*

Αποστολέας Θέμα: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση  (Αναγνώστηκε 78789 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος eleni2008

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #154 στις: Αύγουστος 10, 2013, 03:51:15 μμ »
Βεβαίως και έκαναν τα παιδιά φροντιστήριο στο ΑΟΔΕ. Οποιαδήποτε βοήθεια είναι θεμιτή νομίζω, έστω και με 1 ώρα φροντιστήριο.

Επιπλέον, έχουν γίνει κάποιες παρανοήσεις: Στο μάθημα πολιτική παιδεία το υπουργεία αναφέρει "διδακτέα αντικείμενα" και όχι "διακριτά διδακτέα αντικείμενα", όπως στα μαθηματικά ή τις φυσικές επιστήμες. Αυτό είναι σημαντικό.

Ακόμη, το μάθημα ονομάζεται Πολιτική Παιδεία και όχι Πολιτειακή Παιδεία, και δεν υπάρχει στη Γ' Λυκείου, όπως αναφέρθηκε προηγουμένως.
Δεν ισχύει αυτό που διάβασα στο site του ΟΕΦΕ αλλά και σε αρκετά άλλα για την κατευθυνσή μας;

Επιστήμες Οικονομίας-Διοίκησης και Πολιτικές Επιστήμες

    Νεοελληνική γλώσσα
    Μαθηματικά - Στοιχεία Στατιστικής
    Οικονομία ή Ιστορία
    Οργάνωση - Λειτουργία της Πολιτείας ή Οργάνωση -Διοίκηση ή Λατινικά


το ότι το μάθημα γίνεται 6ωρο λογικά σημαίνει περισσότερη ύλη, άρα και περισσότερες ώρες στο φροντιστήριο. Το πόσοι θα το διαλέγουν όμως είναι ένα θέμα. Λογικά λιγότεροι από αυτούς που παίρναν το ΑΟΘ, το οποίο όμως ήταν μόλις 2 ώρες. Την Πολιτειακή Παιδεία σίγουρα θα μπορείτε να την κάνετε, ποιος θα πηγαίνει όμως φροντιστήριο σε αυτό το μάθημα; Επίσης έκαναν τα παιδιά φροντιστήριο στο ΑΟΔΕ; Έλεος

Ευχαριστώ για την απάντηση! Περισσότερη ύλη σίγουρα θα έχει, αλλά και πριν 4 χρόνια που η ύλη πάλι ήταν μεγαλύτερη (ή πιο παλιά στις δέσμες που κάναμε πολιτική οικονομία με ακόμη μεγαλύτερη ύλη) στα φροντιστήρια το μάθημα πάντα 2ωρο ήταν και φοβάμαι πως έτσι θα μείνει.. Αν το επιλέγουν και λιγότεροι θα είναι ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα. Τώρα για το ΑΟΔΕ εννοείται πως το κάνουν τα παιδιά στα φροντιστήρια και μάλιστα σε μεγάλο ποσοστό. Εξετάζεται πανελλαδικά ως υποχρεωτικό και άρα είναι μέσα στο πακέτο μαθημάτων που προσφέρουν τα φροντιστήρια. Τώρα που θαναι επιλογής δε ξέρω τι θα γίνει.. Αν βέβαια το επιλέγουν διαζευτικά με το μάθημα "λειτουργία της πολιτείας" και μπορούν να μας το αναθέσουν και αυτό στο φροντιστήριο τότε κάπως θα μειωθεί η ζημιά αλλά και πάλι αποκλείεται να'ναι όπως τώρα που σχεδόν όλοι της τεχνολογικής κάνουν ΑΟΔΕ (και αρκετές φορές φτιάχνονται και πάνω από ενα τμήμα σε κάθε φροντιστηριο)..
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 10, 2013, 03:53:51 μμ από eleni2008 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:49:28 »

Αποσυνδεδεμένος andreasmar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #155 στις: Αύγουστος 10, 2013, 03:52:39 μμ »
Με εμάς τους οικονομολόγους που απασχολούμαστε μόνο σε φροντιστήρια (και άρα έχουμε μόνο μαθητές Γ λυκείου) τι πιστεύετε πως θα γίνει; Αν κατάλαβα καλά τα μαθήματα μας γίνονται και τα δύο επιλογής και μόνο για όσους ενδιαφέρονται για οικονομικές σχολές; Το νέο σύνθετο μάθημα πολιτειακή παιδεία της Γ' λυκείου θα έχουμε δικαιωμα να το διδάξουμε στο φροντιστήριο (μήπως και καλύψουμε καμια ώρα από αυτές που θα χάσουμε απ'το ΑΟΔΕ..) ή θα πρέπει να προσλάβουν κάποια άλλη ειδικότητα;
Ευχαριστώ!

