0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
αγαπητέ Lasid, οι μετατάξεις από κλάδο σε κλάδο σε ποιά σειρά μπαίνουν στο χρονοδιάγραμμα που δίνεις?
Δεν θα δημιουργηθούν νέα πειραματικά ; Πότε ; Μετά τις τοποθετήσεις ;
Αν δεν τα δώσουν μπορούμε να <πατήσουμε> σε κάποιο έγγραφο ;Sent from my iPhone using Tapatalk
Γιατί, θα ξέρουμε ποια είναι αυτά τα κενά; Εδώ πήρα στη ΔΔΕ να ρωτήσω αν είχε κενά ή πλεονάσματα στην ειδικότητά μου και μου απάντησαν ότι αυτές είναι εμπιστευτικές πληροφορίες, που δεν ανακοινώνονται...
Απαράδεκτες τακτικές, όταν πρόκειται για δημόσια έγγραφα, που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία της υπηρεσίας, κι επηρεάζουν τις ζωές των εργαζομένων. Όρεξη να έχει κανείς, να τα τρέξει λίγο με δικηγόρους, αλλά...
Στον Πειραιά ανακοίνωσαν τα κενά με ώρες μάλιστα ανά σχολείο και με ένα ερμηνευτικό υπόμνημα, αλλά αδύνατον να γνωρίζει κανείς αν (όλα) τα κενά αυτά προέρχονται από τις συνταξιοδοτήσεις, ή τις αυτοδίκαιες απολύσεις λόγω κατάληψης ορίου ηλικίας ή ίσως θανάτους (μακάβριο αλλά πραγματικό), από τις μεταθέσεις κλπ. κλπ.Απαράδεκτες τακτικές, όταν πρόκειται για δημόσια έγγραφα, που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία της υπηρεσίας, κι επηρεάζουν τις ζωές των εργαζομένων. Όρεξη να έχει κανείς, να τα τρέξει λίγο με δικηγόρους, αλλά...
Να ρωτησω κατι , επειδη νομιζω οτι καποιες φορες γινομαστε υπερβολικοι. Ο Πειραιας εβγαλε σχετικα γρηγορα (ως μεγαλο πυσδε) ενα πολυ αναλυτικο εξελ με τις ωρες ανα σχολειο/ειδικοτητα. Βλεπεις στο ταδε σχολειο -15ωρες ,αρα οργανικο κενο , στο ταδε μαθημα, τοσο πολυ σε νοιαζει ο λογος για τον οποιο προηλθε? Το να θελουμε να μαθουμε ολοι αριθμο παραιτησεων το καταλαβαινω. Αλλα μην πηγαινουμε και στο αλλο ακρο και δεν ειμαστε με τιποτα ευχαριστημενοι. Δηλαδη για κατι μικρες περιοχες που δεν εχουν βγαλει ακομη τιποτα τι να πουμε. Επισης εχει βγαλει χρονοδιαγραμμα και παραδειγματα ποτε εχουμε κενο και ποτε οχι για τους ασχετους και αναλυτικα και για το ΠΕ.04που εχει τις ιδιομορφιες του σε κενα/πλεονασματα. Οχι δεν ειμαι υπαλληλος της δδε Πειραια απλα δε μου αρεσουν οι ισοπεδωσεις. Επισης ο Πειραιας μετα απο καποιο διαστημα βγαζει ολες τις παραιτησεις του στο διαυγεια. Ολες τις περσινες μπορεις να τις δεις αν θες. ΥΓ: Αν καποιος ηθελε να πει κατι αρνητικο που δεν εφαρμοσε ο Πειραιας (που σωστα δεν το εφαρμοσε για μενα για να ναι πιο ενημερωμενοι οι εκπαιδευτικοι) ειναι οτι το ΠΕ.04 επρεπε να το εχει ενιαια για υπεραριθμους χωρις διακριση ειδικοτητων μιας και οι υπεραριθμοι πανε σε οποιο κενο θελουν ανεξαρτητως ειδικοτητας.
Μπορούν να πάρουν όποιο θέλουν αλλά . 1. Δεν υπάρχει οδηγία ότι πρέπει να εμφανίζονται ενιαία, αντίθετα υπάρχει παλιά εγκύκλιος ότι πρέπει να ανακοινώνονται αναλυτικά, 2. Ενισχύει την διαφάνεια που καταλαβαίνω ότι είναι ανεπιθύμητη γενικά άρα είναι καλό που έχουν το θάρρος 3. Είναι καλό να ξέρει ο υπεράριθμος τι θα πάει να κάνει και όλες τις επιλογές του και όχι να παίρνει τηλέφωνα σε όλα τα σχολεία, θα τον βοηθήσει στην επιλογή του. 4. Εμείς οι Βιολόγοι καταγράφουμε ποσά κενά παίρνουν οι φυσικοί με αυτό το τρόπο για να α) πιέσουμε να καταργηθεί αυτός ο νόμος με αποδείξεις β ) αποδείξουμε ότι δεν μπορείς να καλύπτεις κενά Βιολογίας με φυσικούς και μετά να ζητάς και άλλους φυσικούς.
knkn και aporias, όσο το έχω ψάξει, δεν είχε ανακοινωθεί κάποια συγκεκριμένη καταληκτική ημερομηνία για τις οριστικές αποφάσεις περί της δημιουργίας προτύπων και πειραματικών. Συνεπώς ΚΑΙ γι' αυτό το ζήτημα κινούμαστε - προς το παρόν - στα τυφλά...