*

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων  (Αναγνώστηκε 28314 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mariefrance

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 564
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #70 στις: Φεβρουάριος 17, 2021, 02:32:28 μμ »
Συνάδελφε, περιορισμένα είναι ΕΥΤΥΧΩΣ τα περιστατικά με τους παλαβούς που κλείνουν 4χρονα έξω, που φωνάζουν/βριζουν κλπ οκ.

ΑΛΛΑ τα υπόλοιπα που γράφω ΚΑΘΟΛΟΥ περιορισμένα είναι -είναι δομικά στοιχεία του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος και δεν υπάρχουν ΠΟΥΘΕΝΑ αλλού. Η μη τήρηση εργασιακού ωραρίου, οι στρατηγικοί "διορισμοί" σε σχολεία που ο άλλος απο πριν ΞΕΡΕΙ ότι δεν θα πατήσει ή θα πατήσει για 1 χρόνο (τώρα για 2) κ μετά "αποσπάσεις" για 10ετιες ολόκληρες σε βάρος των παιδιών της υπαίθρου, οι καθγητές που απλά βαριούνται να κάνουν μάθημα ΔΕΝ είναι περιορισμένα. Τα είχαμε σαν μαθητές κ τα βλέπουμε τώρα σαν εκπαιδευτικοί, ΙΔΙΑ κατάσταση με λιγότερους παλαβούς γιατί τώρα τους βάζουν στα γραφεία για να μην βρουν κανα μπελά.

Και ΔΕΝ εχει να κάνει με ΝΔ κ ΣΥΡΙΖΑ. Το ΧΑΛΙ αυτό που υπάρχει στη τελική είναι περισσοτερο ευθυνη της ΝΔ, ΑΥΤΟΙ ήταν δεκαετιες ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ και δεν άλλαξαν ΤΙΠΟΤΑ και ΤΩΡΑ που ΞΑΝΑβγήκαν εφαρμσαν ΑΚΡΙΒΩΣ αυτά που έκανε ο Γαβρόγλου στους διορισμούς ενω προεκλογικά έλεγαν ΑΛΛΑ κ κατα τα άλλα μας έχουν μουρλάνει με την "αριστεία" του 5χιλιαρου σε πανεπιστημια κ μεταπτυχιακά αμφιβολου ποιότητας τα οποία έχουν ΓΕΜΙΣΕΙ ειδικά την ειδική αγωγή με ανθρώπους που ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να είναι στην ειδική αγωγή αλλά στρατηγικά ΄χωθηκαν εκεί γιατί εκεί μπορούσανε , στο πιο ΕΥΑΛΩΤΟ κομμάτι του μαθητικού πλυθησμού που για να πατήσεις το ποδαράκι σου έξω περνάς από 40 κύματα , τρως αξιολόγηση με δεκα διαφορετικούς τρόπους κ από 10 μεριές.

Κερασάκι στη τούρτα της δεξιάς αριστείας είναι τα παραμάγαζα-"κολέγια" τα οποία δεν υπόκεινται σε ΚΑΝΕΝΑ έλεγχο κ βγαζουν πτυχια-φωτοτυπίες κ μετά βουρ στο ΤΕΕ για εγγραφή με βάση μηδεν.

ΔΕΝ είμαστε όλοι κομματοσκυλα της ΝΔ -βολεύει, αλλά ΔΕΝ είμαστε. Έχουμε φάει τα νιάτα μας έξω κ πολύ είδαμε με τα ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΑΣ ΠΩΣ λειτουργόυν τα σχολεία έξω.  ΑΠΛΑ.