Λογικά, αθροιστικά οι ώρες του παλιού ΑΟΘ και ΑΟΔΕ σε σχέση με το ενοποιημένο μάθημα Οικονομία-Διοίκηση, θα είναι λίγο λιγότερες. Δηλαδή 1 τμήμα ΑΟΘ και 1 ΑΟΔΕ δίναν 3 ώρες και τώρα 1 τμημα θα δίνει 6 ώρες μαθήματος.  Δηλαδή και τα μισά τμήματα να έχεις θα έχεις τις ίδιες ώρες. Υπάρχει όμως και το καινούργιο μάθημα "Στοιχεία κοινωνικών και πολιτικών επιστημών" το οποίο λογικά θα μπορείς να το διδάξεις, οπότε οι ώρες μπορεί να αυξηθούν πολύ.

Αποσυνδεδεμένος andreasmar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #156 στις: Αύγουστος 10, 2013, 03:56:32 μμ »

Δεν ισχύει αυτό που διάβασα στο site του ΟΕΦΕ αλλά και σε αρκετά άλλα για την κατευθυνσή μας;

Επιστήμες Οικονομίας-Διοίκησης και Πολιτικές Επιστήμες

    Νεοελληνική γλώσσα
    Μαθηματικά - Στοιχεία Στατιστικής
    Οικονομία ή Ιστορία
    Οργάνωση - Λειτουργία της Πολιτείας ή Οργάνωση -Διοίκηση ή Λατινικά


το ότι το μάθημα γίνεται 6ωρο λογικά σημαίνει περισσότερη ύλη, άρα και περισσότερες ώρες στο φροντιστήριο. Το πόσοι θα το διαλέγουν όμως είναι ένα θέμα. Λογικά λιγότεροι από αυτούς που παίρναν το ΑΟΘ, το οποίο όμως ήταν μόλις 2 ώρες. Την Πολιτειακή Παιδεία σίγουρα θα μπορείτε να την κάνετε, ποιος θα πηγαίνει όμως φροντιστήριο σε αυτό το μάθημα; Επίσης έκαναν τα παιδιά φροντιστήριο στο ΑΟΔΕ; Έλεος

Ευχαριστώ για την απάντηση! Περισσότερη ύλη σίγουρα θα έχει, αλλά και πριν 4 χρόνια που η ύλη πάλι ήταν μεγαλύτερη (ή πιο παλιά στις δέσμες που κάναμε πολιτική οικονομία με ακόμη μεγαλύτερη ύλη) στα φροντιστήρια το μάθημα πάντα 2ωρο ήταν και φοβάμαι πως έτσι θα μείνει.. Αν το επιλέγουν και λιγότεροι θα είναι ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα. Τώρα για το ΑΟΔΕ εννοείται πως το κάνουν τα παιδιά στα φροντιστήρια και μάλιστα σε μεγάλο ποσοστό. Εξετάζεται πανελλαδικά ως υποχρεωτικό και άρα είναι μέσα στο πακέτο μαθημάτων που προσφέρουν τα φροντιστήρια. Τώρα που θαναι επιλογής δε ξέρω τι θα γίνει.. Αν βέβαια το επιλέγουν διαζευτικά με το μάθημα "λειτουργία της πολιτείας" και μπορούν να μας το αναθέσουν και αυτό στο φροντιστήριο τότε κάπως θα μειωθεί η ζημιά αλλά και πάλι αποκλείεται να'ναι όπως τώρα που σχεδόν όλοι της τεχνολογικής κάνουν ΑΟΔΕ (και αρκετές φορές φτιάχνονται και πάνω από ενα τμήμα σε κάθε φροντιστηριο)..


Αυτά που διάβασες δεν ισχύουν. Δεν υπάρχει επιλογή το ΑΟΔΕ, ενώθηκε με το ΑΟΘ.  Το νομοσχέδιο βρίσκεται εδώ:http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2013/Nomosxedio_YPAITH.pdf

Τα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού των Οικονομικών- Πολιτικών-Κοινωνικών Σπουδών είναι :
α)Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής, οκτώ (8) ωρών,
β) Οικονομία & Διοίκηση , έξι (6) ωρών , όσοι επιλέγουν Παιδαγωγικά Τμήματα Αρχές Φυσικών Επιστημών έξι (6) ωρών
γ) Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών έξι (6) ωρών, όσοι επιλέγουν Παιδαγωγικά Τμήματα Ιστορία έξι (6) ωρών

Αποσυνδεδεμένος mariloumarilou2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 250
  • Λατρεύω την παιδεία
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #157 στις: Αύγουστος 10, 2013, 04:26:28 μμ »
Επιπλέον, έχουν γίνει κάποιες παρανοήσεις: Στο μάθημα πολιτική παιδεία το υπουργεία αναφέρει "διδακτέα αντικείμενα" και όχι "διακριτά διδακτέα αντικείμενα", όπως στα μαθηματικά ή τις φυσικές επιστήμες. Αυτό είναι σημαντικό.

