g.t, Marphil και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συνάδελφοι καλησπέρα σας!Θα ήθελα να ρωτήσω, αν γνωρίζει κάποιος.Θέλω να δηλώσω για οργανική θέση. Είμαστε 20 άτομακι είμαι η μοναδική σε ειδική κατηγορία. Ξέρεις κάνεις αν προηγουμαι έναντι των άλλων συναδέλφων; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
προηγεισαι Σουζη εναντι ολων πλην των υπεραριθμων που εχουν προτεραιοτητα εναντι των ειδικων κατηγοριων. Ομως φανατζομαι οτι αυτη την εποχη η ερωτηση σου επικεντρωνεται στο αν προηγεισαι εναντι των αλλων που ζητουν βελτιωση, μεταθεση, οριστ τοποθετηση απο τους οποιους οντως προηγεισαι
Προηγείσαι.
Γνωρίζουμε πότε θα βγουν οι οριστικές τοποθετήσεις εντος ΠΥΣΠΕ νεοδιόριστων του 2022, μεταταγμένων κλπ?
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι συμβαίνει με τις οργανικές τοποθετήσεις στον ΠΕ04? Υπάρχουν ΔΔΕ που για τοποθέτηση από βελτιωση/μεταθεση/διάθεση δίνουν τα κενα ανάλογα με τις ώρες Α ανάθεσης (12 ώρες Α ανάθεσης και συνολικά για τον ΠΕ04 στη σχολική μονάδα κενο τουλάχιστον 12 ωρών) και άλλες που δίνουν συνολικά οργανικα ΠΕ04 τουλάχιστον 12 ωρών (αθροιζοντας ώρες Φυσικης-Χημειας-Βιολογιας-Γεωγραφιας).Είναι στην επιλογή κάθε ΔΔΕ τι θα κάνει?
Ερώτηση για τις οργανικές Τεχνολογίας στα Γυμνάσια. Αν ελευθερωθεί θέση στην διαδικασία των βελτιώσεων, πηγαίνει αποκλειστικά της ίδιας ειδικότητας ή όλων των ειδικοτήτων που το έχουν ως ανάθεση?
το ζητημα των πε04 ειναι οντως ένα από τα ζητηματα (υπαρχουν κι αλλα) στα οποια κάθε πυσδε, στην κυριολεξια, κανει τα δικα του με ευθυνη του υπουργειου που δεν παιρνει επιτελους μια οριστικη πρωτοβουλια για να ξεκαθαρισει το ζητημα, παρα το αφηνει να σερνεται για προφανεις λογους.Στο δικο μου γινονται τα εξής:Η διαδικασία πλήρωσης κενών οργανικών θέσεων ανά σχολική μονάδα και ομάδα σχολείων υλοποιείται σε τρεις διαδοχικές φάσεις τοποθέτησης εκπαιδευτικών, όπως αυτές προκύπτουν απο το ΠΔ 50/96 και το 100/97Α φαση=υπεραριθμοιΒ φαση=βελτιωσεις κλπΓ φαση =εναπομειναντα κενα εάν και εφοσον υπάρχουνΣτην α φαση γινεται ενιαια αντιμετωπιση από την ωρα της κρισης της υπεραριθμιας μεχρι και την άρση της δηλ την τοποθετηση των υπεραριθμων.Πχ εάν σε ένα σχολειο υπαρχουν 28 ωρες χημειας, 22 βιολογιας, 36 φυσικης και οι οργανικα ανηκοντες είναι 2 χημικοι με 40 ωρες, 1 βιολογος με 23, 2 φυσικοι με 38 (πραγματικη περιπτωση ΓΕΛ) τοτε βλεπεουμε ότι υπαρχουν προβλεπομενες ωρες για τη διδασκαλια των μαθηματων=28+22+36=86 και διαθεσιμες=101Που σημαινει ότι υπαρχει ένα πλεονασμα 101-86=+15 δηλ μια υπεραριθμια. Υπεραριθμη κριθηκε η νεοτερη τοποθετηθεισα βιολογος,παρολο ότι υπηρχαν 22 ωρες βιολογιας, λογω της ΕΝΙΑΙΑΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ.Η βιολογος αυτή μπορει να διεκδικησει ενιαιο οργανικο κενο (12 ωρων τουλαχιστον) και όχι κατά ειδικοτητα πχ ένα κενο που μπορει να αποτελειται από 12 ωρες φυσικης και πχ 4 χημειαςΝομοθεσια=« Μαρούσι, 03-07-2018Αρ. Πρωτ.: 111364/Ε2Αναφορικά με πληθώρα ερωτημάτων προς την Υπηρεσία μας σχετικά με την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών ΠΕ04 που προέρχονται από υπεραριθμία, θέτουμε υπόψη σας τα ακόλουθα:Τα ζητήματα που σχετίζονται με τις υπεραριθμίες των εκπαιδευτικών ρυθμίζονται από τις διατάξεις του άρθρου 14 του ΠΔ 50/1996 (ΦΕΚ 45 Α ́), όπως ισχύει.