Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - polysot

Σελίδες: 1234
43
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2010, 12:52:07 μμ »
απ ότι έχω δει σε σχολεία ένας ξενόγλωσσος με οργανική σ ένα σχολείο παίρνει τις ιστορίες για να συμπληρώσει ωράριο, ενώ στο ίδιο σχολείο ένας απόσπασμενος πεο2 θεωρείται πως δεν μπορεί να μείνει εκεί γιατί δεν του βγαίνουν ώρες . αναγκάζεται λοιπ'ον να φύγει ο αποσπασμένος.
έτσι δεν γίνεται ?

σωστά ο οργανικά τοποθετημένος ξενόγλωσσος καλύπτει με α ανάθεση και συμπληρώνει με β ανάθεση (ιστορίες)
αν δεν συμπληρώνει ωράριο. Μετά έπεται ο αποσπασμένος ΠΕ02 αν μείνουν ώρες παρότι έχει α ανάθεση.
Εννοείται ότι έχουν συμπληρώσει πριν τον ξενόγλωσσο οι παλαιότεροι οργανικά ΠΕ02.

Και τι γίνεται με το φιλόλογο που είναι τοποθετημένος σε λειτουργικό κενό (εννοώ που ήταν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ); Προηγείται και από αυτόν ο οργανικά τοποθετημένος ξενόγλωσσος;

ξεκάθαρα ΝΑΙ οι οργανικά τοποθετημένοι προηγούνται όλων των άλλων αν υπάρχουν ώρες σε α και β ανάθεση για αυτούς, η λογική των τοποθετήσεων είναι "first in, last out".

Το ξεκάθαρα από που προκύπτει; Κοροϊδευόμαστε μου φαίνεται !!!

44
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2010, 10:52:37 πμ »
Διάβασε το θέμα εδώ: http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=20422.0

Ρίχτε μια ματιά και στα πρόσφατα θέματα γιατί συνήθως έχουν ήδη αναλυθεί.

Το θέμα είναι ότι συχνά δεν ξέρεις με τι λέξεις να ψάξεις !!!

45
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2010, 09:21:43 μμ »
Καλησπέρα.
Ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος (με εγκύκλιο, ΠΔ ή νόμο) πώς κατανέμονται οι ώρες σε δύο εκπαιδευτικούς ίδιας ειδικότητας, όταν αυτές δεν επαρκούν για πλήρες ωράριο και για τους δύο.
Για παράδειγμα ας υποθέσουμε ότι υπάρχουν 30 ώρες μαθημάτων και δύο καθηγητές ίδιας ειδικότητας στις εξής δύο περιπτώσεις :
1) Είναι και οι δύο τοποθετημένοι πλήρως στο σχολείο (χωρίς οργανική κανένας) και έχουν από 21 ώρες.
2) Είναι τοποθετημένος ο ένας πλήρως στο σχολείο με 21 ώρες και ο άλλος με διάθεση για 12 ώρες.
Υπάρχει συγκεκριμένη τακτική που προβλέπει ο νόμος - κανονισμός;
Ευχαριστώ.

46
Έχω ξανακάνει και παλιότερα την εξης πρόταση:

Στην Γ' Λυκείου να μην γίνονται τα μαθήματα γενικής παιδείας, που δεν εξετάζονται πανελλαδικά!!

Ό μαθητής, δηλαδή, να μην χάνει για μαθήματα  τον χρόνο του στο σχολείο, που εκ' των πραγμάτων, είναι γι' αυτόν αδιάφορα και ανούσια...Η γενική παιδεία να ολοκληρώνεται στην Β' Λυκείου!!

'Ετσι, αν ο μαθητής στη Γ" Λυκείου κάνει 35 ώρες στο σχολείο μαθήματα στα οποία θα εξεταστεί πανελλαδικά, από καθηγητές που έχουν να παρουσιάσουν εμπειρία και προέρχονται από μια στοιχειώδη αξιολόγηση, θα δυσκολευτεί πολύ το φροντιστήριο να ανταγωνιστεί το σχολείο.
Οι όροι ανατρέπονται...