Συνάδελφε διορθώθηκε το "διακριτά"  :) , έστω και άν στην πραγματικότητα, όσοι άφησαν να διαρρεύσει έτσι στον τύπο έπραξαν σωστά, άσχετα με την εκ  των υστέρων μη ύπαρξή του  ;). Και φυσικά είναι σημαντικό για αυτό και τονίζουμε οτι ειναι λάθος εξ αρχής σαν μάθημα που δεν προσφέρει σε κανέναν τίποτα έτσι όπως "φιλοδοξεί" να μπει στο γενικό λύκειο.

Συνάδελφοι καλησπέρα σας!

"διακριτά διδακτέα αντικείμενα-κλάδους Οικονομία,  Πολιτικοί Θεσμοί & Αρχές Δικαίου και Κοινωνιολογία "

Μιλάμε λοιπόν για τρία βασικά, διδακτέα αντικείμενα μελέτης. Ο διαχωρισμός αυτός , που το ίδιο το Υπουργείο απο μόνο του θέτει, δεν είναι τυχαίος. Προφανώς και αναγνωρίζει την διαφορετκότητα στο αντικείμενο μελέτης που απορρέουν απο το περιεχόμενο των τριών αυτών βιβλίων.

Συνάδελφοι άλλο διαθεματικότητα και άλλο συγχώνευση και τσουβάλιασμα 3 διαφορετικών αντικειμένων μελέτης και μάλιστα μέσα σε ένα 2ωρο ή και 3ωρο κατα περίπτωση.

Το παραπάνω ειναι ένα μάθημα, άλλος το χαρακτήρισε υβριδικό εγώ με πολυ επιείκεια θα το έλεγα τραβεστή.
Ποιος θα ευνοηθει απο ένα τέτοιο έκτρωμα? Ο συνάδελφος οικονομολόγος?, αν το πάρει, ο συνάδελφος κοινωνιολόγος?, άν το πάρει, ο συνάδελφος Νομικών Επιστημών?, αν το πάρει, ή οι μαθητές μας??????

Θεωρώ , λοιπόν, οτι να συζητάμε και να είμαστε ευτυχείς που τουλάχιστον οι ώρες ειναι 3 απο 2 και μετά πάλι οτι θα το έχουμε και οι 3 ειναι συζήτηση σε λάθος βάση και μάλιστα αποπροσανατολισμού εκ μέρους του Υπουργείου.

Δεν θα πρέπει καν να μιλάμε για αυτό το μάθημα, αλλά για τα 3 διαφορετικά αντικείμενα (το ίδιο το Υπουργείο το λέει για αυτό και το τονίζω και για αυτό και το επαναλαμβάνω) και με βάση το δεδομένο αυτό θα πρέπει να διεκδικήσουμε τα 3 αυτά αντικείμενα μας ως ΑΥΤΟΝΟΜΑ!

Απορώ γιατι να "φάμε" μια τροφή που δεν κανει καλό σε ΚΑΝΕΝΑΝ μας και πόσο μάλλον στους μαθητές μας!

Εμείς, ως Συντονιστική Οικονομολόγων Αναπληρωτών σε συνεργασία πάντα και με τους μόνιμους συναδέλφους μας , που μας στηρίζουν μέχρις ώρας και όσους ακόμα θέλουν τώρα να έρθουν να μας στηρίξουν, θα συνεχίσουμε την διεκδίκηση της ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ του μαθήματος Αρχών Οικονομίας .
Και για να προλάβουμε οποιαδήποτε παρανόηση δεν μιλάμε και δεν μιλήσαμε για εξοστρακισμό των άλλων μαθημάτων ούτε την διεκδίκηση αυτών. Άλλωστε το κάθε μάθημα πρέπει να είναι ΑΥΤΟΝΟΜΟ!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:49:28 »

Αποσυνδεδεμένος andreasmar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #158 στις: Αύγουστος 10, 2013, 04:29:42 μμ »
Επιπλέον, έχουν γίνει κάποιες παρανοήσεις: Στο μάθημα πολιτική παιδεία το υπουργεία αναφέρει "διδακτέα αντικείμενα" και όχι "διακριτά διδακτέα αντικείμενα", όπως στα μαθηματικά ή τις φυσικές επιστήμες. Αυτό είναι σημαντικό.

