0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
@dean εγω που δεν είμαι «δασκαλιτσα» αλλά «φιλολογιτσα», με δυο διαφορετικά αντικείμενα ιστορίας φέτος που το ένα δεν έχω ξανακάνει, έχω λιώσει για να ετοιμάζω παρουσιάσεις κ να ψάχνω πηγές για να ΜΗΝ. κάνω διάλεξη αλλά διαδραστικό μάθημα. Και δυστυχώς κάποιες φορές δεν έχει βοηθήσει ούτε αυτό να ενεργοποιήσει κ έτσι καταλήγω να κάνω διάλεξη, ή καλύτερα μονόλογο ψυχοπαθούς, παρα την προετοιμασια, παρα τον κόπο, κ τελειώνει το 40λεπτο με μια αίσθηση ματαιότητας...Πάλι δεν κατάλαβες για τα μαγαζιά: εργάζονται σ αυτά ή είναι ιδιοκτήτες τους άνθρωποι που ίσως έχουν παιδιά. με κλειστά σχολεία πώς θα γυρίσουν στη δουλειά τους; τι θα γίνουν τα παιδιά;
Ειλικρινά φαίνεσαι να το γυρνάς σε προσωπικό επίπεδο, πιάνεσαι από τη λέξη «διαδραστικός» που ανάφερα για να την προσαρμόσεις στο αντικείμενο σου (μίλησα για διαδραστικές ασκήσεις,...) και πρέπει να εξηγώ πολλά. Δεν έχω χρόνο όμως αλλά ούτε και διάθεση για πολλες κουβέντες αυτό το διάστημα.όσο για τα μαγαζιά, μια χαρά κατάλαβα, δε θέλει ιδιαίτερη εξυπνάδα για να το καταλάβεις, μη μου μιλάς λοιπόν σα να είμαι χαζή. Δε θεωρώ λοιπόν τς μαγαζιά λόγο για να ανοίξουν τα σχολεία μια εβδομάδα. Ας βρουν κάποιον να τους τα φυλάξει και, αν δε βρίσκουν, ας μην τα στείλουν μια βδομάδα. Το θεωρούσα αυτονόητο και δεν το είπα στις προηγούμενες απαντήσεις μου αλλά, αφού με αντιμετώπισες με ατάκες τύπου «πάλι δεν κατάλαβες», αναγκάστηκα να μπω σε λεπτομέρειες. Αυτά και δεν ξαναπαντρεύτηκε. Πραγματικά δεν έχω χρόνο
Βρε κοπέλα μου γιατί αρπάζεσαι έτσι; Δεν είναι θέμα προσωπικό, εσυ απαξιώνεις κλάδους θεωρώντας ότι υοετχουν αντικείμενα που γίνεται μάθημα χωρίς ειδική προετοιμασια για την εξΑΕ. ο,τι κι αν διδάσκεις, μπορείς να το κανεις διάλεξη, κ να κοιμούνται όλοι, μπορεί κ να προσπαθήσεις για κάτι άλλο ελπίζοντας ότι θα είσαι αποτελεσματικός. είναι θέμα επιλογών κ διαθέσιμου χρόνου. Ξανά για τα μαγαζιά: οι εργαζόμενοι μπορεί να μην έχουν κάποιον να κρατήσει τα παιδιά. εξάλλου απαγορεύεται να έχουμε επαφές με αλλά νοικοκυριά άρα κανονικά οι παππούδες σαν λύση αποκλείονται. Οι εργοδότες ξέρεις ότι θα κάνουν τα πάντα για να μην δώσουν άδεια, όπως κάνουν κ σ εμάς εξάλλου, είδες τι περιορισμοί μπήκαν στους εκπαιδευτικούς. Προφανώς κ το άνοιγμα των δημοτικών διευκολύνει τους εργαζόμενους, μην κοροϊδευόμαστε. Δεν είναι κακό να το παραδεχτούμε. κ εμείς στην ίδια θέση είμαστε εξάλλου. κακό είναι να μην υπάρχει άλλη φροντίδα για τον εργαζόμενο γονέα.
Με τη λογική αυτή να αφήνουμε και το καλοκαίρι ανοικτά τα σχολεία. Αλήθεια το καλοκαίρι τί κάνουν οι εργαζόμενοι τα παιδιά τους, που τα παρκάρουν; Και μετά μας φταίνε οι άλλοι για την υποβάθμιση των σχολείων, για την έλλειψη σεβασμού στους εκπαιδευτικούς και στο θεσμό σχολείο!
