0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλημέρα σας! Είναι η πρώτη φορά που διδάσκω γνωστό κείμενο στα αρχαία. Για μαθητή που είναι πιο αδύναμος και θα δυσκολευτεί, σε ποια σημεία πιστεύετε ότι είναι καλό να εστιάζω στα ερμηνευτικά; Π.χ. στην πρώτη ενότητα του Πρωταγόρα συμπεριλαμβάνω στις σημειώσεις και τα σχετικά για το μύθο, λόγο, σχολιασμό ποιητικών κειμένων ή τις πηγές της γνώσης κατά το Σωκράτη. Πόσο πιθανό είναι να πέσει τέτοιο ερώτημα στις εξετάσεις από τη στιγμή που δεν αναφέρεται σε αυτά το σχολικό βιβλίο; Σίγουρα θα διαβάσουμε για τον οίκο, τους αγαθούς άνδρες, που είναι στα ερμηνευτικά του βιβλίου και μετά θα ασχοληθούμε πολύ με τα βασικά σημεία, τα επιχειρήματα, την αξιολόγησή τους, τις μεθόδους που χρησιμοποιεί ο Σωκράτης. Αν, όμως, του δώσω και τις πληροφορίες που είπα στην αρχή θα με θεωρήσει απαιτητική και θα μπερδευτεί;
Καλησπέρα, κι εγώ φέτος αναλαμβάνω αρχαία Γ΄μετά από 4 χρόνια και θέλω λίγο χρόνο για να προσαρμοστώ. Θέλω να ρωτήσω αν δίνετε δικές σας σημειώσεις για τα ερμηνευτικά σχόλια, ή συμβουλεύεστε κάποιο βοήθημα. Μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο γιατί όσα έχω δεν με ικανοποιούν; Και κάτι άλλο: σε γενικές γραμμές πόσες σελίδες σημειώσεις δίνετε για κάθε ενότητα;
Συνάδελφοι, έχω πάρα πολλές σημειώσεις για τα Αρχαία Κατεύθυνσης και φοβάμαι ότι αν τα δώσω όλα αυτά στους μαθητές, δεν θα διαβάσουν τίποτα τελικά. Πόσες σελίδες σημειώσεων δίνετε για κάθε ενότητα;
Αναλογιζομαι εάν τελικα πρέπει να δίνουμε μονάχα τις σημειώσεις του υπουργείου. Υπάρχουν παραδείγματα περσινων μαθητων σας που να αποδεικνύουν ή να αναιρούν την παραπάνω θέση;
Γιατί όχι ένας μικρός συνδυασμός σημειώσεων;Τα του υπουργείου και μερικά επιπρόσθετα σε σημεία που χρηζουν επεξήγηση.