Συνάδελφε διορθώθηκε το "διακριτά"  :) , έστω και άν στην πραγματικότητα, όσοι άφησαν να διαρρεύσει έτσι στον τύπο έπραξαν σωστά, άσχετα με την εκ  των υστέρων μη ύπαρξή του  ;). Και φυσικά είναι σημαντικό για αυτό και τονίζουμε οτι ειναι λάθος εξ αρχής σαν μάθημα που δεν προσφέρει σε κανέναν τίποτα έτσι όπως "φιλοδοξεί" να μπει στο γενικό λύκειο.

Συνάδελφοι καλησπέρα σας!

"διακριτά διδακτέα αντικείμενα-κλάδους Οικονομία,  Πολιτικοί Θεσμοί & Αρχές Δικαίου και Κοινωνιολογία "

Μιλάμε λοιπόν για τρία βασικά, διδακτέα αντικείμενα μελέτης. Ο διαχωρισμός αυτός , που το ίδιο το Υπουργείο απο μόνο του θέτει, δεν είναι τυχαίος. Προφανώς και αναγνωρίζει την διαφορετκότητα στο αντικείμενο μελέτης που απορρέουν απο το περιεχόμενο των τριών αυτών βιβλίων.

Συνάδελφοι άλλο διαθεματικότητα και άλλο συγχώνευση και τσουβάλιασμα 3 διαφορετικών αντικειμένων μελέτης και μάλιστα μέσα σε ένα 2ωρο ή και 3ωρο κατα περίπτωση.

Το παραπάνω ειναι ένα μάθημα, άλλος το χαρακτήρισε υβριδικό εγώ με πολυ επιείκεια θα το έλεγα τραβεστή.
Ποιος θα ευνοηθει απο ένα τέτοιο έκτρωμα? Ο συνάδελφος οικονομολόγος?, αν το πάρει, ο συνάδελφος κοινωνιολόγος?, άν το πάρει, ο συνάδελφος Νομικών Επιστημών?, αν το πάρει, ή οι μαθητές μας??????

Θεωρώ , λοιπόν, οτι να συζητάμε και να είμαστε ευτυχείς που τουλάχιστον οι ώρες ειναι 3 απο 2 και μετά πάλι οτι θα το έχουμε και οι 3 ειναι συζήτηση σε λάθος βάση και μάλιστα αποπροσανατολισμού εκ μέρους του Υπουργείου.

Δεν θα πρέπει καν να μιλάμε για αυτό το μάθημα, αλλά για τα 3 διαφορετικά αντικείμενα (το ίδιο το Υπουργείο το λέει για αυτό και το τονίζω και για αυτό και το επαναλαμβάνω) και με βάση το δεδομένο αυτό θα πρέπει να διεκδικήσουμε τα 3 αυτά αντικείμενα μας ως ΑΥΤΟΝΟΜΑ!

Απορώ γιατι να "φάμε" μια τροφή που δεν κανει καλό σε ΚΑΝΕΝΑΝ μας και πόσο μάλλον στους μαθητές μας!

Εμείς, ως Συντονιστική Οικονομολόγων Αναπληρωτών σε συνεργασία πάντα και με τους μόνιμους συναδέλφους μας , που μας στηρίζουν μέχρις ώρας και όσους ακόμα θέλουν τώρα να έρθουν να μας στηρίξουν, θα συνεχίσουμε την διεκδίκηση της ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ του μαθήματος Αρχών Οικονομίας .
Και για να προλάβουμε οποιαδήποτε παρανόηση δεν μιλάμε και δεν μιλήσαμε για εξοστρακισμό των άλλων μαθημάτων ούτε την διεκδίκηση αυτών. Άλλωστε το κάθε μάθημα πρέπει να είναι ΑΥΤΟΝΟΜΟ!

Προφανώς διορθώθηκε το "διακριτά" γιατί στη Β' Λυκείου το μάθημα θα είναι 2ωρο και θα πρέπει να διδάσκεται από ένα, όχι από τρεις.
Δηλαδή ΠΕ09 Πε10 ΠΕ13 θα μπορούν να αναλάβουν και τα 3 αντικείμενα.
Ας ελπίσουμε ότι κάτι θα αλλάξει τις επόμενς μέρες και θα επανέλθουν οι Αρχές Οικονομίας.