Ειδικότερα για τον κλάδο ΠΕ04 ορίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 18 του άρθρου 36 του Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α ́) το εξής : «στο άρθρο 14 του π.δ. 50/1996 (Α ́ 45), όπως τροποποιήθηκε με τηνπαράγραφο 2 του άρθρου 12 του π.δ. 100/1997 (Α ́ 94), προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής: «Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποίαανήκουν.»Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι η λέξη «ρύθμιση» αναφέρεται σε όλη τη διαδικασία από τη διαπίστωση της υπεραριθμίας ως και την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών..»Β φαση= τοποθετηση ΜΟΝΟ ΚΑΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΚΕΝΟ Α ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥΛΑΧ 12 ΩΡΩΝΔηλ για να δωσει κενο το πυσδε θα πρεπει να υπαρχουν σε 1 σχολειο τουλαχ 12 ωρες φυσικης ή 12 χημ κ.ο.κ και ο χημικος τοποθετειται μονο σε κενο χημειας, ο φυσικος σε κενο φυσικης κ.ο.κΝΟΜΟΘΕΣΙΑ= 60818/Δ2/2011 (δεν εχει ανακληθει με νεοτερο σχετικο εγγραφο)«..1) Η κρίση και άρση της υπεραριθμίας των εν λόγω εκπαιδευτικών θα γίνει ενιαία στον κλάδο (αφορά στην Α΄ φάση των κρίσεων, όπως προαναφέραμε ήδη).2) Οι τοποθετήσεις των υπεραρίθμων όπως και οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ στον κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα.» ΚαιΥΑ 20-06-2013Αρ. Πρωτ. : 84582/Δ2«Δώδεκα (12) ώρες μαθήματος (κατ’ ελάχιστον) συνιστούν οργανικό κενό το οποίο δίνεται σε εκπαιδευτικό που καλύπτει τις ώρες αυτές με Α ́ ανάθεση, ανεξαρτήτως αν υπάρχουν εκπαιδευτικοί που θα μπορούσαν να συμπληρώσουν το ωράριό τους αναλαμβάνοντας το μάθημα ως Β ́ ανάθεση ή έχοντας δεύτερη ειδικότητα…»Γ φασηΠαλι ενιαια αντιμετωπιση όπως στην Α φαση δηλ ο χημικος που απεμεινε χωρις οργανικη μπορει να παρει οργανικο κενο που αποτελειται από ωρες φυσικης +βιολογιας+γεωλογιας για παραδειγμα.ΝΟΜΟΘΕΣΙα= Σύμφωνα με την παρ.11 άρ.15 ΠΔ 50/96 «..Οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν δήλωση για τοποθέτηση εφόσον δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν σε σχολείο της προτίμησής τους μπορούν, αν το επιθυμούν, να υποβάλουν συμπληρωματική δήλωση για τοποθέτηση στις υπόλοιπες αυτές θέσεις μέσα σε πέντε (5) ημέρες από την ανακοίνωσή τους. Η τοποθέτηση αυτών γίνεται ύστερα από σύγκριση μεταξύ τους..»Επιπλέον, σύμφωνα με το τελευταίο εδάφιο του με αρ. πρωτ. 60818/Δ2/2011 εγγράφου του Υπουργείου Παιδείας «..τυχόν κενά μετά την προηγούμενη διαδικασία (εννοείται αυτή της Β΄ φάσης) θα καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης… Σε κάθε περίπτωση η περιγραφή των κενών θα γίνεται αναλυτικά ανά ώρες ειδικότητας».
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση! Βέβαια θα πρέπει να είναι αρκετά εξελιγμένος ο αλγόριθμος του προγράμματος για να το "καταλαβαίνει¨