Αν η πολιτική ηγεσία προσπαθήσει να περάσει κάτι τέτοιο θα δεχτεί λυσσαλέα επίθεση. Όλοι θα μιλήσουν για την υποβάθμιση της γενικής παιδείας, για το ότι θα κάνουμε μαθητές ρομπότ, για τα κακά της εξειδίκευσης...Οι φροντιστές φιλόλογοι, θα αρχίσουν με τις εκθέσεις ιδεών...

Όλοι... Φροντιστές και καθηγητές του δημοσίου... Οι συνδικαλιστές... Με περίσσεια υποκρισίας..

Να συμπληρώσω κάτι: Όλα αυτά μέχρι να αλλάξει ο τρόπος πρόσβασης στα πενεπιστήμια...

Φίλοι και συνάδελφοι μην μπαίνετε στο "τρυπάκι" του ανταγωνισμού με τα φροντιστήρια!!! Εκεί δε γίνεται μάθημα, δεν είναι σχολείο, δε βγάζει (τουλάχιστον δεν έχει σκοπό) ολοκληρωμένους ανθρώπους!!!
Να κάνουμε μόνο μαθήματα πανελλαδικώς εξεταζόμενα, να μην πηγαίνουμε εκδρομές, να μην κάνουμε προγράμματα, να μην κάνουμε σχολικές εορτές μέσω των οποίων ζούμε την ιστορία μας κλπ κλπ κλπ είναι σα να μετατρέπουμε το σχολείο σε ένα απέραντο φροντιστήριο !!!
Στόχος του σχολείου είναι γενικότερη παίδευση του παιδιού και η ολοκλήρωσή του ως προσωπικότητας. Αυτό επιτυγχάνεται με όλα τα παραπάνω και βέβαια με σωστή έμφαση στις βασικές γνώσεις και δεξιότητες και στο να "ΜΑΘΟΥΝ ΠΩΣ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ". Όλα τα αντικείμενα που επιθυμούμε να τα μάθουν μέσω του σχολείου ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!!! Δηλαδή έμφαση στα βασικά μαθήματα με πόλλές ώρες : Μαθηματικά, Γλώσσα, Φυσική, Ιστορία, επαρκής αριθμός ωρών γυμναστικής , μουσική-καλλιτεχνικά και έπειτα ομάδες μαθημάτων από τα οποία θα ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ένα από κάθε ομάδα.

Εξετάσεις για εισαγωγή στο πανεπιστήμιο ΜΕΤΑ το λύκειο και με μία επιλογή ΣΧΟΛΗΣ όχι τμήματος...

47
Νεοδιόριστοι / Απ: Τοποθετήσεις νεοδιόριστων
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2010, 10:50:39 πμ »
Παιδιά σε αυτά που γράφετε πρέπει και να προσέχετε γενικώς και να έχετε πρόχειρη και την έγκυρη πηγή σας: νόμος, π.δ., εγκύκλιος !!! Όλα τα άλλα μπορούν να ισχύουν ή όχι απλά!!!
Επίσης σύμφωνα με το νόμο 1566/85 (αν δεν έχει αλλάξει κάπου) η σειρά τοποθέτησης καθορίζεται με προεδρικό διάταγμα και όχι με εγκύκλιο! Συνεπώς η εν λόγω εγκύκλιος που αναφέρετε για τοποθετήσεις πρώτα των νεοδιόριστων ΔΕΝ μπορεί να ισχύει...

48
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2010, 10:59:47 μμ »
Μια ερώτηση συνάδελφοι!Ποιοί τοποθετούνται πρώτα,οι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ ή οι νεοδιόριστοι?Και αν υπάρχει πλεόνασμα σε κάποια ειδικότητα μπορεί αυτός που είναι στη διάθεση και πιο παλιός με ξεχρεωμένη την οργανική του να φύγει με απόσπαση για άλλο ΠΥΣΔΕ?Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

Mπορώ να απαντήσω στο πρώτο σκέλος της ερώτησή σου. Προηγείται, φυσικά, όποιος είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ.

