Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Panais

Σελίδες: 1234
29
Όταν λέει βασικές γνώσεις τι εννοεί;

30
Καμιά θετική επιστήμη δεν αποτελεί "αυθεντία", ούτε μπορεί να λειτουργήσει ανεξάρτητα από τις άλλες. Τρανταχτό παράδειγμα δίνει ο Αϊνστάιν, που συνεργάζονταν με μεγάλο Έλληνα μαθηματικό (μου διαφεύγει το όνομά του) για να του επιλύσει με μαθηματικούς όρους κάποιες από τις θεωρίες του!! Γι' αυτό δεν μπορεί ο καθένας μας να θεωρεί ότι η ειδικότητά του είναι κατά κάποιο μαγικό τρόπο "ανώτερη" από τις άλλες.

Για να μην αφήνουμε κενά ο Καραθεωδωρίν ήταν ο μαθηματικός-δάσκαλος του Einstein ιδρυτής του ΑΠΘ.
Όσο για τα σχολικά εγχειρίδια τα μισά είναι εδώ http://www.pi-schools.gr/και τα άλλα εδώ www.kee.gr όταν το φτιάξουν.

31
Θα ήθελα αν κάποιος παλιός φυσικός έχει ποσοστά επιτυχίας για κάθε ειδικότητα ξεχωριστά όταν είμασταν ενιαίος κλάδος να τα ανεβάσει να δούμε πόσοι ήταν οι διορισταίοι από κάθε ειδικότητα.
όσο για τη βαρήτυτα και τη σημασία φυσικής-χημείας ας μη το σχολιάσω καλύτερα.
Ας μας πούνε οι μαθηματικές, οι πολυτεχνικές, οι σχολές πληροφορικής κτλ για το αν διδάσκονται χημεία η φυσική.
Για να μην επισέλθω σε θεωρητικό επίπεδο.

32
George άρχισες το Ματσαγγούρα βλέπω (διαθεματικότητα).
Όντως έχεις δίκιο εμείς οι φυσικοί είμαστε τεμπέλιδες και φυγόπονοι, με ανθρώπους στα υπουργεία και μας δείνουν πολλές ώρες.
Τι άλλο θα ακούσω ...
Α και γω θέλω να διδάξω "μαθαίνοντας τον φυσικό κόσμο" στο δημοτικό, διαθεματικά εννοείται, τρέμετε δάσκαλοι έρχονται οι φυσικοί.
Και οι φιλόλογοι των χαβά τους υπερασπιστές του ένδοξου κλάδου των φυσικών επιστημών.


33
Είναι προφανές ποιοι ζητάνε την ενοποίηση.
Ποιοι έχουν θιγεί από το διαχωρισμό?

ΑΣΕΠ 2006
Φυσικοί 285 (4.400)
Χημικοί 160 (3.300)
Βιολόγοι 85 (1.000)
Γεωλόγοι 40 (800)

Φανταστείται όλους αυτούς σούμα και χωρίς να σχολιάσω το επίπεδο δυσκολίας κάθε μιας ειδικότητας. ;)

Ακόμα αναρωτιέσται ποιοι υποκινούν τέτοιες ιστορίες;;;;

34
Κάθησα και  διάβασα 2-3 σελίδες από το διαλογός σας. Καλά τι άλλο θα γράψετε ωρέ γιαούρηδες; Το καλό των μαθητών, οι μεταθέσεις των συναδέλφων, το κοινό καλό,τι πολίτες θα παράγουμε, ειλικρινά τα πιστεύετε όλα αυτά; Μεταξύ μας δουλευόμαστε; Αφού όλοι να μπούμε στο δημόσιο  να αράξουμε και να μας πληρώνει το κράτος θέλουμε. Εκτός αν κάποιοι την έχουν δεί οι σωτήρες της ελληνικής παιδείας. Επίσης όλοι γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε με το όνειρο να διδάξουμε. Όλοι βάλαμε πρώτες επιλογές στα μηχανογραφικά μας καθηγητικές σχολές κτλ. Προσωπικά ας διοριστώ και ας κάνω βόλτες σε όλο το νομό για να συμπληρώσω το μαγικό αριθμό 21. Όποιος δεν το προτιμάει αυτό αλλά εξακολουθεί να θέλει να διδάξει υπάρχει και αυτή η κακιά και μισητή παραπαιδεία. Όσο για τη διάσπαση του κλάδου ε πως να το κάνουμε άλλοι είναι φυσικοί άλλοι χημικοί άλλοι βιολόγοι κτλ αν θέλουμε να έχουμε ενιαίο κλάδο ας τον έχουμε γενικά και όχι μόνο στην εκπαίδευση να δημιουργηθεί φυσικοχημειοβιολογικογεολογική σχολή και να έχουμε όλοι τα ίδια εργασιακά δικαιώματα σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Και παρακαλώ ας μη μας δείνουν τα φώτα τους οι φιλόλογοι.