Αποσυνδεδεμένος mariloumarilou2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 250
  • Λατρεύω την παιδεία
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #159 στις: Αύγουστος 10, 2013, 04:34:59 μμ »
Επιπλέον, έχουν γίνει κάποιες παρανοήσεις: Στο μάθημα πολιτική παιδεία το υπουργεία αναφέρει "διδακτέα αντικείμενα" και όχι "διακριτά διδακτέα αντικείμενα", όπως στα μαθηματικά ή τις φυσικές επιστήμες. Αυτό είναι σημαντικό.

Συνάδελφε διορθώθηκε το "διακριτά"  :) , έστω και άν στην πραγματικότητα, όσοι άφησαν να διαρρεύσει έτσι στον τύπο έπραξαν σωστά, άσχετα με την εκ  των υστέρων μη ύπαρξή του  ;). Και φυσικά είναι σημαντικό για αυτό και τονίζουμε οτι ειναι λάθος εξ αρχής σαν μάθημα που δεν προσφέρει σε κανέναν τίποτα έτσι όπως "φιλοδοξεί" να μπει στο γενικό λύκειο.

Συνάδελφοι καλησπέρα σας!

"διακριτά διδακτέα αντικείμενα-κλάδους Οικονομία,  Πολιτικοί Θεσμοί & Αρχές Δικαίου και Κοινωνιολογία "

Μιλάμε λοιπόν για τρία βασικά, διδακτέα αντικείμενα μελέτης. Ο διαχωρισμός αυτός , που το ίδιο το Υπουργείο απο μόνο του θέτει, δεν είναι τυχαίος. Προφανώς και αναγνωρίζει την διαφορετκότητα στο αντικείμενο μελέτης που απορρέουν απο το περιεχόμενο των τριών αυτών βιβλίων.

Συνάδελφοι άλλο διαθεματικότητα και άλλο συγχώνευση και τσουβάλιασμα 3 διαφορετικών αντικειμένων μελέτης και μάλιστα μέσα σε ένα 2ωρο ή και 3ωρο κατα περίπτωση.

Το παραπάνω ειναι ένα μάθημα, άλλος το χαρακτήρισε υβριδικό εγώ με πολυ επιείκεια θα το έλεγα τραβεστή.
Ποιος θα ευνοηθει απο ένα τέτοιο έκτρωμα? Ο συνάδελφος οικονομολόγος?, αν το πάρει, ο συνάδελφος κοινωνιολόγος?, άν το πάρει, ο συνάδελφος Νομικών Επιστημών?, αν το πάρει, ή οι μαθητές μας??????

Θεωρώ , λοιπόν, οτι να συζητάμε και να είμαστε ευτυχείς που τουλάχιστον οι ώρες ειναι 3 απο 2 και μετά πάλι οτι θα το έχουμε και οι 3 ειναι συζήτηση σε λάθος βάση και μάλιστα αποπροσανατολισμού εκ μέρους του Υπουργείου.

Δεν θα πρέπει καν να μιλάμε για αυτό το μάθημα, αλλά για τα 3 διαφορετικά αντικείμενα (το ίδιο το Υπουργείο το λέει για αυτό και το τονίζω και για αυτό και το επαναλαμβάνω) και με βάση το δεδομένο αυτό θα πρέπει να διεκδικήσουμε τα 3 αυτά αντικείμενα μας ως ΑΥΤΟΝΟΜΑ!

Απορώ γιατι να "φάμε" μια τροφή που δεν κανει καλό σε ΚΑΝΕΝΑΝ μας και πόσο μάλλον στους μαθητές μας!

Εμείς, ως Συντονιστική Οικονομολόγων Αναπληρωτών σε συνεργασία πάντα και με τους μόνιμους συναδέλφους μας , που μας στηρίζουν μέχρις ώρας και όσους ακόμα θέλουν τώρα να έρθουν να μας στηρίξουν, θα συνεχίσουμε την διεκδίκηση της ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ του μαθήματος Αρχών Οικονομίας .
Και για να προλάβουμε οποιαδήποτε παρανόηση δεν μιλάμε και δεν μιλήσαμε για εξοστρακισμό των άλλων μαθημάτων ούτε την διεκδίκηση αυτών. Άλλωστε το κάθε μάθημα πρέπει να είναι ΑΥΤΟΝΟΜΟ!