Δεν είπα ότι το θεωρώ σωστό. Η πραγματικότητα όμως είναι ότι αυτή τη στιγμή οι περισσότεροι εργαζόμενοι έχουν φάει τις κανονικές αδειες με την περσινή αναστολή. Επίσης από τη στιγμή που μιλάμε για εμπορικά, αναφερόμαστε σε ελευθερούς επαγγελματίες ή ιδιωτικούς υπαλλήλους. Οι περισσότεροι φοβούνται να ζητήσουν άδεια και ξέρουμε πόση μέριμνα υπάρχει για τον εργαζόμενο γονέα. Βλέπετε ότι και στους εκπαιδευτικούς τις άδειες με το σταγονόμετρο τις δίνουν. Δεν είναι ίδιο με καλοκαίρι χωρίς πανδημία, που οι γονείς τα αφήνουν σε παππούδες η τα στέλνουν σε summer camp ή στη γειτόνισσα. Τώρα υπάρχουν περιορισμοί και κανονικά ούτε παππούδες πρέπει να βλέπουν. Φυσικά η λύση δεν είναι να ανοίγουν τα σχολεία, είναι να διασφαλίζεται ότι κανένας εργοδότης δεν θα αρνηθεί άδεια σε εργαζόμενο λόγω των παιδιών, και όποιος ελεύθερος επαγγελματίας αδυνατεί να ανοίξει την επιχείρησή του, να έχει κάποια επιδότηση για να προσλάβει υπάλληλο. Βλέπετε ότι και για τους εκπαδιευτικούς ακόμα τις άδειες τις έκαναν σχεδόν ακατόρθωτες. να αιτολογηθεί γιατί δεν την παίρνει ο άλλος γονέας, κατά την κρίση του διευθυντή ανάλογα με την ηλικία του παιδιού κλπ, και τα παιδιά κάτω των 4 ετών που δεν πήγαιναν στον παιδικό, δεν είναι λόγος για άδεια, άρα ο γονέας ή τα αφήνει στον παππού ή σε μπειμπισίτερ (που κανονικά δεν επιτρέπεται να έρχεται σπίτι), ή κάνει μάθημα μαζί τους. Κι αυτά όλα στο δημόσιο που μας θεωρούν και προνομιούχους για τις άδειες. Σκεφτείτε σε άλλους χώρους τι γίνεται. Φυσικά και είναι προβλημα για τον εργαζόμενο γονέα τα κλειστά σχολεία, αλλά φυσικά η λύση δεν είναι να ανοίγουν για αυτό. Δεν νομίζω ότι υποστήριξα κάτι τέτοιο πουθενά.
... κ τελειώνει το 40λεπτο με μια αίσθηση ματαιότητας...
Επομένως προτείνεις να υπάρχουν μεν οι περιορισμοί αλλά όπου δε βολεύει να μην υπάρχουν. Οι ιδιαίτερες συνθήκες ισχύουν για κάποιους τομείς, όπου δε βολεύει δεν ισχύουν, σωστά κατάλαβα; Το πρόβλημα είναι ότι με ημίμετρα δουλειά δε γίνεται... Γι αυτό το λόγο ακριβώς υπάρχει αμφισβήτηση, σύγχυση και τόσο πετυχημένα memes!
Κοροναϊός: Task force στο υπουργείο Παιδείας για τη διαχείριση ύποπτων κρουσμάτων
Αυτή τη χρονιά που οι συνθήκες δεν επιτρέπουν την είσοδο γονέων στο σχολείο πως τους ενημερώνετε για την επίδοση των παιδιών τους;Για δευτεροβάθμια ενδιαφέρομαι
Εμάς έρχονταν κανονικά. Και δουλειές που θα μπορούσαν να γίνουν ηλεκτρονικά ο διευθυντής ζητούσε να έρθουν για να μην τους ταλαιπωρούμε λέει. κ συνάντηση μάζωξη για ενημέρωση έκανε. κ για επίδοση έρχονταν να ρωτήσουν. κ τώρα που είναι κλειστά τους έφερε για δηλώσεις ενισχυτικής....