και ΠΕ91 που μπορούν να εργαστούν και στις δύο βαθμίδες, αφού θα χάσουν μεγάλο μέρος των αναγκών τους και θα γίνουν περιπλανώμενοι απο σχολείο σε σχολείο. Αλλά προφανώς δεν σας νοιάζει γιατί εσείς που τα γράφετε αυτά δεν ανήκετε σε αυτούς τους κλάδους προφανώς και ας δουλεύετε μαζί στα ίδια σχολεία.

Όσο για την ισότητα, όχι απλώς δεν θα υπάρξει, αλλά θα ΓΙΓΑΝΤΩΘΕΙ η ήδη υπάρχουσα άνιση μεταχείριση της πρωτοβάθμιας λόγω της μη σύστασης όλων των απαραίτητων οργανικών. Λάθος η διατύπωση μου, έπρεπε να γράψω "στο όνομα της διεκδίκησης μιας δήθεν ισότητας που υποστηρίζετε".

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 453
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #781 στις: Μάρτιος 07, 2024, 11:00:54 μμ »
Δηλαδή οι ώρες των ΠΕ70 θα υπολογίζονται και με τον αριθμό τμημάτων (για το πρωινό) και με αλγόριθμο (για το ολοήμερο); Πώς θα γίνει αυτό χωρίς να προκύψει ένα τεράστιο μπάχαλο; Οι ώρες που θα περισσεύουν από τους δασκάλους του πρωινού πώς θα αξιοποιούνται; Επίσης αφού οι δάσκαλοι έχουν α' ανάθεση το σύνολο των ωρών του ολοήμερου, θα εξαφανιστούν εντελώς οι ειδικότητες από το ολοήμερο πρόγραμμα; Επίσης κάθε ολοήμερο τμήμα έχει 15 ώρες διδασκαλίας ενώ ένας ΠΕ70 21-24. Δηλαδή σε μια ομάδα σχολείων με 10 ολοήμερα, δηλαδή με 150 ώρες α' ανάθεσης ολοημέρου (που θα πάνε όλες στους ΠΕ70 με τον τρόπο που προτείνεις) θα βγουν το πολύ 7 οργανικές ΠΕ70. Πώς θα χωριστούν αυτά τα 7 άτομα για να διδάξουν σε 10 διαφορετικά τμήματα στο χρονικό διάστημα 13.15 - 16.00;

Επίσης αυτό συνεπάγεται πως θα πληγούν ανεπανόρθωτα οι ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ79, ΠΕ86 και ΠΕ91 που μπορούν να εργαστούν και στις δύο βαθμίδες, αφού θα χάσουν μεγάλο μέρος των αναγκών τους και θα γίνουν περιπλανώμενοι απο σχολείο σε σχολείο. Αλλά προφανώς δεν σας νοιάζει γιατί εσείς που τα γράφετε αυτά δεν ανήκετε σε αυτούς τους κλάδους προφανώς και ας δουλεύετε μαζί στα ίδια σχολεία.

Όσο για την ισότητα, όχι απλώς δεν θα υπάρξει, αλλά θα ΓΙΓΑΝΤΩΘΕΙ η ήδη υπάρχουσα άνιση μεταχείριση της πρωτοβάθμιας λόγω της μη σύστασης όλων των απαραίτητων οργανικών. Λάθος η διατύπωση μου, έπρεπε να γράψω "στο όνομα της διεκδίκησης μιας δήθεν ισότητας που υποστηρίζετε".

Το πως θα γίνει ο χωρισμός είναι άλλο θέμα. Εγώ σου έγραψα για το πλήθος των κενών. Με τον τρόπο που προτείνει ο anpapath86 για τις κοινές ειδικότητες ποιο πρόβλημα προκύπτει;

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 284
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #782 στις: Μάρτιος 07, 2024, 11:21:30 μμ »
Το πως θα γίνει ο χωρισμός είναι άλλο θέμα. Εγώ σου έγραψα για το πλήθος των κενών. Με τον τρόπο που προτείνει ο anpapath86 για τις κοινές ειδικότητες ποιο πρόβλημα προκύπτει;

Ποιο πρόβλημα προκύπτει; Ακόμα δεν το έχεις καταλάβει; Διάβασες τα μηνύματά μου; Λοιπόν δεν πρόκειται να ασχοληθώ περισσότερο, έχω γράψει ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΑ τις συνέπειες όσων τόσο εμμονικά προτείνεις και φαίνεται πως αδυνατείς να τις κατανοήσεις, οπότε δεν θα συνεχίσουμε να παίζουμε την κολοκυθιά μόνο και μόνο για να έχεις τον τελευταίο λόγο εσύ.