Πες τα. 'Οποιος  εδώ μέσα δεν παπαγαλίζει ανοησίες για τον κακό καπιταλισμό εν ετει 2021, είναι κομματόσκυλο της ΝΔ. Βολεύει σίγουρα όπως βολεύουν και σοφιστείες τύπου 'αν πραγματικά πιστεύετε στην αριστεία και στην αξιολόγηση να μεταναστεύσετε (!!!)'. Στην Ελλάδα λοιπόν είμαστε καταδικασμένοι να ακούμε τις παπάτζες της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ στο διηνεκές, ένα ατελείωτο Όχι σε Όλα, καμία πρόταση και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:32:52 »

Αποσυνδεδεμένος θάvος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #71 στις: Φεβρουάριος 17, 2021, 03:22:46 μμ »
Να θυμίσω ότι δεν κυβερνάει η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ, αλλά η σημερινή κατάντια προέρχεται από την απαξίωση του κράτους σε όλες τις βασικές κοινωνικές δομές. Αλήθεια, πείτε μας τι αξιολόγηση γίνεται στο υπόλοιπο δημόσιο. Ή μήπως είναι απλά στα πλαίσια του να φέρουμε ό,τι πιο απαξιωτικό και καταστρεπτικό ξενόφερτο, όπως η αγγλοσαξονική αξιολόγηση; Καλοφόρετη και η ευρωπαϊκού τύπου "αποκέντρωση" που αναφέρουν τα σημερινά άρθρα, πιάστε από τώρα καλές σχέσεις με τους τοπικούς δήμαρχους και διευθυντές σας, για καλή αξιολόγηση και πρόσληψη.
Και επιτέλους ασχοληθείτε με κάτι σημαντικό όσον αφορά τα σχολεία, γιατί η τόση επιμονή, ίσως, λέω ίσως, δείχνει κομματική προέλευση αυτής.  :D

Αποσυνδεδεμένος Marilita87

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #72 στις: Φεβρουάριος 17, 2021, 03:29:19 μμ »
Πες τα. 'Οποιος  εδώ μέσα δεν παπαγαλίζει ανοησίες για τον κακό καπιταλισμό εν ετει 2021, είναι κομματόσκυλο της ΝΔ. Βολεύει σίγουρα όπως βολεύουν και σοφιστείες τύπου 'αν πραγματικά πιστεύετε στην αριστεία και στην αξιολόγηση να μεταναστεύσετε (!!!)'. Στην Ελλάδα λοιπόν είμαστε καταδικασμένοι να ακούμε τις παπάτζες της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ στο διηνεκές, ένα ατελείωτο Όχι σε Όλα, καμία πρόταση και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.


Εγώ αυτο που ειπα ειναι αυτο που ξερω και λογω της θεσης μου στη Διευθυνση μιλαω με πολύ κοσμο και ειμαι σε θεση να γνωριζω οτι η τηλεκπαίδευση δυσκόλεψε πολλούς και πίεζαν ...

Παράθεση από: mariefrance
Μεταταξη ειναι γνωστο στο φορουμ οτι πηρα αλλα δεν εχω διαθεση να απολογουμαι και παλι για να πεισω αγνωστους οτι δεν ειμαι βυσμα 

Μίλησε μας λίγο για τη θέση σου στη Διεύθυνση.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 17, 2021, 03:36:41 μμ από Marilita87 »

Αποσυνδεδεμένος mariefrance

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 564
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #73 στις: Φεβρουάριος 17, 2021, 07:16:52 μμ »

Μίλησε μας λίγο για τη θέση σου στη Διεύθυνση.

Πλάκα έχεις. Προς ενημέρωσή σου, είμαι πολλά χρόνια μέλος του pde. Δεν είσαι η πρώτη που βγαίνει εκτός θέματος  με προσωπικές επιθέσεις. Καλή συνέχεια.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 17, 2021, 07:29:23 μμ από mariefrance »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:32:52 »

Αποσυνδεδεμένος mariefrance

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 564
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #74 στις: Φεβρουάριος 17, 2021, 07:23:36 μμ »
Να θυμίσω ότι δεν κυβερνάει η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ, αλλά η σημερινή κατάντια προέρχεται από την απαξίωση του κράτους σε όλες τις βασικές κοινωνικές δομές. Αλήθεια, πείτε μας τι αξιολόγηση γίνεται στο υπόλοιπο δημόσιο. Ή μήπως είναι απλά στα πλαίσια του να φέρουμε ό,τι πιο απαξιωτικό και καταστρεπτικό ξενόφερτο, όπως η αγγλοσαξονική αξιολόγηση; Καλοφόρετη και η ευρωπαϊκού τύπου "αποκέντρωση" που αναφέρουν τα σημερινά άρθρα, πιάστε από τώρα καλές σχέσεις με τους τοπικούς δήμαρχους και διευθυντές σας, για καλή αξιολόγηση και πρόσληψη.
Και επιτέλους ασχοληθείτε με κάτι σημαντικό όσον αφορά τα σχολεία, γιατί η τόση επιμονή, ίσως, λέω ίσως, δείχνει κομματική προέλευση αυτής.  :D
Δεν ξέρω κύριε αν αναφέρεστε σε μένα στο σχόλιό σας αλλά αν αναφέρεστε σας το επιστρέφω. Και επιτέλους όλες οι τοποθετήσεις έχουν μία χροιά προσωπικής ιδεολογίας όπως και η δική σας.  :D
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 17, 2021, 07:27:34 μμ από mariefrance »