Σε παρακαλώ επειδή το ψάχνω μέρες τώρα μπορείς να μου βρεις από που προκύπτει αυτό;
Ευχαριστώ πολύ  !!!

49
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Θερινή υπηρεσία
« στις: Ιούνιος 30, 2010, 05:27:56 μμ »
Διάβασα 4 σελίδες "απόψεις" και έναν νόμο του 1979 !!! Δεν μπορεί ρε παιδιά να μην υπάρχει μία εγκύκλιος που να το καθορίζει αυτό !!! Επίσης το καλοκαίρι, όταν είσαι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, παίρνεις τα μόρια της ΔΔΕ, πώς θα σε στείλουν για εφημερία εκεί που ανήκες προσωρινά και που πρέπει να κάνεις καμιά 40αριά χλμ από το κέντρο και ακόμα πολύ περισσότερα από το σπίτι σου χωρίς να παίρνεις τα μόρια αυτού του σχολείου;

Θέτω συγκεκριμένες διαδικασίες και ερωτήσεις που προκύπτουν :

1. Εκπαιδευτικός που βρίσκεται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ τοποθετείται για το ερχόμενο διδακτικό έτος σε σχολείο ευθύνης της αντίστοιχης ΔΔΕ έως 30/6.
Έως 30/6 λαμβάνει τα μόρια του σχολείου και ανήκει στο σύλλογο διδασκόντων !

2. Ο ίδιος εκπαιδευτικός στις 30/6 επιστρέφει και αναλαμβάνει υπηρεσία στη ΔΔΕ, αφού θα είναι και πάλι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ.

Λαμβάνει λοιπόν τα μόρια του πλησιέστερου στη ΔΔΕ σχολείου.
Δεν ανήκει στο σύλλογο διδασκόντων του προηγουμένου σχολείου.
Δεν μπορεί να διατεθεί σε σχολείο χωρίς απόφαση του ΠΥΣΔΕ.
Δεν κάνει θερινές υπηρεσίες στο παλιό του σχολείο. Γίνεται να κάνει υπηρεσίες σ'αυτό άραγε χωρίς να είναι τοποθετημένος κατά κάποιον τρόπο εκεί; Δηλαδή θα κάνει υπηρεσία εκεί και θα παίρνει τα (συχνά λιγότερα) μόρια της ΔΔΕ ;
Έχει υποχρέωση θερινών υπηρεσιών στη ΔΔΕ ;
Γίνεται να κάνουν υπηρεσίες οι ευρισκόμενοι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και όχι οι οργανικά τοποθετημένοι;

Τα παραπάνω αποτελούν ερωτήσεις και λογικές τοποθετήσεις - απορίες.

50
Σε σχολείο της Δωδεκανήσου είναι διορισμένοι πέντε καθηγητές Αγγλικών αλλά...στο σχολείο δεν υπάρχει κανένας!
Πρόκειται για πραγματικό περιστατικό που «ανακαλύφθηκε» από την υπουργό Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου και δείχνει το μέγεθος του προβλήματος με τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών.
Το πρόβλημα των αποσπάσεων, προκαλεί πράγματι εδώ και χρόνια πολλά προβλήματα στα σχολεία της Δωδεκανήσου, (και σε σχολεία άλλων περιοχών της χώρας) αλλά δεν υπάρχει η πολιτική βούληση για την αντιμετώπισή του.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η υπουργός Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου έγινε δέκτης παραπόνων, ότι σχολείο της Δωδεκανήσου δεν είχε καθηγητή Αγγλικών. Ψάχνοντας, ανακάλυψε ότι στο συγκεκριμένο σχολείο έχουν την οργανική τους θέση πέντε φιλόλογοι Αγγλικής Γλώσσας αλλά στο σχολείο δεν υπηρετεί κανένας! Συνεχίζοντας το ψάξιμο η κ. Διαμαντοπούλου ανακάλυψε ότι η προσφάτως διορισμένη καθηγήτρια Αγγλικών είχε πάρει απόσπαση για την κεντρική υπηρεσία. Μόλις δόθηκε εντολή να επιστρέψει στο πόστο της, η καθηγήτρια βασιζόμενη σε νόμους με διατάξεις άρχισε να απειλεί με αγωγές!
Το περιστατικό θεωρείται πάντως ενδεικτικό για την κατάσταση που επικρατεί στο δημόσιο, για την οποία βέβαια έχει ο καθένας τις ευθύνες του!
 