Προφανώς διορθώθηκε το "διακριτά" γιατί στη Β' Λυκείου το μάθημα θα είναι 2ωρο και θα πρέπει να διδάσκεται από ένα, όχι από τρεις.
Δηλαδή ΠΕ09 Πε10 ΠΕ13 θα μπορούν να αναλάβουν και τα 3 αντικείμενα.
Ας ελπίσουμε ότι κάτι θα αλλάξει τις επόμενς μέρες και θα επανέλθουν οι Αρχές Οικονομίας.

Συνάδελφε θα το προσπαθήσουμε....τουλάχιστον δεν θα έχουμε να λέμε οτι δεν κάναμε τίποτα  :)

Αποσυνδεδεμένος eleni2008

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #160 στις: Αύγουστος 10, 2013, 04:37:56 μμ »

Αυτά που διάβασες δεν ισχύουν. Δεν υπάρχει επιλογή το ΑΟΔΕ, ενώθηκε με το ΑΟΘ.  Το νομοσχέδιο βρίσκεται εδώ:http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2013/Nomosxedio_YPAITH.pdf

Τα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού των Οικονομικών- Πολιτικών-Κοινωνικών Σπουδών είναι :
α)Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής, οκτώ (8) ωρών,
β) Οικονομία & Διοίκηση , έξι (6) ωρών , όσοι επιλέγουν Παιδαγωγικά Τμήματα Αρχές Φυσικών Επιστημών έξι (6) ωρών
γ) Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών έξι (6) ωρών, όσοι επιλέγουν Παιδαγωγικά Τμήματα Ιστορία έξι (6) ωρών

Γιαυτό μπερδεύτηκα! Ευχαριστώ, το διάβασα τώρα.. Άρα θα έχουμε μόνο ένα μάθημα το οποίο όμως θα είναι υποχρεωτικό στην κατευθυνση μας για όλους εκτός από αυτούς που θέλουν παιδαγωγικά... Αν το μάθημα "Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών" δωθεί έστω και ως τρίτη ανάθεση στους ΠΕ9 στα σχολεία λογικά θα μπορούμε να το αναλάβουμε και εμείς στο φροντιστήριο, σωστά; Πάντως και τα δύο μαθήματα στα φροντιστήρια προβλέπω να'ναι 2ωρα, άντε να'ναι 3ωρη η οικονομία επειδή έχει και ασκήσεις, αλλά το άλλο που είναι θεωρητικό 2ωρο με το ζόρι.. Για τις σχολές αξιωματικών κτλ. θα είναι απαραίτητη η οικονομία όπως τώρα ή πάει και αυτό;
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 10, 2013, 04:56:50 μμ από eleni2008 »

Αποσυνδεδεμένος marinadim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #161 στις: Αύγουστος 10, 2013, 04:40:38 μμ »
svoura, γιατί πιστεύεις ότι το νέο μάθημα Οικονομία και Διοίκηση θα το παρακολουθούν λιγότεροι μαθητές σε σχέση με την ΑΟΘ; Προσωπικά πιστεύω ότι η κατεύθυνσή μας θα επιλέγεται από πολλούς μαθητές, λόγω του χαμηλότερου βαθμού δυσκολίας σε σύγκριση με τις άλλες δύο -βέβαια θα επιλέγεται και από όσους μαθητές κατευθύνονται συνειδητά προς τις οικονομικές σχολές. Από την άλλη, η ΑΟΘ ήταν ένα επιπλέον μάθημα που απευθυνόταν ρητά σε όσους ενδιαφέρονταν για 5ο πεδίο -και όχι απλά για απολυτήριο. Και το γεγονός ότι αποτελούσε 7ο εξεταζόμενο μάθημα σίγουρα αποτελούσε αντικίνητρο για πολλούς μαθητές να το επιλέξουν... Βέβαια όλα αυτά δεν παύουν να είναι εικασίες. Θα φανεί στην πορεία...!

Αποσυνδεδεμένος andreasmar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #162 στις: Αύγουστος 10, 2013, 04:52:31 μμ »
Αυτά που διάβασες δεν ισχύουν. Δεν υπάρχει επιλογή το ΑΟΔΕ, ενώθηκε με το ΑΟΘ.  Το νομοσχέδιο βρίσκεται εδώ:http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2013/Nomosxedio_YPAITH.pdf

Τα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού των Οικονομικών- Πολιτικών-Κοινωνικών Σπουδών είναι :
α)Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής, οκτώ (8) ωρών,
β) Οικονομία & Διοίκηση , έξι (6) ωρών , όσοι επιλέγουν Παιδαγωγικά Τμήματα Αρχές Φυσικών Επιστημών έξι (6) ωρών
γ) Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών έξι (6) ωρών, όσοι επιλέγουν Παιδαγωγικά Τμήματα Ιστορία έξι (6) ωρών