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #75 στις: Φεβρουάριος 17, 2021, 08:07:03 μμ »
Πρόταση 59 Διευθυντών Γυμνασίων και Λυκείων του Ν. Ηρακλείου για την αξιολόγηση
Ανησυχίες και ενστάσεις για την εφαρμογή της Αξιολόγησης όπως αυτή καταγράφεται στην απόφαση 6603/21

Δημοσίευση: 17/02/2021
https://www.esos.gr/arthra/71664/protasi-59-dieythynton-gymnasion-kai-lykeion-toy-n-irakleioy-gia-tin-axiologisi
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 19, 2021, 09:39:49 μμ από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος Δάφνη87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 473
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #76 στις: Φεβρουάριος 17, 2021, 10:27:41 μμ »
Να θυμίσω ότι δεν κυβερνάει η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ, αλλά η σημερινή κατάντια προέρχεται από την απαξίωση του κράτους σε όλες τις βασικές κοινωνικές δομές. Αλήθεια, πείτε μας τι αξιολόγηση γίνεται στο υπόλοιπο δημόσιο. Ή μήπως είναι απλά στα πλαίσια του να φέρουμε ό,τι πιο απαξιωτικό και καταστρεπτικό ξενόφερτο, όπως η αγγλοσαξονική αξιολόγηση; Καλοφόρετη και η ευρωπαϊκού τύπου "αποκέντρωση" που αναφέρουν τα σημερινά άρθρα, πιάστε από τώρα καλές σχέσεις με τους τοπικούς δήμαρχους και διευθυντές σας, για καλή αξιολόγηση και πρόσληψη.
Και επιτέλους ασχοληθείτε με κάτι σημαντικό όσον αφορά τα σχολεία, γιατί η τόση επιμονή, ίσως, λέω ίσως, δείχνει κομματική προέλευση αυτής.  :D
ΑΡΑ το ζόρι είναι γιατί ΕΜΑΣ κ όχι τους ΑΛΛΟΥΣ στο υπόλοιπο δημόσιο -πείτε το ντεεεεεεεεε  ;D οκ γιατί τα υπόλοιπα με την αξιολόγηση κ την αποκέντρωση του σατανά κ τους αγγλοσαξνες ακούγνται λίγο αστείο, όταν στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ σύστημα η κυρία των 500 ευρω που της βγαίνει το νεφρί να καθαρίζει σκάλες  τα ΣΚΑΕΙ στο φροντιστήριο για να μάθει το παιδί της γράμματα.

Μάλλον πήγατε -όπως οι περισσότεροι από εμάς- σε ένα μέτριο σχολείο (με 1-2 εξαιρέσεις), πληρώνανε οι γονείς σας από 1η -2ρα δημοτικού για να πάρετε το Lower, πληρώνανε να πάρε to προφισενσι, πληρώνανε για να πάρετε το ρημαδογκρουντστουφε, πληρώνανε για να μπείτε στο πανεπιστημιο κ τώρα που πιάσατε το Γρκικ Ντριμ κ γίνατε εσείς ο ιδιος καθηγητής κ ήρθε η ώρα να αράξετε κ εσείς όπως αράζανε οι δικοί σας καθηγητές -ξαφνικά σας αμολάνε μια μπόμπα κάτι εκεί με αποκέντρωση κ αξιολογηση -βασανιστηρια που κάνουν οι αγγλοσάξονες στους εκπαιδευτικούς τους!  ;D

ΔΕΝ θα γίνει τίποτα, μην ανησυχειτε  ;D είσαστε στη σωστή χώρα, με τη σωστή υπουργό  ;D

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #77 στις: Φεβρουάριος 17, 2021, 10:36:11 μμ »
Δηλαδή για το ότι ο Έλληνας γονιός πληρώνει για τα πάντα φταίει που δεν υπήρχε αξιολόγηση, όχι ότι το ίδιο το σύστημα δημιουργεί αυτή την ανάγκη για να καλύψει την πληθώρα αποφοίτων που δεν έχουν πού να εργαστούν. μάλιστα.