35
Αν τα δώσουμε όλα ζήτω που καήκαμε και σίγουρα όχι από τον ήλιο αφού δεν πρόκειται να τον δούμε αυτό το καλοκαίρι.
Μόνο να μας μοιράσουν και προφυλακτικά όταν πάμε να γράψουμε.

36
Αυτό το φαινόμενο γίνεται μόνο στην Ελλάδα; Όλοι θέλουνε να μπούνε στο δημόσιο όσον αφορά τα παραιατρικά επαγγέλματα (νοσοκομεία , ΙΚΑ) αλλά θέλουν να διδάξουν κιόλας. Δηλαδή ρε παιδιά αποφασίστε τι θέλετε να κάνετε στη ζωή σας. Και όλα αυτά τα λέω γιατί έχω προσωπικό περιστατικό όπου το παλικάρι πήρε τη μοναδική θέση ΑΣΠΑΙΤΕ και μετά από μια βδομάδα αποδέχτηκε διορισμό σε νοσοκομείο. Αν δεν ήταν σίγουρος για τα αποτελέσματα στο νοσοκομείο το κατανοώ έλα όμως που ήξερε οτι τον παίρνουν προιν κάνει τα χαρτιά του. Το αποτέλεσμα μία θέση καινή την οποία θα μπορούσε να πάρει κάποιος που θα τον βοηθούσε ουσιαστικά να βρει μια θέση. Μετά μας φταίει το σύστημα αφού και μεις την πάρτη μας κοιτάμε μόνο.
Το γεγονός ότι ξέρεις ένα τέτοιο περιστατικό δε σημαίνει ότι είναι ο κανόνας.

Μου είπαν φέτος για  τουλάχιστον τουλάχιστον 4 τέτοια περιστατικά......  Όλα στο ίδιο παράρτημα. Υπάλληλοι  μόνιμοι εκτός  χώρου εκπαίδευσης  να παίρνουν τη  θέση από κάποιον που θέλει αληθινά να δουλέψει στην εκπαίδευση.  Πολλά δε άτομα θεωρούν ότι κάνουν ένα ακόμη μεταπτυχιακό στην σχολή.
Οσο σκεφτόμαστε σαν παρτάκηδες αυτά θα συνεχίζουν να γίνονται.  :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
μεταπτυχιακό είναι, μπες και θα δεις, ποιο  δύσκολο και από MSc

καλά μη τρελαθούμε κιόλας.Εκτός αν εννοείς τα μεταπτυχιακα που πουλάνε στο εξωτερικο. Ένα σοβαρό μεταπτυχιακό έχει πολύ υψηλότερες απαιτήσεις.
Και αν θυμάμαι καλά  δεν αναγνωρίζεται ακόμα ως μεταπτυχιακό. Το μόνο που κερδίζεις είναι παιδαγωγική επάρκεια.

