Σύνολο ψηφοφόρων: 15
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
αφου ρε παιδια ολα τα ΠΥΣΔΕ εδιναν πλεονασματα για ΠΕ19 και ΠΕ20. Πώς να δώσει μεταθεσεις το Υπουργειο σε αυτη την ειδικοτητα;
Όταν καταγράφονται μεγάλα πλεονάσματα σε μια ειδικότητα ενός Πυσδε, είναι δύσκολο έως απίθανο να εγκριθούν μεταθέσεις, εκτός κι αν υπάρξει πολιτική παρέμβαση, ειδικά στις μνημονιακές εποχές που διανύουμε.
Μα τι σχέση έχει η μνημονιακή εποχή; Καμια σχέση δεν έχει! Όσοι φύγουν από το ένα πύσδε, τόσοι θα έρθουν. Καθόλου δεν επηρεάζεται η υπηρεσιακή κατάσταση.
Το πρόβλημα είναι η αδικία του νόμου στις ειδικότητες με μονόωρα μαθήματα όπου πρακτικά τους στερεί το δικαίωμα αμοιβαίας μετάθεσης επειδή δεν αποκτούν ποτέ οργανική.
Επίσης δεν συνεπάγεται ότι αν από το ΠΥΣΔΕ κάτω Ριζοβουνίου φύγουν με μετάθεση 10 πληροφορικοί θα έρθουν άλλοι 10, διότι ενδέχεται να υπάρχουν πλεονάζοντες εκπαιδευτικοί στο Πυσδε αυτό, δηλαδή οργανικά υπεράριθμοι και ευρισκόμενοι στη διάθεση, που θα αναπληρώσουν τις κενούμενες θέσεις (οργανικές ή "λειτουργικές").
Αδυνατώ να καταλάβω την λογική σου. Αν σε ένα ΠΥΣΔΕ φύγουν 10, και έρθουν 10, που ακριβώς είναι το πρόβλημα; Τι αλλάζει;
Αλλάζει το γεγονός ότι είχες εκπαιδευτικούς που έψαχναν ωράριο και δεν έβρισκαν, έχοντας ως αποτέλεσμα να κάνουν γραμματειακή υποστήριξη ή αναπλήρωση και τέλος πάντων να μην ασκούν τα καθήκοντα για τα οποία διορίστηκαν, δηλαδή ανάληψη πλήρους διδακτικού έργου. Οταν λοιπόν κάποιοι έφευγαν με μετάθεση, το ΠΥΣΔΕ είχε διαθέσιμο προσωπικό για να αναπληρώσει τα όποια κενά προέκυπταν από τη μετακίνηση αυτή. Πρόσθεσε στην εξίσωση του πλεονάζοντος προσωπικού και τις καταργήσεις - συγχωνεύσεις σχολείων, τη μείωση του μαθητικού πληθυσμού, την αύξηση του ωραρίου στη Δ/θμια, τις συγχωνεύσεις τμημάτων για να αντιληφθείς γιατί η μετάθεση από Πύσδε δε συνεπάγεται και μετάθεση σε αυτό.
Αν υπάρχει κάποιος που καταλαβαίνει τι θέλει να πει ο συνάδελφος παραπάνω, ας το εξηγήσει με αλλα λόγια γιατί πραγματικά δεν καταλαβαίνω.Συνάδελφε εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω την λογική σου. Μιλάς με παρελθοντικούς όρους, με μειώσεις και αυξήσεις ωραρίων που συνέβηκαν παλιά. Ξέχνα τα παλιά και πως προέκυψε το πρόβλημα. Ας έρθουμε στο σήμερα.Σήμερα λοιπόν, αν φύγουν 10 και έρθουν 10 σε ένα ΠΥΣΔΕ, τι χειρότερο ή τι καλύτερο μπορεί να συμβεί από υπηρεσιακής κατάστασης στο συγκεκριμένο ΠΥΣΔΕ;
Θα στο θέσω ως εξής, τα χρήματα που τραβάμε από το AΤΜ δεν τα γεννά το ΑΤΜ, τουτέστιν δεν υπάρχουν οι πόροι για να διορίσουν νέους εκπαιδευτικούς σε ειδικότητες κορεσμένες με εξαμβλωματικά πλεονάσματα όπως πχ αυτές των πληροφορικών ή των ΠΕ11, ώστε να συντηρηθεί το πολυτελές φαινόμενο Πυσδε στην τρέχουσα εκτεταμένη του μορφή. Τεσπα, ας καταθέσει και κάποιος άλλος την άποψή του.
Δεν θέλουν να κάνουν μεταθέσεις σε ορισμένες ειδικότητες και δεν κάνουν. Στα Γαλλικά για μια ακόμη χρονιά ήθελαν 2 γαλλικών στη Χαλκιδική. Μόνο στη Χαλκιδική υπάρχουν ανάγκες, στην υπόλοιπη Ελλάδα όλα είναι καλά.
Δύο θα φύγουν, δύο θα έρθουν!!!! Πως είναι δυνατόν να λές "αν φύγουν ποιός θα κάνει μαθηματικά";;;;Στην αθήνα 2 φεύγουν, δύο έρχονται , το ίδιο είναι το αποτέλεσμα, δεν θα υπάρξει ΚΑΜΙΑ ελλειψη ΠΟΥΘΕΝΑ!!!Στην κορινθία ένας φεύγει ένας έρχεται. Το ίδιο ακριβώς και στην αιτολωακαρνανία.2-2=0, 1-1=0Απλά μαθηματικά είναι, και είσαι και μαθηματικός συνάδελφε. Πως είναι δυνατόν να μην το καταλαβαίνεις;;;;;Σε τίποτε δεν επηρεάζει την υπηρεσία αυτή η αλλαγή!!! Τίποτα δεν αλλάζει υπηρεσιακά στον αριθμό εκπαιδευτικών ανά γραφείο Βθμιας. Το μόνο που αλλάζει είναι ότι θα έχουμε κάποιους συναδέφλους μας να χαμογελούν αντί να κλαίνε. Και το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στους ΠΕ05 αλλά ίσως και σε πολλούς άλλους κλάδους.Πρόκειται για καθαρή περίπτωση bullying του υπουργείου προς συγκεκριμένους κλάδους. Ο εκπαιδευτικός κόσμος θα πρέπει στο σύνολό του να αντιδράσει δυναμικά και άμεσα ενάντια σε αυτές τις πραγματικά ύποπτες μεθοδεύσεις.