Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - marion

Σελίδες: 1 ... 143144145
2017
Καλημέρα παιδιά.

Εγώ σε ό,τι αφορά στη διδακτική επέλεξα αυτήν της Ιστορίας. Παρότι έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε που πήρα το πτυχίο μου και παρότι είχα αλλάξει εντελώς επαγγελματική κατεύθυνση αποφάσισα να τα παρατήσω όλα και στα 31 μου να ασχοληθώ με το Ασεπ και τον περιβόητο διαγωνισμό. Διάβαζα πολλές ώρες την ημέρα επί σχεδόν ένα χρόνο  και κατάφερα απλώς να είναι στους επιτυχόντες. Εν πάσει περιπτώσει... Σε ό,τι αφορά στη διδακτική Ιστορίας (επειδή γενικότερα είχα μαύρα μεσάνυχτα) παρακολούθησα μαθήματα σε φροντιστήριο. Τα δύο θέματα που έπεσαν τα είχαμε διεξοδικά αναλύσει στο φροντιστήριο. Αυτό που έκανα ήταν να διαβάσω τις οδηγίες του Π.Ι. για τη διδασκαλία της Ιστορίας και τις σημειώσεις του φροντιστηρίου (κυρίως σχέδια ενώ εστίαζα ως επί το πλείστον στο Γενικό Σκοπό και στους Στόχους που έθετα κάθε φορά. Ακολούθησα τα βήματα με τους όρους που αναφέρονται ακριβώς στις οδηγίες του Π.Ι. - σε κάθε βήμα ανέφερα τη μέθοδο που χΡησιμοποιούσα κάθε φορά ενώ είχα φροντίσει να απομνημονεύσω από τα σχολικά βιβλία της ιστορίας πηγές όχι μόνο γραπτές αλλά και εικονιστικές αρκετές από τις οποίες χρησιμοποίησα. Πήρα ένα αξιοπρεπέστατο 81 διαβάζοντας για διδακτική μόνο τις 3 τελευταίες εβδομάδες πριν το διαγωνισμό ενώ στα αρχαία γνωστικό που διάβαζα ένα χρόνο και παρακολουθώντας μαθήματα σε φροντιστήριο ένα υπέροχο 37!!!!! αν και στις ερωτήσεις πολλαπλής είχα 7/10.

2018
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Βαθμολόγηση
« στις: Αύγουστος 30, 2007, 02:07:57 μμ »
Mary02 & Anthios συμφωνώ απολύτως μαζί σας. Αφού ούτως ή άλλως το πτυχίο, που εκείνοι μας έδωσαν αυτόματα μας το καταργούν βάζοντάς μας να παίρνουμε μέρος σε νέες εξετάσεις, στις οποίες βέβαια δεν αρκεί να είσαι επιτυχών για να μπορέσεις να εξασκήσεις το δικαίωμά σου στην εργασία (ουσιαστικά μας το στερούν) και εφ'όσον αναβαθμολόγηση κατ' ουσίαν δεν επιτρέπεται να ζητήσουμε (αυτοί είναι οι όροι του παιχνιδιού) στο γνωστικό τουλάχιστον θεωρώ ότι θα έπρεπε να εξεταζόμαστε εξολοκλήρου μέσω πολλαπλής. Ας διαφυλαχθεί η όποια αξιοκρατία έστω και κατά αυτόν τον ανέντιμο - επιτρέψτε μου τρόπο. Ανήκω και εγώ σε αυτούς που ο βαθμός των αρχαίων ελληνικών φέτος μου στέρησε το πολυπόθητο δικαίωμα στο διορισμό αλλά ακόμη κι αν είχα διοριστεί τα ίδια θα υποστήριζα. 'Αλλωστε δεν περιμένω να επιβεβαιώσω μέσω του διαγωνισμού για το αν αξίζω να γίνω εκπαιδευτικός ή όχι - το ίδιο πιστεύω και όλοι μας. Καθένας μας εξάλλου θεωρώ πως γνωρίζει τις δυνατότητές του  και την αξία του ή τουλάχιστον αυτό πρέπει να συμβαίνει!

2019
Καλημέρα σε όλους.

Θα ήθελα να ρωτήσω, εάν κάποιος από εσάς γνωρίζει να με πληροφορήσει τι εκδόσεις είναι 1) η θεματογραφία (επιλογή αρχαίων ελληνικών θεμάτων) ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ καθώς & 2) το βιβλίο παιδαγωγικής του Ματσαγγούρα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

2020
Καλημέρα.

Γράφω για πρώτη φορά και θα ήθελα να ζητήσω μια διευκρίνιση. Πριν λίγο καιρό οι συνάδελφοι της Γερμανικής είχαν δώσει πίνακα κατάταξης αναπληρωτών, στον οποίο η Α/Α που μου διδόταν ήταν περίπου 2280 ενώ στα στοιχεία που δίδει το ΥΠΕΠΘ είμαι περίπου 500 θέσεις πίσω. Μήπως κανείς έχει καμιά ιδέα γιατί συμβαίνει αυτό; Επίσης με 13.5 μόρια υπάρχει καμιά πιθανότητα για ωρομίσθια Ν.Αττικής;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Σελίδες: 1 ... 143144145

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160195
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 818
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 424
Σύνολο: 441

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.