0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Α ξέχασα εσύ θέλεις ιό 10 χρόνια και σπιτάκι τηλεκπαιδευση
Οι χυδαιότητες επιστρέφονται.
Καθόλου χυδαιότητες. Η επιτροπή το έχει αναφέρει όπως και ο Bill Gates
Σχετικά με το αν χάθηκαν ώρες: συμπλήρωμα σήμερα τα βιβλία ύλης κ είδα ότι στα δίωρα έχουμε κάνει κοντά 40 ώρες. Αν σκεφτούμε ότι όταν σταματούσαμε μέσα Μαΐου τα βιβλία ύλης έκλειναν με το πολύ 50 ώρες, μάλλον δεν έχουμε χάσει κ είναι λογικό. Ούτε περίπατοι, ούτε εκδηλώσεις, προβολές κλπ, δεν έχουμε τυπικα απώλειες.
Είναι καταπληκτικό εργαλείο η τηλεκπαίδευση. Όχι πανάκεια. Εργαλείο προς αξιοποίηση για έκτακτες περιστάσεις. Ποιος περίμενε ότι θα βρεθούμε για έναν χρόνο, τον 21ο αιώνα σε κατάσταση πολιορκίας από ιό ή ιούς; Κανένας δεν έδινε σημασία στις προειδοποιήσεις των επιστημόνων. Δεν άξιζαν τα λεφτά τους. Τώρα πολεμάμε για τα εμβόλια. Βγαλμένα από ταινία, τα σενάρια της ζωής, πιο ευφάνταστα από κάθε άλλο ανθρώπινου μυαλού. Σώθηκε η φετινή χρονιά και το οφείλουμε στην webex! Όσο και αν γκρινιάζουμε για τα περιφερειακά προβλήματα, που πάντα θα υπάρχουν, τελειότητα δεν υπάρχει, περιθώρια βελτίωσης πολλά, μας έδωσε τη δυνατότητα να εργαστούμε, να μορφωθούμε και πιστώνεται στις επιτυχίες του υπουργείου. Δεν ήταν εφικτό να απλωθούμε όπου υπάρχει στέγαστρο και να προσληφθούν χιλιάδες ακόμη αναπληρωτές (τα νούμερα τα είδατε των φετινών πρπσλήψεων;) για να κάνουμε μάθημα σε τάξεις των 15 όλοι. Όπου και πάλι θα κολλούσαμε. Ήταν η μόνη λύση και εξαιρετική. Αν η ενέργεια όλων καταναλωνόταν στο να βελτιώνονται οι συνθήκες παρά στην γκρίνια δεν θα υπήρχαν τώρα μαθητές με τεχνικά προβλήματα! Αν υπάρχουν στα σχολεία σας. Σε εμάς όλοι οι μαθητές δήλωσαν ότι ασχέτως της δικής τους προθυμίας πρόβλημα πρόσβασης δεν είχαν! Μετά από πολλή δουλειά και του διευθυντή μας βέβαια. Και ααν ξανακλείσουμε θα προχωρήσουμε καλύτερα ακόμη από το πρπηγούμενο τρίμηνο. Τον Μάιο θα είμαστε πιο ήσυχοι να κλείσουμε την χρονιά. Κανείς όμως στην πραγματικότητα δεν ξέρει πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση. Όλες οι προβλέψεις μας έπεσαν στο κενό. Οπότε ψυχραιμία και δουλειά με τα παιδιά μας.
Στο πνεύμα συμφωνώ έχω αντίρρηση στα σημεία.1) Η χρόνια δεν σώθηκε γιατί το οφείλουμε στη Webex. Σώθηκε γιατί χιλιάδες εκπαιδευτικοί χωρίς επιμόρφωση και πολλοί μαθητές και γονείς από θέληση αγκάλιασαν τις τεχνολογικές πλατφόρμες. Αυτήν μας έδωσαν όπως και το ΠΣΔ που το είχαν χρόνια υποχρηματοδοτημενο, όπως και τις υποδομές των σχολείων, και με αυτή δουλέψαμε ολοι. Εκπαιδευτικοί γονείς μαθητές2) Αν επιτυχία του υπουργείου είναι η αποδοχή δωρεάς και δωρεών ενώ τα ΕΣΠΑ άλλου πάνε σύννεφο ναι είναι επιτυχία. Να παραδώσουμε παράσημο στην Αγία Τριάδα τότε! Εκκρεμούν βέβαια επιμορφώσεις για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και τα voucher αγοράς εξοπλισμού. Σε λίγο μάλιστα θα κόψουμε τουρτιτσα για τον έναν χρόνο εμφάνισης εξάπλωσης και μη καταστολής του ιού. Ε εντάξει ρε αδελφέ τι είναι ο χρόνος μπρος στην αιωνιότητα!3) Η άσκηση κριτικής στην εκάστοτε πολιτική ηγεσία του υπουργείου η της κυβερνησης θεωρείται γκρίνια; Και αυτοί που ασκούν κριτική πώς να συμβάλουν στην τεχνική επίλυση των προβλημάτων; Εκπαιδεύτηκαν; Δηλαδή αν παρουσιάζει τεχνικά προβλήματα μια πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης θα πρέπει οι χρήστες να δίνουν τεχνικές λύσεις;4) Καποιες ώρες χάθηκαν από μαθητές λόγω αδυναμίας πλατφόρμας η κακής σύνδεσης στο διαδίκτυο. Ο διευθυντής σας πως το έλυσε αυτό;Μπορεί να αδικώ το παρόν μήνυμα σου οπότε διευκρινήσεις μου αν θες τα 1,2,3 και 4.