Ο τρόπος υπολογισμού των οργανικών κενών ΣΕ ΚΑΘΕ βαθμίδα μπορεί να έχει τις όποιες αρνητικές συνέπειες για τους εκπαιδευτικούς, όμως στηρίζεται σε κάποιες θεμελιώδεις λογικές που έχουν δοκιμαστεί και έχουν αποδειχθεί παρά τις όποιες αδυναμίες τους, εφαρμόσιμες στο ελληνικό σχολείο. Το να βγαίνετε κάποιοι και να προτείνετε πραγματικά ότι σας κατέβει χωρίς να έχετε μελετήσει βασικά δεδομένα, όπως τα ωρολόγια προγράμματα και τα ωράρια των εκπαιδευτικών είναι επιεικώς απαράδεκτο. Νομίζεις πως μόνο εσύ έχεις προβληματιστεί για αυτά τα θέματα και όχι άτομα που γνωρίζουν πραγματικά τι μπορεί να εφαρμοστεί και τι όχι; Γιατί δεν έχει εδώ και 28 χρόνια αλλάξει το ΠΔ 50/96 που καθορίζει τις θεμελιώδεις αρχές ρύθμισης των θεμάτων που συζητάμε (που είμαι σίγουρος πως δεν το έχεις διαβάσει ποτέ σου, αν κρίνω από τις αναρτήσεις σου στο forum); Μήπως γιατί δεν υπάρχει κάποιος πρακτικά εφαρμόσιμος εναλλακτικός τρόπος ρύθμισης των διαδικασιών αυτών στο σημερινό ελληνικό δημόσιο σχολείο;

Και δεν πρόκειται να σχολιάσω κάτι παραπάνω, γιατί καταχραζόμαστε εντελώς το θέμα του νήματος και νομίζω αρκετή υπομονή έχουν κάνει οι διαχειριστές με τη συζητησή μας. Καλό βράδυ.

Αποσυνδεδεμένος anpapath86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 430
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #783 στις: Μάρτιος 08, 2024, 09:43:00 πμ »
Ποιο πρόβλημα προκύπτει; Ακόμα δεν το έχεις καταλάβει; Διάβασες τα μηνύματά μου; Λοιπόν δεν πρόκειται να ασχοληθώ περισσότερο, έχω γράψει ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΑ τις συνέπειες όσων τόσο εμμονικά προτείνεις και φαίνεται πως αδυνατείς να τις κατανοήσεις, οπότε δεν θα συνεχίσουμε να παίζουμε την κολοκυθιά μόνο και μόνο για να έχεις τον τελευταίο λόγο εσύ.

Ο τρόπος υπολογισμού των οργανικών κενών ΣΕ ΚΑΘΕ βαθμίδα μπορεί να έχει τις όποιες αρνητικές συνέπειες για τους εκπαιδευτικούς, όμως στηρίζεται σε κάποιες θεμελιώδεις λογικές που έχουν δοκιμαστεί και έχουν αποδειχθεί παρά τις όποιες αδυναμίες τους, εφαρμόσιμες στο ελληνικό σχολείο. Το να βγαίνετε κάποιοι και να προτείνετε πραγματικά ότι σας κατέβει χωρίς να έχετε μελετήσει βασικά δεδομένα, όπως τα ωρολόγια προγράμματα και τα ωράρια των εκπαιδευτικών είναι επιεικώς απαράδεκτο. Νομίζεις πως μόνο εσύ έχεις προβληματιστεί για αυτά τα θέματα και όχι άτομα που γνωρίζουν πραγματικά τι μπορεί να εφαρμοστεί και τι όχι; Γιατί δεν έχει εδώ και 28 χρόνια αλλάξει το ΠΔ 50/96 που καθορίζει τις θεμελιώδεις αρχές ρύθμισης των θεμάτων που συζητάμε (που είμαι σίγουρος πως δεν το έχεις διαβάσει ποτέ σου, αν κρίνω από τις αναρτήσεις σου στο forum); Μήπως γιατί δεν υπάρχει κάποιος πρακτικά εφαρμόσιμος εναλλακτικός τρόπος ρύθμισης των διαδικασιών αυτών στο σημερινό ελληνικό δημόσιο σχολείο;

Και δεν πρόκειται να σχολιάσω κάτι παραπάνω, γιατί καταχραζόμαστε εντελώς το θέμα του νήματος και νομίζω αρκετή υπομονή έχουν κάνει οι διαχειριστές με τη συζητησή μας. Καλό βράδυ.

Εννοείται να μετράνε και ο αριθμός τμημάτων του ολοήμερου για τα οργανικά κενά των δασκάλων.

Για τις ειδικότητες, στη δευτεροβάθμια αν κάποιο μάθημα έχει κοινή πρώτη ανάθεση μεταξύ διαφορετικών ειδικοτήτων, οι ώρες διαμοιράζονται μισές, μισές στις δύο ειδικότητες.

Μπορεί να συμβεί και στην πρωτοβάθμια, σε περίπτωση που οι ειδικότητες έχουν α ανάθεση το ολοήμερο.

Αν δεν το έχουν, προφανώς θα πάνε όλες οι θέσεις στους δασκάλους.


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160042
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 709
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 427
Σύνολο: 437

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.