Τα παιδιά των ιδιωτικών επίσης τα σκάνε για διπλώματα ξενόγλωσσα από ένα επίπεδο κ μετά, εκτός αν πάνε σε δίγλωσσο σχολείο. επίσης κάνουν φροντιστήριο για πανελλήνιες, όσα δεν κοιτάνε κατευθείαν για έξω. κ φυσικά πληρώνουν για ωδεία κ άλλες δραστηριότητες, αν θέλουν να είναι ενός α επιπέδου κ όχι απλα κάτι για να ασχολούνται το απογευμα. φταίνε κ γι αυτό οι καθηγητές του δημοσίου;

Αποσυνδεδεμένος Solaris

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
    • Προφίλ

Συνδεδεμένος Serraios

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1557
  • Φύλο: Άντρας
  • Όνειρα κόντρα στην φθορά..
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #79 στις: Φεβρουάριος 17, 2021, 10:53:38 μμ »
Συνάδελφε, περιορισμένα είναι ΕΥΤΥΧΩΣ τα περιστατικά με τους παλαβούς που κλείνουν 4χρονα έξω, που φωνάζουν/βριζουν κλπ οκ.

ΑΛΛΑ τα υπόλοιπα που γράφω ΚΑΘΟΛΟΥ περιορισμένα είναι -είναι δομικά στοιχεία του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος και δεν υπάρχουν ΠΟΥΘΕΝΑ αλλού. Η μη τήρηση εργασιακού ωραρίου, οι στρατηγικοί "διορισμοί" σε σχολεία που ο άλλος απο πριν ΞΕΡΕΙ ότι δεν θα πατήσει ή θα πατήσει για 1 χρόνο (τώρα για 2) κ μετά "αποσπάσεις" για 10ετιες ολόκληρες σε βάρος των παιδιών της υπαίθρου, οι καθγητές που απλά βαριούνται να κάνουν μάθημα ΔΕΝ είναι περιορισμένα. Τα είχαμε σαν μαθητές κ τα βλέπουμε τώρα σαν εκπαιδευτικοί, ΙΔΙΑ κατάσταση με λιγότερους παλαβούς γιατί τώρα τους βάζουν στα γραφεία για να μην βρουν κανα μπελά.

Και ΔΕΝ εχει να κάνει με ΝΔ κ ΣΥΡΙΖΑ. Το ΧΑΛΙ αυτό που υπάρχει στη τελική είναι περισσοτερο ευθυνη της ΝΔ, ΑΥΤΟΙ ήταν δεκαετιες ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ και δεν άλλαξαν ΤΙΠΟΤΑ και ΤΩΡΑ που ΞΑΝΑβγήκαν εφαρμσαν ΑΚΡΙΒΩΣ αυτά που έκανε ο Γαβρόγλου στους διορισμούς ενω προεκλογικά έλεγαν ΑΛΛΑ κ κατα τα άλλα μας έχουν μουρλάνει με την "αριστεία" του 5χιλιαρου σε πανεπιστημια κ μεταπτυχιακά αμφιβολου ποιότητας τα οποία έχουν ΓΕΜΙΣΕΙ ειδικά την ειδική αγωγή με ανθρώπους που ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να είναι στην ειδική αγωγή αλλά στρατηγικά ΄χωθηκαν εκεί γιατί εκεί μπορούσανε , στο πιο ΕΥΑΛΩΤΟ κομμάτι του μαθητικού πλυθησμού που για να πατήσεις το ποδαράκι σου έξω περνάς από 40 κύματα , τρως αξιολόγηση με δεκα διαφορετικούς τρόπους κ από 10 μεριές.