Γιαυτό μπερδεύτηκα! Ευχαριστώ, το διάβασα τώρα.. Άρα θα έχουμε μόνο ένα μάθημα το οποίο όμως θα είναι υποχρεωτικό στην κατευθυνση μας για όλους εκτός από αυτούς που θέλουν παιδαγωγικά... Αν το μάθημα "Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών" δωθεί έστω και ως τρίτη ανάθεση στους ΠΕ9 στα σχολεία λογικά θα μπορούμε να το αναλάβουμε και εμείς στο φροντιστήριο, σωστά; Πάντως και τα δύο μαθήματα στα φροντιστήρια προβλέπω να'ναι 2ωρα, άντε να'ναι 3ωρη η οικονομία επειδή έχει και ασκήσεις, αλλά το άλλο που είναι θεωρητικό 2ωρο με το ζόρι.. Για τις σχολές αξιωματικών κτλ. θα είναι απαραίτητη η οικονομία όπως τώρα ή πάει και αυτό;
[/quote]

Ένα μάθημα θα είναι η οικονομία και διοίκηση που λογικά θα είναι 5 ωρο και ένα μάθημα τα στοιχεία κοινωνικών & πολιτικών επιστημών που σίγουρα θα είναι 4 ωρο. Φαντάσου ότι με 4 μαθήματα πανελλαδικών θα πρέπει να συμπληρωθούν οι ώρες μαθήματος στο φροντιστήριο. Σίγουρο τα στοιχεία κοινωνικών και πολιτικών επιστημών θα είναι τουλάχιστον 2η ανάθεση σε ΠΕ09 άρα θα μπορούμε να τα διδάσκουμε σε φροντιστήρια.

Αποσυνδεδεμένος andreasmar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #163 στις: Αύγουστος 10, 2013, 04:56:10 μμ »
svoura, γιατί πιστεύεις ότι το νέο μάθημα Οικονομία και Διοίκηση θα το παρακολουθούν λιγότεροι μαθητές σε σχέση με την ΑΟΘ; Προσωπικά πιστεύω ότι η κατεύθυνσή μας θα επιλέγεται από πολλούς μαθητές, λόγω του χαμηλότερου βαθμού δυσκολίας σε σύγκριση με τις άλλες δύο -βέβαια θα επιλέγεται και από όσους μαθητές κατευθύνονται συνειδητά προς τις οικονομικές σχολές. Από την άλλη, η ΑΟΘ ήταν ένα επιπλέον μάθημα που απευθυνόταν ρητά σε όσους ενδιαφέρονταν για 5ο πεδίο -και όχι απλά για απολυτήριο. Και το γεγονός ότι αποτελούσε 7ο εξεταζόμενο μάθημα σίγουρα αποτελούσε αντικίνητρο για πολλούς μαθητές να το επιλέξουν... Βέβαια όλα αυτά δεν παύουν να είναι εικασίες. Θα φανεί στην πορεία...!

Στην οικονομία και διοίκηση θα υπάρχουν λιγότεροι μαθητές από το ΑΟΘ, γιατί το ΑΟΘ στα φροντιστήρια το επιλέγουν και μαθητές που θέλουν και πολυτεχνείο, έτσι ώστε αν δεν τα καταφέρουν στο πολυτεχνείο, να σπουδάσουν οικονομικά. Τώρα που θα αναγκαστούν να επιλέξουν από την αρχή απαραίτητα το οικονομικό πεδίο, σίγουρα θα είναι λιγότεροι.
Το ίδιο και στα σχολεία. Αρκετοί μαθητές επέλεγαν στην πορεία της χρονιάς να μη δώσουν πανελλαδικά το ΑΟΘ. Και εκεί λοιπόν θα είναι λιγότεροι (με περισσότερες ώρες όμως!)

Αποσυνδεδεμένος marinadim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #164 στις: Αύγουστος 10, 2013, 05:58:24 μμ »
andreasmar, συμφωνώ ότι το ΑΟΘ το επέλεγαν και μαθητές που δεν είχαν τα οικονομικά ως πρώτη επιλογή. Από την άλλη πιστεύω πως υπάρχει μια σεβαστή σε πλήθος κατηγορία μαθητών που σκέφτονται "ας επιλέξω την ευκολότερη κατεύθυνση, ας πάρω απολυτήριο όσο γίνεται πιο... ανώδυνα αποφεύγοντας τα μεγαθήρια (11 ώρες αρχαία στη θεωρητική, μαθηματικά και φυσικοχημεία στη θετική), και αν περάσω και σε κανένα ΤΕΙ καλό θα είναι" :) Ας μην ξεχνάμε ότι παλιότερα μια αντίστοιχη νοοτροπία από μεγάλη μερίδα μαθητών "ευθυνόταν" για το γεγονός ότι η πολυπληθέστερη δέσμη ήταν η 4η.
Όπως και να'χει, θα τα δούμε στην πράξη...