Πηγή : Εφημερίδα Ροδιακή (13/5/2010)

Τί να πει κανείς; Το βαθύ πελατειακό κράτος, το οποίο όμως στηρίζεται σταθερά από εκπαιδευτικούς, οι οποίοι δυστυχώς δεν είναι λίγοι. Αυτά όλα βεβαίως είναι γνωστά όχι μόνο σε εμάς αλλά και στο πανελλήνιο. Όλο το σύστημα θέλει γκρέμισμα και ξανά από την αρχή...

Ναι αυτό είναι το πρόβλημα της εκπαίδευσης! Ανύπαρκτες υλικοτεχνικές υποδομές από τις αρμοδιότητες που δόθηκαν στους Δήμους και από αυτές που θα δοθούν με τον "Κα(υ)λλικράτη" δεν είναι πρόβλημα! Θα βάζουμε τα λάπτοπ και τους διαδραστικούς για να προστατευόμαστε από τους σοβάδες! Η κ. Υπουργός έχει απλώσει την ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ της σε όλα τα μέσα, φυσικά και στους γλύφτες του κόμματός της...αλλά και αυτοί των αγγλικών που είναι στο Υπουργείο με δική της υπαιτιότητα είναι και δεν πρόκειται να τους αγγίξει γιατί προφανώς είναι κομματόσκυλά της...

51
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απ: Απεργία 20/5
« στις: Μάιος 16, 2010, 01:52:38 πμ »
Μπορεί να μας πούλησαν αλλά πρέπει να ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ σε ΚΑΘΕ ΔΡΑΣΗ σε ΚΑΘΕ ΑΠΕΡΓΙΑ! Ο κόσμος κοιμάται, αλλά πρέπει να τον ξυπνήσουμε πριν να είναι αργά!
Πούλησαν και τους φαρμακοποιούς οι συνδικαλιστές την προηγούμενη εβδομάδα και γενικώς ο κομματισμός καλά κραττεί. Το αίτημά μας πρέπει καταρχήν να είναι να φύγει αυτή η Υπουργός που είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία! Τα χρήματα το ασφαλιστικό κλπ είναι δευτερέυοντα με τον νόμο για την εκπαίδευση και τον Καλλικράτη θα διαλυθούν ΤΑ ΠΑΝΤΑ! Όταν θα το καταλάβουν και οι υπόλοιποι ελπίζω να μην είναι αργά...

52
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Υλικό για ΑΣΕΠ.
« στις: Ιανουάριος 23, 2010, 08:59:43 μμ »
Ενδιαφέρον υλικό από την πηγή και εδώ :
http://www.pi-schools.gr/library/pi-lib/onl-per.htm

53
Μαθηματικό Αθηνών
Έτος εισαγωγής 1994.

54
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Υλικό για ΑΣΕΠ.
« στις: Ιανουάριος 17, 2010, 12:44:07 μμ »
Για εύκολο κατέβασμα από rapidshare : http://wordrider.net/freerapid/
Το πρόγραμμα freerapid είναι πολύ εύκολο στη χρήση και αφού το κατεβάσεις και το εγκαταστήσεις και το ανοίξεις μόλις κάνεις αντιγραφή δεσμού πάνω σε δεσμό Rapidshare τον προσθέτει στη λίστα του και έτσι κατεβάζεις μόνο του χωρίς να περιμένεις ως free user με τις ώρες απλά αφήνεις τους δεσμούς στη λίστα του και περιμένει εκείνο για εσένα.
Καλά κατεβάσματα.

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32297
  • Τελευταία: tt777
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160140
  • Σύνολο θεμάτων: 19215
  • Σε σύνδεση σήμερα: 689
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 350
Σύνολο: 351

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.162 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.