Κερασάκι στη τούρτα της δεξιάς αριστείας είναι τα παραμάγαζα-"κολέγια" τα οποία δεν υπόκεινται σε ΚΑΝΕΝΑ έλεγχο κ βγαζουν πτυχια-φωτοτυπίες κ μετά βουρ στο ΤΕΕ για εγγραφή με βάση μηδεν.

ΔΕΝ είμαστε όλοι κομματοσκυλα της ΝΔ -βολεύει, αλλά ΔΕΝ είμαστε. Έχουμε φάει τα νιάτα μας έξω κ πολύ είδαμε με τα ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΑΣ ΠΩΣ λειτουργόυν τα σχολεία έξω.  ΑΠΛΑ.

Αν ειδες πως λειτουργουν εξω τα σχολεια θα ειδες οτι ειναι βαθια ταξικα. Οποιος εχει λεφτα να πληρωσει πηγαίνει σε καλα και αξιοπιστα και οποιος δεν εχει λεφτα πηγαινει σε σχολεια τριτοδευτερα που του κρινουν την ζωη. Γιατι οταν πανε στο εξωτερικο να μπουν σε πανεπιστημια και κολλεγια τους ζητάνε απολυτηριο και αν το σχολειο σου ειναι απο υποβαθμισμενες περιοχες δεν σε δεχονται η δεχονται απλα ενα ποσοστο απο αυτα τα σχολεια η σε βαζουν να δωσεις εξαντλητικές εξετασεις.
Με λίγα λογια το που μενεις και σε ποιο σχολειο πας καθοριζει και την ζωη σου.
Η μονη εξαίρεση ειναι τα σχολεία της Γαλλίας οπου το εκπαιδευτικο τους σύστημα εχει πολλες ομοιοτητες με το δικο μας, αλλα και εκει εχουν τις ιδιες παθογενειες με τα δικα μας.
Τελος πάντα ολοι οι αλλοι ειναι τεμπεληδες και παντα ολοι οι αλλοι δεν ειναι καλοι καθηγητες, ενω εμεις παντα οι αξιοι και οι πρωτοπόροι. Δεν ειμαι εναντιων στην αξιολογηση σίγουρα πρεπει να γίνει αλλα με διαφορετικούς όρους, η αξιολογηση που προσπαθουν να περασουν ειναι για να υποβαθμισουν τις σχολικες μοναδες και να τις περασουν αργα η γρηγορα στις περιφερειες. Τι σημαινει αυτο; Οτι η καθε περιφέρεια θα καθορίζει το προγραμμα σπουδων στα σχολεια, τι να τα κανει τα γενικά λυκεια η περιφερεια της Λαρισας; Θα γεμίσουν τεχνικα για να βγάζουν εργάτες και για να μην μπορέσουν ποτε να σηκώσουν κεφάλι.
Τωρα οσο αφορα τα κολλεγια που λες εκτρωματα, αφου ησουν στο εξωτερικο γνωρίζεις οτι υπάρχουν παντου σε ολες τις χωρες, οι αποφοιτοι τους ειναι πιο κοντα στις επιχειρησεις και ανταγωνίζονται τους αποφοιτους αει για να ριχνουν τα μεροκαματα. Ακομα ομως και στα κολλέγια υπάρχει ταξικοτητα π.χ. ο Σαμαρας και ο Παπανδρεου σπούδασαν στο Amherst College ειναι μεσα στα 10καλυτερα κολλεγια των ΗΠΑ για να μπεις τα διδακτρα ειναι πανω απο τα 100.000$ καθε χρονο, οι αποφοιτοι βρισκουν κατευθειαν δουλεια σε ποστα αξιας, αν πας στο διπλανο χωριο υπάρχει το Springfield college τα διδακτρα ειναι λιγοτερα απο 7000$ και οτι σχολη και να βγαλεις απλα θα εισαι σερβιτορος με πτυχιο.
Μπορει στα λόγια η αξιολογηση να ειναι ομορφη αλλα στην μπανανια που λεγεται ελλαδα απλα θα ειναι ενα ξεκαθαρισμα
Χαμογέλα ρε.. τι σου ζητάνε;