37
Συγκεκριμένα ένας φίλος μου ενδιαφέρεται για τα Γιάννενα. Έχει ελπίδες ή και εκεί μετράει το μέσο; Έχει τελειώσει ΤΕΙ Νοσηλευτικής, έχει πάρει το Μεταπτυχιακό του και ξεκινάει και Διδακτορικό. Η επαγγελματική ή η διδακτική εμπειρία μετράει;

Αυτό το φαινόμενο γίνεται μόνο στην Ελλάδα; Όλοι θέλουνε να μπούνε στο δημόσιο όσον αφορά τα παραιατρικά επαγγέλματα (νοσοκομεία , ΙΚΑ) αλλά θέλουν να διδάξουν κιόλας. Δηλαδή ρε παιδιά αποφασίστε τι θέλετε να κάνετε στη ζωή σας. Και όλα αυτά τα λέω γιατί έχω προσωπικό περιστατικό όπου το παλικάρι πήρε τη μοναδική θέση ΑΣΠΑΙΤΕ και μετά από μια βδομάδα αποδέχτηκε διορισμό σε νοσοκομείο. Αν δεν ήταν σίγουρος για τα αποτελέσματα στο νοσοκομείο το κατανοώ έλα όμως που ήξερε οτι τον παίρνουν προιν κάνει τα χαρτιά του. Το αποτέλεσμα μία θέση καινή την οποία θα μπορούσε να πάρει κάποιος που θα τον βοηθούσε ουσιαστικά να βρει μια θέση. Μετά μας φταίει το σύστημα αφού και μεις την πάρτη μας κοιτάμε μόνο.

38
Και γω συναδελφοι και μη, την ιδια αποψη με σας ειχα.δεινω πρωτη φορα και εκ των πραγματων δεν ειχα παει φροντιστηριο.
τελικα πηγα, ξεκινησα με παιδαγωγικα αυτον τον καιρο.δεν ξερω αν εχω πεσει στην περιπτωση παντως ουτε ο καθηγητης εχει ιδιο πτυχιο με μενα(καθως ειναι διδακτορας)ουτε απλη αναγνωση σημειωσεων κανουμε,επιλεκτικο προσεκτικο διαβασμα και πολυ συζητηση γινεται.
με εχει βοηθησει πολυ μεχρι στιγμης σε εναν τομεα που ημουν σχετικα ασχετως(μιας και δεν ειχαμε σχετικο μαθημα στη σχολη).
βεβαια οσον αφορα το αντικειμενο μου δεν τηθεται θεμα μονος μου με πολυ προσωπικη δουλεια και ψαξιμο.

39
Εγώ σιγά σιγά ξεκίνησα το διάβασμα με το γνωστικό, όσο χρόνο έχω φυσικά λόγω φροντιστηρίου και ιδιαιτέρων. Πρώτη φορά δείνω για διαγωνισμό του ΑΣΕΠ οπότε δεν ξέρω και πολλά πραγματα. Φροντιστήριο μάλλον δεν θα πάω(3000 euro όλο το πακετάκι) αν και μέσω πλαγίων τρόπων μπορεί να βρω σημειώσεις για τα παιδαγωγικά τουλάχιστον. Συμβουλή για όλους τους συναδέλφους απόφοιτους του Α.Π.Θ. μην δοκιμάσετε να διαβάσετε μηχανική από τα βιβλία που σας είχαν δώσει, είναι μπερδεμένα. Γι΄αυτό και γω είμαι στην αναζήτηση κάποιας καλύτερης επιλογής, όλες οι προτάσεις καλοδεχούμενες. Άντε και καλή μας επιτυχία. ;)

40
μήπως ξέρετε την ύλη για τα μαθηματικά της β γυμνασίου;
και γενικά αν υπάρχει κάποια επίσημη πηγή στο διαδίκτυο για την ύλη των μαθημάτων;

41
Θετικά μαθήματα / Απ: Φυσική Γ' Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2007, 12:37:44 μμ »
ευχαριστώ αρχηγέ ηια τις πληροφορίες.
ξέρεις μήπως και την ύλη; πρέπει να βγάλω σημειώσεις για συνεργασία με ένα φροντιστήριο.
ευχαριστώ

42
Θετικά μαθήματα / Φυσική Γ' Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2007, 01:15:26 μμ »
ξέρει κανένας συναδελφος την φετινή ύλη της φυσικής στη β και γ γυμνασίου;

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160021
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 601
Σύνολο: 602

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.122 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.