Αποσυνδεδεμένος lower5

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #165 στις: Αύγουστος 10, 2013, 06:23:37 μμ »
Σίγουρα ο αριθμός των μαθητών που θα επιλέγουν Επιστήμες Οικονομίας, Διοίκησης και Πολιτικές Επιστήμες : I. Νεοελληνική Γλώσσα, II. Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής, III. Οικονομία & Διοίκηση IV. Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών θα είναι περιορισμενος , σε σχέση  με την επιλογή τεχνολογικής κατεύθυνσης τώρα, γιατί περιλαμβάνει λιγότερες σχολές (μόνο οικονομικές και κοινωνιολογια και πολιτικές επιστήμες) δεν περιλαμβανει τις παιδαγωγικές (αν και έχει μειωθεί το ενδιαφέρον για αυτές τις σχολές )και αν δεν περιλαμβάνει  τις στρατιωτικές σχολές και τις σχολές αστυνομίας (μεγάλο ενδιαφέρον γι'αυτες τις σχολές) τότε δυσκολα θα γίνεται τμήμα με τουλάχιστον 15 μαθητές στη Γ' Λυκείου σε μικρά σχολεία με δυο τμήματα σε κάθε τάξη .
όσο αφορά τις ώρες διδασκαλίας θα διαιρουνται δια 3  και σε μεγάλα σχολεία πρώτα θα συμπληρώνει ωράριο  ο αρχαιότερος με οργανική (ανεξάρτητα τις ειδικότητας ΠΕ09 , ΠΕ10 , ΠΕ13 ) με το μάθημα της πολιτειακής παιδείας .
Σε μικρά σχολεία (2-3 τμήματα ανά τάξη ) που είδη έχουν οργανική οικονομολόγοι δεν θα χρειάζετε να μετακινηθουν σε δεύτερο σχολείο

Αποσυνδεδεμένος lower5

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #166 στις: Αύγουστος 11, 2013, 09:06:17 πμ »
Μαρούσι, 20-06-2013
Αρ. Πρωτ. : 84582/Δ2

ΘΕΜΑ : «Διευκρινιστικές οδηγίες για τοποθετήσεις και ρύθμιση υπεραριθμιών εκπαιδευτικών Β/θμιας εκπαίδευσης»

Οι ώρες των μαθημάτων που διδάσκονται σε πρώτη (α΄) ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων του ενός κλάδων ή ειδικοτήτων (π.χ. των κλάδων ΠΕ10 και ΠΕ13, των κλάδων ΠΕ12, ΠΕ14, ΠΕ17, κ.ά), κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους ή ειδικότητες.

Οι ώρες ενός μαθήματος δεν μοιράζονται ισομερώς στους εκπαιδευτικούς ίδιας ειδικότητας. Πρώτα καλύπτει το υποχρεωτικό του ωράριο με ώρες μαθημάτων Α΄ ανάθεσης ο εκπαιδευτικός που έχει τοποθετηθεί πρώτος στο σχολείο και στη συνέχεια οι επόμενοι με σειρά παλαιότητας (τοποθέτησηςστη σχολική μονάδα).
Πιο συγκεκριμένα ο παλαιότερος εκπαιδευτικός καλύπτει το υποχρεωτικό του ωράριο παίρνοντας όλες τις ώρες των μαθημάτων Α΄ ανάθεσης και εφόσον περισσέψουν ώρες δίνονται σε δεύτερο .


Αποσυνδεδεμένος kamia elpida

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Φύλο: Άντρας
  • ...τρέλανε μας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο Λύκειο και η οικονομική εκπαίδευση
« Απάντηση #167 στις: Αύγουστος 12, 2013, 02:29:44 πμ »
Ισχύει ακριβώς αυτό lower...τώρα το ερώτημα είναι πως υπολογίζονται τα κενά  ,,,,...???.?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32304
  • Τελευταία: Aira
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160428
  • Σύνολο θεμάτων: 19218
  • Σε σύνδεση σήμερα: 777
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 700
Σύνολο: 700

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.065 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.