0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πήρα την προηγούμενη βδομάδα τον μαθητικό υπολογιστή.Υποτίθεται ότι θα διδάξω μ΄αυτόν μαθηματικά και γεωγραφία.Και καλά, για την γεωγραφία πράγματι, υπάρχει λογισμικό.Και μάλιστα πολύ καλό. Το ψιλολαθάκια που έχει δεν ενοχλούν ιδιαίτερα,στο κάτω-κάτω ποιό λογισμικό δεν έχει στην πρώτη του έκδοση;Το δοκίμασα, το δούλεψα πολύ σπίτι, ανυπομονώ να κάνω μάθημα μ΄αυτό!ΟΜΩΣ...Για τα μαθηματικά λογισμικό δεν υπάρχει, υπάρχει μόνο το βιβλίο.Κι αναρωτιέμαι τα εξής:1) είμαι υποχρεωμένη να διδάξω μέρος της ύλης των μαθηματικών,από το βιβλίο σε ηλεκτρονική μορφή, ενώ η έντυπη είναι σαφώς βολικότερη,μόνο και μόνο για να πω πως ακολουθώ τις οδηγίες του Υπουργείου;2) Καθένα από αυτά τα netbooks κόστισε στο Ελληνικό Δημόσιο 450 €Δεν έπρεπε να έχουν εγκατεστημένο το microsoft office, ώστε οι μαθητέςκαι εμείς βέβαια, να μπορούμε να το χρησιμοποιούμε;Υπάρχει μόνο μια δοκιμαστική έκδοση του microsoft_word για 25 χρήσεις και βέβαια υπάρχει και το open office, μας υποχρέωσαν!Δηλαδή το Δημόσιο έδωσε 450€ και τι ακριβώς αγόρασε; Μόνο την άδεια χρήσης των windows; Τα υπόλοιπα που έχει πάνω το netbook,αν δεν κάνω λάθος, διατίθενται δωρεάν.
Παράθεση από: marsa στις Οκτώβριος 18, 2009, 02:39:01 μμΠήρα την προηγούμενη βδομάδα τον μαθητικό υπολογιστή...........1) Αυτή είναι η καινούργια λογική της ψηφιακής τάξης. Ας προστατέψουμε και λίγο το περιβάλλον 2) Καιρός να αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε open office Αν δε σου κάνει μπορείς να το δώσεις σε μένα
Πήρα την προηγούμενη βδομάδα τον μαθητικό υπολογιστή...........
Παράθεση από: psych@ra στις Οκτώβριος 18, 2009, 03:20:14 μμΠαράθεση από: marsa στις Οκτώβριος 18, 2009, 02:39:01 μμΠήρα την προηγούμενη βδομάδα τον μαθητικό υπολογιστή...........1) Αυτή είναι η καινούργια λογική της ψηφιακής τάξης. Ας προστατέψουμε και λίγο το περιβάλλον 2) Καιρός να αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε open office Αν δε σου κάνει μπορείς να το δώσεις σε μένα +1
Συνάδελφοι, συμφωνώ όχι απλά να προστατέψουμε λίγο το περιβάλλον, να το προστατέψουμε πολύ!!!!Θα μπορούσε σ΄αυτή την κατεύθυνση, να ληφθούν άλλα μέτρα, όπως πχ να μαζεύει πίσω τα βιβλία το σχολείο στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάςκαι να τα δίνει στους επόμενους μαθητές.Δεν βλέπω τον τρόπο που μπορεί να προστατευτεί το περιβάλλον, δίνοντας τα βιβλία σε έντυπη ΚΑΙ ηλεκτρονική μορφή.Αυτό πιστεύω ότι γίνεται έτσι, για να πούμε ότι κάτι κάναμε.