Αποσυνδεδεμένος θάvος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #80 στις: Φεβρουάριος 19, 2021, 11:46:03 πμ »
Δεν ξέρω κύριε αν αναφέρεστε σε μένα στο σχόλιό σας αλλά αν αναφέρεστε σας το επιστρέφω. Και επιτέλους όλες οι τοποθετήσεις έχουν μία χροιά προσωπικής ιδεολογίας όπως και η δική σας.  :D

Μόνο η πρώτη πρόταση περί ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, καθώς οι υπόλοιπες αφορούσαν κάθε οσφυοκάμπτη και πρόθυμο εδώ μέσα.
Μετά το πετσόκομα της Marilita87 όμως, λογικό να έχετε την μύγα.
Χαρά μου να είμαι απέναντι από αυτή τη σαπίλα που πάνε να μας φορέσουν και δυστυχώς κάποιοι υποστηρίζετε. Χαρά μου να αναφέρετε ότι έχω κάποια προσωπική ιδεολογία και όχι ατομικό ή κομματικό συμφέρον.
Γενικότερα να θυμάστε ότι εμείς δεν ντρεπόμαστε να μιλήσουμε εναντίον της αξιολόγησης στο σχολείο μας ή στη Διεύθυνση που πήραμε απόσπαση, εσείς όμως σίγουρα μόνο εδώ μπορείτε να χαρείτε υμνόντας την.

Αποσυνδεδεμένος θάvος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #81 στις: Φεβρουάριος 19, 2021, 11:52:03 πμ »
ΑΡΑ το ζόρι είναι γιατί ΕΜΑΣ κ όχι τους ΑΛΛΟΥΣ στο υπόλοιπο δημόσιο -πείτε το ντεεεεεεεεε  ;D οκ γιατί τα υπόλοιπα με την αξιολόγηση κ την αποκέντρωση του σατανά κ τους αγγλοσαξνες ακούγνται λίγο αστείο, όταν στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ σύστημα η κυρία των 500 ευρω που της βγαίνει το νεφρί να καθαρίζει σκάλες  τα ΣΚΑΕΙ στο φροντιστήριο για να μάθει το παιδί της γράμματα.

Μάλλον πήγατε -όπως οι περισσότεροι από εμάς- σε ένα μέτριο σχολείο (με 1-2 εξαιρέσεις), πληρώνανε οι γονείς σας από 1η -2ρα δημοτικού για να πάρετε το Lower, πληρώνανε να πάρε to προφισενσι, πληρώνανε για να πάρετε το ρημαδογκρουντστουφε, πληρώνανε για να μπείτε στο πανεπιστημιο κ τώρα που πιάσατε το Γρκικ Ντριμ κ γίνατε εσείς ο ιδιος καθηγητής κ ήρθε η ώρα να αράξετε κ εσείς όπως αράζανε οι δικοί σας καθηγητές -ξαφνικά σας αμολάνε μια μπόμπα κάτι εκεί με αποκέντρωση κ αξιολογηση -βασανιστηρια που κάνουν οι αγγλοσάξονες στους εκπαιδευτικούς τους!  ;D

ΔΕΝ θα γίνει τίποτα, μην ανησυχειτε  ;D είσαστε στη σωστή χώρα, με τη σωστή υπουργό  ;D

Ξέρετε δεν είμαστε όλοι εαυτούληδες, αλλά σκεφτόμαστε το γενικότερο καλό. Και φυσικά υπάρχει θέμα του γιατί να υπάρξει αξιολόγηση μόνο στα σχολεία. Στόχος το ξεπούλημα και η απαξίωση, σε σειρά δράσεων τόσων ετών.
Εσείς που είστε βαλτοί από μέσα να γράφετε στα φόρουμ συνεχίστε τον κομματικό αγώνα, μπορεί να πειστούν οι αμφιταλαντευόμενοι ότι αγαπάτε το δημόσιο σχολείο και να πάει άνω του 50% κάποιος σύλλογος.
Τα λογάκια που δεν αρέσουν και ειρωνεύεστε είναι η πραγματικότητα, μελετήστε ξένα άρθρα, διαβάστε εμπειρίες συναδέλφων ξένων κρατών με επαγγελματική εξουθένωση και γιατί παραιτούνται. Είμαστε καθηγητές, δεν είμαστε κάτι σαν στατιστικολόγοι και αναλυτές, χρηματοδότηση θέλουμε στα σχολεία, όχι ανούσιες επιτροπές με πονηρούς σκοπούς.

