0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εντάξει, στην Κεντρική Μακεδονία οι μόνιμοι που αποσπάστηκαν και μεταπτυχιακά έχουν και πιστοποίηση από τον ΕΟΠΠΕΠ (τουλάχιστον αυτοί που ξέρω στην ειδικότητά μου) και σεμινάρια και πραγματικά αγαπούν τα ΣΔΕ. Τα μόριά τους είναι εξαιρετικά υψηλά.
Αυτό το να αποσπάται μόνιμος χωρίς προσόντα άλλα ούτε κάν πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ και να μένουν απέξω άτομα που δούλευαν 8 και 10 χρόνια στα ΣΔΕ με πιστοποίήσεις, μεταπτυχιακά, επιμορφώσεις και προυπηρεσία για τα οποία πλήρωσαν και έδωσαν τον ευατό τους τόσα χρόνια, αυτό ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ.Εδώ μιλάμε ότι συγκεκριμένα άτομα με προσόντα στην Εκπαίδευση Ενηλίκων μετά από τόσα χρόνια μένουν άνεργοι, όχι απλά περισσεύουν στο σχολείο τους ή θέλουν απλά να αποσπαστούν γιατί δε βολεύόνται.Αυτό είναι κοροιδία, η εκπαίδευση ενηλίκων δεν είναι τόπος βολέματος αλλά είναι πολύ ευαίσθητος χώρος όπως και η ειδική αγωγή.Αποσπάσεις μονίμων με μοναδικό προσον τη διετή προυπηρεσία σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια και χωρίς πιστοποίηση από τον ΕΟΠΠΕΠ πρέπει να προσβληθούν νομικά. Τέλιώσαν τα παιχνίδια. Η δικαιοσύνη πρέπει να λάμψει.
Να κάνω μία ερώτηση, την εξής: πώς συμπληρώνουν ωράριο οι αποσπασμένοι γιατί α) σε 3ωρους γραμματισμούς απαιτείται τουλάχιστον σδε με 5 τμήματα (και πάλι δε βγαίνει για όλες τις περιπτώσεις με 5 τμήματα αλλά έστω) και β) σε 2ωρους γραμματισμούς απαιτείται σδε με 7+ τμήματα που από αυτά που ξέρω δεν υπάρχει. Πώς συμπληρώνει το ωράριο του αποσπασμένος φιλόλογος ή μαθηματικός σε σδε με 2 και 3 τμήματα;
Πολύ καλή ερώτηση.
Αν δεν συμπληρώνει ωράριο ο/η συνάδερφος συνήθως βοηθάει στ ηγραμματειακή υποστήριξη των σχολείων. Όπως θα γνωρίζετε προβλέπεται γραφείο Γραμματείας στα ΣΔΕ αλλά δυστυχώς δε γνωρίζω κανένα ΣΔΕ με γραμματεία. Φυσικά γνωρίζετε ότι υπάρχει πολλή γραμματειακή δουλειά που πρέπει να γίνει και σε αυτή βοηθούν κυρίως οι μόνιμοι εκαιδευτικοί (καλώς κατά τη γνώμη μου). Άλλες απορίες?
εννοείται ότι και ο υποδιευθυντλης κάνει γραμματειακή δουλειά. Δεν καταλαβαίνω ακριβώς ποιο είναι το θέμα πάντως... Αν κάποιος υπονοεί ότι θα έπρεπε κάποιος μόνιμος που δε συμπληρώνει ωράριο για 3 - 4 ώρες να πηγαίνει σε άλλο σχολείο, δε συμφωνώ.
Ξαναγράφω: το θέμα είναι ότι κάποιοι που έχουν επενδύσει χρόνια στην εκπαίδευση ενηλίκων και έχουν προσφέρει στα ΣΔΕ, μένουν χωρίς εργασία με ότι αυτό συνεπάγεται, επειδή κάποιοι άλλοι, που ούτε γνωρίζουν καλά καλά τι είναι τα ΣΔΕ, τους βόλεψε η απόσταση, η τοποθεσία ή το πρόγραμμα. Ένα θέμα που για σας προφανώς είναι ακατανόητο, καθώς έχετε την τύχη να μην γνωρίζετε πως είναι να έχεις μια μόνο επιλογή. Γνωρίζω ότι ζούμε σε μια ζούγκλα αδικιών αλλά τουλάχιστον δικαιούμαστε να καταλάβουμε τι γίνεται και ποια είναι η λογική των αποσπάσεων. Δεν συμφωνώ, εξετάζοντας με το οικονομικό κριτήριο, ένας μόνιμος να πάρει 15 ώρες και να πάρει κανονικό, ολόκληρο, μισθό -με τίποτα και κανείς δεν κάθεται στο σχολείο 6 ώρες κάθε μέρα, ενώ στην θέση του να μπει αναπληρωτής που θα πάρει και αυτός κανονικό μισθό. Αν το κράτος θέλει να κάνει οικονομία, ο ωρομίσθιος συμφέρει πολύ περισσότερο.Μόνο στην περίπτωση που ο αποσπασμένος κρίνεται υπεράριθμος υπάρχει μια κάπως λογική εξήγηση για το γεγονός ότι προτιμάται ένας άσχετος μόνιμος σε ένα ειδικό σχολείο, από κάποιον που έχει εξειδικευτεί στην εκπαιδευτή ενηλίκων. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, είναι απλά παράλογο και εξοργιστικά άδικο για πολλούς. Για την ίδια θέση, από κάποιους δεν ζητείται τίποτα και από άλλους τα πάντα. Μόνο ένας μοναδικός, ενιαίος πίνακας για όλους όσους επιθυμούν να εργαστούν στα ΣΔΕ θα έβαζε τα πράγματα στην θέση τους.