Επίσης, μην ξεχνάτε ότι μιλάμε για πρωτάκια. Αυτά ζορίζονται να ανοίξουν το βιβλίο στη σελίδα που τους λες, φανταστήτε τι έχει να γίνει αν πρέπει να βρουν τη σελίδα αυτή μέσα σε ένα pdf!!!! Και άντε και την βρήκανε, πόσο εύκολο τους είναι να διαβάσουνε από μια οθόνη 10 ή 11 ιντσών το μάθημά τους;
Λέω απλά, ότι περίμενα να υπάρχει λογισμικό και για τα μαθηματικά. Οχι μόνο τα βιβλία. Τα μαθηματικά έχουν ανάγκη από λογισμικό. Και δε φαντάζεστε με τι λαχτάρα περίμενα να το δω... Αυτά που αναφέρει ο συνάδελφος marqavare δεν τα ήξερα ότι έχουν συμβεί. Αυτό είναι πράγματι μια λογική εξήγηση κι αν είναι έτσι, ελπίζω να φτιάξει το πράμα στο μέλλον.
Το open office το ξέρω ότι κάνει την ίδια δουλειά με το microsoft office!!!!!Το πρόβλημα ξέρετε που είναι; (εδώ φταίω κι εγώ που δεν το επεσήμανα). Το πρόβλημα είναι, πως καθώς τρέχει η εφαρμογή και ο μαθητής βλέπει πχ την κίνηση της γης γύρω από τον ήλιο, ας πούμε πως δε θυμάται τι είναι η ισημερία. Υπάρχει έγγραφο κειμένου, το οποίο κλικάρει και ανοίγει το σχετικό έγγραφο. Ελα όμως που ανοίγει μέσα από το microsoft word!!!! Αρα δεν μπορεί να το διαβάσει. Τι πρέπει να κάνει ο μαθητής; να ελαχιστοποιήσει το παράθυρο της εφαρμογής, να ανοίξει το open office, μέσα από αυτό, να βρει και να ανοίξει το έγγραφο που τον ενδιαφέρει, που ποιό να είναι άραγε; Γιατί όταν είναι ΕΝΤΟΣ της εφαρμογής, δεν τον νοιάζει πως το λένε το έγγραφο, απλά το πατάει κι ανοίγει!!! Τώρα που είναι εκτός όμως, έχει να διαλέξει από μια λίστα με πολλά έγγραφα, που έχουν μάλιστα και κωδικοποιημένα ονόματα, για να βρει ποιό στο καλό είναι το έγγραφο που λέει για την ισημερία. Και ξαναλέω: μιλάμε για πρωτάκι. Πιστεύετε ότι θα το κάνει;
Συνάδελφοι καταλαβαίνω την πίκρα όλων των πληροφορικών που το Υπουργείο μας αποφάσισε να κάνει οικονομία και ξεκίνησε από σας (σας-μας, δεν έχει σημασία. Κι εγώ μισο-πληροφορικός είμαι, μιας κι έχω και πτυχίο πληροφορικής). Κι εγώ το επεσήμανα το πόσο άδικο είναι, που είπανε "εσείς όχι netbook". Και δε φαντάζεστε πόσο με ενοχλεί που ο κάθε ΑΣΧΕΤΟΣ συνάδελφος κυκλοφορεί με το netbook ως γκατζετάκι στο χέρι. Και τσαντίζομαι που μόνο πως ανοίγει δε με ρωτάει. Και τρέμω για το τι είδους μάθημα θα κάνει. Μακάρι να μπορούσα να κάνω κάτι γι΄αυτή την αδικία. Αλλά δεν μπορώ, όπως δεν μπορείτε κι εσείς. Και το να σου δώσω βρε Psych@ra μου το δικό μου, δεν ακυρώνει την αδικία, ούτε λύνει το πρόβλημα. Άσε που εγώ τουλαχιστον σκοπεύω να το αξιοποιήσω πλήρως!! Οχι, μια χαρά μου κάνει, απλά ήθελα να κάνει κι άλλα. Και το ήθελα, γιατί ως κράτος το ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ για να κάνει κι άλλα.