Αποσυνδεδεμένος mariefrance

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 564
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #82 στις: Φεβρουάριος 19, 2021, 01:11:26 μμ »
Μόνο η πρώτη πρόταση περί ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, καθώς οι υπόλοιπες αφορούσαν κάθε οσφυοκάμπτη και πρόθυμο εδώ μέσα.
Μετά το πετσόκομα της Marilita87 όμως, λογικό να έχετε την μύγα.
Χαρά μου να είμαι απέναντι από αυτή τη σαπίλα που πάνε να μας φορέσουν και δυστυχώς κάποιοι υποστηρίζετε. Χαρά μου να αναφέρετε ότι έχω κάποια προσωπική ιδεολογία και όχι ατομικό ή κομματικό συμφέρον.
Γενικότερα να θυμάστε ότι εμείς δεν ντρεπόμαστε να μιλήσουμε εναντίον της αξιολόγησης στο σχολείο μας ή στη Διεύθυνση που πήραμε απόσπαση, εσείς όμως σίγουρα μόνο εδώ μπορείτε να χαρείτε υμνόντας την.

Οταν δουλέψετε σε Διεύθυνση 8ωρο και καλοκαιρι να ερθετε να μου μιλήσετε για τις αποσπάσεις. Εσεις εχετε ιδεολογια και εγω κομματικο συμφερον που δουλευα οταν εσεις κάνατε διακοπές και επί Φίλη και Γαβρόγλου και επί Κεραμέως. Εμείς είμαστε βαλτοί από μέσα ενώ εσείς υπηρετείτε το κοινό καλό.Ποιος νομιζετε πως ειστε;Τι έπαρση είναι αυτή; Λίγη ντροπή και συστολή.Δεν υμνω καμία αξιολόγηση αλλά  η εμπαθεια που αποπνέει η γραφή σας δε σας αφηνει να το καταλαβετε. Οπως ειπα και στην πετσοκοφτρα, δεν ειστε ο πρωτος που αντιμετωπιζω απο το 2009 εδω μεσα και επειδή κάποιοι ειναι αγενεις δε θα σταματησω να λεω τη γνωμη μου.
Γενικότερα να θυμάστε ότι εμείς δεν ντρεπόμαστε να μιλήσουμε πουθενά όλα αυτά τα χρόνια. Ουτε στα πεντε σχολεία που υπηρετούσαμε κάθε χρόνο επί πολλά χρόνια, ούτε στη Διεύθυνση που πήραμε απόσπαση, εσείς όμως σίγουρα μόνο εδώ μπορείτε να κάνετε τσάμπα μαγκιές.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 19, 2021, 01:32:14 μμ από mariefrance »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #83 στις: Φεβρουάριος 19, 2021, 03:27:09 μμ »
Πες τα. 'Οποιος  εδώ μέσα δεν παπαγαλίζει ανοησίες για τον κακό καπιταλισμό εν ετει 2021, είναι κομματόσκυλο της ΝΔ. Βολεύει σίγουρα όπως βολεύουν και σοφιστείες τύπου 'αν πραγματικά πιστεύετε στην αριστεία και στην αξιολόγηση να μεταναστεύσετε (!!!)'. Στην Ελλάδα λοιπόν είμαστε καταδικασμένοι να ακούμε τις παπάτζες της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ στο διηνεκές, ένα ατελείωτο Όχι σε Όλα, καμία πρόταση και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.

Ο καθένας μπορεί να παπαγαλίζει και ανοησίες περί καλού καπιταλισμού εν έτει 2021, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει.

Επί της ουσίας, οι δικές σου προτάσεις επί του θέματος της "αξιολόγησης" που έφερε το υπουργείο, που θα αντισταθμίζουν την ανυπαρξία - κατ' εσένα - προτάσεων από ΟΛΜΕ κλπ, ποιες είναι; Έχεις προτάσεις; Αν ναι, θέλεις να τις μοιραστείς εδώ;
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160665
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 938
Σύνολο: 942

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.